Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
στην Σπύρου Πάτση πηγαίνω. Έχω σταματήσει να παίρνω από αντιπροσωπείες γιατί τα έχουν αρκετά ακριβότερα.

τον ξερω που είναι. Κανει και ιδιοκατασκευες 4φτερους- 6φτερους, κλπ?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μετα απο 190.000 χμ χρειαζομαι και εγω δισκο πλατο. δεν πατιναρει αλλα μολις βαζω πρωτη εχει την ταση να ξεκιναει να τσουλαει. στο συνεργειο μου ειπαν οτι κολλαει ο δισκος πανω στο πλατω. μου ειπε επισεις οτι μπορω να βαλω δισκο απο focus μκ1 που ειναι μεγαλυτερος.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
μετα απο 190.000 χμ χρειαζομαι και εγω δισκο πλατο. δεν πατιναρει αλλα μολις βαζω πρωτη εχει την ταση να ξεκιναει να τσουλαει. στο συνεργειο μου ειπαν οτι κολλαει ο δισκος πανω στο πλατω. μου ειπε επισεις οτι μπορω να βαλω δισκο απο focus μκ1 που ειναι μεγαλυτερος.
τι είπες τώρα μωρέ?
190000χιλ??????????
πως γίνεται να βάλουμε τον δίσκο του focus 1 αφού το βολαν δεν θα σε πέρνει σε χώρο και το πλατω πως θα καλύψει τον δίσκο του focus?
κουλό μου ακούγεται.......
και πες ότι γίνεται,τι θα κερδίσεις?
 
Γιάννο για να μπει μεγαλύτερος δίσκος θα πρέπει να αλλαχτεί κ το βολάν γιατί οι τρύπες δεν θα ταιριάζουν. Έτσι τσάμπα ο κόπος!
Ίσως να θες κ πλάνισμα στο πλατό γιατί πολύ φοβάμαι ότι τα περτσίνια θα έχουν ακουμπήσει κ θα έχουν γδάρει το βολάν.
Ιάκωβε εγώ στο Μκ1 957 το άλλαξα στα 140.000 (30 χρόνια δισκόπλατο ) !! Ford κ πάλι Ford !

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1337800931[/time]
turbomaniac said:
τον ξερω που είναι. Κανει και ιδιοκατασκευες 4φτερους- 6φτερους, κλπ?
Ναι κ αντέχουν 3πλασιους αγώνες .Γωνιακό είναι αλλά δεν θυμάμαι το όνομα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
και ναι σημερα παρεδωσε πνευμα μαλλον το τρομπακι που ειναι στο σασμαν στο δισκο πλατο μετα απο αλλαγη 3 σε τεταρτη στο κοφτη. κριμα δεν μπορουσε να αντεξει μερικα χμ ακομα. παμε για αλλαγη δισκο πλατο ρουλεμαν τρομπακι μετα απο 210.000χμ ποιος εχει βαλει? τι εχει να προτεινη και το ποιο κυριο κοστος ανταλακτικων.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Αντε ρε θηρίο,τόσα χιλιόμετρα έβγαλες?Μπράβο

Βάλε sachs (το ίδιο είναι το γνήσιο κιόλας) και το τρομπάκι βάλε το γνήσιο,είναι πιο φθηνό
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
και μετα απο 6 ωρες εργασιας ο δισκος αλλαχθηκε.
1ον ευχαριστω τον ιακωβο για την τιμη που μου εδωσε και την εξυπηρετηση.
το φιεστακι μ φορουσε δισκο πλατο sacs και τρομπακι national.
εβαλα πανω δισκο πλατο και τρομπακι national τελικα μιας και η τιμη μου βγηκε στο βολο σαν αγορα 135 ευρω με την εκπτωση που μου εκανε. +2 λιτρα βαλβολινη castrol 75-90 30 ευρω και την αντικατασταση την εκανα μονος μ. αλλαξα και τα υγρα με την ευκαιρια και εβαλα mintex. να ανεβαδω πληρη οδηγο αλλαγης δισκο πλατο?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εμειναν στο κιβωτιο μαλλον γτ στα 2 λιτρα μου γεμισε. ο παλιος δισκος ειχε αρκετο ψωμι επανω του αλλα τα ελατηρια ηταν πατημενα και επεζαν. για αυτο μου ξεκιναγε πολυ αποτομα το αυτοκινητο. μου εκανε εντυπωση και εμενα και σε αυτον που πηρα τα ανταλακτικα οτι ειχε απο το εργοστασιο τρομπακι national. συνηθως εχουν luk μου ειπε.
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
άντε ωραίος ρε Γιάννο. ανέβασε οδηγό αν θέλεις να τα δούμε και εμείς.
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Εδώ και καιρό έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά που πλένω το αυτοκίνητο και βραχεί το ταμπούρο της πίσω αριστεράς ρόδας, με το που θα βάλω μπροστά το αμάξι(Μετά από ώρες,ή και την επόμενη μέρα). Η Ρόδα κολλάει, ή καλύτερα το ταμπούρο κολλάει και δεν αφήνει την ρόδα να κυλήσει. Αν το ζορίσω λίγο στις 3000στροφές ξεκινάει και σέρνεται η πίσω ρόδα. Όταν όμως το πάω λίγο μπροστά, και μετά βάλω όπισθεν ξεμπλοκάρει με την μια.

Την τετάρτη που μας πέρασε ο πατέρας μου πήρε το αυτοκίνητο(Το οποίο το είχα πλύνει την Δευτέρα και δεν είχε κουνηθεί από τότε) και το βάζει μπροστά. Του έκανε το ίδιο πρόβλημα αλλά το αντιμετώπισε πολύ βίαια,του άλλαξε τα φώτα. Του έδωσε γκάζι(δεν ξέρω αν βάρεσε και κόφτες) με αποτέλεσμα να μυρίσει ο δίσκος και να βγάλει καπνό(Όταν είδα τον καπνό δεν κατάλαβα άμα ήταν από την μηχανή ή από τα λάστιχα). Όπως και να έχει το πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπαν ότι αν συνεχίσει να μυρίζει θέλει αλλαγή δίσκο πλατό.

Και ρωτάω, το αμάξι έχει 29.000χλμ είναι δυνατόν να θέλει τέτοιου είδους αλλαγή? Αν εξαιρέσουμε ότι μυρίζει ακόμα ο δίσκος,και μπορώ να πω λιγότερο από το προχθεσινό συμβάν, η οδήγηση που του κάνω είναι πολύ σωστή. Εννοώ σωστές αλλαγές στις 2.500-3000στροφές σε κάθε ταχύτητα, με σωστό συμπλεκτάρισμα. Ούτε το ζορίζω ούτε τίποτα. Έχει κανείς καμιά ιδέα και τι πρέπει να κάνω?

Υ.Γ:Ο Συμπλέκτης είναι πολύ μαλακός,και το αμάξι τραβάει κανονικά όπως πριν!Απλά το θέμα είναι ότι μυρίζει κάτι σαν καμένο,δηλαδή ο δίσκος :/
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
29K χιλιόμετρα μου φαίνονται (απελπιστικά) λίγα για αμάξι 5ετίας~6ετίας.Δέν θυμάμαι,είναι πρώτο χέρι το Fiesta σου ή μεταχειρισμένο.Αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση,καταλαβαίνεις οτι κάτι ύποπτο έχει παιχτεί με το κοντέρ...

Σε γενικές γραμμές και αν κινείσαι αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον, ο δίσκος δέχεται μεγάλη καταπόνηση απο τις συχνές συμπλέξεις/αποσυμπλέξεις.Βέβαια σε καμία περίπτωση δέν δικαιολογείται δίσκος-πλατό σε τόσο λίγα χιλιόμετρα,εκτός και αν είσαι Ούννος στης αλλαγές.
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Έχω ξανά αναφέρει πιο παλιά την περίπτωση του car(ου)μου :p Καινούργιο το είχαμε πάρει αλλά δεν το κινούσαμε πολύ επειδή ήταν το δεύτερο αμάξι της οικογένειας.Τα τελευταία δύο χρόνια και κάτι ψηλά το οδηγάω εγώ, και το 80% των διαδρομών που του έχω κάνει είναι στην Εθνική Οδό λόγω σχολής. Ελπίζω να φύγει η μυρωδιά γιατί κατά τα άλλα είναι οκ,ούτε κάποια ένδειξη έχει ανάψει ούτε τίποτα!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Μπορεί να το άναψε ο πατέρα σου και να θέλει αλλαγή,
δεν έχει να κάνει πόσο χρονών είναι το αμάξι ή πόσα χιλιόμετρα έχει αλλά πως το οδηγάς ;)

Πήγαινε άλλαξε το και δώσε μου το να στο κάνω να το αλλάξεις πάλι μετά 1 χιλιόμετρο giggle
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Mήπως δεν είναι το δισκο πλατώ αλλά το κόλλημα της πίσω ρόδας που αναφέρεις;
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
απλα ζορισε το δισκο και μυρισε. απλα τωρα μπορει να κολλαει μερικες φορες ο δισκος πανω στο πλατο και θα το καταλαβεις αν εισαι σταματημενος και πας να βαλεις πρωτη και χωρις γκαζι παει το αυτονικηντο να κανει την κινηση να ξεκινησει.
 
Nikol@r@s said:
Εδώ και καιρό έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά που πλένω το αυτοκίνητο και βραχεί το ταμπούρο της πίσω αριστεράς ρόδας, με το που θα βάλω μπροστά το αμάξι(Μετά από ώρες,ή και την επόμενη μέρα). Η Ρόδα κολλάει, ή καλύτερα το ταμπούρο κολλάει και δεν αφήνει την ρόδα να κυλήσει. Αν το ζορίσω λίγο στις 3000στροφές ξεκινάει και σέρνεται η πίσω ρόδα. Όταν όμως το πάω λίγο μπροστά, και μετά βάλω όπισθεν ξεμπλοκάρει με την μια.

Την τετάρτη που μας πέρασε ο πατέρας μου πήρε το αυτοκίνητο(Το οποίο το είχα πλύνει την Δευτέρα και δεν είχε κουνηθεί από τότε) και το βάζει μπροστά. Του έκανε το ίδιο πρόβλημα αλλά το αντιμετώπισε πολύ βίαια,του άλλαξε τα φώτα. Του έδωσε γκάζι(δεν ξέρω αν βάρεσε και κόφτες) με αποτέλεσμα να μυρίσει ο δίσκος και να βγάλει καπνό(Όταν είδα τον καπνό δεν κατάλαβα άμα ήταν από την μηχανή ή από τα λάστιχα). Όπως και να έχει το πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπαν ότι αν συνεχίσει να μυρίζει θέλει αλλαγή δίσκο πλατό.

Και ρωτάω, το αμάξι έχει 29.000χλμ είναι δυνατόν να θέλει τέτοιου είδους αλλαγή? Αν εξαιρέσουμε ότι μυρίζει ακόμα ο δίσκος,και μπορώ να πω λιγότερο από το προχθεσινό συμβάν, η οδήγηση που του κάνω είναι πολύ σωστή. Εννοώ σωστές αλλαγές στις 2.500-3000στροφές σε κάθε ταχύτητα, με σωστό συμπλεκτάρισμα. Ούτε το ζορίζω ούτε τίποτα. Έχει κανείς καμιά ιδέα και τι πρέπει να κάνω?

Υ.Γ:Ο Συμπλέκτης είναι πολύ μαλακός,και το αμάξι τραβάει κανονικά όπως πριν!Απλά το θέμα είναι ότι μυρίζει κάτι σαν καμένο,δηλαδή ο δίσκος :/

Πήγαινε να σου τρίψουν τα ταμπούρα  και τις σιαγόνες με γυαλόχαρτο μπας και σταματήσει (που θα σταματήσει) .
Όσο για τον δίσκο μην σε ανησυχεί θα ξεμυρίσει . Για πλάκα μυρίζουν σε αυτά τα μοντέλα!
Αν δεν το παρκάρεις σε κατηφόρα να το παρκάρεις με ταχύτητα και στριμμένες στο πεζοδρόμιο (με λυμένο χειρόφρενο).
Την επόμενη φορά που θα κολλήσει και δεν θα ξεκινάει , βάλε όπισθεν και θα ξεμπλοκάρει πιο γρήγορα.
Σε περιπτώσεις όπως πλύσιμο και μετά παρκάρισμα ,να σηκώνεις το χειρόφρενο μερικές σκάλες κάμποσα μέτρα πριν φτάσεις στο σημείο που θα παρκάρεις (χωρίς να μπλοκάρει και να ζορίζει το μοτέρ)  για να στεγνώσουν οι υγρασίες που προκαλούν το κόλλημα.
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Ευχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά,ευτυχώς αυτή η απαίσια μυρωδιά έφυγε το αμάξι είναι οκ δεν έχει πρόβλημα.Θα πάω να κάνω αυτό που λες για τα ταμπούρα :)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread