grg019 said:Το στησιμο συνεχιζεται και ηδη ο Φιεσταρος φορεσε την πρωτη μπαρα απο κατω!! Δενει στα μπροστινα ψαλιδια και συγχρονως προστατευει και το καρτερ. Αποτελεσμα μεχρι στιγμης καλυτερη αποκριση στο τιμονι, καλυτερο στριψιμο! Επισης ετοιμη και η πισω θολομπαρα (αυτη που ενωνει τους πισω θολους μεσα απο τον χωρο αποσκευων) η οποια ακομα δεν εχει τοποθετηθει! Φωτο συντομα...Â
Στέλιο εννοείς να είναι μια ευθεία?mk1 Stelios said:Φτιαχτή είναι?
Η κοιλότητα που κάνει αν βρει από κάτω θα έχει την τάση να ζορίσει και να ανοίξει τα ψαλίδια αφού θα κάνει μοχλική κίνηση. Στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να φύγει κατευθείαν απέναντι η σωλήνα και όχι να κάνει κούρμπες και επίσης προτιμότερο είναι να Â μην εμπλέκονται σε τέτοιες κατασκευές βίδες ζωτικής σημασίας . Â
Ναι αυτο! Αλλά λόγο κατασκευής δεν έχει την δυνατότητα να πάει ευθεία...κ σε αυτή την περίπτωση διαλέγουμε άλλο τρόπο να δέσουμε τα ψαλίδια(αν κ στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι πού στιβαρή η κατασκευή της γέφυρας που στηρίζει την ανάρτηση)scorpion said:Στέλιο εννοείς να είναι μια ευθεία?
γρηγορη μεγειες και καλα στριψιματα να εχεις, η μπαρα την πηρες ετοιμη η ειναι custom;grg019 said:Εδω ειναι και η φωτο που υποσχεθηκα (αν και αργησα λιγο λογω δουλειας)! Και ειναι και λιγο γρηγορα τραβηγμενηÂ
Οταν περαστει και η πισω θα ειναι καπως ετσι
http://www.mycarforum.com/ppclass/showfull.php?product=18067&bigimage=Ford_Fiesta_1_6_MK6_2pt_Front_Strut_Bar_UR-TW2-1156_1.jpg&action=next
moican said:η πισω θολόμπαρα επηρεάζει τον χώρο του πορτπαγκαζ ή τοποθετείται ακριβώς κατω απο την εταζέρα?