Καλησπέρα Κωνσταντίνε,τα ιδια ακριβώς συμβαίνουν και στο δικό μου,αυτό που παρατήρησα με το που ζέστανε ο καιρός είναι οτι δεν κρατάει ανεβασμένο ρελαντί τόσο συχνά.Επίσης όποτε ανέβαζε ρελαντί έπεφτε και η θερμοκρασία του κινητήρα.Σήμερα μετά απο 3500 χλμ απο την αλλαγή τσέκαρα τη στάθμη και είναι στο max και ίσως λίγο πιο πάνω,οπότε περιμένω απο μέρα σε μέρα να βγάλει ένδειξη στο καντράν.Μίλησα το πρωί με Στέλιο και μολις βγάλει ένδειξη θα το πάω για αλλαγή.Μετά την απαράδεκτη απάντηση της Ford για το θέμα άρχισε να οριμάζει μέσα μου η απόφαση της πώλησης.Καλημέρα Θάνο, στο δικό μου αυτοκίνητο όταν αλλάζουμε λάδια και φ.λαδιού η κατανάλωση μειώνεται για τα πρώτα 1000-1500χλμ και μετά σταδιακά αυξάνεται εώς τα 3500-4000χλμ.
Το ίδιο συμβαίνει και στον ήχο του κινητήρα ο οποίος είναι πιο γλυκός με καινούργια λάδια και το μοτέρ στροφάρει ελεύθερα ενώ μετά τα 1500χλμ ο ήχος σταδιακά γίνεται τραχύς και το μοτέρ "σφίγγει".
Το πλήθος των αναπλάσεων του dpf ακολουθεί το ίδιο μοτίβο:
Με καινούργια λάδια κάνει λιγότερες αναπλάσεις dpf με μικρότερη διάρκεια και σταδιακά αυξάνεται το πλήθος και η διάρκεια των αναπλάσεων μέχρι τα 3500-4000χλμ που βγάζει ένδειξη στον πίνακα οργάνων " change oil soon".
Το τελευταίο update στην pcm διόρθωσε το πρόβλημα με το start-stop και πλέον λειτουργεί κανονικά χωρίς όμως να γνωρίζουμε αν διορθώνει και κάτι άλλο καθώς δεν υπάρχει ενημέρωση απο την ford motor Hellas πρός τις αντιπροσωπείες.
Το update το είδαμε με τον Στέλιο τυχαία στο διαγνωστικό και είπαμε να το κάνουμε καλού-κακού.