Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος
 
Το Fiesta, με οδηγό τον Tanner Foust και την υποστήριξη του Andreas Eriksson και της ομάδας του Olsbergs MSE, τερματίζει σταθερά στις πρώτες θέσεις στους πρώτους αγώνες rallycross στην Αμερική. Το περασμένο Σαββατοκύριακο τα αποτελέσματα ήταν εξίσου καλά αλλά με μία αλλαγή στο σκηνικό.

Ο Eriksson, υπεύθυνος της ομάδας Olsbergs MSE, έτρεξε στην κατηγορία Best Buy αντικαθιστώντας το φίλο του Marcus Gronholm, ο οποίος έχασε το δεύτερο αγώνα GRC λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων. Ο Eriksson έδειξε τις ικανότητές του - όντας στυλοβάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Rallycross - και το Best Buy Ford Fiesta του ήταν ταχύτερο όλο το Σαββατοκύριακο.

Ο Σουηδός πήρε τη νίκη στο SuperRally την Παρασκευή και τερμάτισε τρίτος στο Main Final του Rallycross το Σάββατο παρά το ότι οδήγησε με κλαταρισμένο λάστιχο τον τελευταίο ενάμισι γύρο.

Ο Foust, με δύο τερματισμούς στο βάθρο τον περασμένο μήνα στο Irwindale θα μπορούσε να σηκώσει τη σαμπάνια της νίκης στο Rallycross εάν δεν είχε πάθει εξάρθρωση ώμου την Παρασκευή κατά την αναμέτρησή του με τον Eriksson στον τελικό του SuperRally. Ο Foust παρά τον πόνο συνέχισε το Σάββατο, και όταν ο Eriksson εγκατέλειψε την πρώτη θέση λόγω κλαταρίσματος, ο Foust οδήγησε στη νίκη το ROCKSTAR Fiesta του.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα RallyCross θα επιστρέψει στη δράση στο Pikes Peak International Raceway στο Fountain, Colorado 17-18 Ιουνίου, στα πλαίσια του 3ου Γύρου 3: Last Chance (Τελευταία Ευκαιρία). 

www.autotriti.gr/data/news/preview_news/99651.asp
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
  Το Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνεται στο πρωταρχικό πρόγραμμα του WRC 2012
 
A2701D1F2662DF5A12FE261450004E53.jpg

Το Ράλι Ακρόπολις της Ελλάδας είναι ένας από τους 13 αγώνες που περιλαμβάνονται στο πρώτο προτεινόμενο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2012.

Το πρόγραμμα των ράλι του 2012 συζητείται μεταξύ της FIA, της North One Sport (που κατέχει τα εμπορικά δικαιώματα του WRC), των οργανωτών των αγώνων και των εργοστασιακών ομάδων, Citroen και Ford. Τον Ιούνιο του 2011 αναμένεται να υπάρξουν οι πρώτες σαφείς αποφάσεις και να δημοσιευθούν οι ημερομηνίες.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα περιλαμβάνει τα Ράλι Καταλονίας, Φινλανδίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ακρόπολις, Ιαπωνίας, Μεξικού, Νέας Ζηλανδίας, Πορτογαλίας, καθώς και της Βρετανίας, με την προϋπόθεση ότι οι οργανωτές θα καταφέρουν σύντομα να βρουν νέο κέντρο του αγώνα, μετά την αποχώρηση από το Cardiff της Ουαλίας.

Επίσης, περιλαμβάνει δύο αγώνες στους οποίους θα υπάρξει συνδιοργάνωση από δύο χώρες, τα Ράλι Σουηδίας / Νορβηγίας και Αργεντινής / Ουρουγουάης και τέλος έναν αγώνα στη Μέση Ανατολή. Αυτό μπορεί να είναι το Ράλι Αμπου Ντάμπι ή ένα συνδυαστικό Ράλι Αμπου Ντάμπι / Ομάν / Ντουμπάι.


  http://auto.in.gr/news/wrc
 
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
    Ράλλυ Ακρόπολις

To Ράλλυ Ακρόπολις (επίσημη εμπορική ονομασία τα τελευταία χρόνια: BP Ultimate Acropolis Rally of Greece) είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου. Ξεκίνησε να διοργανώνεται από την ΕΛΠΑ το 1951 και πλέον αποτελεί μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Θεωρείται από τα πιο απαιτητικά και ανταγωνιστικά Ράλι του πρωταθλήματος.

Το 1951, από μια ιδέα μιας ομάδας οδηγών και με την βοήθεια της Shell διοργανώθηκε ένας αγώνας 1923 χιλιομέτρων. Ο αγώνας ξεκίνησε από την Αθήνα και πέρασε κατά σειρά από τις πόλεις Τρίπολη, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Καβάλα, Θεσσαλονίκη με τον τερματισμό να γίνεται στην Αθήνα. Την επόμενη χρονιά (1952) η ΕΛΠΑ αναλαμβάνει την διοργάνωση του αγώνα και το 1953 ο αγώνας γίνεται διεθνής. Το 1956 ο αγώνας συμπεριλαμβάνεται στους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Από το 1993 συμπεριλαμβάνεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Επίσης περιλαμβάνεται στα πανελλήνια πρωταθλήματα και κύπελλα κλάσεων, στο κύπελλο της FIA για αυτοκίνητα παραγωγής και στο παγκόσμιο κύπελλο για κατασκευαστές αυτοκινήτων τουρισμού.
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
  Νικητές  ( Οδηγοί  &  Αυτοκίνητα )

1951    Ράλλυ  Shell  (Ε.Ρ.Α.)
Π.  Περατικός                                  Fiat  1400
 
1952    Ράλλυ  ΕΛΠΑ
Πεσματζόγλου - Ν. Παπαμιχαήλ            Chevrolet

1953    1ο  Ράλλυ  Ακρόπολις
Ν. Παπαμιχαήλ - Σ. Δημητράκος            Jaquar XK 120

1954    2ο
Π. Παπαδόπουλος - Σ. Δημητράκος          Opel Record

1955    3ο
Ι. Πεσματζόγλου - Μ. Παπανδρέου          Opel Kadett

1956    4ο
Σοκ - Μολ                                      Mercedes 300 SL

1957    5ο
Κος και Κα Εσταζέ                            Ferrari 250 G.T.

1958    6ο
Βιλορέσι - Μπασαντόνα                    Lancia Aurelia G.T.

1959    7ο
Λεβί - Βάνσερ                              Auto Union 1000

1960    8ο
Σοκ - Μολ                                  Mercedes 220 SE

1961    9ο
Κάρλσον - Κάρλσον                        Saab 96

1962    10ο
Μπόριγκερ - Λανγκ                        Mercedes 200 SEd

1963    11ο
Μπόριγκερ - Κνολ                          Mercedes 300 Se

1964    12ο
Τράνα - Τερμένιους                        Volvo PV 544

1965    13ο
Σκογ - Ταντλκάρε                          Volvo Amazon

1966    14ο
Σόντερστρομ - Παλμ                        Ford Lotus Cortina

1967    15ο
Χόπκερκ - Γκρέλιν                          BMC Cooper 1275S

1968    16ο
Κλαρκ - Πόρτερ                            Ford Escort Twin Cam

1969    17ο
Τοϊβόνεν - Κολάρι                        Porsche 911S

1970    18ο
Τεριέ - Κάλεβερτ                          Alpine Renault

1971    19ο
Αντερσεν - Χερτζ                          Alpine Renault

1972    20ο
Λίντμπεργκ - Ελσεντλ                      Fiat 124 Sport Spider

1973    21ο
Τεριέ - Ντελφεριέ                          Alpine Renault

1975    22ο
Ρερλ - Μπέργκερ                          Opel Ascona RS

1976    23ο
Κάλστρομ - Αντερσον                      Datsun 160 J

1977    24ο
Βάλντεγκαρντ - Τορζέλιους                Ford Escort RS

1978    25ο
Ρερλ - Γκάιστντορφερ                      Fiat 131 Abarth Rally

1979    26ο
Βάλντεγκαρντ - Τορζέλιους                Ford Escort RS

1980    27ο
Βατάνεν - Ρίτσαρντς                        Ford Escort RS

1981    28ο
Βατάνεν - Ρίτσαρντς                      Ford Escort RS

1982    29ο
Κα Μουτόν - Κα Πονς                      Audi Quattro

1983    30ο
Ρερλ - Γκάιστντορφερ                      Lancia Rally

1984    31ο
Μπλόμκβιστ - Σέντερμπεργκ                Audi Quattro

1985    32ο
Σαλόνεν - Χαργιάνε                        Peugeot 205 T16

1986    33ο
Κανκούνεν - Πιρόνεν                      Peugeot 205 T16

1987    34ο
Αλεν - Κιβιμάκι                            Lancia Delta 4WD

1988    35ο
Μπιαζιόν - Σιβιέρο                        Lancia Delta HF Integrale

1989    36ο
Μπιαζιόν - Σιβιέρο                        Lancia Delta HF Integrale

1990    37ο
Σάινθ - Μόγια                            Toyota Celica Turbo

1991    38ο
Κανκούνεν - Πιρόνεν                      Lancia Delta Integrale 16V

1992    39ο
Οριόλ - Οτσέλι                            Lancia Delta HF Integrale

1993    40ο
Μπιαζιόν - Σιβιέρο                        Ford Escort Cossworth

1994    41ο
Σάινθ - Μόγια                              Subaru Impreza

1995    42ο
Αρης Βωβός - Κώστας Στεφανής                Lancia Integrale

1996    43ο
ΜακΡέι - Ρίνγκερ                          Subaru Impreza

1997    44ο
Σάινθ - Μόγια                              Ford Escort

1998    45ο
ΜακΡέι - Γκριστ                          Subaru Impreza

1999    46ο
Μπερνς - Ριντ                            Subaru Impreza

2000    47ο
ΜακΡέι - Γκριστ                          Ford Focus

2001    48ο
ΜακΡέι - Γκριστ                          Ford Focus RS WRC 01

2002    49ο
ΜακΡέι - Γκριστ                          Ford Focus RS WRC 02

2003    50ο
Μάρτιν - Παρκ                            Ford Focus RS WRC 3

2004    51ο
Σόλμπεργκ - Μιλς                          Subaru Impreza WRC 2004

2005    52ο
Λεμπ - Ελενά                              Citroen Xsara WRC

2006    53ο
Γκρόνχολμ - Ραουτιάινεν                  Ford Focus RS WRC 06

2007    54ο
Γκρόνχολμ - Ραουτιάινεν                  Ford Focus RS WRC 06

2008    55ο
Λεμπ - Ελενά                                Citroen C4

2009    56ο
Χιρβόνεν - Λέχτινεν                      Ford Focus RS WRC 09
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
       Το ξέρετε ότι το Ράλλυ Ακρόπολις…

... το 1998 αποτέλεσε τον 300ο αγώνα στην ιστορία του WR.
... είναι ένας από τους αγώνες που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του WRC από το 1973, οπότε και θεσπίστηκε
      ο θεσμός.
... βρίσκεται στην 3η θέση της σχετικής λίστας με τους αγώνες που έχουν συμπεριληφθεί στο WRC.
... είναι ο αγώνας με τους περισσότερους διαφορετικούς νικητές (20) από κάθε άλλον στην ιστορία του WRC
... το 1974 -όπως και το Πρωτάθλημα- δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της πετρελαϊκής κρίσης
... το 2006 είχε τη μεγαλύτερη μέση ωριαία στα 53 του χρόνια, με τον Marcus Gronholm να επικρατεί και τη
      μ.ω.τ. του να αγγίζει τα 90.24 χλμ.ώρα
... το 2008 ήταν ο αγώνας με τα λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα στην πολύχρονη ιστορία του (331.52).
... το 1982 είχε 967.58 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, τα περισσότερα από κάθε άλλη φορά στην ιστορία του
... το 1973 κάλυψε συνολικά απόσταση 3.336,15 χιλιομέτρων!
... είχε μόλις 1.011 συνολικό μήκος το 1998, το μικρότερο από κάθε άλλη φορά
... του 1977 είχε τις περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη φορά, οι οποίες έφτασαν τις 167!
... το 1979 είχε 58 ειδικές διαδρομές, τις περισσότερες στην ιστορία του, ενώ οι λιγότερες ήταν το 2002,
      μόλις 16
... στην πρώτη του παρουσία στο WRC το 1973 είδε μόλις 11 πληρώματα να φτάνουν στο τερματισμό, τα
      λιγότερα στην ιστορία του
... το 2006 είχε τις… λιγότερες απώλειες, χάρη και στο Superally, με 69 πληρώματα να φτάνουν στη ράμπα
      του τερματισμού


πηγη   www.acropolisrally.gr
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
      Γενικές Πληροφορίες για το Ράλλυ Ακρόπολης:

    * Το ράλλυ Ακρόπολης δεν διαφέρει από τους υπόλοιπους αγώνες ως προς τους κανόνες και τους συμμετέχοντες.
    * Τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο ράλλυ διακρίνονται σε πολλές κατηγορίες. Δυο βασικά χαρακτηριστικά κατηγοριοποίησης τους είναι ο κυβισμός του κινητήρα και η ελευθερία μετατροπών που έχει δοθεί στους κατασκευαστές τους. Συγκεκριμένα, ως προς τον κυβισμό του κινητήρα υπάρχουν τρεις γενικές κατηγορίες: αυτοκίνητα κυβισμού μέχρι 1400, κυβισμού 1400-1600 και κυβισμού 1600-2000. Ως προς την ελευθερία των μετατροπών διακρίνονται στην κατηγορία Ν (ουσιαστικά, αυτοκίνητα της μαζικής  παραγωγής), στην κατηγορία Α (αυτοκίνητα που έχουν υποστεί μετατροπές) και στην κατηγορία WRC (αυτοκίνητα που έχουν υποστεί το μέγιστο δυνατό αριθμό μετατροπών). Σύμφωνα μ’ αυτά, νικητές αναδεικνύονται χωριστά με βάση την κατηγορία που ανήκει το αγωνιστικό τους, αλλά  και σε μια γενικότερη κατάταξη.
    * Οι διαδρομές στο ράλλυ Ακρόπολης διακρίνονται σε απλές και ειδικές. Οι απλές διαδρομές είναι κατά κανόνα σ’ ασφαλτωμένους δρόμους και ορίζεται γι’ αυτές ένας ελάχιστος χρόνος στον οποίο πρέπει τα αγωνιστικά να τις διανύσουν ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν. Σε περίπτωση βραδυπορίας επιβάλλονται στα πληρώματα  ποινές όσο και ο χρόνος καθυστέρησης, ενώ το ίδιο συμβαίνει και σε περίπτωση πρωτοπορίας.
    * Οι ειδικές διαδρομές γίνονται μόνο σε χωματόδρομους. Σ’ αυτές δεν ορίζεται ελάχιστος χρόνος, αλλά χρονομετρείται χωριστά κάθε πλήρωμα.
    * Νικητές αναδεικνύονται τα πληρώματα που ύστερα από τον υπολογισμό του αθροίσματος των χρόνων των ειδικών διαδρομών και την πρόσθεση τυχόν ποινών στις απλές διαδρομές, έχουν τον μικρότερο χρόνο στην κατηγορία τους. Στην γενική κατάταξη νικητής είναι το πλήρωμα που έχει τον ελάχιστο χρόνο σ’ όλες τις κατηγορίες.
    * Τα service στα αυτοκίνητα διαρκούν περίπου 30 λεπτά και πραγματοποιούνται από τα συνεργεία των ομάδων σε συγκεκριμένο χώρο (service park) που έχει διαμορφωθεί από τους διοργανωτές και όπου συγκεντρώνονται όλες οι ομάδες. Ο κανονισμός ορίζει ότι service γίνεται μετά από τουλάχιστον 50 χλμ. ειδικών διαδρομών και όχι νωρίτερα. Συνήθως αυτό συνεπάγεται ότι το service πραγματοποιείται μετά από δύο ειδικές διαδρομές. Διαφορετικός κανονισμός ορίζει ότι σε περίπτωση βλάβης πριν το ελάχιστο όριο των 50 χλμ., service μπορούν να κάνουν ο οδηγός με τον συνοδηγό με την προϋπόθεση ότι δεν θα δεχθούν καμία εξωτερική βοήθεια.
    * Κατά τη διάρκεια μιας ημέρας αγώνων πραγματοποιούνται περίπου 6-8 ειδικές διαδρομές. Η ολοκλήρωση των διαδρομών πρέπει να γίνει μέχρι τις 21:00. Βραδινές διαδρομές δεν υπάρχουν.
    * Στο τέλος κάθε ημέρας  τα αυτοκίνητα φυλάσσονται σε ειδικό χώρο, όπου δεν έχουν πρόσβαση σ’ αυτά τα πληρώματα κι οι ομάδες τους (park ferme)
    * Ως προς την σειρά εκκίνησης, ξεκινούν πρώτα τα δυνατότερα αυτοκίνητα (κατηγορίες μεγάλου κυβισμού και WRC) κι έπειτα ακολουθούν τα υπόλοιπα. Κάθε αγωνιστικό έχει το δικό του χρόνο εκκίνησης και τερματισμού (στις απλές διαδρομές), οι οποίοι απέχουν περίπου 2 λεπτά μεταξύ τους.
    * Το έργο των κριτών συνίσταται στην χρονομέτρηση των πληρωμάτων και την επιβολή ποινών, αλλά και στην φροντίδα ώστε να μην παραβιαστούν οι κανόνες.


πηγη  www.igoGreece.com
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
ερχετε το 2013 biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

http://www.rallybuzz.com/vw-polo-r-wrc-photos/
AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
WRC – ΡΑΛΙ ΙΤΑΛΙΑΣ-ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η μέρα)
1. Loeb (Citroen) 2:57:05.7
2. Hirvonen (Ford) +28.3
3. Ogier (Citroen) +34.6
4. P. Solberg (Solberg Citroen) +39.5
5. Ostberg (Stobart Ford) +1:44.9
6. Sordo (MINI) +2:29.0
7. Tanak (MM Ford) +5:19.6
8. Hanninen (Red Bull Skoda) +6:08.2
9. Wilson (Stobart Ford) +6:12.5
10. Al Attiyah (Barwa Ford) +10:16.7

auto.in.gr
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
ξέρει κανένας αν θα εχει φέτος στο ακρόπολης super special stage?
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Δεν το γνωριζω για super stage..παντως θα ηταν ωραια ιδεα βολτα των maniacs για παρακολουθηση του εθνικου μας αγωνα..ε?
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
μπήκα στο site του WRC και δεν εχει τελικά ss.
κρίμα....

αν και μου φένετε ότι θα κάνω μια καταδρομική φέτος..... όποιος θέλει ακολουθεί....
Στελιοοοοοο  biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
WRC - Ράλι Αργεντινής 2011: Απρόσμενος θρίαμβος του Sebastien Loeb!

auto.in.gr

WRC - ΡΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ 2011
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Loeb (Citroen) 4:03:56.9
2. Hirvonen (Ford) +2.4
3. Ogier (Citroen) +7.3
4. P. Solberg (Solberg Citroen) +32.6
5. Ostberg (Stobart Ford) +5:16.8
6. Villagra (Munchi's Ford) +6:48.5
7. Latvala (Ford) +11:34.5
8. Wilson (Stobart Ford) +13:32.7
POWER STAGE
1. P. Solberg (Solberg Citroen) 2:20.1
2. Hirvonen (Ford) +0.5
3. Loeb (Citroen) +0.5

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Loeb 126
2. Hirvonen 113
3. Ogier 96
4. Latvala 74
5. P. Solberg 61
6. Ostberg 48
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Citroen 207
2. Ford 174
3. Stobart Ford 75
4. Solberg Ford 49
5. Munchi’s Ford 32
6. Ice1 Citroen 26

auto.in.gr
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος






WRC: Όνειρο ζωής
Το ταξίδι του Λάμπρου Αθανασούλα στους αγώνες αυτοκινήτου, μοιάζει με ένα όνειρο που πήρε σάρκα και οστά το 2002, και συνεχίστηκε μέχρι και σήμερα ακολουθώντας μία πορεία που μοιάζει βγαλμένη από ένα φανταστικό σενάριο. Από το διαγωνισμό του «Γίνε Πρωταθλητής» του περιοδικού μας, στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ Ακρόπολις στην κατηγορία του PWRC το 2009, αντιμετωπίζοντας τους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού. Φέτος, ο Λάμπρος κάνει ένα βήμα παραπάνω, συμμετέχοντας με ένα Ford Fiesta WRC, έχοντας πάντα στο πλευρό του τον Νίκο Ζακχαίο, με τον οποίο μάλιστα μοιράστηκαν και την επιτυχία του 2009. Μιλώντας μαζί του, ο Λάμπρος μας ανέφερε ότι αυτή η συμμετοχή ήταν για τον ίδιο ένα όνειρο ζωής, το οποίο τώρα παίρνει σάρκα και οστά. «Όταν εμπλέκεσαι σε κάποιο σπορ, από την πρώτη στιγμή θέλεις να συμμετάσχεις στην κορυφαία κατηγορία του. Έτσι και εγώ, μετά την επιτυχία του 2009, αλλά και την ταυτόχρονη παρουσία της νέας κατηγορίας αυτοκινήτων, σκέφτηκα ότι η περίσταση είναι ιδανική. Βλέπετε, τα αυτοκίνητα είναι όλα σχεδόν ίδια, με αποτέλεσμα η ψαλίδα ανάμεσα σε αυτοκίνητα εργοστασιακών συμμετοχών και ιδιωτών να είναι μικρή».

Με το Fiesta WRC, όπως είναι λογικό, οι στόχοι έχουν διαφοροποιηθεί σε σχέση με τη συμμετοχή του 2009, όταν και ο Λάμπρος έλαβε μέρος με το Skoda Fabia S2000. «Ο στόχος μου είναι να πάω όσο πιο γρήγορα εγώ μπορώ. Θα προσπαθήσω στο shakedown και στις πρώτες ειδικές του αγώνα να φέρω το αυτοκίνητο στα μέτρα μου, και από εκεί και πέρα να οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Δεν θέλω απλά να λάβω μέρος για να αναφέρω ότι έφτασα στον τερματισμό. Από εκεί και πέρα, ότι αποτέλεσμα έρθει θα είναι καλό». Πριν από μερικές εβδομάδες, όταν η Ford βρέθηκε για δοκιμές στην Ελλάδα είχε την ευκαιρία να συνοδηγήσει με τον Mikko Hirvonen και ουσιαστικά να πάρει μία πρώτη γεύση από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. «Πέρα από τον Mikko που ήταν εντυπωσιακός, το Fiesta είναι κοντά σε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Δεν σε εντυπωσιάζει η ισχύς και η ροπή του κινητήρα, όσο το αμάξωμα, οι αναρτήσεις και τα φρένα. Μπορεί η ροπή να είναι σαφώς μικρότερη, αλλά από τις 6.500 έως και τις 8.500 που ο Mikko δούλευε τον κινητήρα η απουσία της δεν είναι εμφανής».

Σε κάθε περίπτωση, ο Λάμπρος έχει μπροστά μία τεράστια εμπειρία, από αυτές που αποκαλούμε ευκαιρίες ζωής, την οποία αρχικά πρέπει να απολαύσει και εν συνέχεια να εκμεταλλευθεί χωρίς άγχος.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=7&art_id=13110
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος




Μοιάζει σχεδόν σαν να μην είναι ελληνικό δημιούργημα, το Ράλι Ακρόπολις. Μοιάζει σαν να έχει αγνοήσει την νεοελληνική απογοήτευση, την νεοελληνική μιζέρια και "ματαιότητα", η οποία είναι μαζί και αιτία και αποτέλεσμα της προχειρότητας ή της έλλειψης οράματος.

Να ένα όραμα: Το Ράλι που έβαλε για πρώτη φορά το WRC μέσα σε Ολυμπιακό Στάδιο, μπροστά σε 70.000 θεατές, ένα χρόνο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, έπρεπε και φέτος να διαφοροποιηθεί. Ακόμα και φέτος. Η Ελλάδα δεν έχει τον πλούτο για να μιμηθεί δικά της μεγαλεία του παρελθόντος ή ξένα μεγαλεία του παρόντος, όμως η Ελλάδα του Ακρόπολις μπορεί ακόμα και σήμερα να δείξει ότι η πλήρης ισοπέδωση δεν την παρέσυρε.

Η πρώτη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή μετά από είκοσι χρόνια, σε όλο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, δείχνει βαθύ πάθος. Έντονη νοσταλγία. Μαζί, οι δυσκολίες αυτού του εγχειρήματος δείχνουν ότι γίνεται, ακόμα και στην Ελλάδα του 2011, να αγνοήσει παντελώς κανείς την τακτική της γρήγορης δουλειάς, του ποδαριού, εκείνης που τελειώνει μια ώρα αρχίτερα.

Το Ακρόπολις είναι μόνο η αφορμή, μόνο μια απόδειξη πως οπουδήποτε, οποιοσδήποτε, οποτεδήποτε μπορεί να καταλάβει ότι αυτή η γρονθοκοπημένη γωνιά του κόσμου έχει ακόμα μέσα της ζωντανά, υγιή κύτταρα. Αυτή είναι η έμπνευση του Ακρόπολις, μαζί φυσικά με τον αέναο σύνδεσμο με τη φύση (που πρέπει να ταξιδέψει κανείς για να τον καταλάβει και να νιώσει τη σχέση του με το ράλι).

Ίσως το Ακρόπολις να φαντάζει άκαιρο, με τόσα προβλήματα -επιβίωσης, πλέον-, αλλά ίσως από μια άλλη άποψη να μοιάζει και επίκαιρο όσο ποτέ.

Δεν είναι, φυσικά, το Ακρόπολις που ήταν κάποτε - αλλά εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε να είναι. Πως θα μπορούσε; Είναι ίδιοι οι άνθρωποι, οι ξένες απαιτήσεις, οι συγκυρίες; Ή είναι ίδιοι οι ελληνικοί αγώνες; Εις το όνομα του παρελθόντος, του παντελώς άσχετου με τη νοσταλγία (καθότι το πρώτο συνοδεύεται από ψευτο-οράματα αναβίωσης ενώ η δεύτερη απλά υπάρχει), γεννιούνται δεινόσαυροι. Εκείνος που την πατάει είναι εκείνος που μένει στάσιμος και ο παλιός δρόμος ξεφτίζει επικίνδυνα. Άλλωστε, οι οδηγοί ακόμα μιλούν για το σκληρότερο ράλι του προγράμματος, όμως η λίστα των σπασμένων αναρτήσεων είναι πλέον άδεια. Αυτό έχει τη σημασία του.

Η μεγάλη πρόκληση του φετινού Ράλι Ακρόπολις είναι η προβολή, αφού το πρόβλημα της έλλειψής της γιγαντωνόταν όλο και περισσότερο από την έλλειψη πόρων του αγώνα τα προηγούμενα χρόνια - και τελικά κόστισε τη θέση του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2010. Όμως το marketing είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία από αυτή που γράφεται στα βουνά.

Το αφιέρωμα του in.gr

Σε αυτό το αφιέρωμα για την επιστροφή του "Ράλι των Θεών" στο πρόγραμμα του WRC, μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τους τρόπους πρόσβασης σε κάθε Ειδική Διαδρομή, να "κατεβάσετε" τους χάρτες και τα επίσημα Road Books και έτσι να αποκτήσετε ό,τι πληροφοριακό υλικό χρειάζεστε για το ταξίδι σας.

Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε τις προτάσεις του υπεύθυνου σχεδιασμού του αγώνα, Αντώνη Χατζημιχάλη, για τα πιο όμορφα και θεαματικά σημεία κάθε Ειδικής Διαδρομής.

Στη διάρκεια του αγώνα, το in.gr θα σας ενημερώνει για όλες τις εξελίξεις και τα αποτελέσματα κάθε Ε.Δ., αλλά και video και φωτογραφίες για τις τρεις μέρες του Ράλι Ακρόπολις 2011.

                 






http://reviews.in.gr/auto/WRC2011-58oRallyAcropolis/
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Πηγα σημερα στην τελετη εναρξης..πραγματικα οι συμμετοχες ηταν πολυ λιγοτερες απο αλλες χρονιες
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
WRC - Ράλι Ακρόπολις 2011, shakedown: Πρώτος χρόνος για τον S. Loeb

Ο Sebastien Loeb (Citroen) πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του shakedown του Ράλι Ακρόπολις, στο Λουτράκι, λίγο πριν την εκκίνηση του 7ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι από τον Παρθενώνα.
http://auto.in.gr/news/wrc/article/?aid=1231113742




WRC - Ράλι Ακρόπολις 2011, ΕΔ2: Ολομέτωπη επίθεση του P. Solberg!

Ο Petter Solberg κυριάρχησε απόλυτα στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις 2011, με ένα ρεσιτάλ οδήγησης στην άκρως τεχνική και εξουθενωτική Ελάτεια των 40 χιλιομέτρων, για να αποκτήσει ήδη προβάδισμα 20 δευτερολέπτων στην κορυφή της γενικής κατάταξης!

http://auto.in.gr/news/wrc/article/?aid=1231113838
 

lookmimis

Member
May 13, 2010
216
0
0
52
αθηνα
απολαυστε βιντεο απο την 1η ειδικη Θηβα σημερα το πρωι
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5zwIzWq3crw[/youtube]
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread