Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Μιας και ήρθε το ψυγείο το σουκού έδεσα επιτέλους.
Μπήκε το ανανεωμένο τιμόνι και το φρεσκοβαμένο ταμπλό
πέρασα τα καλώδια για να τοποθετηθεί το wideband και μία θερμοκρασια λαδιού
έβαλα και το ψυγείο του a/c για να μην ξαναλύνω
έβγαλα το subwoofer από την κούτα του και το τοποθέτησα στον χώρο της ρεζέρβας
ρύθμισα και τους ενισχυτές
τοποθετήσα και έναν πυροσβεστήρα 2kgr στο συνοδηγό
κάναμε και ένα καθαρισμό μέσα - έξω και πλέον πάλι στους δρόμους!







 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Σήμερα είχα δεματάκι:


















Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]04, Μαρτίου, 2016, 11:57:06[/time]
Τα πράγματα θυμίζω είναι μεταχειρισμένα και όχι καινούργια.
Αρχικά στάλθηκαν(το τούρμπο) στον Ανδρέα Κλάδη(turbo exelixis) για έλεγχο.
Βρέθηκε μια χαρά χωρίς τζόγους κλπ. Είχα ενδιασμούς για κάτι ρήγματάκια στο μαντέμι αλλά με καθησύχασε ο Ανδρέας.
Κάναμε και μία αμμοβολή για να αισθανόμαστε καινούργοι στο μάτι!
Έτσι ήταν μετά την αμμοβολή


Πήρα και παξιμάδια χάλκινα, καινούγργιες βίδες ανοξείδωτες και καινούργια μπουζόνια.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1457085376[/time]
Αφού όμως είμαι λίγο ψείρας τα στείλαμε στο φίλο μου Κώστα για κεραμική επίστρωση.
Το αποτέλεσμα είναι οι παραπάνω φωτό.
Αμμοβολίστηκε ξανά το μαντέμι και ψήθηκε στους 400βαθμούς μαζί με την πολλαπλή και μετά βάφτηκαν.
Το cartridge δεν πειράχτηκε καθόλου. Γενικά η δουλειά που έγινε είναι άψογη. Έχω φωτογραφικό υλικό αν ενδιαφέρει κάποιον.
Ο φίλος μου λέγεται Κωνσταντίνος Ρήγος (SWT ceramic coating)
https://www.facebook.com/SwtcerakoteCoating/?fref=ts

Δεν υπάρχει μεγαλύτερος ψείρας από αυτόν. Αν δείτε το αμάξι που έχει θα καταλάβετε.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Είχαμε κάποιες αλλαγές-εξελίξεις:
1) Μιας και το i/c δεν μου γέμιζε το μάτι και δεν ήταν και για πολλά πολλά πήρε πόδι και στη θέση του μπήκε ένα αλουμινένιo της Autobahn88 μαζί με νέες σωληνώσεις προς το turbo και την εισαγωγή.
Πριν


Μετά


Σύγκριση



2)Τελικά δεν θα φορεθούν τα πράγματα που έγιναν κεραμική. Την θέση τους πήραν μία garrett 2554r ρουλεμανάτη, ένα χταπόδι σαφώς μεγαλύτερο μαζί με external turbosmart και μία εισαγωγή της itg.

Πριν(φαίνεται και η καινούργια σωλήνα της εισαγωγής)


Μετά


3)Επόμενη στάση στον εξατμισά για νέα Φ63(μαζί με downpipe), πολύ μεγαλύτερο τελικό, χωρίς μεσαίο.





Γενικά με το μηχανοστάσιο δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα. Τώρα έγινε αρχή και θέλει τακτοποίηση.
Το Σάββατο μάλλον κατεβαίνω Αθήνα να βάλω και να ρυθμίσω τον greddy.

Σήμερα θα κουμπώσω και το wideband να δω πως δουλεύει από μείγματα. Δεν κρατήθηκα και βγήκα περιφερειακό να πατήσω. Πάτησα ελάχιστα με μηχανική 0,4b και μετά ανέβασα σταδιακά. Ήθελα να βεβαιωθώ ότι ανεβάζει πίεση καθώς με την ct9 έβλεπα max 0.6b. Μάλλον τα είχε κλάσει η internal.
Πάτησα μία 3η ανεβάζοντας λίγο πίεση από τον ρυθμιστή. Κάπου στο 0,9+ χτύπησε κόφτη πίεσης.
Τί να λέμε τώρα! Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα. Σαν μικρό παιδί που του αγοράζεις ποδήλατο. ΆΛΛΟ αμάξι! Συγκρατούμαι με το ζόρι μέχρι να πάω να ρυθμίσω.

Παρεπιπτόντως τα πράγματα που δεν φόρεσα είναι για πούλημα (αν ακούσετε κάποιον να ενδιαφέρεται)
http://www.car.gr/parts/view/7828832/
 

Nikitoudis

New member
Apr 3, 2016
51
0
6
Πύργος
Μοντέλο
MK6.5
Και κουκλί και δυναμήτης.έρωτας είναι , να το χαίρεσαι και να λιώνεις όσο μπορείς.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Έβαλα τον e manage κατέβηκα αθήνα το σάββατο που μας πέρασε και ρύθμισα.
Τα αποτελέσματα στο βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=G1YjJ4Y470Q&nohtml5=False
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Η φλατζούλα μας χαιρέτησε χρόνους και τα νεράκια μας ήθελαν να κάνουν βολτούλες στο μπλοκ και να βγουν από τα μπουζί!
Το μοτέρ είναι όλο λυμένο και αύριο πάει για να μετρηθεί κορμός, καπάκι, πιστόνια αν είναι οκ.
Μπιέλες στρόφαλος οκ.
Το μοτέρ ήταν χάλια και ήταν θέμα χρόνου μιας και κάποιος από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες λυπήθηκε τα 30€ παραφλού και είχε το κύκλωμα με νερό.
Η επισκευή που είχε γίνει κανα 2χρόνια πρίν το πάρω ήταν της πλάκας(φλάτζες ότι να ναι, δεν ξέρω και αν είχαν σφιχτεί καλά οι βίδες κλπ). Τέλος πάντων πάμε για άλλα.
Έχω ήδη βρει και νέο μοτεράκι φρέσκο. Την Παρασκευή έρχεται το αμάξι Λιβαδειά με γερανό και ξεκινάμε από την αρχή.
Η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτικα και σκέφτηκα σοβαρά να το κάνω εντελώς μαμά και να το δώσω.
Όσο όμως περνάει ο καιρός και ηρεμώ μάλλον θα το κρατήσω και θα συνεχίσω από εκέι που σταμάτησα.
Το αμάξι είναι 90% έτοιμο για δυναμόμετρο αν μπει το μοτέρ.
Να σημειώσω ότι η ζημιά έγινε στο δρόμο και όχι στο δυναμόμετρο. Είμασταν στο 0,78bar και αφού πατήσαμε 4η από χαμηλά έως 7.000σαλ με πυρόμετρο 800 και νερά φυσιολογικά όταν αφήσαμε από κάπου έχασε νερά (κολλάρο? αντλία?) και σταμάτησα δεξιά και έσβησε. Το αμάξι δεν ανέβασε ποτέ θερμοκρασία και ύστερα από 5λεπτά έπερνε κανονικά μπρος.
Έχω πολλές φωτό από το μοτέρ που θα τις ανεβάσω με την πρώτη ευκαιρία.
Είμασταν στο 75% του προγραμματισμού μας και πραγματικά πήγαινε μια χαρά. Απορώ στο 0,9b και πλήρως ρυθμισμένο πως θα πήγαινε!
Συμπίεση που πήραμε πριν το ρύθμισμα είχα 170 σε όλους τους κυλίνδρους.
Περαστικά μου!!!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Περαστικα σου. Κρίμα... Γίνεται όμως και θα είναι σίγουρα πιο προσεγμένο από πριν...
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Ευχαριστώ Κώστα. Να δω τί δρόμο θα ακολουθήσω και εννοείται ότι γίνει τώρα θα γίνει σωστά.
Μακρυά από ζήμιές σε όλους εύχομαι!
 

Nikitoudis

New member
Apr 3, 2016
51
0
6
Πύργος
Μοντέλο
MK6.5
Κρίμα. Αυτά συμβαίνουν δυστυχώς. Αν κατάλαβα βέβαια έχεις βρει ότι μπορεί να χρειαστείς. Αν χρειαστείς κάτι σαν κάτοχος glanza έχω μερικές Άκρες για καλούδια .
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
πρεπει να βρειτε ακριβως γιατι εγινε αυτο. Θα σε γλυτωσει απο μελλοντικες ατυχίες.

ηταν ξεσφιχτο το καπάκι? αν ναι γιατι δεν είχε φλαντζαρει μέχρι τώρα?
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Αφού πέρασε η φουρτούνα και έπειτα από πολλές σκέψεις και υπολογισμούς στα οικονομικά τα πράγματα έχουν συγκεντρωθεί και ίσως μέσα στην βδομάδα αρχίσει το δέσιμο.
Πάμε από πάνω προς τα κάτω:
Το καπάκι πλανίστηκε, καθαρίστηκαν βαλβίδες, αλλάχτηκαν ελατήρια και τσιμουχάκια και είμαστε κομπλέ. Βίδες πήρα arp για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Φλάντζα θα μπει η μαμά toyota που υπερκαλύπτει τα θέλω μου και είναι πολύ καλύτερη από πολλές μεταλλικές.
Ο κορμός καθαρίστηκε από τις σαβούρες λόγω νερού στο κύκλωμα, πλανίστηκε για να είμαστε σίγουροι και έγινε και ένα γυάλισμα στους κυλίνδρους.
Πιστόνια πήρα καινούργια μαμά toyota μιας και τα παλιά είχαν "μπει" στο κάτω μέρος-αυτιά. Εννοείται και καινούργια ελατήρια.
Μπιέλες αφήσαμε τις ίδιες που ελέγθηκαν και είναι οκ.
Μέταλλα μπιελών, στροφάλου, θρος κλπ καινούργια μαμά toyota. Στρόφαλος ελέγθηκε και είναι οκ.
Φτιάξαμε και το σασμάν, θυμίζω φοράω από ατμοσφαιρικό. Αλλάχτηκε το συγχρονιζέ της 5ης, τσιμούχα πρισντερεκ και ρολεμάν συμπλέκτη. Φρεσκάραμε και το δίσκο πλατό μας.
Έχω πάρει και θερμομονωτική ταινία για να ντύσω χταπόδια, downpipe, external κλπ.
Επί ευκαιρίας θα τρυπηθεί και το κάρτερ να μπεί μια θερμοκρασία λαδιού και τα 4πίστονα φρένα μάλλον θα ξαναβαφτούν(θα γίνει και αμμοβολή). Κολλητός μου έχει πάρει μέτρα και θα μου φτιάξει πίσω μπάρα θολων, αντιστρεπτική panhard και ίσως τύπου αράχνη για μπροστά-κάτω.
Η ζημιά κατά 99% προήλθε από την φλάτζα που είχε μπει στο προηγούμενο rebuilt που ήταν της victor reinze. Τα 4 που γνωρίζω που είχαν αυτή την φλάτζα την έχουν κάψει ήδη οπότε μακριά και αγαπημένoι. Τώρα για τον είχε σφιχτεί καλά δεν το γνωρίζω. Γιατί δεν είχε φλατζάρει ακόμη? Επειδή το αυτοκίνητο δεν είχε πιεστεί ποτέ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε το ίδιο set up με το δικό μου μόνο που δεν ρύθμισε ποτέ, δεν ανέβασε ποτέ πάνω από την μηχανική και δεν το πάτησε ποτέ γιατί δεν είχε λεφτά. Μετά του έτυχαν κάτι προβλήματα προσωπικά και το πήρα εγώ σε μαμά κατάσταση. Ούτε εγώ δεν το πίεσα μιας και δούλευα 0,5bar λόγω χαλασμένης internal. Μόλις σηκώσαμε 0,8 και το ζορίσαμε άρχισαν τα ωραία! Το θετικό είναι ότι μόλις ανέβασε πίεση το κύκλωμα νερού λόγω της φλάτζας έσκασε κολλάρο και εκτονώθηκε η πίεση εκεί και όχι στο μοτέρ. Μερικές φωτό για την ιστορία!










Ξέρω θα μου πείτε αφού το έκανες που το έκανες γιατί δεν έβαλες σφυρήλατα. Επειδή μου λείπουν +1000€ με 1300€ και γενικά ξέφευγε το κόστος...
Ίσως την επόμενη φορά που θα κάψω φλάντζα ή σπάσω να το κάνω  :D

ΥΓ Από την όλη ιστορία μου έχει μείνει καβάτζα ένα πλήρες μαμά μοτέρ 4e-fte που δεν το χρησιμοποίησα και είναι για πούλημα. Αν ακούσετε κάτι μου λέτε. Για πληροφορίες 6944386345.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μεχρι 250 άλογα δεν θελεις σφυρύλατα.

Φίλος με αυτο το μοτερ σε corolla και Τ25 το λιωνε όλη μερα 1.5 bar χωρις προβλημα.

Αρκει να δεθεί σωστα απο την αρχή
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Σωστα τα λες. 1bar max θα δουλεψει το αμαξι. Νομιζω 1,5b  εισαι με την ψυχη στο στομα και την μπιελα στη μασχαλη εκτος αν εχεις κατω απο 21-22κιλα ροπη.
Πολυ σημαντικο να δεθει σωστα. Ελπιζω να πανε ολα καλα και να το ευχαριστηθω!
Για πειτε τις γνωσεις σας για το στρωσιμο του μοτερ.
Διαβαζωντας-ρωτωντας πολυ νομιζω το αργα και οδηγιση σαν κοτα ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις. Τα πρωτα 100χλμ ειναι τα πιο σημαντικα οπου πρεπει το μοτερ να δουλεψει σε ολο το φασμα στροφων. Πατημα και ασε, πατημα και ασε. Εννοειται με μηχανικη πιεση και οχι καφριλες. Αυτο για να πατησουν καλα τα ελατηρια και να καθαρισει ο κυλινδρος. Μετα αλλαγη λαδια και εφυγα για δυναμομετρο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το τέλειο είναι να στρωσεις για 100 χλμ σε ταξιδι χαλαρά παίζοντας συνέχεια μεταξύ 2000-3500 στροφές. Μετά αλλαγή λαδιών-φίλτρου, νέο ταξίδι 100 χλμ με πιο πολύ ζόρισμα 3000-4500, νέα αλλαγή λαδιών φίλτρου και μετα κανονική λειτουργία μέχρι τα 1000χλμ (χωρίς τρελό σκίσιμο) με αλλαγή λαδιών πάλι. Φυσικά για να μην κάνεις όλα αυτα μπορείς απλά να πηγαίνεις χαλαρά 2000-4000 μέχρι τα 1000 χλμ (με χαλαρά ανοίγματα κατηφόρα στις 5000 στροφές μετά τα 600  χλμ), Αλλαγή λαδιών και μετά δώστου.

Στο στρωσιμο βαλε ημισυνθετικά, αφού στα 1000 θα αλλάξεις ουτως η άλλως.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Συνεχίζουμε αργά και σταθερά!
Το μοτέρ είναι ήδη πάνω στο αμάξι και ίσως αύριο να μιζάρουμε. Έχουν μείνει λεπτομέρειες πλέον. Ντύσαμε και downpipe-external-χταπόδι με θερμομονωτική και ανυπομονώ να πάρει μπρος.
Εισαγωγή έβαλα από ατμοσφαιρικό κορόλα. Πρίν την φορούσε κολλητός μου με σταρλετ επίσης. Μετά από πατήματα που κάναμε μεταξύ μας οι διαφορές στις θερμοκρασίες ήταν τραγικές. Η δική μου είσαγωγή(μαμά τούρμπο) ζεμάταγε και η δική του ήταν χλιαρή. Αφού λοιπόν πούλησε το δικό του στάρλετ μας έμεινε καβάτζα και θα πειραματιστούμε και στο δυναμόμετρο. Φλάτζες(στην εισαγωγή) έβαλα εκτός από τις δικές της (μεταλλικές) και από τεφλόν οπότε είναι εντελώς μονωμένη από το μοτέρ και την πεταλούδα και δεν έχουμε μεταφορά θερμότητας. Θα μου πείτε είναι αηδία στο μάτι. Θα συμφωνήσω 100% αλλά μπρος την απόδοση τί είναι η εμφάνιση. Αν παρόλα αυτά δεν δω χειροπιαστά αποτελέσματα θα πάρει πούλο.







 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Πηρε μπρος λεμε!!αυριο βιντεο!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread