Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Επιτέλους φρενάρω σαν άνθρωπος ευθεία, χωρίς τρέμουλο και περίεργους θορύβους. Μοντάρισμα από την αρχή και καινούργιους δίσκους τρυπητούς/χαρακτούς 295*22mm (ευχαριστώ Ιάκωβε):


Έριξα και ένα ζύγισμα:
990κιλά (χωρίς ρεζέρβα, με ενισχυτή και sub, 16'' ζάντες, 1/4 ρεζερβουάρ.


Άλλαξα και λάδια/φίλτρο. Τελικά έβαλα τα castrol edge 10w60 και φίλτρο μαμά τουοτα. Βέβαια αρκετοί μου είπαν ότι τα 10w60 δεν κάνουν για τον 4efte. Τί να πω!
Η επόμενη αλλαγή θα είναι σε amsoil ή redline σε 10w40 εννοείται φουλ συνθετικό.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
χαχαχαχα.Καλο.Φιλε ευχαριστω ,για την εκτιμηση των λεγομενων μου και που εδωσες βαση σε αυτα που εγραψα για το λαδι 10-60.
Οσο το κρατησεις γραψε καπου τα συμπερασματα σου,και αν εχεις και καποιο οργανο πιεσης
και θερμοκρασιας παρατηρησε επιδοσεις για αυτο το λαδι που δεν θα τις ΞΑΝΑΔΕΙς.
Μετα ξαναλλαξε για να καταλαβεις την διαφορα.
Ετσι παντα γινεται,και ετσι κανουν συνηθως ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΨΑΧΝΟΥΝ.
Τοτε θα με θυμηθεις.
με ολη μου τη ψυχη ΚΑΛΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Σε ευχαριστω πολυ! Πιεση δεν εχω δυστυχως. Θερμοκρασια θα συγκρινω και θα σου πω! Η αληθεια ειναι οτι σε συζητησεις που εκανα μισοι μου ειπαν ακαταλληλα και αλλοι μισοι οτι ειναι οκ! Μυλος δλδ!!!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ετσι τελειως φιλικα να σου πω κατι.
Το λαδι αυτο,πρωτο και κυριοτερο δεν εχει προσθετα για πετρελαιο,πραγμα που σε φυλαει απο
ιζηματα σε μεγαλες θερμοκρασιες ,απο σταχτη που δημιουργειται οταν κρυωνει το λαδι και απο το κλασσικο κακο, χρωματος μελι φιλμ που γινεται στα περισσοτερα λαδια που εχουν τετοια προσθετα.
Στη συνεχεια ,αυτο το λαδι εχει εστερες με μεγαλο βαθμο ανθρακων που το κανουν να αντεχει και να γινεται ποιο σκληρο οσο ανεβαινει η θερμοκρασια μεσα στο μοτερ.
Αν δεις το τεχνικο δελτιο της castrol η ταχυτητα του λαδιου στους 100 βαθμους ειναι σχεδον διπλασια απο πολλα αλλα λαδια ακομα και της ιδιας της εταιρειας.
Τελος δεν ειναι καθολου τυχαιο που το συγκεκριμενο λαδι το δινει η BMW ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ Μ  ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ.
Τελος σε παλλα μοντελα της PORCHE που απευθυνονται για οδηγους που κανουν track days
στα ενχειρηδια της αναφερει οτι το 10-60 ειναι must για χρηση στη πιστα.
Και κατι ακομα ετσι για ενημερωση.Δεν εχει καμια σχεση με το motul 300v που πολλοι
το θεωρουν κορυφη,απλα θα σου πω οτι το motul ειναι πολλα σκαλια ΠΙΣΩ.
Εχει βεβαια το ελλατωμα οτι δεν ειναι long life ,πραγμα που δεν σε ενδιαφερει να αλλαζεις λαδια καθε 20000χιλμ,και οτι δεν πληροι τις προδιαγραφες οικονομιας που πρεπει να εχει το λαδι βαση
των τελευταιων κανονισμων της E.U.Και τελος πληροι οριακα της προδιαγραφες που πρεπει να εχει σε προσθετα για να προωθειται με ασφαλεια σε ανακυκλωση .Αυτο γιατι το λαδι
ειναι στα ορια τοξικο και θελει προσοχη στη διαχειρηση του.ΑΥΤΑ.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Τις προηγούμενες μέρες έκανα 2πατήματα για να δούμε πως πάει το αμάξι. Και οι 2φίλαράκια οπότε μιλάμε για δοκιμές και όχι κόντρες.
1) Πάτημα με ίσως από τα πιο ψαγμένα αμάξια που έχω δει live.
Starlet ep70 εντελώς ξεβράκωτο, χωρίς ταμπλό, καθίσματα κλπ(ούτε καν ζώνες ασφαλείας), με ντεπόζιτο 10lt, μπλοκέ και λάστιχα r888. Πάμε στα ενδιαφέροντα τώρα. Φουλ σφυρήλατο μοτέρ, με ότι καλύτερο υπάρχει, δεμένο από σοβαρό ρεκτιφιέ και μάλιστα δεμένο ζεστό!!, κεφαλή τέρμα φτιαγμένη, άγραφο megasquirt, 2πετάλουδο και 8μπεκο! Όλα αυτά με μαμά τουρμπίνα στο 0.8ct bar. Υπάρχει και εγκατάσταση νίτρου που δεν χρησιμοποιήθηκε(για ευνόητους λόγους). Το αμάξι το προγραμματίζει ο ίδιος. Έχει ρίξει πάρα πολύ μελέτη και πειραματισμό το παληκάρι με απίστευτες γνώσεις. Πρώτα με πήγε βόλτα όπου και μου έφτασε το σκ@το στην κάλτσα χωρίς ζώνη ασφαλείας. Υπολογίζω σε κιλά να ήταν κανα 750άρι.
Εγώ με 1.0bar και δικάβαλος σύνολο 1.200κιλά.
Επειδή πρόσφατα έφτιαξε την καφαλή κι άλλο και στροφάρει πλέον 8.800σαλ θέλαμε να δούμε πως πάει.
Πάτημα 1ες ρολ: Πετάχτηκε το 70άρι σταθεροποίησα στην 2αρα και στην 3η άρχισα να μαζεύω και κούμπωμα 4ης ήρθα δίπλα και άρχισα να περνάω. Μέτρα κλπ μη ρωτάτε.
Πάτημα 2αρες: Κρατήθηκα στο πάτα καλύτερα και πάλι ψηλα 3η έφτασα δίπλα και άρχισα να περνάω με 4η.
Πάτημα 4ες από 3.000σαλ περίπου: Πετάχτηκε το 70άρι και μόλις πέρασα τις 5.500σαλ άρχισα να μαζεύω δυνατά και πέρασα αέρα με 5η.
Δεν ξέρω από άλογα τί βγάζει το συγκεκριμένο 70άρι αλλά ανοίγεις το καπώ και βλέπεις τρελά πράγματα από κάτω!! Γαμώ τα παιδιά ο Χρήστος.

2) Πάτημα με μαμά corsa opc:
Πατήσαμε 3φορές από 2ες χαμηλά(30χλμ) όπου και στις 3φορές κρατιώταν δίπλα το opc μέχρι να ανεβάσει πίεση το στάρλετ (περίπου στις 4.000σαλ) όπου μετά άνοιγα δυνατά τελειώματα 2αρας(μετά τις 5.500σαλ περνούσα σπινιάρωντας) και 3η(περίπου 3κενά από ότι μου έλεγε ο φίλος μου) και μέναμε σταθερά.
Με το κόρσα δεν πατούσα καλά την 4η καθώς έβλεπα ότι στέγνωνε το αμάξι και είδα και πυρόμετρο 900+ οπότε άφηνα. Ούτε τί πίεση σήκωνε έβλεπα καθώς ήταν βράδυ και είχα τα μάτια μου στο δρόμο, πυρόμετρο, wideband. Πριν πατήσουμε άλλαξα πρόχειρα ένα κολάρο του τούρμπο που το πετούσε συνέχεια όπου μετά τα πατήματα ανακάλυψα ότι έχανε πίεση και αλλάχτηκε με καινούργιο την επόμενη μέρα. 
Θα ξαναπατήσουμε με το opc για να δούμε.

Υ.Γ. https://www.car.gr/9189452-toyota-starlet-glanza-v
Αν ακούσετε κάτι. Το project τελείωσε οπότε πάμε για κάτι μεγαλύτερο σε όγκο και κυβικά.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Φιλαρακι ειναι πολυ ομορφο και φαινεται και περιποιημενο.
Την γνωμη μου για ολα στην εχω πει ,αλλα κριμα μετα απο τοση σκασιλα και δουλεια να το πουλας.Ενα τελευταιο λαθος σου.Βαλε τιμη στην αγγελια .Με τιμη στο 1 ευρω δεν θα σε βρει κανεις για να το δωσεις.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΕς ΕΝΑ ΠΟΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ PROJECT.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Σε ευχαριστω. Οι οικογενειακες αναγκες (2παιδια) μου επιβαλουν μεγαλυτερο ογκο(δικαιολογια βασικα για να πεισω την γυναικα μου) οποτε προτιμω πλεον να αδειαζω την τσεπη μου σε κατι που θα μου μεινει για παντα. Για την τιμη θα ηθελα να το δωσω με κατω οριο τα 4.500€(ισως φαινονται πολλα για 20ετιας αμαξι).το τελευταιο 3μηνο μονο εχω δωσει 2000€. Για λιγοτερα δεν το δινω με τπτ. Αν δεν παρω τα λεφτα που θελω ας το κρατησω, ειλικρινα μου κανει τα γουστα.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Σιγουρα φιλε μου καλε εχεις δωσει ενα σκασμο λεφτα και κοπο πολυ για να κανεις μια τοσο
περιποιημενη κατασκευη.Ομως η αγορα ειναι αμειληκτη και κακια οπως και οι εποχες.
Καποτε και εγω εκανα τετοια τρελλα αλλα απο την ωρα που πηρα αυτο που ηθελα και νομιζα ,βολεψα μια χαρα τα κεφια μου και την οικογενεια μου ,που και εγω εχω δυο μικρα παιδια.
Τοτε πηρα ενα καινουριο seat Leon CUPRA ΜΕ 265 HP και απο τοτε ησυχασα και δεν εχω βαλει
ουτε βιδα.Αισιως λοιπον κοντευω την δεκαετια που το εχω και οποτε τυχαινει πυροβολαω και κανενα στο βουνο.Να εισαι καλα και να ξερεις οτι καποιοι καταλαβαινουν το παθος σου.
Καλες γιορτες να εχεις.
ΤΟ FIESTA ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΝΟΡΜΑΛΛΟ.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Ομοιως το φιεστα ειναι της γυναικας και εκτος απο εμφανιση ειναι καραμαμα. Καθε φορα που ταξιδευω με αυτο το ευχαριστιεμαι απιστευτα. Ησυχια, ταξη, ασφαλεια!! Τι να κανουμε ομως μικροβιο ειναι αυτο και "κακες" παρεες!καλες γιορτες σε ολους!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread