Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
1η μιζιά ύστερα από 2μήνες! (εγώ είμαι ο camera man με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!)


 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Στο δρόμο ύστερα από 2μήνες ακριβώς!!!


Στρώνουμε και βλέπουμε.
Δουλεύει κάργα πλούσιο. Θα ανεβάσω πίεση και βλέπουμε....
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42


Από χθεσινή βόλτα σε στροφοδιαδρομές πέριξ της Λιβαδειάς.
Ωράια συντροφιά...
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Χαχα!εχε χαρη που ειμαι αρυθμιστος και θα σου ελεγα εγω!!!
Περιμενω τος δροσουλες να ρυθμισω(μαλλον το ερχομενο σαββατο).
By the way το συγκεκριμενο εβο ειναι 9αρι mr φουλ 1ο σταδιο γυρω στα 380-390. Αλλη φαση!!
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Σημερα ειχα κατεβει αθηνα και ρυθμισαμε! Ευτυχως ολα πηγαν καλα!
230hp και 25Nm στο 1,1bar.....
Θυμιζω στοκ μοτερ με 2554. Το αμαξι κανει κωλοτουμπες!!!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Φιλε καλοριζικο το εργαλειο και καλοφαγωτο.
Μια πολυ απλη φιλικη συμβουλη χωρις να με παρεξηγησης.
Το συγκεκριμενο μοτερ για να βγαλει τα 230 πρεπει να παει πολυ υψηλα η πιεση ,με προχειρους υπολογισμους πανω απο 1,5 bar.
Επειδη εκανες και το πολυ σωστο να ντυσεις και ολη την εξατμηση ,εχεις δημιουργηση κινηση
θερμοκρασιας προς την εξατμηση,αυτο ειναι καλο για την αποδωση του μοτερ.
Οκ, μεχρι εδω.
Κανεις ενα τραγικο λαθος.
Σφυριλατα τα χρειαζεσαι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ .
ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΕς ΜΠΙΕΛΕς ΣΙΓΟΥΡΑ.
ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΚΑΒΑΛΕΤΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Και κατι ακομα.
Κανατε τσεπες στα εμβολα?
Βλεπω οτι η δυναμη βγαινει αρκετα ψηλα ,επειδη ακριβως ειναι μικρος ο κινητηρας.
Χωρις τσεπες στα εμβολα ,καποια στιγμη θα ακουμπησουν οι βαλβιδες αν δεν εχεις ριξει την συμπιεση στο μοτερ.
Αλλα τοτε πως βγαζεις τοση δυναμη?
Προσεχε ΠΟΛΥ ΦΥΛΙΚΑ το μοτερ και μην το σκιζεις,γιατι θα σου βγει ξυνο.
Φτιαξε τα σωθηκα αν θελεις τοση δυναμη.
Αν παλι το δυναμομετρο ηταν αισιοδοξο και εισαι με πιεση ΣΙΓΟΥΡΑ κατω απο 1 τοτε κατι αλλο
επρεπε να σου δειχνει.
Στην Αθηνα υπαρχουν ΠΟΛΛΟΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ δυναμομετρητες αλλα και πολυ λιγοι ΤΙΜΙΟΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕς.
Μην με παρεξηγησεις ,τα γραφω αυτα φιλικα και τιποτα αλλο.
Καλο στρωσιμο ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙς.
10-60 SAE ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.
ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙς.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1476162836[/time]
Και κατι που το προσεξα στη συνεχεια.
Δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ σωστο η ΠΛΗΡΗς ΙΣΧΥ να βρισκεται ΚΑπου στις 6500 και δηλ.στα 230 αλογα και η καμπυλη της ροπης να ειναι σχεδον ιδια με την ιπποδυναμη και πολυ κοντα στην πληρη ισχυ
και να ειναι καπου στις 6000.
Αυτο μηχανολογικα σημαινει ,μεγαλη πιεση στην μικρη τουρμπινα και Υψηλη πιεση στα σωθηκα του μοτερ,εξ ισου οι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕς ΚΑΜΠΥΛΕς ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟς.
Σημαινει και πλουσια μιγματα στο θεο αλλα και πολλες μοιρες αβανς στην αναφλεξη.
Ολο αυτο μεταφραζεται.
Επειγωντος ΣΩΘΗΚΑ ---ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ με αλλο σχεδιασμο,για μεγαλες ΠΙΕΣΕΙς..
Προσοχη και στα πολλα ΟΚΤΑΝΙΑ βενζινης.
ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΑΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗ.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
φιλε karby με την τουρμπίνα που φορα βγαίνουν αυτα τα νούμερα!


αναμενόμενη ιπποδύναμη για 1μπαρ περίπου (πανω κατω)

900 κιλα, 220 άλογα, θα κάνει καλές πλάκες!!!

ασπαστο να ναι και όπως ξέρεις προσεχουμε για να.... έχουμε

αμα το ζορίζεις, λάδια-φίλτρο κάθε 7500χλμ  και συνθετικά!
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Κατ'αρχήν σας ευχαριστώ όλους!
Εννοείται πως κάθε παρατήρηση είναι όχι καλοδεχούμενη αλλά απαράιτητη για μένα (αλλιώς δεν θα ανέβαζα τίποτα και θα έλεγα έχω 230άλογα στάρλετ).
Φίλε karby επειδή ΣΙΓΟΥΡΑ γνωρίζεις περισσότερα από εμένα σε μηχανολογία διαβάζω με μεγάλη προσοχή τα ποστ σου.
Να τα πάρω από την αρχή.
Στόχος μου από τότε που αγόρασα τον κουβά ήταν (και παραμένει) τα 200άλογα. Άλλωστε γιαυτό είχα στο μυαλό μου μία πίεση 0,8 - 0,9bar για την ρύθμιση. Με τον μηχανικό μου και τον προγραμματιστή μου ανεβάσαμε κατευθείαν πάνω από το 1bar. Ειλικρινά τα νούμερα δεν μου λένε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα. Αν άλλο δυναμόμετρο δείξει 215 ή 221 δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Η χρήση του δυναμομέτρου ήταν καθαρά για να κάνει καλύτερη δουλειά ο προγραμματιστής. Το αμάξι κατέβηκε από Λιβαδειά, έκανε πάνω από 15πατήματα στο δυναμόμετρο και επέστρεψε στην Λιβαδεια (με τα ανάλογα ανοίγματα για να τσεκαριστεί) χωρίς να κάνει το παραμικρό. Η μόνη κάπνα που είδα από το μοτέρ ήταν ελάχιστη όταν βάραγε κόφτη στροφών. Ελικρινά όλοι μείναμε παραπάνω από ικανοποιημένοι με το αυτοκίνητο. Κυρίως ο προγραμματιστής που από τα 100αμάξια που έχει προγραμματίσει(ενδεικτικό νούμερο) τα 90 είναι στάρλετ και όλα στον maikon(dastek).Στο δρόμο κυριολεκτικά είναι άλλο αμάξι. Αναμένονται πατήματα με μνηστήρες για να έχουμε και μέτρο σύγκρισης. Μέχρι εδώ οι εντυπώσεις....
Τα σφυρήλατα κανονικά θα έπρεπε να είχαν μπει ΧΘΕΣ όπως πολυ σωστά τα λέι ο KARBY. Δυστυχώς τα 1000€+ δεν μου το επέτρεψαν.
Όντως στα καινούργια πιστόνια που έβαλα κάναμε τσέπες για να ρίξουμε συμπίεση μιας και πλανίστηκε καπάκι και κορμός οπότε η συμπίεση θα έφτανε σε μεγάλα νούμερα. Από κουβέντες με σταρλετάκηδες και όχι μόνο ΟΛΟΙ μου ανέφεραν πως η 2554r είναι ότι καλύτερο μπορεί να δουλέψει ο κινητήρας αυτός για μέχρι 280άλογα. Ήμουν τυχερός που την είχε ο κολλητός σχεδόν αδούλευτη και την τσίμπησα. Γενικά είχα πολλές επιφυλάξεις αν θα φτάσει η τροφοδοσία, μπεκ κλπ. Νομίζω τα μαμά μπεκ δούλεψαν έως 85%(περιμένω λεπτομέρειες από τον προγραμματιστή μου).
Γενικά έχω πολύ ελαφρύ πόδι και δεν κάνω πατήματα. Έχω το αμάξι για μένα και μόνο. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αν πατήσω βράδυ το αμάξι θα σηκώσει πάνω από 1.2bar στο δρόμο που για μένα είναι απαγορευτικό οπότε μάλλον θα το ρίξω από τον ρυθμιστή για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Στην επιστροφή από Αθήνα σήκωσε 1.15b με φουλ ζέστη το μεσημέρι. Φτάνοντας έξω από την Λιβαδειά(ύστερα από 120χλμ ταξίδι) με φουλ ζεστά λάστιχα(ενός έτους και 16άρια) με απλό άνοιγμα της 2αρας σε πολύ καλή ασφαλτο άρχισε να "γράφει" από τις 5.500 μέχρι τον κόφτη 7.200 περίπου(πράγμα απίθανο μέχρι πριν).
Μέσα στην βδομάδα θα έχει αλλαγή λαδιών-φίλτρου (castrol magnatec) και σετάρισμα τα φρένα γιατί έχω θέμα(Ιάκωβε θα σε ενημερώσω για τους δίσκους, δέν έχω κάνει τπτ ακόμη).
Από θέμα χλμ κάθε χρόνο κάνω max 3.000-4.000 καθότι 2ο αμάξι οπότε με την 1αλλαγή που κάνω κάθε χρόνο σε ότι και αμάξι αν είχα ποτέ στην ζωή μου είμαι παραπάνω από Οκ.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1476162892[/time]


 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Το τελευταίο πάτημα στο δυναμόμετρο
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Φιλε ,και παλι καλορυζικο,χαιρομαι πολυ που δεν παρεξηγησες τα λεγομενα μου ,γιατι ηταν απο
καλη προθεση.Για να μην σε ζαλιζω αλλο ,πολυ φιλικα προσεχε την ντρομπα βενζινης και καταργησε το φιλτρο βενζινης για να εχεις ποιο σταθερη και περισσοτερη πιεση στα μπεκ.
Βεβαια θα πρεπει να προσεχεις που βαζεις βενζινη .
Αλλη μια κορυφαια συμβουλη ,αν θες.
Ξηλωσε οτι εχει σχεση με κλιματισμο η air condition εαν εχεις,ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙς.
Και τελος αν επιμενεις στα castrοl τα magnatec δεν ειναι οτι καλλιτερο γιατι τα ημισυνθετικα
Α3 ειναι για λιγο πιεσμενους κινητηρες ,και τα συνθετικα Α5  και λοιπα ειναι για κινητηρες
με πολυ μικρες ανοχες και εξελιγμενες τρομπες λαδιου.
Η καλλιτερη λυση για εσενα ειναι τα edge 10-60w που χρησιμοποιουνται αποκλειστικα
για BMW M3-M4 .
Αντεχουν μεγαλες θερμοκρασιες και πιεσεις και δεν εχουν προσθετα πετρελαιου για να πλυνουν τις επιστρωσεις των κυλινδρων σου γρηγορα.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Όχι ρε συ τί να παρεξηγήσω, ίσα ίσα!
Από κλιματισμό δεν έχω τπτ μιας και ψυγείο a/c δεν χωράει με το front i/c (δυστυχώς).
Για τα λάδια μάλλον θα δοκιμάδω τα edge που μου προτείνεις για να δω. Θα το δούμε με τον μηχανικό μου.
Τρόμπα έχω 2walbro που κάθονται αλλά κρίναμε ότι δεν χρειάζεται. Ίσως να ανθεωρήσω? η αλήθεια είναι ότι πριν ρυθμίσω την είχα βάλει για λίγε μέρες και το αμάξι ήταν παντού ποοοοολύ πιο πλούσιο οπότε την ξαναέβγαλα. Για το φίλτρο βενζίνης η αλήθεια είναι ότι ψιλοφοβάμαι να το αφαιρέσω. Βενζίνη βάζω πάντα 97άρα της shell.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
KARBY said:
Και τελος αν επιμενεις στα castrοl τα magnatec δεν ειναι οτι καλλιτερο γιατι τα ημισυνθετικα
Α3 ειναι για λιγο πιεσμενους κινητηρες ,και τα συνθετικα Α5  και λοιπα ειναι για κινητηρες
με πολυ μικρες ανοχες και εξελιγμενες τρομπες λαδιου.


Θα ηθελα μια εξηγηση για το συγκεκριμενο κομματι, απο που προκυπτει? υπαρχουν καποια διαπιστευτηρια?    (ας γινει απαντηση και σε αλλο ποστ μην χαλαμε την παρουσιαση του παιδιου)
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Με το θεμα των λαδιων ,και ιδιαιτερα των castrol εχω ασχοληθει επισταμενα ,γιατι πρωτον
ειμαι μηχανολογος μηχανικος στο επαγγελμα,δευτερον επειδη με το δικο μου φιεστα ειχα πολλα προβληματα με τα λαδια και την εδω αντιπροσωπεια ,εγιναν πολλες συζητησεις και αναλησεις,μπορεις να δεις σχετικα ποστ.
Και τελος ,με το θεμα λαδιων ασχολουμαι απο το 1978 ,πολυ μικρος τοτε σε ηλικια απο το πρωτο συγκριτικο και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΕΣΤ του Μετσοβοιου Πολυτεχνειου ΤΟΤΕ.
Ειναι ενα θεμα για το οποιο δεν μιλαω τυχαια ,ουτε απο γνωσεις αλλα και ουτε απο εμπειρια και
επαγγελμα.
Και τι να του πω του χριστιανου τωρα.
Να παει να βρει το COFRAN  5-50W?
Απλα προσπαθω να βοηθησω.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
δεν ειπα το αναποδο, ουτε οτι το κανεις για να προωθησεις κατι ουτε για να κανεις κακο

διαβασα το ποστ σου με το δικο σου θεμα, εγω ρωταω ΚΑΘΑΡΑ για τα σχολια για το magnatec a3 και το a5
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Φιλε μου καλε .
Το τελευταιο πραγμα που θελω ειναι να παρεξηγηθω.
Οσο για τα magnatec  ειναι μια νεα γενια λαδιων που σχεδιαστηκε ,οπως ισως ξερεις για την νεα γενια των κινητηρων απο euro-5 και μετα.
Αυτη η γενια λαδιων εχει προσθετα για πετρελαιοκινητηρες  ,και στην εκδοση Α5 δεν εχει καθολου για να χρησιμοποιειται μονο για βενζινοκινητηρες ,εξαλου το χαρακτηριστικο ιξωδες του ειναι οτι ειναι 5-20sae.
Επισης αυτη η γενια λαδιων ειναι σχεδιασμενη για τρομπες λαδιου που δεν δουλευουν συνεχως ,ναι τα φιεστακια εχουν τετοιες τρομπες ,για μειωση της καταναλωσης βενζινης.
Ολα αυτα και αλλα πολλα ,για να μην γινομαι κουραστικος ,κανουν  αυτα τα λαδια
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ για την τεχνολογια και τον σχεδιασμο του starlet του φιλου μας.
Και επειδη το συγκεκριμενο ειναι και project ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
στα λαδια που θα μπουν.
Και για να μην το αφησω μισο το θεμα .
Πρωτογενη λαδια τα ξεχναμε ,ουτε για δεκα λεπτα λειτουργιας.
Ημισυνθετικα μπορουν και να παιξουν μπαλα ,αλλα το ιξωδες τους καποια στιγμη θα κουνησει μαντηλι,και τοτε θα την πληρωσει το μοτερ,δεν φτανουν τα προσθετα που εχει.
Τα φουλ συνθετικα λοιπον πρεπει να ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ-LOW SHAPS.
Και δευτερον τα προσθετα που θα εχουν ,να μην εχουν καμια σχεση
με την οδηγια long life(μακροζωιας του λαδιου)
Τα προσθετα λοιπον θα πρεπει να εχουν σχεση ,με την διατηρηση της πιεσης ψηλα ,αλλα
και της ρευστοτητας και θερμοκρασιας για να κυκλοφορουν ελευθερα στο ψυγειο λαδιου και να λιπαινουν γρηγορα το πανω μερος του μοτερ που τραβαει ζορι.
Βεβαια δεν γνωριζω αν το μοτερ του φιλου φοραει ψυγειο λαδιου,ομως θα πρeπει να φοραει
για να αντεχει τετοιυς καννιβαλισμους.
Ελπιζω να μην κουρασα.
Να ειστε ολοι καλα,και μακρια απο ζημιες.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread