Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Status
Για αυτό το θέμα έχει βρεθεί μια λύση ! Δες την λύση του θέματος!…

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
ελα ρε φιλε ! δε πειραζει βρηκα μαμα ΜΚ7,5 και παραγγελα και σωληνα θα μου ερθει ακριβως με τις κουρμπες αλλά σε Φ45. Μεσαίο έχω ένα ελευθέρας αρκετά μεγαλούτσικο το δικό σου πως να ειναι αραγε ; δες εδω

 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
ναι ειναι πιο στενο αλλα πιο πλατυ και σιγουρα πιο φιμωμενο για να κραταει ρυπους σωστα; εχει και καποιο ειδικο φιλτρο μεσα ;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Καραstockαρία, όπως βγήκε από το εργοστάσιο, με περίπου 32Κ χλμ πάνω του.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
Μπήκε το τελικό από 7.5! 2 πατέντες χρειάστηκαν 1 το πρώτο σιδεράκι στηριγματος το έκοψε και το κολλησε από τη μέσα μεριά και 2 κόψαμε το παλιό κομμάτι από το δικό μου τελικό όπου έμπαινε χωνευτά ο μαμά σωλήνας και το κολλήσαμε στο νέο τελικό για να μπαίνει και αυτό χωνευτά. Μπήκε ο σφικτηρας, έτσι μπορεί να βγει εύκολα όταν θα αντικαταστήσω και τον σωλήνα.

Εντυπώσεις πιο σωστός θόρυβος και καλύτερη ροή των καυσίμων μιας και κατασκευαστικα το τελικό αυτό έχει τις προδιαγραφές για ecoboost κινητήρα.

Όσο για το οπτικό αποτέλεσμα τέλειο!!





 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
Λοιπόν !!! σήμερα έκανα άλλη μια ωραία αλλαγή όσον αφορά το θέμα εξάτμιση , άλλαξα το παλιο μαμα σκουριασμενο σωληνα με εναν ανοξείδωτο Φ50 !
Ξαναφτιάχτηκε το τελικό ώστε να μπαίνει με πλακάκι ο σωλήνας όπως και πλακάκι μπήκε και στον καταλύτη για να ενωθεί με το σωλήνα ! Ετσι η όποια αλλαγή σε τελικό η καταλύτη θα είναι πολύ πιο εύκολη ! Επισης εβγαλα και το μεσαίο που είχα βάλει κάποια στιγμή.

Αποτέλεσμα ;; δεν θα το πιστεύετε αλλά πήρα σε χαμηλομεσαίες και φυσικά στα ψιλά ! Πήρα βασικά σε όλο το φάσμα !! το νιώθω με δευτέρα και 1500 στροφες σε ελαφριά ανηφόρα εκεί που είχα ένα κομπιασμα τώρα πάει αέρας !!!

Από θόρυβο τίποτα καμία διαφορά σε νορμαλ οδήγηση ! Μόνο σε ξαφνικά πατήματα και στα ψιλά θα έλεγε κανείς ότι ακούγετε σαφως πιο.. τσαμπουκαλεμένο !!

Ο σωλήνας είναι κατασκευή Δανελάτος


























 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
Αρχικά μια διόρθωση, ο σωλήνας είναι Φ50 και ο λόγος είναι ότι το αμάξι τεχνικά είναι stage2

Είμαι σε μια διαδικασία σκέψης και ερευνας αγοράς να αντικαταστήσω τον 400αρη καταλύτη σε 200αρη σπορ και να φτιάξω ένα τελικό από την Americat σχετικά αθορυβο με μια ωραία διακριτική μπουκα.

O λόγος είναι κυρίως το ότι το αμάξι θα ξαναμπει για πρόγραμμα μιας και την τελευταία φορά δεν είχαν προλάβει να το φτιάξουν στο 100% λόγο χρόνου και ο προγραμματιστής μου τόνισε ότι ένα πιο ελεύθερο καζάνι στην ίδια διάμετρο με τον υπόλοιπο σωλήνα (αυτό που έχω τώρα από το μαμά ecoboost είναι Φ45) θα βοηθούσε αρκετά στο να ρυθμιστεί ακόμα καλύτερα.

Επίσης η διαφορά στον 400αρη με 200αρη καταλύτη θα είναι και αυτός ενας παραγοντας που θα βοηθήσει.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Αρχικά μια διόρθωση, ο σωλήνας είναι Φ50 και ο λόγος είναι ότι το αμάξι τεχνικά είναι stage2

Είμαι σε μια διαδικασία σκέψης και ερευνας αγοράς να αντικαταστήσω τον 400αρη καταλύτη σε 200αρη σπορ και να φτιάξω ένα τελικό από την Americat σχετικά αθορυβο με μια ωραία διακριτική μπουκα.

O λόγος είναι κυρίως το ότι το αμάξι θα ξαναμπει για πρόγραμμα μιας και την τελευταία φορά δεν είχαν προλάβει να το φτιάξουν στο 100% λόγο χρόνου και ο προγραμματιστής μου τόνισε ότι ένα πιο ελεύθερο καζάνι στην ίδια διάμετρο με τον υπόλοιπο σωλήνα (αυτό που έχω τώρα από το μαμά ecoboost είναι Φ45) θα βοηθούσε αρκετά στο να ρυθμιστεί ακόμα καλύτερα.

Επίσης η διαφορά στον 400αρη με 200αρη καταλύτη θα είναι και αυτός ενας παραγοντας που θα βοηθήσει.
Γενικά, ο πιο ελευθερος καταλύτης η και decat(που λεμε στο χωριο μου) θα βοηθησει αρκετα στον προγραμματισμο καθως θα μπορεί να "δώσει" παραπάνω τοαμάξι. Μου κάνει εντύπωση που με τόσες μοντες και αλλαγμένη εξάτμιση, εισαι πάνω με τον μαμά καταλύτη σαν stage2.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
Γενικά, ο πιο ελευθερος καταλύτης η και decat(που λεμε στο χωριο μου) θα βοηθησει αρκετα στον προγραμματισμο καθως θα μπορεί να "δώσει" παραπάνω τοαμάξι. Μου κάνει εντύπωση που με τόσες μοντες και αλλαγμένη εξάτμιση, εισαι πάνω με τον μαμά καταλύτη σαν stage2.
?? Δεν εχω το μαμα, το ΜΚ6 έχει ένα πράγμα χταποδοκαταλύτη μαζί το οποίο το έχω αφαιρέσει εδώ και αρκετό καιρό και έχω ένα χταπόδι 4-1 με τον μεταλλικο 400ρη που εχω αυτη τη στιγμή. Το Stage2 τον όρο τον αποδίδω στο ότι έχω επισης φτιαγμενους εκκεντροφόρους.

Ρώτησα Americat σήμερα για καταλύτη θέλουν 250 ευρώ... είναι πολλά θα κοιτάξω και σε ενα αλλο μαγαζι με καταλυτες που ειδα καλυτερες τιμές. Βασικά αν εβαζα πρώτη φορά τώρα θα εβαζα Americat αλλά εφόσον το κάνω για μια επιπλέον βελτίωση ειναι πολλά τα λεφτά . Τελικό περίπου στα 100 ευρώ μαζί με την μπούκα απλά πρέπει να μετρήσω διαστάσεις.
Post automatically merged:

μήπως εννοείς το τελικό καζανάκι που είναι μαμα ;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
την έκανα την μ@λ@κια μου δεν κρατήθηκα τελικά... έφτιαξα ένα ελεύθερο τελικό με μια ωραια μπουκα, κοπηκε το πλαστικό σιτάκι για να βγει εξω η μπουκα, οπτικά είναι κούκλα, επίσης το αμάξι γεμίζει στα ψηλά πολύ πιο πρόθυμα με μια μικρή ατονία στο απότομο πάτημα στο γκάζι στα μεσαία λογικό καθώς πλέον δουλεύει όλο σε Φ50 καθώς όλο το σύστημα της εξάτμισης τώρα έχει την ίδια διατομή.

το πρόβλημα το μεγάλο είναι ο θόρυβος, αν ημουν 25 θα σας έλεγα ότι είναι ακούγετε σκέτη .. απόλαυση .. αλλά κοντέβω 40 και πλέον δεν με εκφράζει ο θόρυβος αυτός............ θα κοιτάξω να βάλω και ένα μεσαίο που δεν έχω τώρα και αν δω οτι δεν γίνεται δουλειά θα ξαναβάλω το προηγούμενο μαμα από ecoboost που είχα και αυτό θα το βάλω μια αγγελία...

236293233_10160040090051410_4437312460102466935_n.jpg

235344653_10160040059446410_7540209953879828051_n.jpg

236274903_10160040059176410_8096937618451325265_n.jpg
 
  • Like
Αντιδράσεις: Στρατηςς

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Ακριβώς γι'αυτό το λόγο έδωσα και εγώ το τελικό που έκανα στον GP. Εγώ είμαι και μεγαλύτερος, οπότε καταλαβαίνεις :D

Τελικά κατέληξα στην αρχική μου επιλογή, δηλαδή ολόκληρο το catback από ST, μεγαλύτερα καζανάκια, μεγαλύτερος σωλήνας, σωστός ήχος, εργοστασιακή εφαρμογή ;)
 
  • Like
Αντιδράσεις: George.B. and mk6car

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ελευθερας ροης φαινεται.
Post automatically merged:

Τα καζανια εχουν εντος κατι σαν μονωτικο βαμβακα για να ηχομονωνουν και να θερμοκρατουν, δηλαδη να κρατανε θερμοτητα για την ομαλοτερη και αποδοτικοτερη ροη των καυσαεριων. Ετσι αυξανεται και η αποδοση υπο συνθηκες, οχι σε ολες τις περιπτωσεις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
ναι κατάλαβα τι λες, και να φανταστείς ήταν το πιο μακρύ που είχε, στην αρχή έλεγε να μου βάλει ένα πιο κοντό αλλά του είπα οχι.
του είπα ότι δεν θέλω πολύ θόρυβο αλλά ήταν σαν μονόδρομος η όλη κατάσταση με την αλλαγή του τελικού.

αυτό με την θερμότητα το έχω υπόψιν μάλιστα έχω στο πρόγραμμα να τυλίξω το χταπόδι με την ειδική θερμαγώγιμη ταινία, τόσο για να μην μεταφέρετε όλη αυτή η θερμότητα στο χώρο της μηχανής και στην καμπίνα αλλά και να συγκρατεί την θερμοκρασία στο χταπόδι για καλύτερη ροή.
 
  • Like
Αντιδράσεις: alexandrostak

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Όχι θερμοαγώγιμη, θερμομονωτική (heat wrap) :) Κάπου έχω 4-5 μέτρα μαύρη από ίνες λάβας ή τιτάνιο ή κάτι τέτοιο τεςπα....
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
λοιπόν αγαπητοί συμφορουμήτες μετά την εγκατάσταση του μεσαίου ο θόρυβος έκοψε κατά 70-80% πήρα και λίγο ροπή και κυρίως η καλή απόδοση που είχα στα ψηλά με το τελικό έχει επηρεαστεί ελάχιστα ! Τελος καλό όλα καλά !!!

IMG_20210918_151123.png
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
το δοκιμάζω από εχθές ασταμάτα χεχε... όχι φιλε κανένας μα κανένας περίεργος θόρυβος μονο ένα ωραίο αγωνιστικό γρύλισμα όταν εγώ θέλω στο πολύ αποτομο πάτημα του γκαζιού.
 

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Πολυ χαιρομαι, με το καλο. Πιθανως και η καταναλωση να γινει ομαλοτερη οπως και η αποδοση.
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Status
Για αυτό το θέμα έχει βρεθεί μια λύση ! Δες την λύση του θέματος!…

Users who are viewing this thread