Γενικά, ο πιο ελευθερος καταλύτης η και decat(που λεμε στο χωριο μου) θα βοηθησει αρκετα στον προγραμματισμο καθως θα μπορεί να "δώσει" παραπάνω τοαμάξι. Μου κάνει εντύπωση που με τόσες μοντες και αλλαγμένη εξάτμιση, εισαι πάνω με τον μαμά καταλύτη σαν stage2.Αρχικά μια διόρθωση, ο σωλήνας είναι Φ50 και ο λόγος είναι ότι το αμάξι τεχνικά είναι stage2
Είμαι σε μια διαδικασία σκέψης και ερευνας αγοράς να αντικαταστήσω τον 400αρη καταλύτη σε 200αρη σπορ και να φτιάξω ένα τελικό από την Americat σχετικά αθορυβο με μια ωραία διακριτική μπουκα.
O λόγος είναι κυρίως το ότι το αμάξι θα ξαναμπει για πρόγραμμα μιας και την τελευταία φορά δεν είχαν προλάβει να το φτιάξουν στο 100% λόγο χρόνου και ο προγραμματιστής μου τόνισε ότι ένα πιο ελεύθερο καζάνι στην ίδια διάμετρο με τον υπόλοιπο σωλήνα (αυτό που έχω τώρα από το μαμά ecoboost είναι Φ45) θα βοηθούσε αρκετά στο να ρυθμιστεί ακόμα καλύτερα.
Επίσης η διαφορά στον 400αρη με 200αρη καταλύτη θα είναι και αυτός ενας παραγοντας που θα βοηθήσει.
?? Δεν εχω το μαμα, το ΜΚ6 έχει ένα πράγμα χταποδοκαταλύτη μαζί το οποίο το έχω αφαιρέσει εδώ και αρκετό καιρό και έχω ένα χταπόδι 4-1 με τον μεταλλικο 400ρη που εχω αυτη τη στιγμή. Το Stage2 τον όρο τον αποδίδω στο ότι έχω επισης φτιαγμενους εκκεντροφόρους.Γενικά, ο πιο ελευθερος καταλύτης η και decat(που λεμε στο χωριο μου) θα βοηθησει αρκετα στον προγραμματισμο καθως θα μπορεί να "δώσει" παραπάνω τοαμάξι. Μου κάνει εντύπωση που με τόσες μοντες και αλλαγμένη εξάτμιση, εισαι πάνω με τον μαμά καταλύτη σαν stage2.