Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Status
Για αυτό το θέμα έχει βρεθεί μια λύση ! Δες την λύση του θέματος!…

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
The Ace said:
Αν δεν κάνεις ταρζανιές τύπου GroupN, τότε με τελικό δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με οτιδήποτε (ΚΤΕΟ, τροχαία κλπ). Για τον καταλύτη είναι λίγο πιο περίπλοκα τα θέματα, και πάλι αν μιλάμε για καλό και σωστό καταλύτη, τότε επίσης δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως είναι καταλύτης-δράκος, τότε πιθανότατα να έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ (κάρτα εκπομπών) ή/και τροχαία, σε πιθανό έλεγχο για θόρυβο.
Μιλάμε για εξάτμιση με εργοστασιακό όλο με μόνο αλλαγμένο τελικό καζανάκι και μπούκα (απόληξη) Beda, η οποία κάνει αντιληπτά πιο έντονο θόρυβο από εργοστασιακό αλλά όχι πολύ έντονο όπως π.χ. να είναι ενοχλητικό κ.λ.π.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Όταν γράφεις "τελικό καταλύτη", εννοείς τελικό καζανάκι ΚΑΙ καταλύτη, ή απλώς τελικό καζανάκι το οποίο χαρακτηρίζεις λανθασμένα "καταλύτη" ? Από τα συμφραζόμενά σου καταλαβαίνω μάλλον το δεύτερο, ότι μιλάς για αλλαγή μόνο του τελικού (καζανάκι, silencier, muffler). Σε αυτή τη περίπτωση, και αν είναι κάτι επώνυμο όπως λες, τότε όχι, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα, προφανώς ούτε για εκπομπές (αφού δεν άλλαξες καταλύτη), αλλά ούτε και από πλευράς θορύβου, 99.99% είσαι μέσα στα αποδεκτά όρια θορύβου (αν και εφόσον και όταν σου κάνουν έλεγχο με ντεσιμπελόμετρο, που και πάλι θα πρέπει να είσαι Ο κάγκουρας για να σε σταματήσουν για έλεγχο θορύβου).
 

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
The Ace said:
Όταν γράφεις "τελικό καταλύτη", εννοείς τελικό καζανάκι ΚΑΙ καταλύτη, ή απλώς τελικό καζανάκι το οποίο χαρακτηρίζεις λανθασμένα "καταλύτη" ? Από τα συμφραζόμενά σου καταλαβαίνω μάλλον το δεύτερο, ότι μιλάς για αλλαγή μόνο του τελικού (καζανάκι, silancier, muffler). Σε αυτή τη περίπτωση, και αν είναι κάτι επώνυμο όπως λες, τότε όχι, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα, προφανώς ούτε για εκπομπές (αφού δεν άλλαξες καταλύτη), αλλά ούτε και από πλευράς θορύβου, 99.99% είσαι μέσα στα αποδεκτά όρια θορύβου (αν και εφόσον και όταν σου κάνουν έλεγχο με ντεσιμπελόμετρο, που και πάλι θα πρέπει να είσαι Ο κάγκουρας για να σε σταματήσουν για έλεγχο θορύβου).
Συγγνώμη, λάθος, τελικό καζανάκι εννοούσα, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Γνωρίζεις πόσα Db είναι τα επιτρεπτά όρια; δίχως να είμαι σίγουρος, κάπου είχα διαβάσει για 89Db, νομίζω.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Δεν ξέρω ακριβώς, αλλά δεν κάνει για τα mk6 με λιγότερα κυβικά... Δε θα πηγαίνουν.
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,273
34
48
31
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
Μόνο μπούκα θα αλλάξω απλά δεν ξέρω τι διάμετρο να βάλω ώστε να μην είναι ούτε μικρή αλλά ούτε και σαν καμινάδα. :p
 

Aparadektos

Rookie
Jan 17, 2016
38
1
0
Τουμπανο το 6αρακι. Εχεις σκεφτει για καμια μεταμοσχευση μοτερ απο st?
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
76αρι dp και 70αρα ολοσωμη??? εισαι πανω απο 300?

συγγνωμη για το offtopic απλη περιεργεια
 

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Συμπερασματικώς, η αλλαγή  και εγκατάσταση σε πιο σπόρ-ελεύθερο τελικό καζάνι χειροτερεύει (στα χαμηλά ή στα υψηλά) την απόδοση;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
Κεραυνός said:
Συμπερασματικώς, η αλλαγή  και εγκατάσταση σε πιο σπόρ-ελεύθερο τελικό καζάνι χειροτερεύει (στα χαμηλά ή στα υψηλά) την απόδοση;

εχει να κανει με την αναστροφη πίεση των καυσερίων (back pressure). Αμα το παρακάνεις με τις διαμέτρους και τις ελευθερίες, θα χασει πολύ χαμηλά και θα παρει λίγο ψηλά. Επίσης εχει να κάνει με τις μετατροπές που έχει ο κινητήρας. Συνήθως ενα νορμαλ ατμοσφαρικό αμαξι με φίλτρο προγραμμα δεν έχει αναγκη παραπάνω απο ενα πιο ελέυθερο τελικό καζάνι και εναν πιο ελευθερο καταλύτη όταν χαλάσει ο μαμα σε καμια 100η χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν έχει παραπάνω μετατροπές όπως πχ εκκεντροφόρους, συμπίεση κλπ εκει μπορει να χρειάστεί κι' άλλο "ελευθερία" (χταπόδι, λιγο μεγαλύτερη σωλήνα, κλπ).

Αν ειναι τουρμπο αμαξι, υπαρχει αρκετο back pressure απο την τουρμπίνα οποτε δεν εχεις πρόβημα μπορεις να βάλεις όση "ελευθερία" αντεχει το αυτί σου, αλλα χωρίς υπερβολές (πχ δε θα βαλεις σε αμαξι με 150 άλογα 76αρα σωλήνα)
 

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Άρα με ένα πιο ελεύθερο τελικό καζάνι (με κλείστρο μέσα για λιγότερο θόρυβο) έχει κέρδος (έστω και λίγο) ή χάσιμο;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
καλησπέρα, η επόμενη μόντα μου είναι να αλλάξω τον μαμα σωλήνα σε Φ45 και να το συνδυάσω με ένα τελικό από ΜΚ7,5 το οποίο και αυτό είναι Φ45 έτσι για το κάτι τις παραπάνω ! Όταν το ολοκληρώσω θα βάλω και φωτος.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Δεν πρόλαβες πριν κανά μήνα που έδινα κομπλέ την stock εξάτμιση του 1000αριου, αφού έβαλα την μαμά του ST. Έχω δώσει το μαμά τελικό και μου έχει μείνει το μαμά μεσαίο, αν θέλεις στο δίνω για να κάνεις δοκιμές ή να το βάλεις πάνω όπως είναι, χωρίς κανένα κόστος
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Status
Για αυτό το θέμα έχει βρεθεί μια λύση ! Δες την λύση του θέματος!…

Users who are viewing this thread