Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
και μετά ποια ειναι η διαδικασία που θα ακολουθήσουν ;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
και μετά ποια ειναι η διαδικασία που θα ακολουθήσουν ;
Καλησπέρα, τα δεδομένα που καταγράφει το data logger πηγαίνουν στο εργοστάσιο, εκεί βλέπουν αν υπάρχει δυσλειτουργία σε κάποιο εξάρτημα-αισθητήρα-ενεργοποιητή ή αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραμετροποίηση του λογισμικού (calibration map) στην pcm.
Τα δεδομένα συλλέγονται απο οχήματα σε όλη την Ευρώπη και όταν υπάρξουν ασφαλή συμπεράσματα τότε θα βγάλουν κάποια ανάκληση για το εν λόγο πρόβλημα.
 
Last edited:

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
αυτο σου ειπαν οτι θα γινει η ειναι δικό σου συμπέρασμα ;
ανάκληση ;;; σε ποιο πραγμα ακριβως ; και ποσος χρονος θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο ;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
αυτο σου ειπαν οτι θα γινει η ειναι δικό σου συμπέρασμα ;
ανάκληση ;;; σε ποιο πραγμα ακριβως ; και ποσος χρονος θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο ;
Καλημέρα mk6car, η διαδικασία που έγραψα παραπάνω υπάρχει σε email που στάλθηκε στην ford Στάθης απο το τεχνικό τμήμα της ford motor Hellas, το έχω διαβάσει και αν χρειαστεί μπορώ να πάρω αντίγραφο. Το ίδιο πράγμα μου είπαν στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της ford motor Hellas.

Το data logger στάλθηκε απο το εργοστάσιο με σκοπό να βρεθεί η αιτία του προβλήματος, αν διαπιστωθεί οτι φταίει ένα ή περισσότερα εξαρτήματα τότε θα γίνει ανάκληση/αντικατάσταση αυτών, αν πάλι φταίει το λογισμικό θα γίνει ανάκληση/update στην pcm.
Για το πόσος χρόνος θα χρειαστεί δεν έχω πάρει απάντηση.

Γενικά, αποφεύγω να γράφω δικά μου συμπεράσματα και όταν το κάνω χρησιμοποιώ την λέξη "υποψιάζομαι".
Το VDR vehicle data recorder το γνωρίζω καλά διότι το χρησιμοποιούσα όταν εργαζόμουν στην vw/audi.
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13 and mk6car

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,ελπίζω με τη συμβολή σου να βρεθεί λύση σύντομα.Για την egr που λέγαμε πριν μερικές μέρες ,μίλησα με το Στέλιο,μου είπε να κανονίσουμε να πάω απο εκεί να τη δούμε και ίσως την αλλάξουμε.Απλά αυτό τον καιρό ο χρόνος μου είναι ελάχιστος και περιμένω να βρω ελεύθερη μέρα να πεταχτώ ως εκεί.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,ελπίζω με τη συμβολή σου να βρεθεί λύση σύντομα.Για την egr που λέγαμε πριν μερικές μέρες ,μίλησα με το Στέλιο,μου είπε να κανονίσουμε να πάω απο εκεί να τη δούμε και ίσως την αλλάξουμε.Απλά αυτό τον καιρό ο χρόνος μου είναι ελάχιστος και περιμένω να βρω ελεύθερη μέρα να πεταχτώ ως εκεί.
Καλησπέρα Θάνο, για την egr έχω μιλήσει με τον Στέλιο και ήταν θετικός στην ιδέα να την αλλάξουμε.
Αποφασίσαμε να μην πειράξουμε το αυτοκίνητο για όσο καιρό θα έχω το data logger ώστε να μην επηρεαστούν τα δεδομένα.
Παράλληλα στο δικό σου όχημα μπορεί να γίνει έλενχος/αλλαγή egr και οποιαδήποτε άλλη εργασία χρειαστεί ώστε να μην χάνουμε χρόνο περιμένοντας το εργοστάσιο να απαντήσει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Θάνο, για την egr έχω μιλήσει με τον Στέλιο και ήταν θετικός στην ιδέα να την αλλάξουμε.
Αποφασίσαμε να μην πειράξουμε το αυτοκίνητο για όσο καιρό θα έχω το data logger ώστε να μην επηρεαστούν τα δεδομένα.
Παράλληλα στο δικό σου όχημα μπορεί να γίνει έλενχος/αλλαγή egr και οποιαδήποτε άλλη εργασία χρειαστεί ώστε να μην χάνουμε χρόνο περιμένοντας το εργοστάσιο να απαντήσει.
Αρε Στέλιο .. στο τέλος μου φαίνεται ότι θα έρθω για καμια βδομάδα να μου αλλάξει τα πάντα
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Θάνο, για την egr έχω μιλήσει με τον Στέλιο και ήταν θετικός στην ιδέα να την αλλάξουμε.
Αποφασίσαμε να μην πειράξουμε το αυτοκίνητο για όσο καιρό θα έχω το data logger ώστε να μην επηρεαστούν τα δεδομένα.
Παράλληλα στο δικό σου όχημα μπορεί να γίνει έλενχος/αλλαγή egr και οποιαδήποτε άλλη εργασία χρειαστεί ώστε να μην χάνουμε χρόνο περιμένοντας το εργοστάσιο να απαντήσει.
Μόλις βρω ελεύθερη μέρα θα κανονισω με το Στέλιο να πάω απο εκεί να δούμε την egr ή οτι άλλο θεωρεί οτι πρέπει α δει.
Post automatically merged:

Αρε Στέλιο .. στο τέλος μου φαίνεται ότι θα έρθω για καμια βδομάδα να μου αλλάξει τα πάντα
Η καλύτερη κίνηση,πραγματικά θέλει να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχουμε.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Καλημέρα mk6car, η διαδικασία που έγραψα παραπάνω υπάρχει σε email που στάλθηκε στην ford Στάθης απο το τεχνικό τμήμα της ford motor Hellas, το έχω διαβάσει και αν χρειαστεί μπορώ να πάρω αντίγραφο. Το ίδιο πράγμα μου είπαν στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της ford motor Hellas.

Το data logger στάλθηκε απο το εργοστάσιο με σκοπό να βρεθεί η αιτία του προβλήματος, αν διαπιστωθεί οτι φταίει ένα ή περισσότερα εξαρτήματα τότε θα γίνει ανάκληση/αντικατάσταση αυτών, αν πάλι φταίει το λογισμικό θα γίνει ανάκληση/update στην pcm.
Για το πόσος χρόνος θα χρειαστεί δεν έχω πάρει απάντηση.

Γενικά, αποφεύγω να γράφω δικά μου συμπεράσματα και όταν το κάνω χρησιμοποιώ την λέξη "υποψιάζομαι".
Το VDR vehicle data recorder το γνωρίζω καλά διότι το χρησιμοποιούσα όταν εργαζόμουν στην vw/audi.
καλημέρα, μάλλον στα εγραψα λιγο βιαστικά και φάνηκε σαν να σου κάνω παρατήρηση, καμία σχέση ενημερωτικά ρώτησα απλά μου κάνει εντύπωση το χρονοβόρο της υπόθεσης και ότι εμείς πρέπει να μπουμε στη διαδικασία να τους αφυπνίσουμε και να τους πουμε πως πρέπει να γινει η δουλειά τους.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
καλημέρα, μάλλον στα εγραψα λιγο βιαστικά και φάνηκε σαν να σου κάνω παρατήρηση, καμία σχέση ενημερωτικά ρώτησα απλά μου κάνει εντύπωση το χρονοβόρο της υπόθεσης και ότι εμείς πρέπει να μπουμε στη διαδικασία να τους αφυπνίσουμε και να τους πουμε πως πρέπει να γινει η δουλειά τους.
Καλημέρα mk6car, απο πλευράς μου δεν υπάρχει κάποιου είδους παρεξήγηση για τα γραφόμενα σου, αντιθέτως κατάλαβα οτι όλα αυτά "ακούγονται" περίεργα και στην απάντηση μου έγραψα διευκρινίσεις για να μην υπάρχουν παρερμηνείες.

Σχετικά με την ερώτηση σου γιατί η ford motor Hellas δεν κάνει την δουλειά της τρία χρόνια τώρα, η απάντηση είναι οτι το τεχνικό τμήμα στελεχώνεται απο ανίκανους χωρίς τεχνικές γνώσεις "ανθρώπους" οι οποίοι το μόνο που κάνουν είναι να ρίχνουν το μπαλάκι στις αντιπροσωπείες μπας και βρεθεί λύση "ως διά μαγείας".
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13 and dtsef
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,έχει κανένας κάτι νεότερο;
Καλημέρα Θάνο, σήμερα το πρωί μίλησα με τον Στέλιο και δεν υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με το oil dilution ούτε κάποια ενημέρωση/update για το start-stop.
Υπάρχει μόνο ένα email απο το εργοστάσιο πρός την ford Στάθης το οποίο αναφέρει ότι το data logger λειτουργεί σωστά/το εργοστάσιο λαμβάνει τα δεδομένα κανονικά.
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,αφού λειτουργεί σωστά και στέλνει δεδομένα πιστεύω οτι κάποια στιγμή θα έχουμε νέα.Το καλό είναι οτι επιτέλους ασχολήθηκε το εργοστάσιο.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, εχθές Κυριακή 27/3/2022 το αυτοκίνητο μου έβγαλε για άλλη μια φορά ένδειξη "change oil soon" 3500χιλ μετά την προηγούμενη αλλαγή λαδιών.
Σήμερα Δευτέρα πρωί 28/3/2022 επικοινώνησα με την ford Στάθης και έκλεισα ραντεβού για τις 16:00 για να αλλάξουν ξανά τα λάδια και το φίλτρο λαδιού και να δούν τυχών βλάβες στο διαγνωστικό.
Όταν έφτασα στην ford Στάθης με ενημέρωσαν ότι υπάρχουν τα εξής νέα απο το εργοστάσιο:
α) Το εργοστάσιο ενημέρωσε την ford Στάθης μέσω email ότι πήραν αρκετά δεδομένα από το data logger και μπορούν πλέον να το αφαιρέσουν απο το όχημα μου.
β) Το εργοστάσιο έστειλε εκτύπωση με τα δεδομένα από το data logger τριών ημερών επιλεκτικά και όχι από όλες τις ημέρες που ήταν στο όχημα μου, εδώ να θυμίσω ότι το data logger το έβαλαν πρίν απο ένα μήνα περίπου εώς σήμερα 28/3/2022.
γ) Το εργοστάσιο ενημέρωσε ότι το όχημα δεν έχει κανένα πρόβλημα και πως τα πετρέλαια στο κάρτερ οφείλονται στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο κάνει κατά μέσο όρο 38χιλ ανά διαδρομή με 1800σ.α.λ μέσο όρο και δεν προλαβαίνει να κάνει ανάπλαση στο dpf.
δ) Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού δεν θα αλλάζονται στην εγγύηση διότι το όχημα δεν έχει πρόβλημα.

Όπως καταλάβατε τα λάδια και το φίλτρο λαδιού τα πλήρωσα για πρώτη φορά γιατί δεν ήθελα να μαλώσω με τον Στέλιο ο οποίος πρός τιμήν του δεν μπορεί να πιστέψει οτι το εργοστάσιο θεωρεί ότι είναι φυσιολογικό να αλλάζουμε λάδια κάθε 3000χλμ ούτε μπορεί να τα πληρώσει απο τη τσέπη του.
Αφού ηρεμήσαμε όλοι αποφασίσαμε να στείλει η ford Στάθης ένα email αύριο το πρωί με τις εξής ερωτήσεις πρός το εργοστάσιο.
α) πόσα χιλ ανά διαδρομή πρέπει να κάνει το όχημα και με πόσες σ.α.λ για να μπορεί να κάνει ανάπλαση το dpf ώστε τα λάδια να αντέχουν 15000χλμ και να μην υπάρχει αραίωση λαδιού;
β) Γιατί δεν έστειλαν όλα τα δεδομένα και επέλεξαν εκ του πονηρού μόνο δεδομένα τριών ημερών;
γ) Γιατί δεν ανάβει ένδειξη για το dpf όπως αναγράφεται στο βιβλίο οδηγιών ώστε ο οδηγός να ξέρει πότε το όχημα κάνει ανάπλαση;
δ) Απο την στιγμή που δεν λειτουργεί το start-stop ο μέσος όρος των 1800σ.α.λ ανα διαδρομή είναι πλασματικός διότι αν σε πιάσει ένα φανάρι για 2-3 λεπτά ο μέσος όρος πέφτει δραματικά.
ε) Γνωρίζει το εργοστάσιο ότι το όχημα κινείται σε δημόσιους δρόμους με όρια ταχύτητας και ότι δεν είναι εφικτό να οδηγάς συνέχεια σε ευνοΐκές συνθήκες;
ζ) Τα οχήματα ford με diesel κινητήρες euro 6 γιατί δεν έχουν το ίδιο πρόβλημα παρα μόνο όσα είναι euro 6.2;

Τέλος τα καλά νέα είναι ότι στο διαγνωστικό υπήρχε νέο update για την pcm (εγκέφαλο κινητήρα) το οποίο διόρθωσε το πρόβλημα με το start-stop και πλέον λειτουργεί κανονικά.
Εύχομαι δύναμη και υπομονή σε όλους.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: ge0 mk8 and dtsef

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,με λίγα λόγια μας λένε μέσα στα μούτρα μας οτι μας κορόιδεψαν κανονικά πουλώντας μας ένα αμάξι με διαστήματα service κάθε 30.000χλμ αλλα στην πραγματικότητα θέλει λάδια κάθε 3.000 χλμ.Είναι απατεώνες οι άνθρωποι.Πάλι καλά που δεν είπαν οτι και για το start stop φταίει ο τρόπος που τα οδηγάμε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,με λίγα λόγια μας λένε μέσα στα μούτρα μας οτι μας κορόιδεψαν κανονικά πουλώντας μας ένα αμάξι με διαστήματα service κάθε 30.000χλμ αλλα στην πραγματικότητα θέλει λάδια κάθε 3.000 χλμ.Είναι απατεώνες οι άνθρωποι.Πάλι καλά που δεν είπαν οτι και για το start stop φταίει ο τρόπος που τα οδηγάμε.
Καλημέρα Θάνο, για τα δικά σας οχήματα δεν μπορούν να αποδείξουν ότι φταίει ο τρόπος οδήγησης και καλό θα ήταν να μην δεχτεί κανείς άλλος να βάλει το data logger γιατί με όποιο τρόπο και να οδηγάς θα ρίξουν το σφάλμα στον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο.

Χθές πήγα στον δικηγόρο μου για το εν λόγο θέμα και μου είπε ότι η ford motor Hellas μέσο της ford Στάθης πρέπει να δώσει τις απαντήσεις γραπτώς όπως οφείλει καθώς και όλα τα δεδομένα απο το data logger για να τα ελένξει δικός μας μηχανολόγος/πραγματογνώμονας, μέχρι τότε όλες οι εργασίες και οι αλλαγές λαδιών καλύπτονται απο την εγγύηση διότι δεν είναι υπαιτιότητα του οδηγού.
Αν το συνεργείο/αντιπροσωπεία αρνηθεί να καλύψει τις εργασίες με εγγύηση τότε αυτό είναι αθέτηση συμβολαίου-εγγύησης.
Καλό θα ήταν όσοι έχουν το ίδιο πρόβλημα να μην δέχονται να πληρώσουν τις αλλαγές λαδιού.
Τέλος το βιβλίο οδηγιών του οχήματος αναφράφει ρητά ότι όταν το όχημα κάνει ανάπλαση dpf βγάζει στο κατράν ένδειξη/μήνυμα ώστε ο οδηγός να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες.
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13 and ge0 mk8

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,και το δικό μου πλησιάζει τα 3500 χλμ απο την τελευταία αλλαγή,αυριο θα τσεκάρω τη στάθμη των λαδιών και μόλις μου ανάψει ενδειξη θα μιλήσω με Στέλιο για την αλλαγή και την αναβάθμιση που διορθώνει το πρόβλημα με το start stop.Αυτό που έχω παρατηρήσει τελευταία είναι οτι κάθε ρεζερβουάρ μου βγάζει 50-80 χιλιόμετρα λιγότερο,το μοτέρ έχει πιο τραχιά λειτουργία και η απόδοσή του έχει πέσει.Μετά την απαράδεκτη απάντηση της ford,απογοητεύτηκα εντελώς.
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,και το δικό μου πλησιάζει τα 3500 χλμ απο την τελευταία αλλαγή,αυριο θα τσεκάρω τη στάθμη των λαδιών και μόλις μου ανάψει ενδειξη θα μιλήσω με Στέλιο για την αλλαγή και την αναβάθμιση που διορθώνει το πρόβλημα με το start stop.Αυτό που έχω παρατηρήσει τελευταία είναι οτι κάθε ρεζερβουάρ μου βγάζει 50-80 χιλιόμετρα λιγότερο,το μοτέρ έχει πιο τραχιά λειτουργία και η απόδοσή του έχει πέσει.Μετά την απαράδεκτη απάντηση της ford,απογοητεύτηκα εντελώς.
Καλημέρα Θάνο, στο δικό μου αυτοκίνητο όταν αλλάζουμε λάδια και φ.λαδιού η κατανάλωση μειώνεται για τα πρώτα 1000-1500χλμ και μετά σταδιακά αυξάνεται εώς τα 3500-4000χλμ.
Το ίδιο συμβαίνει και στον ήχο του κινητήρα ο οποίος είναι πιο γλυκός με καινούργια λάδια και το μοτέρ στροφάρει ελεύθερα ενώ μετά τα 1500χλμ ο ήχος σταδιακά γίνεται τραχύς και το μοτέρ "σφίγγει".
Το πλήθος των αναπλάσεων του dpf ακολουθεί το ίδιο μοτίβο:
Με καινούργια λάδια κάνει λιγότερες αναπλάσεις dpf με μικρότερη διάρκεια και σταδιακά αυξάνεται το πλήθος και η διάρκεια των αναπλάσεων μέχρι τα 3500-4000χλμ που βγάζει ένδειξη στον πίνακα οργάνων " change oil soon".
Το τελευταίο update στην pcm διόρθωσε το πρόβλημα με το start-stop και πλέον λειτουργεί κανονικά χωρίς όμως να γνωρίζουμε αν διορθώνει και κάτι άλλο καθώς δεν υπάρχει ενημέρωση απο την ford motor Hellas πρός τις αντιπροσωπείες.
Το update το είδαμε με τον Στέλιο τυχαία στο διαγνωστικό και είπαμε να το κάνουμε καλού-κακού.
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα Θάνο, στο δικό μου αυτοκίνητο όταν αλλάζουμε λάδια και φ.λαδιού η κατανάλωση μειώνεται για τα πρώτα 1000-1500χλμ και μετά σταδιακά αυξάνεται εώς τα 3500-4000χλμ.
Το ίδιο συμβαίνει και στον ήχο του κινητήρα ο οποίος είναι πιο γλυκός με καινούργια λάδια και το μοτέρ στροφάρει ελεύθερα ενώ μετά τα 1500χλμ ο ήχος σταδιακά γίνεται τραχύς και το μοτέρ "σφίγγει".
Το πλήθος των αναπλάσεων του dpf ακολουθεί το ίδιο μοτίβο:
Με καινούργια λάδια κάνει λιγότερες αναπλάσεις dpf με μικρότερη διάρκεια και σταδιακά αυξάνεται το πλήθος και η διάρκεια των αναπλάσεων μέχρι τα 3500-4000χλμ που βγάζει ένδειξη στον πίνακα οργάνων " change oil soon".
Το τελευταίο update στην pcm διόρθωσε το πρόβλημα με το start-stop και πλέον λειτουργεί κανονικά χωρίς όμως να γνωρίζουμε αν διορθώνει και κάτι άλλο καθώς δεν υπάρχει ενημέρωση απο την ford motor Hellas πρός τις αντιπροσωπείες.
Το update το είδαμε με τον Στέλιο τυχαία στο διαγνωστικό και είπαμε να το κάνουμε καλού-κακού.
Καλησπέρα , οι άνθρωποι αυτοί είναι τραγικοί πραγματικά ... Κρίμα γιατί έχουν περάσει 4 ford από την οικογένεια μου αλλά τέτοιο χάλι πρώτη φορά πραγματικά .
Το update που έκανες στο αυτοκίνητο τσεκαρες μήπως είναι τύπου downgrade όπως έκαναν σε εμένα ?
Είδες καμία διαφορά σε φάση θερμοκρασίας ή συμπεριφοράς του αυτοκινήτου μετά το update ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread