Ωραιες οι αναλυσεις και τα στατιστικα σας αλλα εχω να πω κατι τεχνικα.
Μιλατε με την υποθεση οτι καποιος θα βρει ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗς ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΕΡΙΟ.
Λαθος γιατι απλα δεν υπαρχει.
Το τελειο ειναι ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΑΕΡΙΟ.
Ειμαι καθημερινος γνωστης ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ σε αυτοκινητα που εγιναν μετατροπες σε αεριο.
Απειρα προβληματα συμβατοτητας των ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς ΣΕ ΑΕΡΙΟ.
Περα ομως απο αυτο ,υπαρχουν και τα τεχνικα δεδομενα μηχανολογιας
που δεν επιτρεπουν σε ενα βενζινικινητο να χρησιμοποιησει ΥΓΡΑΕΡΙΟ.
Τα αυτοκινητο πρεπει να να αλλαχτουν τα εξης.
Βαλβιδες εισαγωγης με Νατριο γεμιστες για να αποφευγονται οι τοπικες υπερβολικες
θερμοκρασιες και φθορες .
Ξανασχεδιασμος των αυλων εισαγωγης με στρογγυλεμενες γωνιες και επιστρωση
λειαντικων υλικων για καλυτερη αεροδυναμικη προωθηση του αεριου και την αποφυγη
του φαινομενου σπηλαιωσης μεσα στον αυλο εισαγωγης.
Αλλαγη των ελατηριων των εμβολων αλλα και των κεφαλων με αλλα πολυ ανθεκτικοτερα
στις θερμοκρασιες.
Αλλαγη τυπου λαδιων που χρησιμοποιουνται.
Και μια σειρα απο αλλες λεπτομερειες ,που δεν πρεπει .
Το αυτοκινητο να ειναι ΑΜΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ και να διαθετει ΣΤΑΡΤ -ΣΤΟΠ.
Μπορω να γραφω ημερες ολοκληρες τους λογους που δεν πρεπει καποιος
να χρησιμοποιοει ΑΕΡΙΟ σε αυτοκινητο που ειναι για βενζινη.
Και τελος ΟΛΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ Η ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Σκεφτειτε οτι εχετε μια βομβα συνηθως στην θεση της ρεζερβας πισω στο αυτοκινητο.
Επιστροφη απο ταξιδι το Πασχα ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑς ΒΑΡΥΣΤΟΜΑΧΙΑΣΜΕΝΟς ΚΑΙ
ΞΕΜΟΥΔΙΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΣΑς ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΦΡΕΝΟ.
Τι προδιαγραφες ασφαλειας σε επιθεση εκ των οπισθεν εχει η δεξαμενη των τοσων λιτρων
αεριου που εχετε στην πλατης σας?
Τι εχει να συμβει αν ανοιξει με την συγκρουση και απο την εξατμιση που ειναι ακριβως απο
κατω αναφλεγει?
Ποιος απο του χαβαλεδες που βαζει τετοια συστηματα ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙς ΑΣΦΑΛΕΙΑς
ΜΕ 700 ΕΥΡΩ?
ΚΑΝΕΙΣ.
Μιλατε με την υποθεση οτι καποιος θα βρει ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗς ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΕΡΙΟ.
Λαθος γιατι απλα δεν υπαρχει.
Το τελειο ειναι ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΑΕΡΙΟ.
Ειμαι καθημερινος γνωστης ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ σε αυτοκινητα που εγιναν μετατροπες σε αεριο.
Απειρα προβληματα συμβατοτητας των ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς ΣΕ ΑΕΡΙΟ.
Περα ομως απο αυτο ,υπαρχουν και τα τεχνικα δεδομενα μηχανολογιας
που δεν επιτρεπουν σε ενα βενζινικινητο να χρησιμοποιησει ΥΓΡΑΕΡΙΟ.
Τα αυτοκινητο πρεπει να να αλλαχτουν τα εξης.
Βαλβιδες εισαγωγης με Νατριο γεμιστες για να αποφευγονται οι τοπικες υπερβολικες
θερμοκρασιες και φθορες .
Ξανασχεδιασμος των αυλων εισαγωγης με στρογγυλεμενες γωνιες και επιστρωση
λειαντικων υλικων για καλυτερη αεροδυναμικη προωθηση του αεριου και την αποφυγη
του φαινομενου σπηλαιωσης μεσα στον αυλο εισαγωγης.
Αλλαγη των ελατηριων των εμβολων αλλα και των κεφαλων με αλλα πολυ ανθεκτικοτερα
στις θερμοκρασιες.
Αλλαγη τυπου λαδιων που χρησιμοποιουνται.
Και μια σειρα απο αλλες λεπτομερειες ,που δεν πρεπει .
Το αυτοκινητο να ειναι ΑΜΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ και να διαθετει ΣΤΑΡΤ -ΣΤΟΠ.
Μπορω να γραφω ημερες ολοκληρες τους λογους που δεν πρεπει καποιος
να χρησιμοποιοει ΑΕΡΙΟ σε αυτοκινητο που ειναι για βενζινη.
Και τελος ΟΛΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ Η ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Σκεφτειτε οτι εχετε μια βομβα συνηθως στην θεση της ρεζερβας πισω στο αυτοκινητο.
Επιστροφη απο ταξιδι το Πασχα ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑς ΒΑΡΥΣΤΟΜΑΧΙΑΣΜΕΝΟς ΚΑΙ
ΞΕΜΟΥΔΙΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΣΑς ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΦΡΕΝΟ.
Τι προδιαγραφες ασφαλειας σε επιθεση εκ των οπισθεν εχει η δεξαμενη των τοσων λιτρων
αεριου που εχετε στην πλατης σας?
Τι εχει να συμβει αν ανοιξει με την συγκρουση και απο την εξατμιση που ειναι ακριβως απο
κατω αναφλεγει?
Ποιος απο του χαβαλεδες που βαζει τετοια συστηματα ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙς ΑΣΦΑΛΕΙΑς
ΜΕ 700 ΕΥΡΩ?
ΚΑΝΕΙΣ.