Konstantinos.p
Member
- Oct 19, 2021
- 272
- 94
- 28
- Μοντέλο
- MK8
Καλησπέρα Θάνο, θα το έχω για ένα μήνα.Καλησπέρα,για πόσο χρονικό διάστημα θα έχεις το data logger στο αυτοκίνητο;
Καλησπέρα Θάνο, θα το έχω για ένα μήνα.Καλησπέρα,για πόσο χρονικό διάστημα θα έχεις το data logger στο αυτοκίνητο;
Καλησπέρα, τα δεδομένα που καταγράφει το data logger πηγαίνουν στο εργοστάσιο, εκεί βλέπουν αν υπάρχει δυσλειτουργία σε κάποιο εξάρτημα-αισθητήρα-ενεργοποιητή ή αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραμετροποίηση του λογισμικού (calibration map) στην pcm.και μετά ποια ειναι η διαδικασία που θα ακολουθήσουν ;
Καλημέρα mk6car, η διαδικασία που έγραψα παραπάνω υπάρχει σε email που στάλθηκε στην ford Στάθης απο το τεχνικό τμήμα της ford motor Hellas, το έχω διαβάσει και αν χρειαστεί μπορώ να πάρω αντίγραφο. Το ίδιο πράγμα μου είπαν στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της ford motor Hellas.αυτο σου ειπαν οτι θα γινει η ειναι δικό σου συμπέρασμα ;
ανάκληση ;;; σε ποιο πραγμα ακριβως ; και ποσος χρονος θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο ;
Καλησπέρα Θάνο, για την egr έχω μιλήσει με τον Στέλιο και ήταν θετικός στην ιδέα να την αλλάξουμε.Καλησπέρα Κωνσταντίνε,ελπίζω με τη συμβολή σου να βρεθεί λύση σύντομα.Για την egr που λέγαμε πριν μερικές μέρες ,μίλησα με το Στέλιο,μου είπε να κανονίσουμε να πάω απο εκεί να τη δούμε και ίσως την αλλάξουμε.Απλά αυτό τον καιρό ο χρόνος μου είναι ελάχιστος και περιμένω να βρω ελεύθερη μέρα να πεταχτώ ως εκεί.
Αρε Στέλιο .. στο τέλος μου φαίνεται ότι θα έρθω για καμια βδομάδα να μου αλλάξει τα πάνταΚαλησπέρα Θάνο, για την egr έχω μιλήσει με τον Στέλιο και ήταν θετικός στην ιδέα να την αλλάξουμε.
Αποφασίσαμε να μην πειράξουμε το αυτοκίνητο για όσο καιρό θα έχω το data logger ώστε να μην επηρεαστούν τα δεδομένα.
Παράλληλα στο δικό σου όχημα μπορεί να γίνει έλενχος/αλλαγή egr και οποιαδήποτε άλλη εργασία χρειαστεί ώστε να μην χάνουμε χρόνο περιμένοντας το εργοστάσιο να απαντήσει.
Μόλις βρω ελεύθερη μέρα θα κανονισω με το Στέλιο να πάω απο εκεί να δούμε την egr ή οτι άλλο θεωρεί οτι πρέπει α δει.Καλησπέρα Θάνο, για την egr έχω μιλήσει με τον Στέλιο και ήταν θετικός στην ιδέα να την αλλάξουμε.
Αποφασίσαμε να μην πειράξουμε το αυτοκίνητο για όσο καιρό θα έχω το data logger ώστε να μην επηρεαστούν τα δεδομένα.
Παράλληλα στο δικό σου όχημα μπορεί να γίνει έλενχος/αλλαγή egr και οποιαδήποτε άλλη εργασία χρειαστεί ώστε να μην χάνουμε χρόνο περιμένοντας το εργοστάσιο να απαντήσει.
Η καλύτερη κίνηση,πραγματικά θέλει να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχουμε.Αρε Στέλιο .. στο τέλος μου φαίνεται ότι θα έρθω για καμια βδομάδα να μου αλλάξει τα πάντα
καλημέρα, μάλλον στα εγραψα λιγο βιαστικά και φάνηκε σαν να σου κάνω παρατήρηση, καμία σχέση ενημερωτικά ρώτησα απλά μου κάνει εντύπωση το χρονοβόρο της υπόθεσης και ότι εμείς πρέπει να μπουμε στη διαδικασία να τους αφυπνίσουμε και να τους πουμε πως πρέπει να γινει η δουλειά τους.Καλημέρα mk6car, η διαδικασία που έγραψα παραπάνω υπάρχει σε email που στάλθηκε στην ford Στάθης απο το τεχνικό τμήμα της ford motor Hellas, το έχω διαβάσει και αν χρειαστεί μπορώ να πάρω αντίγραφο. Το ίδιο πράγμα μου είπαν στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της ford motor Hellas.
Το data logger στάλθηκε απο το εργοστάσιο με σκοπό να βρεθεί η αιτία του προβλήματος, αν διαπιστωθεί οτι φταίει ένα ή περισσότερα εξαρτήματα τότε θα γίνει ανάκληση/αντικατάσταση αυτών, αν πάλι φταίει το λογισμικό θα γίνει ανάκληση/update στην pcm.
Για το πόσος χρόνος θα χρειαστεί δεν έχω πάρει απάντηση.
Γενικά, αποφεύγω να γράφω δικά μου συμπεράσματα και όταν το κάνω χρησιμοποιώ την λέξη "υποψιάζομαι".
Το VDR vehicle data recorder το γνωρίζω καλά διότι το χρησιμοποιούσα όταν εργαζόμουν στην vw/audi.
Καλημέρα mk6car, απο πλευράς μου δεν υπάρχει κάποιου είδους παρεξήγηση για τα γραφόμενα σου, αντιθέτως κατάλαβα οτι όλα αυτά "ακούγονται" περίεργα και στην απάντηση μου έγραψα διευκρινίσεις για να μην υπάρχουν παρερμηνείες.καλημέρα, μάλλον στα εγραψα λιγο βιαστικά και φάνηκε σαν να σου κάνω παρατήρηση, καμία σχέση ενημερωτικά ρώτησα απλά μου κάνει εντύπωση το χρονοβόρο της υπόθεσης και ότι εμείς πρέπει να μπουμε στη διαδικασία να τους αφυπνίσουμε και να τους πουμε πως πρέπει να γινει η δουλειά τους.
Καλημέρα Θάνο, σήμερα το πρωί μίλησα με τον Στέλιο και δεν υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με το oil dilution ούτε κάποια ενημέρωση/update για το start-stop.Καλησπέρα,έχει κανένας κάτι νεότερο;
Καλημέρα Θάνο, για τα δικά σας οχήματα δεν μπορούν να αποδείξουν ότι φταίει ο τρόπος οδήγησης και καλό θα ήταν να μην δεχτεί κανείς άλλος να βάλει το data logger γιατί με όποιο τρόπο και να οδηγάς θα ρίξουν το σφάλμα στον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο.Καλησπέρα Κωνσταντίνε,με λίγα λόγια μας λένε μέσα στα μούτρα μας οτι μας κορόιδεψαν κανονικά πουλώντας μας ένα αμάξι με διαστήματα service κάθε 30.000χλμ αλλα στην πραγματικότητα θέλει λάδια κάθε 3.000 χλμ.Είναι απατεώνες οι άνθρωποι.Πάλι καλά που δεν είπαν οτι και για το start stop φταίει ο τρόπος που τα οδηγάμε.
Καλημέρα Θάνο, στο δικό μου αυτοκίνητο όταν αλλάζουμε λάδια και φ.λαδιού η κατανάλωση μειώνεται για τα πρώτα 1000-1500χλμ και μετά σταδιακά αυξάνεται εώς τα 3500-4000χλμ.Καλησπέρα Κωνσταντίνε,και το δικό μου πλησιάζει τα 3500 χλμ απο την τελευταία αλλαγή,αυριο θα τσεκάρω τη στάθμη των λαδιών και μόλις μου ανάψει ενδειξη θα μιλήσω με Στέλιο για την αλλαγή και την αναβάθμιση που διορθώνει το πρόβλημα με το start stop.Αυτό που έχω παρατηρήσει τελευταία είναι οτι κάθε ρεζερβουάρ μου βγάζει 50-80 χιλιόμετρα λιγότερο,το μοτέρ έχει πιο τραχιά λειτουργία και η απόδοσή του έχει πέσει.Μετά την απαράδεκτη απάντηση της ford,απογοητεύτηκα εντελώς.
Καλησπέρα , οι άνθρωποι αυτοί είναι τραγικοί πραγματικά ... Κρίμα γιατί έχουν περάσει 4 ford από την οικογένεια μου αλλά τέτοιο χάλι πρώτη φορά πραγματικά .Καλημέρα Θάνο, στο δικό μου αυτοκίνητο όταν αλλάζουμε λάδια και φ.λαδιού η κατανάλωση μειώνεται για τα πρώτα 1000-1500χλμ και μετά σταδιακά αυξάνεται εώς τα 3500-4000χλμ.
Το ίδιο συμβαίνει και στον ήχο του κινητήρα ο οποίος είναι πιο γλυκός με καινούργια λάδια και το μοτέρ στροφάρει ελεύθερα ενώ μετά τα 1500χλμ ο ήχος σταδιακά γίνεται τραχύς και το μοτέρ "σφίγγει".
Το πλήθος των αναπλάσεων του dpf ακολουθεί το ίδιο μοτίβο:
Με καινούργια λάδια κάνει λιγότερες αναπλάσεις dpf με μικρότερη διάρκεια και σταδιακά αυξάνεται το πλήθος και η διάρκεια των αναπλάσεων μέχρι τα 3500-4000χλμ που βγάζει ένδειξη στον πίνακα οργάνων " change oil soon".
Το τελευταίο update στην pcm διόρθωσε το πρόβλημα με το start-stop και πλέον λειτουργεί κανονικά χωρίς όμως να γνωρίζουμε αν διορθώνει και κάτι άλλο καθώς δεν υπάρχει ενημέρωση απο την ford motor Hellas πρός τις αντιπροσωπείες.
Το update το είδαμε με τον Στέλιο τυχαία στο διαγνωστικό και είπαμε να το κάνουμε καλού-κακού.