Για βάλε μια φωτογραφία να δουμε αυτό το γύρισμα προς τα κάτωΚεραυνός said:mk6 1.2 16β με την εξάτμιση γυρμένη προς κάτω.
http://www.catalysts.gr/photos/list_page/967/4012967.jpg αυτό βρήκα σχετικώς.scorpion said:Για βάλε μια φωτογραφία να δουμε αυτό το γύρισμα προς τα κάτω
manos.m said:καλησπέρες...
μέσα στην εβδομάδα θα δώ για μπούκα .
θέλω γνώμες για 75mm x70mm ή 90mm x 80mm . και δεύτερον δεν θέλω να κόψω τον προφ οπότε καταλήγω σε αυτά τα 2 .θα μπορόυν να μπούν ή θα πρέπει να κόψω την εξάτμιση ή τον πρόφ.?
επιλογή 1
http://www.ctd.gr/product.asp?ID=6363
επιλογή 2
http://www.ctd.gr/product.asp?ID=6361
Αν υπάρχει άλλη πρόταση με ενδιαφέρει..
Υ.Γ. δεν θέλω το αποτέλεσμα να είναι υπερβολή το βάζω μόνο για εμφάνηση και θέλω να είναι normal.. Σαν να το είχε η ford απο μαμά..
Κεραυνός said:http://www.catalysts.gr/photos/list_page/967/4012967.jpg αυτό βρήκα σχετικώς.
Είναι δυνατόν να τοποθετηθεί ένα ''σπόρ'' τελικό καζανάκι ανοξείδωτο με απόληξη και ο θόρυβος να είναι λίγο πιο έντονος από εργοστασιακή (για να μην σε γράφουν,για ταξίδι άνετα, για να ανεβάζεις οικογένεια κ.τ.λ.π.) ; και αυτό επηρρεάζει την κατανάλωση ή την απόδοση; παρακαλώ απαντήστε γιατί είναι πολύ πιθανόν να τοποθετηθεί αύριο.scorpion said:Εργοστασιακό έχεις βάλει?
Φωτογραφία τοποθετημένο μπορείς να ανεβάσεις?
Κεραυνός said:Είναι δυνατόν να τοποθετηθεί ένα ''σπόρ'' τελικό καζανάκι ανοξείδωτο με απόληξη και ο θόρυβος να είναι λίγο πιο έντονος από εργοστασιακή (για να μην σε γράφουν,για ταξίδι άνετα, για να ανεβάζεις οικογένεια κ.τ.λ.π.) ; και αυτό επηρρεάζει την κατανάλωση ή την απόδοση; παρακαλώ απαντήστε γιατί είναι πολύ πιθανόν να τοποθετηθεί αύριο.
Τέλος, μπορείτε να με πληροφορήσετε σχετικά με την απόδοση του αυτοκινήτου αν μειώνεται ή αν αυξάνεται, διότι αλλού διάβασα για μείωση στα χαμηλά και τέτοια, ύστερα θα ήθελα να μάθω για την κατανάλωση καυσίμου αν την αυξάνει. Σίγουρα πράγματα, για να βεβαιωθώ πριν προβώ σε οποιαδήποτε ενέργεια.scorpion said:Καταρχήν ένα τελικό αν θα κάνει θόρυβο και πόσο θα φανεί μετά από κάμποσα χιλιόμετρα που θα καεί λίγο
Τελικό μπορείς να βρεις αλλά το πόσο θα σε ικανοποιεί θα πρέπει να το ακούσεις και αυτό συνεπάγεται ότι αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από το πρώτο θα συνεχίζεις να αλλάζεις τελικά και να δίνεις 80e?
Αν έχεις και οικογένεια,άστο έτσι και βάλε μια απόληξη και τίποτα άλλο
Η εξάτμιση την οποία με πρότεινε είναι Beda και τιμή (σύνολο) 140 ευρώ και ισχυρίζεται ότι βγάζει λίγο πιο έντονο θόρυβο από την εργοστασιακή. Αυτό το οποίο προτίστως με ενδιαφέρει είναι να μην μειώνεται η απόδοση (π.χ. στα χαμηλά).Σίγουρα πράγματα, για να βεβαιωθώ.yannis_s said:υπαρχει και σπορ τελικο χωρις να ανεβαινει τρελα ο θορυβος αλλα ειναι και ακριβα αλλα και συνηθως επωνημα και οι εξατμισαδες δεν τα πλασαρουν. η καταναλωση συνηθως ανεβαινει και κερδιζεις με ενα καλο τελικο σε ροπη και δυναμη ψηλα
Η εξάτμιση την οποία με πρότεινε είναι Beda και τιμή (σύνολο) 140 ευρώ και ισχυρίζεται ότι βγάζει λίγο πιο έντονο θόρυβο από την εργοστασιακή. Αυτό το οποίο προτίστως με ενδιαφέρει είναι να μην μειώνεται η απόδοση (π.χ. στα χαμηλά).Σίγουρα πράγματα, για να βεβαιωθώ.scorpion said:Καταρχήν ένα τελικό αν θα κάνει θόρυβο και πόσο θα φανεί μετά από κάμποσα χιλιόμετρα που θα καεί λίγο
Τελικό μπορείς να βρεις αλλά το πόσο θα σε ικανοποιεί θα πρέπει να το ακούσεις και αυτό συνεπάγεται ότι αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από το πρώτο θα συνεχίζεις να αλλάζεις τελικά και να δίνεις 80e?
Αν έχεις και οικογένεια,άστο έτσι και βάλε μια απόληξη και τίποτα άλλο
Γνωρίζετε αν με εξάτμιση -τελικό καζανάκι-απόληξη υφίσταται πρόβλημα με κτεο ή με κλήσεις;yannis_s said:υπαρχει και σπορ τελικο χωρις να ανεβαινει τρελα ο θορυβος αλλα ειναι και ακριβα αλλα και συνηθως επωνημα και οι εξατμισαδες δεν τα πλασαρουν. η καταναλωση συνηθως ανεβαινει και κερδιζεις με ενα καλο τελικο σε ροπη και δυναμη ψηλα
Κεραυνός said:Γνωρίζετε αν με εξάτμιση -τελικό καταλύτη υφίσταται πρόβλημα με κτεο ή με κλήσεις;