Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ελατηρια αμορτισερ μαμα απο ST....

Αν δεν σου αρεσει το υψος απο το μαμα ΣΤ βάλε μόνο τα μαμα αμορτισερ απο το ΣΤ και τα μαμα ελατηρια απο το S
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Στελιο απ'οτι καταλαβα δεν προτεινεις ελατηρια H&R σε συνδιασμο με αμορτισερ koni,μπορεις να μου προτεινεις καποια αλλα ελατηρια να τα συνδιασω αν ειναι με τα koni?Επαναλαμβανω θελω να χαμηλωσω το αμαξι για λογους αισθητικους αλλα να μην γινει και κουτσουρο το αμαξι.
 
η φορντ προτεινει ειμπαχ

το αμαξι δεν θα ειναι κουτσουρο γιατι οσο εχουν βαλει 3ποντα ειμπαχ λενε οτι ειναι σκληρα αλλα τα εχουν συνδιασει με bilstein
που αυτα κοπανανε πριν ακομα τα βαλεις στο αμαξι!
Εχει βαλει αλλο ενα μελος σε μκ6 κονι με ειμπαχ θα το δοκιμασω κ θα σου πω για να εισαι 100% σιγουρος
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
mk1 Stelios said:
η φορντ προτεινει ειμπαχ

το αμαξι δεν θα ειναι κουτσουρο γιατι οσο εχουν βαλει 3ποντα ειμπαχ λενε οτι ειναι σκληρα αλλα τα εχουν συνδιασει με bilstein
που αυτα κοπανανε πριν ακομα τα βαλεις στο αμαξι!
Εχει βαλει αλλο ενα μελος σε μκ6 κονι με ειμπαχ θα το δοκιμασω κ θα σου πω για να εισαι 100% σιγουρος
O.k Στελιο θα περιμενω νεα σου.Οι υπολοιποι αν εχετε κατι να προτεινετε καντε το αλλα οπως ειπα ας μεινουμε για επιλογες αμορτισερ σε αυτες τις δυο που εχω γραψει.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Συμφωνώ με τον Στέλιο
Koni + eibah 3cm θα δώσεις κάτι παραπάνω τώρα από το να έβαζες από ST και S αλλά να ξέρεις ότι θα αξίζει. Μη ξεχνάς ότι η ανάρτηση και προπάντων μια σωστή ανάρτηση είναι πολύ σημαντική για ένα αυτοκίνητο….. δεν είναι για ομορφιά ( αν και η περισσότερη αυτό κοιτάμε). :)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Θα χρειαστείς και ευθυγράμμιση μετά (κανένα 30άρι)... Με eibach και koni ρυθμιζόμενα θα γίνει μουν@ρα. Προχώρα pitbull  ;D
 
Υπαρχουν κ τροποι αποφυγης της εθυγραμμισης κυριως στα μκ3-μκ7 που η μοναδικη ρυθμιση ειναι η συγκλιση-αποκλιση

οταν ειναι το αμαξι καθισμενο κατω σε οσο το δυνατον αλφαδιασμενη επιφανεια μετρας απο τακουνι σε τακουνι στο μπροστινο μερος του τροχου την αποσταση κ μετα μετρας το πισω! πρεπει να ειναι σχεδον το ιδιο με ταση να ανοιγουν οι τροχοι πρως τα εξω. Αν μετρηθει η αποσταση πριν κ μετα κ ειναι ιδια ..και οταν το αμαξι κατσει στα ποδια του με τις νεες αναρτησεις και στην πορεια η θεση στο τιμονι ειναι ιδια τοτε δεν ειναι επειγον να παει για ευθυγραμμιση!

..αν δεν υπαρχει αποκλιση μεγαλη απο την μετρηση καλο ειναι να περιμενουμε λιγακι να παμε για ευθυγραμμιση μεχρι να κατσουν τα ελατηρια σωστα στην θεση τους!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ωραια ολα αυτα στελιο αλλα το παιδι θα δωσει πανω απο 650ε συνολο

μλκια για μενα να κολλησει και να τσιγκουνευτει  30e μιας και εχει να κανει
με την ασφαλεια του
 

vagma

Hero Member
pitbull said:
Επειδη ειμαι σε διλημμα για την αγορα αναρτησης και πρεπει να βγαλω ενα κοστολογιο για τον προυπολογισμο θετω το εξης ερωτημα.Να αγορασω αμορτισερ koni κιτρινα με ελατηρια h&r η αμορτισερ απο st και ελατηρια απο s?Οποιος θελει να βοηθησει ας βοηθησει αλλα παρακαλω οι προτασεις να περιοριστουν σε αυτες τις δυο μην μπλεξουμε τα μπουτια μας .

κονι κιτρινα στην μαλακη ρυθμιση και h&r ελατηρια ;)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
ωραια ολα αυτα στελιο αλλα το παιδι θα δωσει πανω απο 650ε συνολο

μλκια για μενα να κολλησει και να τσιγκουνευτει  30e μιας και εχει να κανει
με την ασφαλεια του

δωωσε απο δω δωσε απο κει μαζευονται..

Εγω συμφωνα με αυτα που ακουσα προτείνω τα ελατηρια που πουλα ο ιακωβος με καινουργια αμορτισερια μαμα ΣΤ.... Περνουνε 80 ευρω για να περασουνε 4 ελατηρια και αμορτισερ?


Α ρε κατρελια...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
60 περνουν

ετσι κατι γινεται.. Εγω θα περνα 50



καποτε οταν ψαχνόμουνα για αμορτισερ για το ραλι, είχα βρει έναν που φτιαχνε ανακατασκευη τα μαμα με κανα 200αρι και τα 4 και σε οσο bound - rebound ήθελε ο πελάτης...

Ήταν ξενος (αυστριακός νομίζω) και είχε μηχανουργείο στους αγιους αναργύρους κοντα στην Λεωφορο δημοκρατίας, μετα τις γραμμές του ΟΣΕ...

έχει κανενας γνωμη για το θεμα ή τι απέγινε αυτός?
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Πως τον λεγαν αυτον η το μαγαζι θυμασαι?Παντως δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικο τελευταια και μαλλον απιθανο να υπαρχει ακομα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pitbull said:
Πως τον λεγαν αυτον η το μαγαζι θυμασαι?Παντως δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικο τελευταια και μαλλον απιθανο να υπαρχει ακομα.

leopold τον ελεγαν..

μου ειχε κανει εντυπωση που ερχονταν πανακριβα αμάξια με πανακριβες αναρτησεις και τις εβγαζαν..

Οταν πηγα εκει ήταν ενα 430, δυο Μ3 και ένα Μ5.. Ολοι φοραγαν ρυθμιζόμενες αλλα τις βγαζανε για να βαλουν μαμα αμορτισερ φτιαγμενα απο απο τον λεοπόλδο...

Όσο και αν σας φαινεται παραξενο έτσι ητανε..

Αυτος μου ειχε πει αν θυμαμαι καλα οτι τα κανε και καλα μαλακά στο bound για να μην κοπανανε και σκληρα στο rebound για να ναι σφιχτα.. Αλλα πανε 10 χρονια τωρα, μπορεί να μην θυμαμαι καλα..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread