Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
WRC

Πρόγραμμα

Ράλι                Χώρα    Ημερομηνία      Νικητής


Rally Sweden Σουηδία 12 - 14/2/2010 Μίκο Χίρβονεν

Corona Rally Mexico Μεξικό 5 - 7/3/2010 Σεμπαστιέν Λοέμπ

Jordan Rally Ιορδανία 1 - 3/4/2010 Σεμπαστιέν Λοέμπ

Rally of Turkey Τουρκία 16 - 18/4/2010 Σεμπαστιέν Λοέμπ

Rally New Zealand Ν. Ζηλανδία 7 - 9/5/2010 Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα

Vodafone Rally de Portugal Πορτογαλία 28 - 30/5/2010 Σεμπαστιάν Οζιέ

Rally Bulgaria Βουλγαρία 9 - 11/7/2010 Σεμπαστιέν Λοέμπ

Neste Oil Rally Finland Φινλανδία 29 - 31/7/2010 -
ADAC Rallye Deutschland Γερμανία 20 - 22/8/2010 -
Rally Japan Ιαπωνία 10 - 12/9/2010 -
Rallye de France Γαλλία 30 - 3/10/2010 -
RACC Rally de Espana Ισπανία 22 - 24/10/2010 -
Rally of Great Britain Μ. Βρετανία 11 - 14/11/2010 -

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=167#ixzz0tpAk9qVr

H κατάταξη στο πρωτάθλημα οδηγών

No  Οδηγός    Χώρα      Βαθμοί
1 Sebastien Loeb FR 93
2 Petter Solberg  NO 53
3 Mikko Hirvonen FIN 52
4 Jari-Matti Latvala FIN 47
5 Sebastien Ogier FR 45
6 Dani Sordo      ESP 24
7 Matthew Wilson GB 22
8 Federico Villagra ARG 20


Η κατάταξη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών

No        Ομάδα                          Χώρα      Βαθμοί
1 Citroen Total World Rally Team        FR 126
2 BP Ford Abu Dhabi World Rally Team GB 111
3 Citroen Junior Team                        FR 75
4 Stobart VK M-Sport Ford Rally Team GB 56
5 Munchi's Ford World Rally Team      GB 26

http://racing.skai.gr/default.asp?pid=13
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Ομάδες & Οδηγοί:

    BP Ford Abu Dhabi World Rally Team

www.wrcford.com

              Mikko Hirvonen
              Jari-Matti Latvala
              Khalid Al Qassimi

    Citroen Total World Rally Team

www.citroen-wrc.com

              Sebastian Loeb
              Daniel Sordo

    Stobart M-Sport Ford Rally Team

www.stobartmotorsport.com

              Matthew Wilson
              Henning Solberg
              Guests

    Munchi's Ford World Rally Team

              Federico Villagra
              Others (Guests)

    Citroen Junior Team

www.citroen-wrc.com

              Sebastien Ogier
              Kimi Raikkonen

    Monster World Rally Team

www.monsterworldrallyteam.com

              Ken Block
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
WRC 2011: H FIA αποφάσισε...

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport της FIA αποφάσισε να επιτρέψει την είσοδο περισσότερων του ενός προμηθευτών ελαστικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 2011, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα της επόμενης αγωνιστικής χρονιάς του WRC θα αποτελείται, οριστικά, από 13 αγώνες.

Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδία ανακοίνωσε ότι εγκατέλειψε το πλάνο της να προσθέσει και 14ο αγώνα στο πρόγραμμα του 2011 κι έτσι θα ισχύσει το πρόγραμμα 13 αγώνων που είχε ανακοινωθεί τον Απρίλιο του 2010 – και στο οποίο περιλαμβάνεται και το ελληνικό Ράλι Ακρόπολις.

Στο θέμα των ελαστικών, στο τέλος του 2010 λήγει το τριετές συμβόλαιο της Pirelli για αποκλειστική προμήθεια ελαστικών στο WRC και ξεκινά το νέο τριετές συμβόλαιο της εταιρείας με τη Formula 1. Έτσι, η FIA αποφάσισε να επαναφέρει στα ράλι τη συμμετοχή περισσότερων του ενός προμηθευτή ελαστικών. Σημειώστε, όμως, ότι μόνο το JWRC θα εξακολουθήσει να έχει έναν και μοναδικό προμηθευτή ελαστικών.


Η ιστορία έχει δείξει ότι το κόστος ανεβαίνει σε δυσθεώρητα ύψη (με συνεχείς δοκιμές των ομάδων) όταν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ διαφορετικών εταιρειών ελαστικών. Για το λόγο αυτό το Συμβούλιο θα ψηφίσει στις 20/7 ένα νέο πλαίσιο κανονισμών για να διατηρηθεί ο έλεγχος του κόστους.

Τέλος, η FIA έκανε και πάλι υποχρεωτική την αναφορά των ονομάτων των συνοδηγών στα πλαϊνά παράθυρα των αυτοκινήτων, ενώ ανακοίνωσε ότι απέρριψε όλες τις προτάσεις που είχε δεχθεί για την προμήθεια ηλεκτρονικών συστημάτων επιλογής ταχυτήτων με μοχλοδιακόπτες (paddles) στα αυτοκίνητα.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WRC 2011
13 Φεβρουαρίου - Σουηδία
6 Μαρτίου - Μεξικό
27 Μαρτίου - Πορτογαλία
17 Απριλίου - Ιορδανία
8 Μαΐου - Ιταλία
29 Μαΐου - Αργεντινή
19 Ιουνίου - Ακρόπολις
31 Ιουλίου - Φινλανδία
21 Αυγούστου - Γερμανία
11 Σεπτεμβρίου - Αυστραλία
2 Οκτωβρίου - Γαλλία
23 Οκτωβρίου - Ισπανία
13 Νοεμβρίου - Βρετανία

http://auto.in.gr/news/wrc/article/?aid=1231049893
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Επιβεβαιώθηκε του Duval στη Γερμανία

Με λιτή της ανακοίνωση, η M-Sport επισημοποίησε την παρουσία του Francois Duval στο Ράλλυ Γερμανίας, όπου και θα οδηγήσει ένα Ford Focus RS WRC ’08 της ομάδας του Eddie Stobart. Ο 29χρονος Βέλγος οδηγός, θα είναι και αυτός που θα διεκδικήσει βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, για λογαριασμό της δεύτερης ομάδας της Ford. Ο Duval, είχε βρεθεί στη Ford και το 2008, όταν και είχε οδηγήσει σε τέσσερις αγώνες για τη Stobart και δύο ακόμα για την πρώτη ομάδα, την BP Ford. Σας θυμίζουμε, ότι ο Βέλγος θεωρείται από τους μετρ του Ράλλυ Γερμανίας, έχοντας τερματίσει τρεις φορές δεύτερος γενικής. Μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας, ο ίδιος δήλωσε: «Χρωστάω πολλά στον Malcolm Wilson και στον Christian Loriaux, οι οποίοι μου δίνουν την ευκαιρία να οδηγήσω και πάλι για λογαριασμό της Stobart Ford. Ελπίζω να κάνω κάποιες δοκιμές πριν τον αγώνα και να καταφέρω να σημειώσω ένα καλό αποτέλεσμα για λογαριασμό της ομάδας. Ο αγώνας της Γερμανίας μου αρέσει και κάθε φορά που λαμβάνω μέρος σε αυτόν καταφέρνω και σημειώνω κάποιο καλό αποτέλεσμα. Έτσι, αισθάνομαι ότι μπορώ να κάνω και τώρα το ίδιο».

Παράλληλα την ικανοποίηση του εξέφρασε και ο Malcolm Wilson, που βλέπει τον Duval να επιστρέφει στο τιμόνι του Ford Focus: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω τον Francois να επιστρέφει στο τιμόνι του Ford Focus WRC. Θα ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό την ομάδα στο δύσκολο αγώνα της Γερμανίας και τον καλωσορίζω πίσω. Πραγματικά είχαμε απολαύσει τη συνεργασία μας το 2008 και δεν έχω αμφιβολία ότι θα μας εντυπωσιάσει με την παρουσία του στο Ράλλυ Γερμανίας τον επόμενο μήνα».

www.rally.gr
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
«Έκλεισαν» για το 2010 με Citroen οι Λεμπ και Οζιέ

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του 2011 θα αποτελέσει σταθμό στην ιστορία του θεσμού με την καθιέρωση των τετρακίνητων αυτοκινήτων εφοδιασμένων με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1.6 λίτρων. Έχοντας κατακτήσει πέντε τίτλους κατασκευαστών από το 2003, η Citroën αποφάσισε να συνεχίσει το κυνήγι των επιτυχιών διατηρώντας στις τάξεις της, τους Σεμπαστιάν Λεμπ και Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο Λεμπ ανανέωσε την συνεργασία του για ένα χρόνο, ενώ ο Οζιέ θα βρίσκεται στις τάξεις της Citroën Racing για τα επόμενα 3 χρόνια.

Τι είπε ο Λεμπ

«Το συμβόλαιό μου με τη Citroën μου επέτρεπε να σταματήσω στο τέλος της χρονιάς, όμως το κίνητρο και η θέλησή μου να κερδίζω είναι πιο δυνατή από ποτέ! Το 2011 θα είναι η 11η χρονιά μου με τα χρώματα της Citroën. Πιστεύω ότι η επόμενη σαιζόν θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα, με την έλευση των νέων αυτοκινήτων να ξαναμοιράζει την τράπουλα ανάμεσα στους κατασκευαστές. Φυσικά δεν είναι μυστικό ότι ήδη δουλεύουμε πάνω στο καινούργιο DS3 και δεν βλέπω την ώρα να δω πού βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μέχρι τότε, η κατάκτηση του 7ου συνεχόμενου τίτλου είναι η βασική μου επιδίωξη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Λεμπ.


Δηλώσεις Οζιέ

Από την πλευρά του ο Οζιέ τόνισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Citroën που ανανέωσε την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό μου και μάλιστα για τρία χρόνια! Ξεκίνησα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με αυτή την ομάδα και πάντα έλεγα πως η προτεραιότητά μου ήταν να παραμείνω σε αυτή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα οδηγήσω τη νέα γενιά αγωνιστικών αυτοκινήτων και θα υπερασπιστώ τα χρώματα της Citroën. Όπως και ο Σεμπαστιάν, είμαι πλήρως συγκεντρωμένος στους υπόλοιπους αγώνες, με την Φιλανδία να αποτελεί την πρώτη μου παρουσία στις τάξεις της Citroën Total World Rally Team».

www.zougla.gr
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
WRC Βαθμολογίες οδηγών

          Οδηγός                                                    Βαθμολογία
1 Σεμπαστιέν Λοέμπ (Citroen Total)                              151
2 Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior Team)                        100
3 Μίκο Χίρβονεν (BP-Ford Abu Dhabi)                            86
4 Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (BP-Ford Abu Dhabi)                      80
5 Πέτερ Σόλμπεργκ (Petter Solberg WRT)                      78
6 Ντάνι Σόρντο (Citroen Total)                                      67
7 Μάθιου Γουίλσον (Stobart VK M-Sport Ford)                  40
8 Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Munchi`s Ford)                          26
9 Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart VK M-Sport Ford)              25
10 Κίμι Ράικονεν (Citroen Junior Team)                            15
11 Μαντς Οστμπεργκ (Adapta)                                      10
12 Περ-Γκούναρ Αντερσον (Stobart VK M-Sport Ford)        7
13 Περ-Γκούναρ Αντερσον (P-G Antersson)                      7
14 Χέβι Πονς (Nupel Global Racing)                                  6
15 Γιάρι Κέτομα (FCACA)                                                4
16 Φρίγκιες Τούραν (Synergon Turan Motorsport)              4
17 Καλίντ Αλ Κασίμι (BP-Ford Abu Dhabi)                          2
18 Ντένις Κάιπερς (Stobart VK M-Sport Ford)                    2
19 Μάρτιν Πρόκοπ (Czech Ford National Team)                  2
20 Αρμίντο Αραούχο (Ralliart Italy)                                  1
21 Ααρον Μπούρκαρτ (Burkart - Suzuki)                            1
22 Μάρκους Γκρόνχολμ (Stobart VK M-Sport Ford)              0
23 Κεν Μπλοκ (Monster)                                                0


Βαθμολογία κατασκευαστών

1 Citroen Total 232
2 BP-Ford Abu Dhabi 185
3 Citroen Junior Team 125
4 Stobart VK M-Sport Ford 98
5 Munchi`s Ford 40


http://www.sport.gr/default.asp?pid=165

 
Πρωτάθλημα Οδηγών WRC
Τελευταία ενημέρωση: 11/7/2010
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-points
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Ράλι Φινλανδίας 2010, 4η Ε.Δ.: Ατύχημα του Mikko Hirvonen

Ένα σφοδρό ατύχημα του Mikko Hirvonen στην 4η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Φινλανδίας, 8ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, έβαλε τέλος στις ελπίδες του οδηγού της Ford να κερδίσει για δεύτερη φορά τον αγώνα της πατρίδας του.

Ο M. Hirvonen, που μετά τις πρωινές Ειδικές διατηρούσε προβάδισμα τεσσάρων δευτερολέπτων στην κορυφή της γενικής κατάταξης από τον Petter Solberg, βγήκε από το δρόμο εξαιτίας ατυχούς προσγείωσης από ένα άλμα. Το αυτοκίνητο προσέκρουσε σε ανάχωμα και ανετράπη αρκετές φορές. Ο Mikko και ο συνοδηγός του, Jarmo Lehtinen, είναι καλά στην υγεία τους.

Στην αμέσως προηγούμενη Ειδική ο Sebastien Loeb επίσης αντιμετώπισε προβλήματα: Σε μια επαφή με την τοπική βλάστηση «ξήλωσε» μέρος του εμπρός προφυλακτήρα της Citroen C4 WRC κι έκτοτε αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Ο Γάλλος εξήγησε ότι η αεροδυναμική είναι κρίσιμη στους πολύ γρήγορους δρόμους της σκανδιναβικής χώρας και ότι με το συγκεκριμένο πρόβλημα το αυτοκίνητο δεν υπακούει στις εντολές του για αλλαγές κατεύθυνσης και αναγκάζεται να στρίψει χρησιμοποιώντας τα φρένα.

ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 4η Ειδική Διαδρομή)
1. P. Solberg (Solberg Citroen) 25:02.5
2. Latvala (Ford) +3.1
3. Sordo (Citroen Junior) +8.6
4. Loeb (Citroen) +9.4
5. Ogier (Citroen) +9.5
6. H. Solberg (Stobart Ford) +20.0
7. Ostberg (Adapta Subaru) +34.0
8. Wilson (Stobart Ford) +47.0
9. Raikkonen (Citroen Junior) +1:05.1
10. Al Qassimi (Ford) +1:12.0
11. Ketomaa (Ford Fiesta) +1:16.7
12. Kankkunen (Stobart Ford) +1:20.1

auto.in.gr

http://www.youtube.com/watch?v=9GAaxia7pps&feature=player_embedded
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τι είναι αυτός ο Λεεμπ βρε παιδακι μου!!!

Πολύ θα θελα να με κανει βόλτα σε μια ασφάλτινη ειδικη στην Γαλλια... :p :p :p :p
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Ράλι Φινλανδίας 2010: Η υπέρβαση του Jari Matti Latvala!

Στην παρέα των «Ιπτάμενων Φινλανδών» που έχουν κερδίσει στη χώρα τους και έχουν διατηρήσει την παράδοση στο Ράλι Φινλανδίας ανήκει πλέον ο Jari Matti Latvala, καθώς με μια εκθαμβωτική επίδοση -και αποκρούοντας τις επιθέσεις της Citroen- κατέκτησε τη νίκη του 8ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Ο Jari Matti Latvala ανέβηκε στην κορυφή του αγώνα στην 7η Ειδική Διαδρομή, τρεις Ειδικές μετά το σφοδρό ατύχημα του μέχρι τότε πρωτοπόρου ομολόγου του στη Ford, Mikko Hirvonen. Έκτοτε δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία, αντιμετωπίζοντας μαζί με απόλυτη επιτυχία και την πρόκληση και εκκινεί πρώτος στις σημερινές Ειδικές κι έτσι να βραδυπορεί καθαρίζοντας το δρόμο!

Αρχικά ο Sebastien Ogier (που πήρε τη θέση του Dani Sordo στην εργοστασιακή Citroen) και έπειτα ο ομόλογός του, Sebastien Loeb, ξεπέρασαν το εμπόδιο του Petter Solberg και παρότι επιχείρησαν να διεκδικήσουν τη νίκη, αυτός ο αγώνας άνηκε ολοκληρωτικά στον νεαρό οδηγό της Ford.

Ετσι οι Γάλλοι συμπλήρωσαν το βάθρο, εμπρός από τον Petter Solberg και τους Dani Sordo και Matthew Wilson που έκλεισαν την εξάδα. Στην επανεμφάνισή του στο WRC o Juha Kankkunen ήταν θεαματικός αλλά και αποτελεσματικός, αν και στο τέλος έχασε την 7η θέση από τον Mads Ostberg. Διαβάστε εδώ τις λεπτομέρειες.

ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ 2010
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Latvala Ford 2:31:29.6
2. Ogier Citroen +10.1
3. Loeb Citroen +26.0
4. P.Solberg Solberg Citroen +30.7
5. Sordo Citroen Junior +1:45.0
6. Wilson Stobart Ford +5:43.7
7. Ostberg Adapta Subaru +5:50.8
8. Kankkunen Stobart Ford +7:49.0
9. Hanninen Skoda +9:05.0
10. Andersson Skoda +10:15.7

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Loeb 166
2. Ogier 118
3. Latvala 105
4. P. Solberg 90
5. Hirvonen 86
6. Sordo 77

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Citroen 265
2. Ford 210
3. Citroen Junior 145
4. Stobart Ford 108
5. Munchis Ford 40

auto.in.gr
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Το ενδεχόμενο επιστροφής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι εξετάζει η Saab



Από τις αρχές της δεκαετίας του 1950 ξεκινά η εμπλοκή της Saab στους αγώνες μέχρι και το 1979, όταν και ο Σουηδός κατασκευαστής αποσύρθηκε οριστικά από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι  (Φωτογραφία:  Saab )

Η επιστροφή των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι συνεχίζεται, καθώς μετά τη MINI και την VW που σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να επανέλθει στους αγώνες του WRC, σειρά παίρνει η Saab.

Έχοντας αντιμετωπίσει με επιτυχία τα οικονομικά προβλήματα μετά και την πώλησή της στην ολλανδική Spyker, η Saab επιθυμεί να δώσει συνέχεια στο πλούσιο αγωνιστικό παρελθόν της.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι συζητήσεις της σουηδικής φίρμας με τη διοργανώτρια αρχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο, την ίδια στιγμή που οι φήμες για την παραγωγή ενός αυτοκινήτου πόλης που θα βασίζεται στο MINI και θα φέρει την υπογραφή της Saab επιβεβαιώνονται.

Το νέο “world rally car” σουηδικής καταγωγής αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2012, την περίοδο δηλαδή που πιθανολογείται και η επιστροφή της VW στην ίδια διοργάνωση.

auto.in.gr
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Αγώνας στη μνήμη του Ρίτσαρντ Μπερνς

Uploaded with ImageShack.us

Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 14-15 Αυγούστου, θα διεξαχθεί το «Richard Burns Memorial Rally» αγώνας που γίνεται στη μνήμη του Ρίτσαρντ Μπερνς. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC το 2001 έφυγε πρόωρα από τη ζωή, χτυπημένος από την επάρατο νόσο, βυθίζοντας σε πένθος την οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 100 πληρώματα και τα έσοδα από αυτόν θα διατεθούν στο ίδρυμα που φέρει την ονομασία του Μπερνς και δραστηριοποιείται στην αντιμετώπιση του καρκίνου.

Μιλώντας για το ράλι αυτό, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC, Μάρκους Γκρόνχολμ, τόνισε: «Είναι φανταστικό το πόσοι πολλοί άνθρωποι θα συμμετάσχουν στο ράλι, δείχνοντας την υποστήριξη τους στο ίδρυμα Richard Burns αλλά και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικότερα».

www.zougla.gr
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Ράλι Γερμανίας 2010: Ανίκητος ο Sebastien Loeb

Μια ανάσα από το έβδομο διαδοχικό του πρωτάθλημα στο WRC βρίσκεται ο Sebastien Loeb, τέσσερις αγώνες πριν το τέλος της φετινής χρονιάς, καθώς κερδίζοντας το το Ράλι Γερμανίας (9ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2010) αύξησε στους 58 βαθμούς το προβάδισμά του από τον δεύτερο της βαθμολογίας, Sebastien Ogier.

Αυτό σημαίνει ότι στον επόμενο αγώνα, στο Ράλι Ιαπωνίας (10-12/9), ο Γάλλος μπορεί να εξασφαλίσει και μαθηματικά το φετινό πρωτάθλημα αν κερδίσει και ο S. Ogier δεν τερματίσει από την 5η θέση και πάνω. Σε κάθε περίπτωση, η κατάκτηση του τίτλου μοιάζει με τυπική διαδικασία για τον S. Loeb.

Τέτοια, τυπική διαδικασία, ήταν και η εξασφάλιση της νίκης στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Γερμανίας. Ο δεύτερος, Dani Sordo, φάνηκε συμβιβασμένος από την αρχή της ημέρας με τη 2η θέση και ο S. Loeb εναλλασσόταν στην κορυφή των χρόνων των πέντε σημερινών Ειδικών με τον Petter Solberg.

Βλέποντας ότι δεν μπορούσε να απειλήσει τον 3ο Sebastien Ogier μετά το λάθος του το Σάββατο, ο Jari Matti Latvala της Ford επίσης συμβιβάστηκε με την 4η θέση – ενώ ο P. Solberg οδηγούσε απλά για τις εντυπώσεις στο δεύτερο και τρίτο σκέλος, έχοντας μείνει πολύ πίσω εξαιτίας δύο κλαταρισμάτων την Παρασκευή.

Στη μάχη της 6ης θέσης ο Kimi Raikkonen κέρδισε την τελευταία Υπερειδική, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να ξεπεράσει το εμπόδιο του Matthew Wilson. Ο Φινλανδός πλήρωσε δύο χρονοβόρα λάθη που έκανε στο πρωινό loop και απόλεσε την ευκαιρία να μπει στην εξάδα.

Μετά την εγκατάλειψη του Σαββάτου, ο Mikko Hirvonen είχε νέα προβλήματα στο σύστημα μετάδοσης σήμερα που τον έριξαν στην 12η θέση, ενώ (προς απογοήτευση των θεατών) εγκατέλειψε στο δρόμο για την πρώτη Ειδική της ημέρας και ο θεαματικός Ken Block, με ηλεκτρικό πρόβλημα.

ΡΑΛΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2010
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Loeb (Citroen) 3:59:38.3
2. Sordo (Citroen) +51.3
3. Ogier (Citroen Junior) +2:13.3
4. Latvala (Ford) +2:33.9
5. P. Solberg (Solberg Citroen) +6:47.7
6. Wilson (Stobart Ford) +8:46.7
7. Raikkonen (Citroen Junior) +8:50.5
8. Al Qassimi (Ford) +17:36.5

auto.in.gr
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Εκτός WRC η Pirelli

Την αποχώρησή της από το World Rally Championship ανακοίνωσε η Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία δε θα συνεχίσει να είναι ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι με κύριο λόγο την άρνηση της διοργανώτριας αρχής για τριετή συνεργασία.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, τόνισε τη δυσφορία της εταιρείας απέναντι στις συνεχείς αλλαγές των κανονισμών ενώ αναφέρθηκε στην επέκταση ενός μόλις έτους της συνεργασίας που ζητούσαν οι ιθύνοντες του δημοφιλούς θεσμού.

Εκτός των άλλων η Pirelli, ίσως δεν έριξε «νερό στο κρασί της» καθώς θέλει να δώσει όλο το βάρος της στη Formula 1, όπου θα είναι επίσημος προμηθευτής ελαστικών από την επόμενη αγωνιστική σεζόν.

Τέλος, πρώτες πληροφορίες θέλουν τη Michelin να ενδιαφέρεται για τη θέση της Pirelli στο WRC.

autotriti.gr
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν τα βρήκαν στα συμβόλαιά τους και στη "μάσα" γενικότερα... Δεν πειράζει, ας "φάει" και κανένας άλλος :)
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Ο Sebastien Loeb αποχωρεί στο τέλος του 2011

      Ο Sebastien Loeb παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι των έξι τελευταίων ετών (και κατά πάσα πιθανότητα και του 2010), δήλωσε απολύτως βέβαιος ότι θα αποχωρήσει από το WRC στο τέλος του 2011, σε ηλικία 37 ετών.

Παρότι άλλοι σπουδαίοι πρωταθλητές του παρελθόντος (όπως οι Carlos Sainz, Tommi Makinen ή Marcus Gronholm) συνέχισαν να αγωνίζονται και μετά την ηλικία των 40 ετών, ο "Seb" δήλωσε στο γαλλικό περιοδικό Paris Match "αναμφίβολα ναι" όταν ρωτήθηκε αν το 2011 θα είναι η τελευταία του χρονιά στο σπορ.

"Αισθάνομαι ότι έχω ρισκάρει αρκετά και δεν είμαι έτοιμος να ρισκάρω ακόμα περισσότερο. Το κίνητρό μου πλέον είναι η ευχαρίστηση", συμπλήρωσε ο S. Loeb, ο οποίος από το 2002 που μπήκε σε πλήρες πρόγραμμα στο WRC σημείωσε τα ρεκόρ πρωταθλημάτων (6) και νικών (59).

Η Citroen έχει ήδη προετοιμάσει τον διάδοχό του, τον επίσης Γάλλο Sebastien Ogier, ο οποίος πέρσι και φέτος αποκόμιζε εμπειρία στο WRC συμμετέχοντας στην πλειοψηφία των ράλι με τη Citroen Junior και φέτος στην Πορτογαλία πέτυχε την πρώτη του νίκη, μόλις στον 19ο αγώνα του.


ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2010 ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΞΗ

1. Ogier (Citroen) 3:10:26.4
2. P. Solberg (Solberg Citroen) +15.7
3. Latvala (Ford) +26.0
4. Sordo (Citroen Junior) +35.2
5. Loeb (Citroen) +53.3
6. Hirvonen (Ford) +1:13.5
7. H. Solberg (Stobart Ford) +3:03.1
8. Villagra (Munchis Ford) +10:17.9

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Loeb 201
2. Ogier 158
3. Latvala 132
4. P. Solberg 118
5. Sordo 107
6. Hirvonen 94

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Citroen 345
2. Ford 250
3. Citroen Junior 183
4. Stobart Ford 130
5. Munchis Ford 46

auto.in.gr
 

Lucifer

Original poster
Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Θανατηφόρο ατύχημα στο Ράλι Colin McRae

Τραγικό θάνατο βρήκε ο 56χρονος βετεράνος Σκωτσέζος πρωταθλητής του Ράλι, Jimmy Girvan, μετά από ατύχημα που είχε με το αυτοκίνητό του στον αγώνα που διεξάγεται προς τιμήν του Colin McRae.

Ο Girvan έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του με αποτέλεσμα αυτό να προσκρούσει πάνω σε δέντρα που βρίσκονταν στον περιβάλλοντα χώρο στο σημείο Γκρίφιν της κούρσας, βρίσκοντας ακαριαίο θάνατο.

Ο συνοδηγός του Girvan Mike Ramsay, γλίτωσε τα χειρότερα καθώς υπέστη μόνο επιπόλαιους τραυματισμούς.

Ο αγώνας σε ένδειξη σεβασμού για τον θάνατο του Jimmy Girvan, ματαιώθηκε.

www.contra.gr
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Lucifer said:
Θανατηφόρο ατύχημα στο Ράλι Colin McRae

Τραγικό θάνατο βρήκε ο 56χρονος βετεράνος Σκωτσέζος πρωταθλητής του Ράλι, Jimmy Girvan, μετά από ατύχημα που είχε με το αυτοκίνητό του στον αγώνα που διεξάγεται προς τιμήν του Colin McRae.

Ο Girvan έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του με αποτέλεσμα αυτό να προσκρούσει πάνω σε δέντρα που βρίσκονταν στον περιβάλλοντα χώρο στο σημείο Γκρίφιν της κούρσας, βρίσκοντας ακαριαίο θάνατο.

Ο συνοδηγός του Girvan Mike Ramsay, γλίτωσε τα χειρότερα καθώς υπέστη μόνο επιπόλαιους τραυματισμούς.

Ο αγώνας σε ένδειξη σεβασμού για τον θάνατο του Jimmy Girvan, ματαιώθηκε.

www.contra.gr


Κριμα... Ο θεος να βοηθάει όσους τον είχανε ανάγκη...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread