Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
αν θυμαμαι καλα για εσας βγαζει η ultra racing....γιατι δεν κανετε ενα τηλεφωνακι στον λιατα που ειναι και αντιπροσωπος??

απο οσο ξερω εχει ριξει και αρκετα τις τιμες του....
 
grg019 said:
Παιδια σας ευχαριστω πολυ να ειστε καλα!!

Στελιο: Εσυ θα ξερεις καλυτερα απο εμενα και διορθωσε με αν κανω λαθος. Σιγουρα λογω κατασκευης δεν θα ηταν εφικτο να τοποθετηθει μια μπαρα ευθειας κατασκευης. Για τον λογο αυτο τα υλικα ειναι τετοια (αλουμινιο οπως αυτη ή και απο ανθρκονηματα) ωστε σε ενα γερο χτυπημα και οχι απλα μια λακουβα να στραβωσει χωρις να μεταφερθει ο κραδασμος προς τα ψαλιδια και δεν ειναι μια απλη σιδερια η ενα συμπαγες υλικο.
Έχει πολύ χώρο για να μπορούσε να είναι ανεξάρτητη η ενίσχυση από κάθε μεριά αλλά όταν κάνουν κατασκευές όλα τα βλέπουν ralye k Honda  :-X
Σε αυτές τις κατασκευές (ειδικά με κούρμπες) όταν εμπλέκεται μία βίδα από κάθε μεριά έχει την τάση η μία μεριά να ξεβιδώνει την άλλη ακόμα κ σε συνθήκες λειτουργίας (δηλαδή χωρίς να χτυπηθεί)
Σίγουρα πρέπει να προσέχεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα το αν είναι σφιχτές.
8 κιλά ροπής με δυναμόκλειδο και μετά 55 μοίρες για τις συγκεκριμένες βίδες αν θυμάμαι καλά!!  ;)
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #64
Στελιο οσο αφορα το θεμα τις βιδας(γιατι απο τεχνικο κομματι εχεις δικιο) μπορουμε να βαλουμε ενα γκοβερακι μαζι με λιγο κολλα σπειρωματων και τελος,εαν ειναι παξιμαδι, παλι γκοβερακι και παξιμαδι ασφαλειας!!!  αμα χρειαστει να λυθει απλα θελει λιγο δυναμη παρα πανω!!!!
 
nos7 said:
Στελιο οσο αφορα το θεμα τις βιδας(γιατι απο τεχνικο κομματι εχεις δικιο) μπορουμε να βαλουμε ενα γκοβερακι μαζι με λιγο κολλα σπειρωματων και τελος,εαν ειναι παξιμαδι, παλι γκοβερακι και παξιμαδι ασφαλειας!!!  αμα χρειαστει να λυθει απλα θελει λιγο δυναμη παρα πανω!!!!
Σε αυτή την κατασκευή ότι κ να κάνεις είναι σαν ένα μεγάλο κλειδί που όταν χτυπηθεί ή ζοριστεί έχει την τάση να ξεβιδώνει ή να ολισθαίνει κ να υποχωρεί η μεγάλη "ροδέλα" που είναι η θολόμπαρα.Τα έχω δει στην πράξη όλα αυτά και για αυτό τονίζω λιγάκι παραπάνω σε τέτοια θέματα το τι πρέπει να γίνει σωστά !! Μακάρι να είχα τον χρόνο να ασχοληθώ για το πως πρέπει να δεθεί σωστά ένα μκ7. Ότι έχει σχέση με θολόμπαρες εμπορίου κτλ είναι ημίμετρα αν δεν υπάρχει σωστή υποδομή κ πάνω από όλα παίζει ρόλο η εξαντλητική δοκιμή μιας καρότσας. Για παράδειγμα λόγο που σκλήρυνε η ανάρτηση , που μπήκε θολόμπαρα κτλ κ έγινε άκαμπτο ένα αμάξι μάρκας (χ) (μάρκα δεν θα πω γιατί δεν ειναι φορντ) είχε σαν αποτέλεσμα να κόβει το σασί που στηρίζεται η πίσω ανάρτηση (!) και χρειαζόταν αλλού δεσίματα μετά!
H κατασκευή που έχει κάνει ο gr019 είναι έξυπνη γιατί δεν επηρεάζει δομικά το αμάξωμα γιατί έχει μπει στην κάτω γέφυρα που είναι τελείως ανεξάρτητη με το σασί του αυτοκινήτου..απλά θέλει λίγο τελειοποίηση! Είναι πολύ καλύτερη κατασκευή από το να βάλεις επάνω θολόμπαρα (την κλασσική στα τοπ μαουντς) 
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
nos7 said:
Στελιο οσο αφορα το θεμα τις βιδας(γιατι απο τεχνικο κομματι εχεις δικιο) μπορουμε να βαλουμε ενα γκοβερακι μαζι με λιγο κολλα σπειρωματων και τελος,εαν ειναι παξιμαδι, παλι γκοβερακι και παξιμαδι ασφαλειας!!!  αμα χρειαστει να λυθει απλα θελει λιγο δυναμη παρα πανω!!!!
μπορείς επίσης να κάνεις μια τρυπούλα στην άκρη τις βίδας και να περάσεις ένα συρματάκι από κει ώστε να μην φεύγει με τίποτα το παξιμάδι,η πιο σίγουρη λύση !
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #67
υπαρχουν και οι ασφαλειες ''αστερακια'' που πανε και αγκαλιαζουν το παξιμαδι και δεν λυνει με τιποτα εκτος και εαν αφερεθει η ασφαλεια... εννοω κατι τετοιο
images
και το μονο αρνητικο ειναι οτι πρεπει να αφερεσεις την βιδα που κραταει την θολομπαρα,να την πας στην φρεζα να σου κανει εναν σφηνοδρομο για να παει και να κρατησει η ασφαλεια!!!

Δλδ Στελιο πιστευεις οτι εαν μπει αυτη η θολομπαρα δεν χρειαζεται ΚΑΙ στους πανω θολους??ή καλο θα ηταν να γινει ολοκληρωμενη και σωστη δουλεια και να μπει και κατω και πανω και φυσικα και μπρωστα και πισω??
 

GiannisZetec

Pro Member
Jun 4, 2011
571
0
16
το καλυτερο μιχαλη θα ταν να δεθει το αμαξι απο παντου πανω κατω δεξια αριστερα...
 
nos7 said:
Δλδ Στελιο πιστευεις οτι εαν μπει αυτη η θολομπαρα δεν χρειαζεται ΚΑΙ στους πανω θολους??ή καλο θα ηταν να γινει ολοκληρωμενη και σωστη δουλεια και να μπει και κατω και πανω και φυσικα και μπρωστα και πισω??

Οι θόλοι είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν δυνάμεις προς τα επάνω κ κάτω. Με την θολόμπαρα καταπονείς το πλαίσιο (ειδικά αν πεις ότι θα βάλεις σκληρότερη ανάρτηση) γιατί ασκούντε και πλευρικές δυνάμεις με αποτέλεσμα να έχει την τάση να ανοίγει η λαμαρίνα στις ενώσεις. Το σωστό είναι να μπαίνει τουλάχιστον σε ραμμένα αυτοκίνητα!  
όταν ενισχύεις τις κάτω βάσεις των ψαλιδιών(όπως έκανε ο grg019)  καταφέρνεις σε έντονα μπασίματα να μην αλλάζει τόσο πολύ η γωνία κάμπερ (σε θετικά νούμερα) γιατί όλο το ζόρι το παίρνει το ψαλίδι . Τώρα πόσο αποτελεσματικό είναι σε μια τόσο στιβαρή γέφυρα όπως αυτή που έχει το μκ6-κ μκ7 δεν ξέρω. Για πάνω δεν κάνει κ πολλά πράγματα. Για πίσω αυτές που έχω δει στις φωτογραφίες είναι τελείως άκυρες αφού το ζόρι από την πίσω ανάρτηση που δέχεται το πλαίσιο  είναι πολύ χαμηλότερα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Δηλαδή Στέλιο το καλύτερο είναι να δεθεί το αμάξι μπρος-πίσω και στο κάτω μέρος του παρά απάνω?
 
scorpion said:
Δηλαδή Στέλιο το καλύτερο είναι να δεθεί το αμάξι μπρος-πίσω και στο κάτω μέρος του παρά απάνω?
Αυτό ακριβώς!  Καλά για πίσω επάνω δεν το συζητάω που είναι τελείως άκυρη. Για μπροστά έχει τα μειονεκτήματα που είπα σε πιο επάνω ποστ και ακόμα ένα σημαντικό που αν σε περίπτωση το αμάξι χτυπηθεί δεξιά η ζημιά θα μεταφερθεί και αριστερά ή αντίθετα (!)
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
mk1 Stelios said:
Για μπροστά έχει τα μειονεκτήματα που είπα σε πιο επάνω ποστ και ακόμα ένα σημαντικό που αν σε περίπτωση το αμάξι χτυπηθεί δεξιά η ζημιά θα μεταφερθεί και αριστερά ή αντίθετα (!)
Μόνο αυτό είναι το μείον?
Για αυτό τον λόγο δεν τις βγάζουν σπαστές ώστε σε τέτοια περίπτωση να μην πάρει το αμάξι και από την άλλη πλευρά
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #73
Iακωβε απο οσο ξερω ή σπαστη παλι θα σου μετα φερει την ζημια απο την μια πλευρα στην αλλη...παραδειγμα εαν χτυπησεις απο την δεξια η αριστερη θα παθει ζημια και με την σπαστη(λογικο απο την στιγμη που εχεις δεσει την 2 πλευρες καλα εστω και με σπαστη) αλλα δεν θα ειναι τοσο μεγαλη η ζημια οσο με το να μην ειναι σπαστη!!!!εμενα η απορια μ ειναι αλλου,εστω οτι σου βγανει ενας απο στοπ(κουφια η ωρα που το ακουει και φυσικα μιλαω ΓΕΝΙΚΑ) και στην δεινει απο δεινει στην δεξια μπρωστα ροδα,δεν θα παθει ζημια το αμαξι ετσι και αλλιως στην αριστερη αφου εχεις μπραγματα τα οποια ''δενουν'' το αμαξι και στις 2 μεριες+το πλαισιο??δλδ η μπαρα που δενει τις 2 ροδες(ζαμφορ) + η μπροστηνη μπαρα που δενει το πλαισιο(μονιζω μετοπη λεγεται...εχω κολλησει και δεν μου ερχεται η λεξη) δεν θα μου μεταφεσερι ετσι και αλλιως την κρουση και στην αλλη μερια??
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
nos7 said:
Iακωβε απο οσο ξερω ή σπαστη παλι θα σου μετα φερει την ζημια απο την μια πλευρα στην αλλη...παραδειγμα εαν χτυπησεις απο την δεξια η αριστερη θα παθει ζημια και με την σπαστη(λογικο απο την στιγμη που εχεις δεσει την 2 πλευρες καλα εστω και με σπαστη) αλλα δεν θα ειναι τοσο μεγαλη η ζημια οσο με το να μην ειναι σπαστη!!!!εμενα η απορια μ ειναι αλλου,εστω οτι σου βγανει ενας απο στοπ(κουφια η ωρα που το ακουει και φυσικα μιλαω ΓΕΝΙΚΑ) και στην δεινει απο δεινει στην δεξια μπρωστα ροδα,δεν θα παθει ζημια το αμαξι ετσι και αλλιως στην αριστερη αφου εχεις μπραγματα τα οποια ''δενουν'' το αμαξι και στις 2 μεριες+το πλαισιο??δλδ η μπαρα που δενει τις 2 ροδες(ζαμφορ) + η μπροστηνη μπαρα που δενει το πλαισιο(μονιζω μετοπη λεγεται...εχω κολλησει και δεν μου ερχεται η λεξη) δεν θα μου μεταφεσερι ετσι και αλλιως την κρουση και στην αλλη μερια??
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι άμα το αμάξι φτάσει να πάρει θόλο σε σημείο που θα φτάσει να στραβώσει και τον άλλο, το λιγότερο που με νοιάζει είναι αν θα πάρει ο ένας ή και οι 2 απο την στιγμή που το αμάξι θα φύγει κατευθείαν για πούλημα.

Η ζαμφορ πιάνει στα αμορτισέρ και απλά πιάνεται με σινεμπλοκ στην γέφυρα.
Η η μπάρα μπροστά(τραβέρσα, πίσω από τον προφυλακτήρα) πιάνει τα ράμφη αλλα και να στραβώσουν τα ράμφη δεν σημαίνει ότι θα στραβώσουν και οι θόλοι.

Συνήθως οι σπαστές και διαιρούμενες θολόμπαρες αλουμινίου έχουν αρκετά ευπαθή σημεία που δεν νομίζω να αντέξουν ώστε να στραβώσουν έναν θόλο.
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
mk1 Stelios said:
Οι θόλοι είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν δυνάμεις προς τα επάνω κ κάτω. Με την θολόμπαρα καταπονείς το πλαίσιο (ειδικά αν πεις ότι θα βάλεις σκληρότερη ανάρτηση) γιατί ασκούντε και πλευρικές δυνάμεις με αποτέλεσμα να έχει την τάση να ανοίγει η λαμαρίνα στις ενώσεις. Το σωστό είναι να μπαίνει τουλάχιστον σε ραμμένα αυτοκίνητα!.

Αρκετά ανησυχητικό αυτό που γράφει ο Στέλιος. Τόσο καιρό διαβάζω για μπάρες θόλων αλλά κάτι τέτοιο το διάβασα για πρώτη φορά αφού όμως πρώτα είχα ήδη τοποθέτησει και γω αυτή της Wiechers στους θόλους (αλουμινένια).

Το ερώτημα τώρα είναι: υπάρχει, δηλαδή, περίπτωση να "ξεχειλώσει" η λαμαρίνα στους πάνω θόλους -λόγω των πλευρικών φορτίων όπως γράφει και ο Στέλιος- και να δημιουργηθεί έτσι δομικό πρόβλημα στο αμάξι;;

Μήπως, τουλάχιστο, αν είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, θα συμβεί πρώτα στην ίδια την θολόμπαρα αφού είναι φτιαγμένη απο αλουμίνιο; (δηλ. λιγότερο ανθεκτική απο τις αντοχές που έχει η λαμαρίνα στους θόλους). Έτσι τουλάχιστο, αν παρατηρηθεί λασκάρισμα ή παραμόρφωση στις τρύπες τις θολόμπαρας που βιδώνεται πάνω στις βίδες των θόλων αυτό να είναι μια "προειδοποίηση";

Παιδιά αν μπορεί κάποιος να απαντήσει στα σίγουρα θα ήταν πολύ χρήσιμο γιατί εδώ προσπαθούμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο και, προς θεού, όχι να το αχρηστεύσουμε -μάλιστα με τρόπο που ούτε καν περνούσε απο το μυαλό μας-.

Επίσης να ευχαριστήσω τα παιδιά του φόρουμ που αναφέρθηκαν στο θέμα με τις βίδες στην κάτω μπάρα ψαλιδιών. Ούτε κάτι τέτοιο είχα υπόψη μου (οτι υπάρχει πιθανότητα να ξεσφίγγουν) αν και ήδη απο την 3η μέρα που τη φοράω, όταν ξεκινώ απο στάση νιώθω ένα "τράβηγμα" απο κάτω συνοδευόμενο με ένα χαρακτηριστικό ήχο. Αυτό σήμαινε για μένα οτι έπρεπε άμεσα να πάω πάλι το αμάξι στον ευθυγραμισσά μου για να μου σφίξει τις βίδες. Μετά διάβασα και τα σχετικά ποσταρίσματα στο φόρουμ και κατάλαβα. Πρέπει οπωσδήποτε εδώ να μπεί με κάποιο τρόπο (πχ σαν και αυτόν που προτείνει ο NOS7) μηχανισμός ασφάλειας που να αποτρέπει τις βίδες να λασκάρουν απο τη θέση τους.
 
saratha said:
Το ερώτημα τώρα είναι: υπάρχει, δηλαδή, περίπτωση να "ξεχειλώσει" η λαμαρίνα στους πάνω θόλους -λόγω των πλευρικών φορτίων όπως γράφει και ο Στέλιος- και να δημιουργηθεί έτσι δομικό πρόβλημα στο αμάξι;;
Η σκληρή ανάρτηση, τα ελατήρια που χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κ αναγκάζουν τα αμορτισέρ να φθάσουν στο μπαμστοπ, η κακής ποιότητας δρόμοι και οι χωματόδρομοι δημιουργούν τα προβλήματα σε μία καρότσα (!)
Οι επάνω θόλοι είναι μια λαμαρίνα ενός χιλιοστου (!) διαμορφωμένη έτσι ώστε να αντέχει επάνω κ κάτω. Δηλαδή την πίεση που ασκεί το ελατήριο και την πίεση που ασκεί το αμορτισέρ την ώρα που ανοίγει την διαδρομή της ανάρτησης (ρεμπάουντ)
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αδυνατίζουν οι θόλοι αφού δεν είναι σχεδιασμένοι για να "παίζουν" δεξιά-αριστερά.    

saratha said:
Μήπως, τουλάχιστο, αν είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, θα συμβεί πρώτα στην ίδια την θολόμπαρα αφού είναι φτιαγμένη απο αλουμίνιο; (δηλ. λιγότερο ανθεκτική απο τις αντοχές που έχει η λαμαρίνα στους θόλους). Έτσι τουλάχιστο, αν παρατηρηθεί λασκάρισμα ή παραμόρφωση στις τρύπες τις θολόμπαρας που βιδώνεται πάνω στις βίδες των θόλων αυτό να είναι μια "προειδοποίηση";
Οποιοδήποτε είδος θολόμπαρας πρέπει να μπει σωστά. Δεν πρέπει να ασκηθεί πίεση από την μια μεριά στην άλλη κατά το σφίξιμο της σε καμία περίπτωση γιατί όταν ζοριστεί δεν θα πάρει καθόλου σοκ η θολόμπαρα αφού θα είναι τραβηγμένη ...και έτσι το σοκ θα  μεταφερθεί στους θόλους. Σίγουρα οι αλουμινένια θολόμπαρα για ένα πολιτικό αυτοκίνητο είναι καλύτερη από μια σιδερένια.
Στους πίσω θόλους τα πράγματά δεν είναι κ τόσο τραγικά (αν μπει σωστά) γιατί δεν ζορίζεται τόσο πολύ αφού έτσι κ αλλιώς από όσες έχω δει που έχουν μπει σε μκ7 είναι καθαρά για οπτική ομορφιά..
AN7 said:
Συνήθως οι σπαστές και διαιρούμενες θολόμπαρες αλουμινίου έχουν αρκετά ευπαθή σημεία που δεν νομίζω να αντέξουν ώστε να στραβώσουν έναν θόλο.

Τον στραβώνουν εύκολα αφού το έχω δει κ εγώ ο ίδιος προσωπικά!
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Δηλαδή Στέλιο, το πρόβλημα με την μπάρα θόλων είναι οτι με τα πλευρικά φορτία οι θόλοι σταδιακά αδυνατίζουν με συνέπεια σε περίπτωση που δεχτούν ισχυρή κατακόρυφη πίεση (π.χ. κανά σαμάρι ή καμμιά λακούβα) να υποστούν ζημιά εκεί που αν δεν βάζαμε θολόμπαρα μπορεί να άντεχαν το χτύπημα; Κάτι τέτοιο συμπεραίνω απο την απάντησή σου.

Όσοι πάντως έχουν την εργοστασιακή ανάρτηση έχουν σοβαρούς λόγους να ανυσηχούν απο τις "παρενέργειες" τις τοποθέτησης θολόμπαρας ή όχι;

Συγνώμη που επιμένω αλλά με προβλημάτισε πολύ το θέμα με τα οριζόντια φορτία. Μήπως τελικά, κατά τη γνώμη σου, είναι καλύτερα ακόμα και η ΑΦΑΙΡΕΣΗ της μπάρας θόλων; wall
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #78
να ρωτησω και εγω κατι με την σειρα μ Στελιο απο τα λιγα που ξερω και οχι περι θολων αλλα περι αντοχης υλικων...

εφοσον ο θολος μας ειναι λαμαρινα ενος χιλιοστου(και δεν αντεχει πολλα πολλα) εαν μπει Η ΣΩΣΤΗ θολομπαρα η οποια θα εχει και τις σωστες βασεις
dsc00499zb.jpg


και εννοω τα στρογγυλα αριστερα και δεξια δεν θα πανε να σαντουιτσαρουν με τον θολο μας και θα εχουμε 1 χιλιοστο λαμαρινα+το στρογγυλο τις θολομπαρας=μεγαλυτερη επιφανεια και ποιο σκληρη=δυσκολοτερο να στραβωσει ο θολος??
 
saratha said:
Δηλαδή Στέλιο, το πρόβλημα με την μπάρα θόλων είναι οτι με τα πλευρικά φορτία οι θόλοι σταδιακά αδυνατίζουν με συνέπεια σε περίπτωση που δεχτούν ισχυρή κατακόρυφη πίεση (π.χ. κανά σαμάρι ή καμμιά λακούβα) να υποστούν ζημιά εκεί που αν δεν βάζαμε θολόμπαρα μπορεί να άντεχαν το χτύπημα; Κάτι τέτοιο συμπεραίνω απο την απάντησή σου.

Όσοι πάντως έχουν την εργοστασιακή ανάρτηση έχουν σοβαρούς λόγους να ανυσηχούν απο τις "παρενέργειες" τις τοποθέτησης θολόμπαρας ή όχι;

Συγνώμη που επιμένω αλλά με προβλημάτισε πολύ το θέμα με τα οριζόντια φορτία. Μήπως τελικά, κατά τη γνώμη σου, είναι καλύτερα ακόμα και η ΑΦΑΙΡΕΣΗ της μπάρας θόλων; wall
Η φθορά που θα προκληθεί από συνεχή χρήση θολόμπαρας έχει να κάνει με την χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο. Σίγουρα μια μαμά ανάρτηση δεν θα καταπονήσει την καρότσα και τόσο με αλουμινένια σπαστή θολόμπαρα.
Συνήθως οι ενώσεις του θόλου με το ράμφος δέχονται την καταπόνηση. Είναι χαμηλά σε σημείο που δεν γινονται αντιληπτές εύκολα με το μάτι και θέλει μεγάλη παρατήρηση για να μπορέσεις να δεις κρακ στην λαμαρίνα.
Ο θόλος γενικά "υποφέρει" στο καπέλο (εκεί που στηρίζεται το τοπμαουντ) από δυνατά χτυπήματα σε λακκούβες ή από πολύ σκληρή ανάρτηση. Καμία από αυτές που έχω δει δεν προστατεύουν τον θόλο και ίσα ίσα σε ένα δυνατό χτύπημα θα κάνουν ζημιά κ στον άλλον θόλο.
Σε ένα μκ6-μκ7 δεν θα έβαζα σε καμία περίπτωση θολόμπαρα εμπορίου.

nos7 said:
...και εννοω τα στρογγυλα αριστερα και δεξια δεν θα πανε να σαντουιτσαρουν με τον θολο μας και θα εχουμε 1 χιλιοστο λαμαρινα+το στρογγυλο τις θολομπαρας=μεγαλυτερη επιφανεια και ποιο σκληρη=δυσκολοτερο να στραβωσει ο θολος??
Στο καπέλο του θόλου θες να πεις  ;)
θέλει σάντουιτς από την κάτω μεριά για να μην στραβώσει ο θόλος στο καπέλο(για περίπτωση τερματίσματος αμορτισέρ ή σκληρή ανάρτηση)
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #80
το καπελο του θολου δεν θα εχει απο κατω το topmount και απο πανω την θολομπαρα αρα κανει σαντουιτς??εκτος και εαν πρεπει να βαλουμε και στο topmount μια ακομα λαμαρινα!!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread