Τις προηγούμενες μέρες έκανα 2πατήματα για να δούμε πως πάει το αμάξι. Και οι 2φίλαράκια οπότε μιλάμε για δοκιμές και όχι κόντρες.
1) Πάτημα με ίσως από τα πιο ψαγμένα αμάξια που έχω δει live.
Starlet ep70 εντελώς ξεβράκωτο, χωρίς ταμπλό, καθίσματα κλπ(ούτε καν ζώνες ασφαλείας), με ντεπόζιτο 10lt, μπλοκέ και λάστιχα r888. Πάμε στα ενδιαφέροντα τώρα. Φουλ σφυρήλατο μοτέρ, με ότι καλύτερο υπάρχει, δεμένο από σοβαρό ρεκτιφιέ και μάλιστα δεμένο ζεστό!!, κεφαλή τέρμα φτιαγμένη, άγραφο megasquirt, 2πετάλουδο και 8μπεκο! Όλα αυτά με μαμά τουρμπίνα στο 0.8ct bar. Υπάρχει και εγκατάσταση νίτρου που δεν χρησιμοποιήθηκε(για ευνόητους λόγους). Το αμάξι το προγραμματίζει ο ίδιος. Έχει ρίξει πάρα πολύ μελέτη και πειραματισμό το παληκάρι με απίστευτες γνώσεις. Πρώτα με πήγε βόλτα όπου και μου έφτασε το σκ@το στην κάλτσα χωρίς ζώνη ασφαλείας. Υπολογίζω σε κιλά να ήταν κανα 750άρι.
Εγώ με 1.0bar και δικάβαλος σύνολο 1.200κιλά.
Επειδή πρόσφατα έφτιαξε την καφαλή κι άλλο και στροφάρει πλέον 8.800σαλ θέλαμε να δούμε πως πάει.
Πάτημα 1ες ρολ: Πετάχτηκε το 70άρι σταθεροποίησα στην 2αρα και στην 3η άρχισα να μαζεύω και κούμπωμα 4ης ήρθα δίπλα και άρχισα να περνάω. Μέτρα κλπ μη ρωτάτε.
Πάτημα 2αρες: Κρατήθηκα στο πάτα καλύτερα και πάλι ψηλα 3η έφτασα δίπλα και άρχισα να περνάω με 4η.
Πάτημα 4ες από 3.000σαλ περίπου: Πετάχτηκε το 70άρι και μόλις πέρασα τις 5.500σαλ άρχισα να μαζεύω δυνατά και πέρασα αέρα με 5η.
Δεν ξέρω από άλογα τί βγάζει το συγκεκριμένο 70άρι αλλά ανοίγεις το καπώ και βλέπεις τρελά πράγματα από κάτω!! Γαμώ τα παιδιά ο Χρήστος.
2) Πάτημα με μαμά corsa opc:
Πατήσαμε 3φορές από 2ες χαμηλά(30χλμ) όπου και στις 3φορές κρατιώταν δίπλα το opc μέχρι να ανεβάσει πίεση το στάρλετ (περίπου στις 4.000σαλ) όπου μετά άνοιγα δυνατά τελειώματα 2αρας(μετά τις 5.500σαλ περνούσα σπινιάρωντας) και 3η(περίπου 3κενά από ότι μου έλεγε ο φίλος μου) και μέναμε σταθερά.
Με το κόρσα δεν πατούσα καλά την 4η καθώς έβλεπα ότι στέγνωνε το αμάξι και είδα και πυρόμετρο 900+ οπότε άφηνα. Ούτε τί πίεση σήκωνε έβλεπα καθώς ήταν βράδυ και είχα τα μάτια μου στο δρόμο, πυρόμετρο, wideband. Πριν πατήσουμε άλλαξα πρόχειρα ένα κολάρο του τούρμπο που το πετούσε συνέχεια όπου μετά τα πατήματα ανακάλυψα ότι έχανε πίεση και αλλάχτηκε με καινούργιο την επόμενη μέρα.
Θα ξαναπατήσουμε με το opc για να δούμε.
Υ.Γ. https://www.car.gr/9189452-toyota-starlet-glanza-v
Αν ακούσετε κάτι. Το project τελείωσε οπότε πάμε για κάτι μεγαλύτερο σε όγκο και κυβικά.