Αφού πέρασε η φουρτούνα και έπειτα από πολλές σκέψεις και υπολογισμούς στα οικονομικά τα πράγματα έχουν συγκεντρωθεί και ίσως μέσα στην βδομάδα αρχίσει το δέσιμο.
Πάμε από πάνω προς τα κάτω:
Το καπάκι πλανίστηκε, καθαρίστηκαν βαλβίδες, αλλάχτηκαν ελατήρια και τσιμουχάκια και είμαστε κομπλέ. Βίδες πήρα arp για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Φλάντζα θα μπει η μαμά toyota που υπερκαλύπτει τα θέλω μου και είναι πολύ καλύτερη από πολλές μεταλλικές.
Ο κορμός καθαρίστηκε από τις σαβούρες λόγω νερού στο κύκλωμα, πλανίστηκε για να είμαστε σίγουροι και έγινε και ένα γυάλισμα στους κυλίνδρους.
Πιστόνια πήρα καινούργια μαμά toyota μιας και τα παλιά είχαν "μπει" στο κάτω μέρος-αυτιά. Εννοείται και καινούργια ελατήρια.
Μπιέλες αφήσαμε τις ίδιες που ελέγθηκαν και είναι οκ.
Μέταλλα μπιελών, στροφάλου, θρος κλπ καινούργια μαμά toyota. Στρόφαλος ελέγθηκε και είναι οκ.
Φτιάξαμε και το σασμάν, θυμίζω φοράω από ατμοσφαιρικό. Αλλάχτηκε το συγχρονιζέ της 5ης, τσιμούχα πρισντερεκ και ρολεμάν συμπλέκτη. Φρεσκάραμε και το δίσκο πλατό μας.
Έχω πάρει και θερμομονωτική ταινία για να ντύσω χταπόδια, downpipe, external κλπ.
Επί ευκαιρίας θα τρυπηθεί και το κάρτερ να μπεί μια θερμοκρασία λαδιού και τα 4πίστονα φρένα μάλλον θα ξαναβαφτούν(θα γίνει και αμμοβολή). Κολλητός μου έχει πάρει μέτρα και θα μου φτιάξει πίσω μπάρα θολων, αντιστρεπτική panhard και ίσως τύπου αράχνη για μπροστά-κάτω.
Η ζημιά κατά 99% προήλθε από την φλάτζα που είχε μπει στο προηγούμενο rebuilt που ήταν της victor reinze. Τα 4 που γνωρίζω που είχαν αυτή την φλάτζα την έχουν κάψει ήδη οπότε μακριά και αγαπημένoι. Τώρα για τον είχε σφιχτεί καλά δεν το γνωρίζω. Γιατί δεν είχε φλατζάρει ακόμη? Επειδή το αυτοκίνητο δεν είχε πιεστεί ποτέ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε το ίδιο set up με το δικό μου μόνο που δεν ρύθμισε ποτέ, δεν ανέβασε ποτέ πάνω από την μηχανική και δεν το πάτησε ποτέ γιατί δεν είχε λεφτά. Μετά του έτυχαν κάτι προβλήματα προσωπικά και το πήρα εγώ σε μαμά κατάσταση. Ούτε εγώ δεν το πίεσα μιας και δούλευα 0,5bar λόγω χαλασμένης internal. Μόλις σηκώσαμε 0,8 και το ζορίσαμε άρχισαν τα ωραία! Το θετικό είναι ότι μόλις ανέβασε πίεση το κύκλωμα νερού λόγω της φλάτζας έσκασε κολλάρο και εκτονώθηκε η πίεση εκεί και όχι στο μοτέρ. Μερικές φωτό για την ιστορία!
Ξέρω θα μου πείτε αφού το έκανες που το έκανες γιατί δεν έβαλες σφυρήλατα. Επειδή μου λείπουν +1000€ με 1300€ και γενικά ξέφευγε το κόστος...
Ίσως την επόμενη φορά που θα κάψω φλάντζα ή σπάσω να το κάνω
ΥΓ Από την όλη ιστορία μου έχει μείνει καβάτζα ένα πλήρες μαμά μοτέρ 4e-fte που δεν το χρησιμοποίησα και είναι για πούλημα. Αν ακούσετε κάτι μου λέτε. Για πληροφορίες 6944386345.