Μπα τίποτα , από 2022 θα δούμε τι θα γίνει.Ρε που μπλέξαμε.Με το start stop είχες κανένα νεο;
Να σου πω την αλήθεια πραγματικά δεν με νοιάζει για το start stop ας δουλεύουν όλα τα άλλα σωστά και αυτό ας μην δουλέψει ποτέ.
Μπα τίποτα , από 2022 θα δούμε τι θα γίνει.Ρε που μπλέξαμε.Με το start stop είχες κανένα νεο;
Αυτό είναι που φοβάμαιΕγώ πάλι γιατί νομίζω οτι αυτό θα δουλέψει κάποια στιγμή και τα υπόλοιπα θα μας τρώνε την ψυχή;
Στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί πόσο σου δείχνει;Αυτό είναι που φοβάμαι
Όταν πιάσει θερμοκρασία 0.5
Στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί πόσο σου δείχνει;
Καλημέρα, μιά μικρή διακύμανση στον δείκτη θερμοκρασίας είναι φυσιολογική 82c-88c. Ο θερμοστάτης σε αυτό τον κινητήρα είναι τύπου κεριού με πείρο-ελατήριο επαναφοράς και κυλιδράκι το οποίο είναι γεμάτο με κερί (παραφίνη), αρχίζει να λιώνει στους 82c και η μηχανικη δύναμη που απαιτείται για να λειτουργήσει προέρχεται απο την συστολή/διαστολή του κεριού. Για την ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν υπέυθυνος είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού, σε κάποια αυτοκίνητα π.χ vw-audi δεν βλέπεις διακύμανση στον δείκτη και σε άλλα βλέπεις, έχει να κάνει με τον προγραμματισμό του κάθε κατασκευαστή στο κατράν.Ρε που μπλέξαμε.Με το start stop είχες κανένα νεο;
Αφού αυτά που παρουσιάζουν oil dilution είναι μόνο μια παρτίδα με συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου δεν μπορούμε να πιέσουμε κάπως την κατάσταση;Καλημέρα, μιά μικρή διακύμανση στον δείκτη θερμοκρασίας είναι φυσιολογική 82c-88c. Ο θερμοστάτης σε αυτό τον κινητήρα είναι τύπου κεριού με πείρο-ελατήριο επαναφοράς και κυλιδράκι το οποίο είναι γεμάτο με κερί (παραφίνη), αρχίζει να λιώνει στους 82c και η μηχανικη δύναμη που απαιτείται για να λειτουργήσει προέρχεται απο την συστολή/διαστολή του κεριού. Για την ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν υπέυθυνος είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού, σε κάποια αυτοκίνητα π.χ vw-audi δεν βλέπεις διακύμανση στον δείκτη και σε άλλα βλέπεις, έχει να κάνει με τον προγραμματισμό του κάθε κατασκευαστή στο κατράν.
Για τους ελαττωματικούς θερμοστάτες το λέω 2 χρόνια όπως και για τα πετρέλαια στο κάρτερ/oil dilution και η ford motor hellas κάνει οτι δεν ξέρει... Η ford Στάθης είναι η μόνη αντιπροσωπεία που μπορώ να συνεννοηθώ-έχουν τεχνικές γνώσεις αλλά η ford motor hellas τους "δένει" τα χέρια. Τα αυτοκίνητα με oil dilution είναι απο μία παρτίδα με συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου/vin.
Τέλος για το start/stop εχθές αργά που μίλησα μου είπαν οτι φταίει η ανάκληση/update 21E10 και περιμένουν την λύση απο το εργοστάσιο πιθανόν με νέο update.
Το πρωί πάντως που το έβαλα μπρος δούλεψε φυσιολογικά ,αντίθετα χθες πριν την αλλαγή θερμοστάτη το έβαλα μπρος με πάγωνια και το ρελαντί του ήταν σαν να είναι ζεστο.ο Στέλλιος είπε να το παρακολουθήσω λίγες μέρες και να ξαναεπικοινωνήσω.ςΑφού αυτά που παρουσιάζουν oil dilution είναι μόνο μια παρτίδα με συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου δεν μπορούμε να πιέσουμε κάπως την κατάσταση;
Καλησπέρα, για του λόγου το αληθές ανέβασα την φωτογραφία απο το κατράν μετά απο 10 λεπτά διαδρομή στην επιστροφή απο super market στο σπίτι με 3 φανάρια με ταχύτητες 60 εως 110 και εξωτερική θερμοκρασία 6c.Στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί πόσο σου δείχνει;
Με ποιόν μιλάει η ford Στάθης στο τηλέφωνο ? Όνομα εκπροσώπου εννοώ , για να μπορούμε να πιέσουμε και εμείς που έχουμε το ίδιο θέμα και ότι λύση δίνεται να δίνεται σε όλα αυτά τα αμάξιαΚαλησπέρα, για του λόγου το αληθές ανέβασα την φωτογραφία απο το κατράν μετά απο 10 λεπτά διαδρομή στην επιστροφή απο super market στο σπίτι με 3 φανάρια με ταχύτητες 60 εως 110 και εξωτερική θερμοκρασία 6c.
Για τους αριθμούς πλαισίου/vin κάνουμε προσπάθεια με την ford Στάθης αλλά έχουμε μόνο πλαίσια που έχουν πάει με το ίδιο πρόβλημα εκεί και όχι απο όλη την Ελλάδα.View attachment 1036
Καλησπέρα,στο δικό μου ο δείκτης στέκεται λίγο πιο κάτω,όχι τόσο κονττά στο 90 και κινείται λίγο προς τα κάτω όταν σταματάω και μετά πλησιάζει πάλι τους 90.Μετά τη 2η αλλαγή θερμοστάτη βελτιώθηκε η λειτουργία του κινητήρα,η κατανάλωση παίζει στο 0,4-0,5,αλλα μου ξαναέκανε αυτό με το ρελαντί μια όταν έφυγα απο το συνεργείο και μια στη διαδρομή.Τώρα μένει να δω στα πόσα χλμ απο την αλλαγή θα ανέβει η στάθμη των λαδιών.Τουλάχιστον στη ford Στάθης έχουν διάθεση να βοηθήσουν να βρούμε κάποια λύση.Καλησπέρα, για του λόγου το αληθές ανέβασα την φωτογραφία απο το κατράν μετά απο 10 λεπτά διαδρομή στην επιστροφή απο super market στο σπίτι με 3 φανάρια με ταχύτητες 60 εως 110 και εξωτερική θερμοκρασία 6c.
Για τους αριθμούς πλαισίου/vin κάνουμε προσπάθεια με την ford Στάθης αλλά έχουμε μόνο πλαίσια που έχουν πάει με το ίδιο πρόβλημα εκεί και όχι απο όλη την Ελλάδα.View attachment 1036
Με το τεχνικό τμήμα της ford μέσο τηλ. ή email όπως και όλες οι αντιπροσωπείες, εμείς δεν μπορούμε να μιλήσουμε με το τεχνικό τμήμα παρα μόνο με την εξυπηρέτηση πελατών. Το τεχνικό τμήμα μαζέυει πληροφορίες για βλάβες και πιθανές λύσεις απο όλες τις αντιπροσωπείες και επικοινωνεί με το εργοστάσιο.Με ποιόν μιλάει η ford Στάθης στο τηλέφωνο ? Όνομα εκπροσώπου εννοώ , για να μπορούμε να πιέσουμε και εμείς που έχουμε το ίδιο θέμα και ότι λύση δίνεται να δίνεται σε όλα αυτά τα αμάξια
Καλησπέρα, μιά μικρή απόκλιση είναι λογικό να υπάρχει. Για εμένα υπάρχει διαφορά μεταξύ ενός αυτοκινήτου που δουλέυει και ενός που δουλέυει σωστά.Καλησπέρα,στο δικό μου ο δείκτης στέκεται λίγο πιο κάτω,όχι τόσο κονττά στο 90 και κινείται λίγο προς τα κάτω όταν σταματάω και μετά πλησιάζει πάλι τους 90.Μετά τη 2η αλλαγή θερμοστάτη βελτιώθηκε η λειτουργία του κινητήρα,η κατανάλωση παίζει στο 0,4-0,5,αλλα μου ξαναέκανε αυτό με το ρελαντί μια όταν έφυγα απο το συνεργείο και μια στη διαδρομή.Τώρα μένει να δω στα πόσα χλμ απο την αλλαγή θα ανέβει η στάθμη των λαδιών.Τουλάχιστον στη ford Στάθης έχουν διάθεση να βοηθήσουν να βρούμε κάποια λύση.
Το ζητούμενο είναι να δουλεύει σωστά και όχι απλά να δουλεύει.Με το τεχνικό τμήμα της ford μέσο τηλ. ή email όπως και όλες οι αντιπροσωπείες, εμείς δεν μπορούμε να μιλήσουμε με το τεχνικό τμήμα παρα μόνο με την εξυπηρέτηση πελατών. Το τεχνικό τμήμα μαζέυει πληροφορίες για βλάβες και πιθανές λύσεις απο όλες τις αντιπροσωπείες και επικοινωνεί με το εργοστάσιο.
Post automatically merged:
Καλησπέρα, μιά μικρή απόκλιση είναι λογικό να υπάρχει. Για εμένα υπάρχει διαφορά μεταξύ ενός αυτοκινήτου που δουλέυει και ενός που δουλέυει σωστά.
Καλημέρα ( 87345 )Καλημέρα, όποιος θέλει μπορεί να γράψει τον αριθμό πλαισίου/vin του δικού του οχήματος με πρόβλημα oil dilution (αρκούν οι 5 τελευταίοι αριθμοί) για να επιβεβαιώσουμε οτι τα οχήματα που επηρεάζονται είναι απο μία παρτίδα.
Καλησπέρα (86945)Καλημέρα ( 87345 )
Καλησπέρα, καλή χρονιά.Καλησπέρα,είχε κάποιος κάτι νεότερο;
Καλησπέρα, το δικό μου κρατάει αυξημένες στροφές ρελαντί δυο φορές ανα ρεζερβουάρ (λογικά κάνει ανάπλαση) με διάρκεια 12-15 λεπτά, θερμοκρασία σταθερά 90 και ρελαντί 0.3l/h ζεστό (δες φωτό). Σκορτσαρίσματα δεν κάνει. Τα λάδια περιμένω να κάνω μερικά χιλ ακόμη για να έχω εικόνα. Για αλλαγή κινητήρα με τα παρελκόμενα πρέπει να το σηζητήσουμε με τον Στέλιο να δούμε τι μπορεί να γίνει.Καλησπέρα,καλή χρονιά,και το δικό μου start stop τα ίδια,συνεχίζει να μην λειτουργεί.Το θέμα με τη θερμοκρασία βελτιώθηκε αλλά βλέπω το δείκτη να κινείται όποτε σταματάω ή μειώσω ταχύτητα,ακόμα και στο ρελαντί κουνιέται.Η κατανάλωση στο ρελαντί παίζει μεταξύ 0,4-0,5 όταν ειναι ζεστό.Το άλλο θέμα με το ρελαντί που ανεβαίνει κάθε 30-40 χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η κατανάλωση και να πέφτει η απόδοση του μοτερ και ενίοτε να κάνει και σκορτσαρίσματα συνεχίζει να υφίσταται.Η στάθμη των λαδιών 2000 χλμ μετά την αλλαγή είναι ακόμα οκ.Πήρα ελατωματικό αυτοκινητο και μαλλον δεν θα στρώσει ποτέ αν δεν αλλαχτεί ολόκληρος ο κινητήρας με τα παρελκόμενα του.
Δυο φορες ανα ρεζερβουάρ είναι απόλυτα λογικό,εμένα μου κάνει και 2 φορές τη μέρα ακόμα και όταν η θερμοκρασία είναι στο 70 κάποιες φορές,διαρκεί γύρω στο 20λεπτο.Το περίεργο είναι οτι το βεντιλατέρ δεν δούλεψε ποτέ όποτε το έκανε.Ο Στέλιος που το είδε είπε οτι δεν είναι ανάπλαση.Αν άφήσεις το γκάζι με ταχυτητα στο κιβώτιο η κατανάλωση παίζε μεταξύ 0 και 0,1 όταν ανεβαίνει το ρελαντί ενώ φυσιολογικά είναι 0.Το σίγουρο είναι οτι ψεκάζει περισσότερο πετρέλαιο εκείνη τη στιγμή γιατί το καταλαβαίνω οτι ο κινητήρας πνίγεται.Καλησπέρα, το δικό μου κρατάει αυξημένες στροφές ρελαντί δυο φορές ανα ρεζερβουάρ (λογικά κάνει ανάπλαση) με διάρκεια 12-15 λεπτά, θερμοκρασία σταθερά 90 και ρελαντί 0.3l/h ζεστό (δες φωτό). Σκορτσαρίσματα δεν κάνει. Τα λάδια περιμένω να κάνω μερικά χιλ ακόμη για να έχω εικόνα. Για αλλαγή κινητήρα με τα παρελκόμενα πρέπει να το σηζητήσουμε με τον Στέλιο να δούμε τι μπορεί να γίνει.