turbomaniac
Hero Member
mk1 Stelios said:στην Σπύρου Πάτση πηγαίνω. Έχω σταματήσει να παίρνω από αντιπροσωπείες γιατί τα έχουν αρκετά ακριβότερα.
τον ξερω που είναι. Κανει και ιδιοκατασκευες 4φτερους- 6φτερους, κλπ?
mk1 Stelios said:στην Σπύρου Πάτση πηγαίνω. Έχω σταματήσει να παίρνω από αντιπροσωπείες γιατί τα έχουν αρκετά ακριβότερα.
τι είπες τώρα μωρέ?yannis_s said:μετα απο 190.000 χμ χρειαζομαι και εγω δισκο πλατο. δεν πατιναρει αλλα μολις βαζω πρωτη εχει την ταση να ξεκιναει να τσουλαει. στο συνεργειο μου ειπαν οτι κολλαει ο δισκος πανω στο πλατω. μου ειπε επισεις οτι μπορω να βαλω δισκο απο focus μκ1 που ειναι μεγαλυτερος.
Ναι κ αντέχουν 3πλασιους αγώνες .Γωνιακό είναι αλλά δεν θυμάμαι το όνομα.turbomaniac said:τον ξερω που είναι. Κανει και ιδιοκατασκευες 4φτερους- 6φτερους, κλπ?
δεν γίνεται να μυρίσει αυτόRiordian said:Mήπως δεν είναι το δισκο πλατώ αλλά το κόλλημα της πίσω ρόδας που αναφέρεις;
Nikol@r@s said:Εδώ και καιρό έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά που πλένω το αυτοκίνητο και βραχεί το ταμπούρο της πίσω αριστεράς ρόδας, με το που θα βάλω μπροστά το αμάξι(Μετά από ώρες,ή και την επόμενη μέρα). Η Ρόδα κολλάει, ή καλύτερα το ταμπούρο κολλάει και δεν αφήνει την ρόδα να κυλήσει. Αν το ζορίσω λίγο στις 3000στροφές ξεκινάει και σέρνεται η πίσω ρόδα. Όταν όμως το πάω λίγο μπροστά, και μετά βάλω όπισθεν ξεμπλοκάρει με την μια.
Την τετάρτη που μας πέρασε ο πατέρας μου πήρε το αυτοκίνητο(Το οποίο το είχα πλύνει την Δευτέρα και δεν είχε κουνηθεί από τότε) και το βάζει μπροστά. Του έκανε το ίδιο πρόβλημα αλλά το αντιμετώπισε πολύ βίαια,του άλλαξε τα φώτα. Του έδωσε γκάζι(δεν ξέρω αν βάρεσε και κόφτες) με αποτέλεσμα να μυρίσει ο δίσκος και να βγάλει καπνό(Όταν είδα τον καπνό δεν κατάλαβα άμα ήταν από την μηχανή ή από τα λάστιχα). Όπως και να έχει το πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπαν ότι αν συνεχίσει να μυρίζει θέλει αλλαγή δίσκο πλατό.
Και ρωτάω, το αμάξι έχει 29.000χλμ είναι δυνατόν να θέλει τέτοιου είδους αλλαγή? Αν εξαιρέσουμε ότι μυρίζει ακόμα ο δίσκος,και μπορώ να πω λιγότερο από το προχθεσινό συμβάν, η οδήγηση που του κάνω είναι πολύ σωστή. Εννοώ σωστές αλλαγές στις 2.500-3000στροφές σε κάθε ταχύτητα, με σωστό συμπλεκτάρισμα. Ούτε το ζορίζω ούτε τίποτα. Έχει κανείς καμιά ιδέα και τι πρέπει να κάνω?
Υ.Γ:Ο Συμπλέκτης είναι πολύ μαλακός,και το αμάξι τραβάει κανονικά όπως πριν!Απλά το θέμα είναι ότι μυρίζει κάτι σαν καμένο,δηλαδή ο δίσκος :/