Έχει πολύ χώρο για να μπορούσε να είναι ανεξάρτητη η ενίσχυση από κάθε μεριά αλλά όταν κάνουν κατασκευές όλα τα βλέπουν ralye k Honda :-Xgrg019 said:Παιδια σας ευχαριστω πολυ να ειστε καλα!!
Στελιο: Εσυ θα ξερεις καλυτερα απο εμενα και διορθωσε με αν κανω λαθος. Σιγουρα λογω κατασκευης δεν θα ηταν εφικτο να τοποθετηθει μια μπαρα ευθειας κατασκευης. Για τον λογο αυτο τα υλικα ειναι τετοια (αλουμινιο οπως αυτη ή και απο ανθρκονηματα) ωστε σε ενα γερο χτυπημα και οχι απλα μια λακουβα να στραβωσει χωρις να μεταφερθει ο κραδασμος προς τα ψαλιδια και δεν ειναι μια απλη σιδερια η ενα συμπαγες υλικο.
Σε αυτή την κατασκευή ότι κ να κάνεις είναι σαν ένα μεγάλο κλειδί που όταν χτυπηθεί ή ζοριστεί έχει την τάση να ξεβιδώνει ή να ολισθαίνει κ να υποχωρεί η μεγάλη "ροδέλα" που είναι η θολόμπαρα.Τα έχω δει στην πράξη όλα αυτά και για αυτό τονίζω λιγάκι παραπάνω σε τέτοια θέματα το τι πρέπει να γίνει σωστά !! Μακάρι να είχα τον χρόνο να ασχοληθώ για το πως πρέπει να δεθεί σωστά ένα μκ7. Ότι έχει σχέση με θολόμπαρες εμπορίου κτλ είναι ημίμετρα αν δεν υπάρχει σωστή υποδομή κ πάνω από όλα παίζει ρόλο η εξαντλητική δοκιμή μιας καρότσας. Για παράδειγμα λόγο που σκλήρυνε η ανάρτηση , που μπήκε θολόμπαρα κτλ κ έγινε άκαμπτο ένα αμάξι μάρκας (χ) (μάρκα δεν θα πω γιατί δεν ειναι φορντ) είχε σαν αποτέλεσμα να κόβει το σασί που στηρίζεται η πίσω ανάρτηση (!) και χρειαζόταν αλλού δεσίματα μετά!nos7 said:Στελιο οσο αφορα το θεμα τις βιδας(γιατι απο τεχνικο κομματι εχεις δικιο) μπορουμε να βαλουμε ενα γκοβερακι μαζι με λιγο κολλα σπειρωματων και τελος,εαν ειναι παξιμαδι, παλι γκοβερακι και παξιμαδι ασφαλειας!!! αμα χρειαστει να λυθει απλα θελει λιγο δυναμη παρα πανω!!!!
μπορείς επίσης να κάνεις μια τρυπούλα στην άκρη τις βίδας και να περάσεις ένα συρματάκι από κει ώστε να μην φεύγει με τίποτα το παξιμάδι,η πιο σίγουρη λύση !nos7 said:Στελιο οσο αφορα το θεμα τις βιδας(γιατι απο τεχνικο κομματι εχεις δικιο) μπορουμε να βαλουμε ενα γκοβερακι μαζι με λιγο κολλα σπειρωματων και τελος,εαν ειναι παξιμαδι, παλι γκοβερακι και παξιμαδι ασφαλειας!!! αμα χρειαστει να λυθει απλα θελει λιγο δυναμη παρα πανω!!!!
nos7 said:Δλδ Στελιο πιστευεις οτι εαν μπει αυτη η θολομπαρα δεν χρειαζεται ΚΑΙ στους πανω θολους??ή καλο θα ηταν να γινει ολοκληρωμενη και σωστη δουλεια και να μπει και κατω και πανω και φυσικα και μπρωστα και πισω??
Αυτό ακριβώς! Καλά για πίσω επάνω δεν το συζητάω που είναι τελείως άκυρη. Για μπροστά έχει τα μειονεκτήματα που είπα σε πιο επάνω ποστ και ακόμα ένα σημαντικό που αν σε περίπτωση το αμάξι χτυπηθεί δεξιά η ζημιά θα μεταφερθεί και αριστερά ή αντίθετα (!)scorpion said:Δηλαδή Στέλιο το καλύτερο είναι να δεθεί το αμάξι μπρος-πίσω και στο κάτω μέρος του παρά απάνω?
Μόνο αυτό είναι το μείον?mk1 Stelios said:Για μπροστά έχει τα μειονεκτήματα που είπα σε πιο επάνω ποστ και ακόμα ένα σημαντικό που αν σε περίπτωση το αμάξι χτυπηθεί δεξιά η ζημιά θα μεταφερθεί και αριστερά ή αντίθετα (!)
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι άμα το αμάξι φτάσει να πάρει θόλο σε σημείο που θα φτάσει να στραβώσει και τον άλλο, το λιγότερο που με νοιάζει είναι αν θα πάρει ο ένας ή και οι 2 απο την στιγμή που το αμάξι θα φύγει κατευθείαν για πούλημα.nos7 said:Iακωβε απο οσο ξερω ή σπαστη παλι θα σου μετα φερει την ζημια απο την μια πλευρα στην αλλη...παραδειγμα εαν χτυπησεις απο την δεξια η αριστερη θα παθει ζημια και με την σπαστη(λογικο απο την στιγμη που εχεις δεσει την 2 πλευρες καλα εστω και με σπαστη) αλλα δεν θα ειναι τοσο μεγαλη η ζημια οσο με το να μην ειναι σπαστη!!!!εμενα η απορια μ ειναι αλλου,εστω οτι σου βγανει ενας απο στοπ(κουφια η ωρα που το ακουει και φυσικα μιλαω ΓΕΝΙΚΑ) και στην δεινει απο δεινει στην δεξια μπρωστα ροδα,δεν θα παθει ζημια το αμαξι ετσι και αλλιως στην αριστερη αφου εχεις μπραγματα τα οποια ''δενουν'' το αμαξι και στις 2 μεριες+το πλαισιο??δλδ η μπαρα που δενει τις 2 ροδες(ζαμφορ) + η μπροστηνη μπαρα που δενει το πλαισιο(μονιζω μετοπη λεγεται...εχω κολλησει και δεν μου ερχεται η λεξη) δεν θα μου μεταφεσερι ετσι και αλλιως την κρουση και στην αλλη μερια??
mk1 Stelios said:Οι θόλοι είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν δυνάμεις προς τα επάνω κ κάτω. Με την θολόμπαρα καταπονείς το πλαίσιο (ειδικά αν πεις ότι θα βάλεις σκληρότερη ανάρτηση) γιατί ασκούντε και πλευρικές δυνάμεις με αποτέλεσμα να έχει την τάση να ανοίγει η λαμαρίνα στις ενώσεις. Το σωστό είναι να μπαίνει τουλάχιστον σε ραμμένα αυτοκίνητα!.
Η σκληρή ανάρτηση, τα ελατήρια που χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κ αναγκάζουν τα αμορτισέρ να φθάσουν στο μπαμστοπ, η κακής ποιότητας δρόμοι και οι χωματόδρομοι δημιουργούν τα προβλήματα σε μία καρότσα (!)saratha said:Το ερώτημα τώρα είναι: υπάρχει, δηλαδή, περίπτωση να "ξεχειλώσει" η λαμαρίνα στους πάνω θόλους -λόγω των πλευρικών φορτίων όπως γράφει και ο Στέλιος- και να δημιουργηθεί έτσι δομικό πρόβλημα στο αμάξι;;
Οποιοδήποτε είδος θολόμπαρας πρέπει να μπει σωστά. Δεν πρέπει να ασκηθεί πίεση από την μια μεριά στην άλλη κατά το σφίξιμο της σε καμία περίπτωση γιατί όταν ζοριστεί δεν θα πάρει καθόλου σοκ η θολόμπαρα αφού θα είναι τραβηγμένη ...και έτσι το σοκ θα Â μεταφερθεί στους θόλους. Σίγουρα οι αλουμινένια θολόμπαρα για ένα πολιτικό αυτοκίνητο είναι καλύτερη από μια σιδερένια.saratha said:Μήπως, τουλάχιστο, αν είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, θα συμβεί πρώτα στην ίδια την θολόμπαρα αφού είναι φτιαγμένη απο αλουμίνιο; (δηλ. λιγότερο ανθεκτική απο τις αντοχές που έχει η λαμαρίνα στους θόλους). Έτσι τουλάχιστο, αν παρατηρηθεί λασκάρισμα ή παραμόρφωση στις τρύπες τις θολόμπαρας που βιδώνεται πάνω στις βίδες των θόλων αυτό να είναι μια "προειδοποίηση";
AN7 said:Συνήθως οι σπαστές και διαιρούμενες θολόμπαρες αλουμινίου έχουν αρκετά ευπαθή σημεία που δεν νομίζω να αντέξουν ώστε να στραβώσουν έναν θόλο.
Η φθορά που θα προκληθεί από συνεχή χρήση θολόμπαρας έχει να κάνει με την χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο. Σίγουρα μια μαμά ανάρτηση δεν θα καταπονήσει την καρότσα και τόσο με αλουμινένια σπαστή θολόμπαρα.saratha said:Δηλαδή Στέλιο, το πρόβλημα με την μπάρα θόλων είναι οτι με τα πλευρικά φορτία οι θόλοι σταδιακά αδυνατίζουν με συνέπεια σε περίπτωση που δεχτούν ισχυρή κατακόρυφη πίεση (π.χ. κανά σαμάρι ή καμμιά λακούβα) να υποστούν ζημιά εκεί που αν δεν βάζαμε θολόμπαρα μπορεί να άντεχαν το χτύπημα; Κάτι τέτοιο συμπεραίνω απο την απάντησή σου.
Όσοι πάντως έχουν την εργοστασιακή ανάρτηση έχουν σοβαρούς λόγους να ανυσηχούν απο τις "παρενέργειες" τις τοποθέτησης θολόμπαρας ή όχι;
Συγνώμη που επιμένω αλλά με προβλημάτισε πολύ το θέμα με τα οριζόντια φορτία. Μήπως τελικά, κατά τη γνώμη σου, είναι καλύτερα ακόμα και η ΑΦΑΙΡΕΣΗ της μπάρας θόλων; wall
Στο καπέλο του θόλου θες να πειςÂnos7 said:...και εννοω τα στρογγυλα αριστερα και δεξια δεν θα πανε να σαντουιτσαρουν με τον θολο μας και θα εχουμε 1 χιλιοστο λαμαρινα+το στρογγυλο τις θολομπαρας=μεγαλυτερη επιφανεια και ποιο σκληρη=δυσκολοτερο να στραβωσει ο θολος??