Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Δυο φορες ανα ρεζερβουάρ είναι απόλυτα λογικό,εμένα μου κάνει και 2 φορές τη μέρα ακόμα και όταν η θερμοκρασία είναι στο 70 κάποιες φορές,διαρκεί γύρω στο 20λεπτο.Το περίεργο είναι οτι το βεντιλατέρ δεν δούλεψε ποτέ όποτε το έκανε.Ο Στέλιος που το είδε είπε οτι δεν είναι ανάπλαση.Αν άφήσεις το γκάζι με ταχυτητα στο κιβώτιο η κατανάλωση παίζε μεταξύ 0 και 0,1 όταν ανεβαίνει το ρελαντί ενώ φυσιολογικά είναι 0.Το σίγουρο είναι οτι ψεκάζει περισσότερο πετρέλαιο εκείνη τη στιγμή γιατί το καταλαβαίνω οτι ο κινητήρας πνίγεται.
Καλησπέρα και καλή χρονιά , και σε εμένα το start stop δεν έχει φτιαχτεί ακόμα.
Στο θέμα είμαι με τα λάδια είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση με το thanos13 και εμένα το αυτοκίνητο βελτιώθηκε στο κομμάτι θερμοκρασίας
αλλά ρελαντί ανεβάζει ακόμα συχνά
ακόμα και μετά από ταξίδι 1.5 ώρα εθνική με 140-150 έφτασα σπίτι και πριν παρκάρω πάλι ρελαντί..
Και αυτό με το βεντιλατερ ισχύει και σε εμένα
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα ge0 mk8,ακριβώς τα ίδια.Έχω την εντύπωση οτι στις 5000χλμ πάλι θα έχω πετρέλαιο στα λάδια και ανεβασμένη στάθμη.
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Δυο φορες ανα ρεζερβουάρ είναι απόλυτα λογικό,εμένα μου κάνει και 2 φορές τη μέρα ακόμα και όταν η θερμοκρασία είναι στο 70 κάποιες φορές,διαρκεί γύρω στο 20λεπτο.Το περίεργο είναι οτι το βεντιλατέρ δεν δούλεψε ποτέ όποτε το έκανε.Ο Στέλιος που το είδε είπε οτι δεν είναι ανάπλαση.Αν άφήσεις το γκάζι με ταχυτητα στο κιβώτιο η κατανάλωση παίζε μεταξύ 0 και 0,1 όταν ανεβαίνει το ρελαντί ενώ φυσιολογικά είναι 0.Το σίγουρο είναι οτι ψεκάζει περισσότερο πετρέλαιο εκείνη τη στιγμή γιατί το καταλαβαίνω οτι ο κινητήρας πνίγεται.
Καλησπέρα, μπορείς να βάλεις το forscan σε λειτουργία διάγνωσης την ώρα που οδηγάς και να επιλέξεις τα μπλοκ τιμών μέτρησης που έχουν σχέση με το dpf-αισθητήρα διαφορικής πίεσης-λ-θερμοκρασία dpf-soot-ash-bank1 και bank2-egr-χρονισμό μπέκ-ψεκασμό και ότι άλλο έχει σχέση και να κάνεις log. Το αρχείο που θα δημιουργηθεί το ανοίγεις στο pc και βλέπεις τι κάνει οταν κρατάει ηψηλές στροφές.
Βλέπεις δηλαδή αν π.χ κολάει ανοιχτή η βαλβίδα egr ή αν κάνει ανάπλαση το dpf ή αν κάποιο μπέκ ψεκάζει λάθος.
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, μπορείς να βάλεις το forscan σε λειτουργία διάγνωσης την ώρα που οδηγάς και να επιλέξεις τα μπλοκ τιμών μέτρησης που έχουν σχέση με το dpf-αισθητήρα διαφορικής πίεσης-λ-θερμοκρασία dpf-soot-ash-bank1 και bank2-egr-χρονισμό μπέκ-ψεκασμό και ότι άλλο έχει σχέση και να κάνεις log. Το αρχείο που θα δημιουργηθεί το ανοίγεις στο pc και βλέπεις τι κάνει οταν κρατάει ηψηλές στροφές.
Βλέπεις δηλαδή αν π.χ κολάει ανοιχτή η βαλβίδα egr ή αν κάνει ανάπλαση το dpf ή αν κάποιο μπέκ ψεκάζει λάθος.
Με την πρώτη ευκαιρία θα συνδέσω το λαπτοπ και θα κάνω μια διαδρομή απο τις καθημερινές μου,κάποια στιγμή θα ανεβάσει ρελαντί.Απο τις μετρήσεις μπορώ να συμπεράνω εύκολα αν κάτι δεν πάει καλά;Και κάτι άλλο,ο δείκτης θερμοκρασίας κινείται συνέχεια και αδικαιολογητα,μάλλον κάτι άλλο δεν πάει καλά και οχι ο θερμοστάτης.
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Με την πρώτη ευκαιρία θα συνδέσω το λαπτοπ και θα κάνω μια διαδρομή απο τις καθημερινές μου,κάποια στιγμή θα ανεβάσει ρελαντί.Απο τις μετρήσεις μπορώ να συμπεράνω εύκολα αν κάτι δεν πάει καλά;Και κάτι άλλο,ο δείκτης θερμοκρασίας κινείται συνέχεια και αδικαιολογητα,μάλλον κάτι άλλο δεν πάει καλά και οχι ο θερμοστάτης.
Ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας είχαν σίγουρα πρόβλημα και σε όποια αυτοκίνητα αλλάχτηκε υπήρξε διαφορά στην λειτουργία, τώρα να φταίει και κάτι άλλο δεν το πιστέυω γιατί το σύστημα ψύξης είναι κλειστό με αντλία νερού μηχανική όχι ηλεκρονικά ελενχόμενη όπως σε κάποια audi-bmw- mercedes και τα νερά γυρίζουν κανονικά άρα δεν έχει βούλωμα. Το 82-88 είναι φυσιολογικό. Ο δείκτης μπορεί να παίζει και στην περίπτωση που το κατράν έχει χαμηλή τάση ρέυματος ή είναι χαλασμένο.
Με τον Στέλιο μίλησα το πρωί και θα δώσει τα vin στην ford μπάς και βγεί άκρη, δυστυχώς έχουμε μόνο του geo mk8, το δικό μου και το δικό σου και όσα έχει ο Στέλιος απο άλλους πελάτες.
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Ο θερμοστάτης και η φούσκα θερμοκρασίας είχαν σίγουρα πρόβλημα και σε όποια αυτοκίνητα αλλάχτηκε υπήρξε διαφορά στην λειτουργία, τώρα να φταίει και κάτι άλλο δεν το πιστέυω γιατί το σύστημα ψύξης είναι κλειστό με αντλία νερού μηχανική όχι ηλεκρονικά ελενχόμενη όπως σε κάποια audi-bmw- mercedes και τα νερά γυρίζουν κανονικά άρα δεν έχει βούλωμα. Το 82-88 είναι φυσιολογικό. Ο δείκτης μπορεί να παίζει και στην περίπτωση που το κατράν έχει χαμηλή τάση ρέυματος ή είναι χαλασμένο.
Με τον Στέλιο μίλησα το πρωί και θα δώσει τα vin στην ford μπάς και βγεί άκρη, δυστυχώς έχουμε μόνο του geo mk8, το δικό μου και το δικό σου και όσα έχει ο Στέλιος απο άλλους πελάτες.
Συμφωνώ απόλυτα,ο θερμοστάτης είχε σίγουρα πρόβλημα,για το δείκτη ίσως να έχει πρόβλημα το καντράν.Ισως στην επόμενη επίσκεψη στο συνεργείο βρούμε τι φταίει.Μακάρι να βρούνε κι άλλα πλαίσια με oil dilution απο ην ίδια παρτίδα και δώσουν κάποια λύση.Αύριο θα στείλω άλλο ένα email διαμαρτυρίας στη ford.
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Συμφωνώ απόλυτα,ο θερμοστάτης είχε σίγουρα πρόβλημα,για το δείκτη ίσως να έχει πρόβλημα το καντράν.Ισως στην επόμενη επίσκεψη στο συνεργείο βρούμε τι φταίει.Μακάρι να βρούνε κι άλλα πλαίσια με oil dilution απο ην ίδια παρτίδα και δώσουν κάποια λύση.Αύριο θα στείλω άλλο ένα email διαμαρτυρίας στη ford.
Αν θες στείλε μου μια το email που θα γράψεις να στείλω και εγώ κάτι αντίστοιχο και την διεύθυνση που θα το στείλεις.
Θα πάρω και εγώ τηλέφωνο μέσα στις επόμενες μέρες να δω τι γίνεται
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,το απόγευμα η ford motor hellas απάντησε στο email μου,ζητάνε να τους πω ποιο εξουσιοδοτημένο επισκέφθηκα για να μιλήσουν λέει μαζί τους για το θέμα με το αυτοκίνητό μου.
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,το απόγευμα η ford motor hellas απάντησε στο email μου,ζητάνε να τους πω ποιο εξουσιοδοτημένο επισκέφθηκα για να μιλήσουν λέει μαζί τους για το θέμα με το αυτοκίνητό μου.
Καλησπέρα, κάτι πίνουν στην ford motor hellas δεν εξηγείται αλλιώς.
Για τα αυτοκίνητα μας υπάρχει επικοινωνία απο τη ford Στάθης μέσω τηληφώνου και email με φωτογραφίες του δείκτη λαδιού/oil dilution, τα αποτελέσματα απο το διαγνωστικό έλενχο και όλες οι εργασίες που έχουν γίνει για να λυθεί το πρόβλημα μαζί με το ιστορικό του οχήματος.

Η ford motor hellas δεν απαντάει εδώ και ένα μήνα (μάλλον πήγαν διακοπές) ούτε δίνει κάποια λύση. Στο τελευταίο email γράφουν οτι γνωρίζουν το πρόβλημα και περιμένουν την λύση απο το εργοστάσιο καθώς είναι πολλά αυτοκίνητα με το ίδιο πρόβλημα.
Το ίδιο είπαν και σε εμένα τηλεφωνικά μέσα Νοεμβριού απο την "εξυπηρέτηση πελατών".
Σήμερα ρωτάνε έσενα thanos13 σε ποιο εξουσιοδοτημένο πήγες; Αυτοί δεν ξέρουν; Μας κάνουν πλάκα; Το αυτοκίνητο σου το έψαξες μήπως έβαλαν κρυφά καμιά κάμερα οταν το αγόρασες και δείς τον εαυτό σου στο youtube να κατεβάζει μπινελίκια κάθε φορά που κρατάει στροφές; 😂😂😂
 
Last edited:

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
😂😂😂😂😂
Post automatically merged:

Υπομονή κάνω μέχρι να μπορέσω να το ξεφορτωθώ.Τουλάχιστον να δώσουν μια λύση για το start-stop,να δουλέψει και μετά να το διώξω.
 
Last edited:
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
😂😂😂😂😂
Post automatically merged:

Υπομονή κάνω μέχρι να μπορέσω να το ξεφορτωθώ.Τουλάχιστον να δώσουν μια λύση για το start-stop,να δουλέψει και μετά να το διώξω.
Καλησπέρα, έψαξα στο forscan forum για το park assist και βρήκα τον τρόπο για να ενεργοποιηθεί εκ τον υστέρων/retrofit. Αν μπορείς δες τους κωδικούς στο δικό σου μήπως το update άλλαξε κάτι σε αυτές τις γραμμές κώδικα και σύγκρινε τους με το εργοστασιακό as built. Αν βάλουμε τους εργοστασιακούς κωδικούς σε αυτές τις γραμμές θα απενεργοποιηθεί το park assist και θα δουλέψει το start-stop. Τέλος αν μπορείς δες στην pcm direct configuration αν υπάρχει auto park assist ή park assist enable και μπορεί να γίνει disable, το ίδιο και στο ipc direct configuration.

image.png
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, έψαξα στο forscan forum για το park assist και βρήκα τον τρόπο για να ενεργοποιηθεί εκ τον υστέρων/retrofit. Αν μπορείς δες τους κωδικούς στο δικό σου μήπως το update άλλαξε κάτι σε αυτές τις γραμμές κώδικα και σύγκρινε τους με το εργοστασιακό as built. Αν βάλουμε τους εργοστασιακούς κωδικούς σε αυτές τις γραμμές θα απενεργοποιηθεί το park assist και θα δουλέψει το start-stop. Τέλος αν μπορείς δες στην pcm direct configuration αν υπάρχει auto park assist ή park assist enable και μπορεί να γίνει disable, το ίδιο και στο ipc direct configuration.

View attachment 1043
Οκ,θα προσπαθήσω αύριο να βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ.
Post automatically merged:

Το απόγευμα έλαβα νεο email απο τη ford motor hellas,επικοινώνησαν λέει με το βροχίδη και ρώτησαν για τα προβλήματα που τους ανέφερα οτι είχα όλο αυτό το διάστημα με το αυτοκίνητο αλλα αυτοί τους απάντησαν οτι εκεί έγιναν μόνο τα service και δεν είχε εντοπιστεί καμία απο τις βλάβες που ανέφερα.Επικοινώνησαν και με τη ford Στάθης είπαν και διερευνούν το ζήτημα μου.Μίλησα με το Στέλλιο το απόγευμα και μου είπε οτι επικοινώνησαν μαζί του και τους είπε πως έχει η κατάσταση.
 
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , σήμερα έκανα ένα τσεκ στα λάδια να δω το γίνεται
Έχω κάνει 1500+ περίπου από τότε που άλλαξα τα λάδια και ήδη έχει ανέβει η στάθμη
( Η φωτογραφία είναι με κρύο κινητήρα)
 

Attachments

  • IMG_20220112_195534.jpg
    IMG_20220112_195534.jpg
    1.4 MB · Προβολές: 23

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , σήμερα έκανα ένα τσεκ στα λάδια να δω το γίνεται
Έχω κάνει 1500+ περίπου από τότε που άλλαξα τα λάδια και ήδη έχει ανέβει η στάθμη
( Η φωτογραφία είναι με κρύο κινητήρα)
Εγώ έκανα έναν έλέγχο πριν μερικές μέρες και είδα οτι άνεβηκαν λίγο μετά απο 2000 χιλιόμετρα,είναι όμως ακόμα κάτω απο το max. Χθες το βράδυ γυρνώντας απο τη δουλειά σε σταθερή πορεία με 110-120 το αυτοκίνητο έκανε σκαμπανευάσματα,έκοβε λίγο και ξαναέδινε,το δοκίμασα και με το ποδι στο γκαζι και με cruise control.Φαινόταν και στη στιγμιαία κατανάλωση.Σήμερα λειτουργεί κανονικά.Το άλλο θέμα με τις ανεβασμένες στροφές συνεχίζεται,κάθε 30-40 χιλιόμετρα το κάνει και η απόδοση πέφτει σαν να έχω ενεργοποιήσει το eco.
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , σήμερα έκανα ένα τσεκ στα λάδια να δω το γίνεται
Έχω κάνει 1500+ περίπου από τότε που άλλαξα τα λάδια και ήδη έχει ανέβει η στάθμη
( Η φωτογραφία είναι με κρύο κινητήρα)
Καλημέρα, από τον δείκτη βλέπω περίπου 500ml λάδια/πετρέλαια πάνω από το max. Πρέπει να αλλάξεις λάδια και φίλτρο άμεσα! Το δικό μας παίρνει 3.85 με φίλτρο. Αν πάς στην ford car center ζήτησε τους να βγάλουν τα παλιά λάδια σε ένα δοχείο και να τα μετρήσουν μπροστά σου. Αν βγάλουν π.χ 4.3 λίτρα αποδεικνύεται ότι η διαφορά είναι πετρέλαιο. Ζήτησε να γράψουν στην εντολή εργασίας το αποτέλεσμα της μέτρησης διοτί η εντολή εργασίας αποτελεί απόδειξη οτι υπάρχει πρόβλημα και είναι υποχρεωμένοι να το φτιάξουν.
Post automatically merged:

Εγώ έκανα έναν έλέγχο πριν μερικές μέρες και είδα οτι άνεβηκαν λίγο μετά απο 2000 χιλιόμετρα,είναι όμως ακόμα κάτω απο το max. Χθες το βράδυ γυρνώντας απο τη δουλειά σε σταθερή πορεία με 110-120 το αυτοκίνητο έκανε σκαμπανευάσματα,έκοβε λίγο και ξαναέδινε,το δοκίμασα και με το ποδι στο γκαζι και με cruise control.Φαινόταν και στη στιγμιαία κατανάλωση.Σήμερα λειτουργεί κανονικά.Το άλλο θέμα με τις ανεβασμένες στροφές συνεχίζεται,κάθε 30-40 χιλιόμετρα το κάνει και η απόδοση πέφτει σαν να έχω ενεργοποιήσει το eco.
Καλημέρα, για την ford βροχίδη-χατζή στο είχα πεί... Είναι τακτική του να μην γράφει στην εντολή εργασίας τα προβλήματα του πελάτη και μετά να λέει οτι δεν διαπιστώθηκε βλάβη. Ο Στέλιος στην ford Στάθης είναι τίμιο παιδί και θα βρεί λύση. Στο πρόβλημα σου τώρα, πιστέυω οτι κάποιο μπέκ κατουράει.
 
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , μίλησα σήμερα με τη ford motor Hellas και γίναμε πάλι κουβάρι και περιμένω τηλέφωνο από την car center να δούμε τι θα γίνει... με τα λάδια και με το start stop.
Τους είπα να γίνει και ενημέρωση με το τεχνικό κομμάτι της ford όπου αυτό θα δώσει την απάντηση και να μην μας παραπέμπουν συνέχεια στα συνεργεία που δεν έχουν ιδέα τι γίνεται !!!
Σήμερα σε απόσταση 30-40 χλμ και σε χρόνο 50 λεπτά περίπου συνεχόμενης οδήγησης είδα 5 φορές να σηκώσει ρελαντί ..
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , μίλησα σήμερα με τη ford motor Hellas και γίναμε πάλι κουβάρι και περιμένω τηλέφωνο από την car center να δούμε τι θα γίνει... με τα λάδια και με το start stop.
Τους είπα να γίνει και ενημέρωση με το τεχνικό κομμάτι της ford όπου αυτό θα δώσει την απάντηση και να μην μας παραπέμπουν συνέχεια στα συνεργεία που δεν έχουν ιδέα τι γίνεται !!!
Σήμερα σε απόσταση 30-40 χλμ και σε χρόνο 50 λεπτά περίπου συνεχόμενης οδήγησης είδα 5 φορές να σηκώσει ρελαντί ..
Εγώ βλέπω οτι χθες και σήμερα που εχει χαμηλές θερμοκρασίες σηκώνει ρελαντί πιο συχνά,μου το κάνει σε κάθε διαδρομή.
Post automatically merged:

Καλημέρα, από τον δείκτη βλέπω περίπου 500ml λάδια/πετρέλαια πάνω από το max. Πρέπει να αλλάξεις λάδια και φίλτρο άμεσα! Το δικό μας παίρνει 3.85 με φίλτρο. Αν πάς στην ford car center ζήτησε τους να βγάλουν τα παλιά λάδια σε ένα δοχείο και να τα μετρήσουν μπροστά σου. Αν βγάλουν π.χ 4.3 λίτρα αποδεικνύεται ότι η διαφορά είναι πετρέλαιο. Ζήτησε να γράψουν στην εντολή εργασίας το αποτέλεσμα της μέτρησης διοτί η εντολή εργασίας αποτελεί απόδειξη οτι υπάρχει πρόβλημα και είναι υποχρεωμένοι να το φτιάξουν.
Post automatically merged:


Καλημέρα, για την ford βροχίδη-χατζή στο είχα πεί... Είναι τακτική του να μην γράφει στην εντολή εργασίας τα προβλήματα του πελάτη και μετά να λέει οτι δεν διαπιστώθηκε βλάβη. Ο Στέλιος στην ford Στάθης είναι τίμιο παιδί και θα βρεί λύση. Στο πρόβλημα σου τώρα, πιστέυω οτι κάποιο μπέκ κατουράει.
Αυτό πιστεύω κι εγώ γιατί το αμάξι ωρες ώρες πνίγεται και η απόδοση πέφτει.Για το Στέλιο κι εγώ αυτή τη γνώμη σχημάτισα,έδειξε ενδιαφέρον και προσπαθεί να βρεθεί λύση.Επρεπε να είχα πάει νωρίτερα εκεί.
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Εγώ βλέπω οτι χθες και σήμερα που εχει χαμηλές θερμοκρασίες σηκώνει ρελαντί πιο συχνά,μου το κάνει σε κάθε διαδρομή.
Post automatically merged:


Αυτό πιστεύω κι εγώ γιατί το αμάξι ωρες ώρες πνίγεται και η απόδοση πέφτει.Για το Στέλιο κι εγώ αυτή τη γνώμη σχημάτισα,έδειξε ενδιαφέρον και προσπαθεί να βρεθεί λύση.Επρεπε να είχα πάει νωρίτερα εκεί.
Ο Στέλιος έχει καταλήξει και αυτός στα μπεκ για το πρόβλημα ?
Είναι τραγικό που πρέπει να ψάχνουμε όλα τα συνεργεία για να βρούμε έναν σωστό άνθρωπο να ασχοληθεί και να μας βοηθήσει και όχι να μας ξεπεταξει !!! ενώ η ford motor Hellas ξέρει το πρόβλημα και το πάει συνέχεια πλαγίως μεχρι να πάρουμε την μηχανή στο χέρι.
Πείτε στο Στέλιο να ανοίξει υποκατάστημα στην Αθήνα 😂😂😂
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Ο Στέλιος έχει καταλήξει και αυτός στα μπεκ για το πρόβλημα ?
Είναι τραγικό που πρέπει να ψάχνουμε όλα τα συνεργεία για να βρούμε έναν σωστό άνθρωπο να ασχοληθεί και να μας βοηθήσει και όχι να μας ξεπεταξει !!! ενώ η ford motor Hellas ξέρει το πρόβλημα και το πάει συνέχεια πλαγίως μεχρι να πάρουμε την μηχανή στο χέρι.
Πείτε στο Στέλιο να ανοίξει υποκατάστημα στην Αθήνα 😂😂😂
Καποια στιγμή,οχι πολύ αργά,αυτή τη μηχανή θα την πάρουμε στο χέρι,ελπίζω να είναι εντός εγγύησης τουλάχιστον.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread