Φιλε μου καλε .
Το τελευταιο πραγμα που θελω ειναι να παρεξηγηθω.
Οσο για τα magnatec ειναι μια νεα γενια λαδιων που σχεδιαστηκε ,οπως ισως ξερεις για την νεα γενια των κινητηρων απο euro-5 και μετα.
Αυτη η γενια λαδιων εχει προσθετα για πετρελαιοκινητηρες ,και στην εκδοση Α5 δεν εχει καθολου για να χρησιμοποιειται μονο για βενζινοκινητηρες ,εξαλου το χαρακτηριστικο ιξωδες του ειναι οτι ειναι 5-20sae.
Επισης αυτη η γενια λαδιων ειναι σχεδιασμενη για τρομπες λαδιου που δεν δουλευουν συνεχως ,ναι τα φιεστακια εχουν τετοιες τρομπες ,για μειωση της καταναλωσης βενζινης.
Ολα αυτα και αλλα πολλα ,για να μην γινομαι κουραστικος ,κανουν αυτα τα λαδια
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ για την τεχνολογια και τον σχεδιασμο του starlet του φιλου μας.
Και επειδη το συγκεκριμενο ειναι και project ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
στα λαδια που θα μπουν.
Και για να μην το αφησω μισο το θεμα .
Πρωτογενη λαδια τα ξεχναμε ,ουτε για δεκα λεπτα λειτουργιας.
Ημισυνθετικα μπορουν και να παιξουν μπαλα ,αλλα το ιξωδες τους καποια στιγμη θα κουνησει μαντηλι,και τοτε θα την πληρωσει το μοτερ,δεν φτανουν τα προσθετα που εχει.
Τα φουλ συνθετικα λοιπον πρεπει να ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ-LOW SHAPS.
Και δευτερον τα προσθετα που θα εχουν ,να μην εχουν καμια σχεση
με την οδηγια long life(μακροζωιας του λαδιου)
Τα προσθετα λοιπον θα πρεπει να εχουν σχεση ,με την διατηρηση της πιεσης ψηλα ,αλλα
και της ρευστοτητας και θερμοκρασιας για να κυκλοφορουν ελευθερα στο ψυγειο λαδιου και να λιπαινουν γρηγορα το πανω μερος του μοτερ που τραβαει ζορι.
Βεβαια δεν γνωριζω αν το μοτερ του φιλου φοραει ψυγειο λαδιου,ομως θα πρeπει να φοραει
για να αντεχει τετοιυς καννιβαλισμους.
Ελπιζω να μην κουρασα.
Να ειστε ολοι καλα,και μακρια απο ζημιες.