Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ρυθμιζομενη στα πιατελα εννοω μαστορι.

Επισης ρυθμιζομενη αναρτηση απο ρυθμιζομενη αναρτηση εχει διαφορα δεν θελω να κραξω βραδιατικα αλλα η KW variant 1 ρυθμιζομενη δεν ειναι. Η ρυθμιση οριζει σκληροτητα και υψος μονο σε υψος δεν καταλαβαινω καν την υπαρξη τους.  \Σε σκληροτητα ειναι σαφως πιο λειτουργικο και εχει να πιασει τοπο και το χρημα που δινεις. τελος παντων, γουστα ειναι αυτα και φυσικα τη τσεπη διαθετει ο καθενας.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Βαγγέλη κοίτα να δεις, ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες και ζητάει διαφορετικά πράγματα για το αυτοκίνητό του. Για αυτά που ζητάω εγώ, η ανάρτηση που προμηθεύτηκα πιστεύω ότι είναι η πιο κατάλληλη. Και τι είναι αυτά;
  • Χαμήλωμα με ταιριασμένα ελατήρια-αμορτισέρ από το εργοστάσιο
  • Όχι ιδιαιτέρως σφιχτές ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς
  • Ικανοποιητική συμπεριφορά σε στροφιλίκια χωρίς επικίνδυνες ταλαντώσεις
  • Μακροζωία
  • Να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να μην ασχολούμαι διαρκώς με μικρορυθμίσεις, ευθυγραμμίσεις κ.ο.κ. Το αυτοκίνητο όπως είναι με ικανοποιεί, το χρησιμοποιώ καθημερινά για να μετακινούμαι και να κάνω τη δουλειά μου, δε μπαίνω πλέον σε πίστες και δε θέλω να τρέχω διαρκώς σε συνεργεία, παρά μόνο για τα service και τις λογικές φθορές
Σίγουρα η BC που ανέφερες παραπάνω έχει πιο καλά χαρακτηριστικά, ρυθμίζεις τα πιατέλα, την κάνεις σκληρή ή μαλακή, παίζεις με το ύψος του αυτοκινήτου, αλλά όποιον hondακια ρώτησα μου είπε να μην περιμένω ζωή πάνω από 70-80.000 χιλιόμετρα. Θα μου πεις ότι και η "μαμά" ανάρτηση κάπου τόσο θα κρατήσει, δεν πήρα όμως εργοστασιακή.
Τέλος πάντων, ο κύβος ερίφθη, τοποθετήθηκε η ST και εύχομαι να πάει καλά σε όλη τη διάρκεια της ζωής της.



     

Το κόστος Αλέξανδρε που ρώτησες ήταν 641 ευρώ και ήρθε από Γερμανία με DHL στο σπίτι μου. Η τοποθέτηση έγινε στο συνεργείο που συντηρεί το fiesta μου με 60 ευρώ. Ευθυγράμμιση θα γίνει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, αφού κάνω λίγα χιλιόμετρα και αποφασίσω ότι θέλω να παραμείνω στο ύψος που είμαι τώρα.
Η ρύθμιση ύψους είναι σχεδόν στο μέγιστο αυτή τη στιγμή, δηλαδή 238mm εμπρός με μέγιστο 240mm & ελάχιστο 200mm και 37mm πίσω με μέγιστο 37mm και ελάχιστο 17mm σύμφωνα με το manual του κατασκευαστή. Αυτά τα χιλιοστά αναφέρονται εσωτερικά στα δαχτυλίδια που έχει σε κάθε ελατήριο-αμορτισέρ. Πρακτικά το αυτοκίνητο έχει ψηλώσει σε σχέση με πριν και με τη 16άρα ζάντα χωράει ένα δάχτυλο μεταξύ ελαστικού-θόλου μπροστά αλλά και πίσω.
Πώς είναι στο δρόμο; Ακριβώς όπως ήταν η variant 1 που είχα τοποθετήσει πριν από 5 περίπου χρόνια και με χαρακτηριστικά που ανέφερα παραπάνω. Σαμαράκια-ανωμαλίες του δρόμου αποσβένονται πολύ καλύτερα από πριν χωρίς κοπάνημα και οι κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές έχουν μειωθεί. Προς το παρόν όμως δεν έχω ζορίσει, "χαλαρά" λόγω στρωσίματος  ;) 

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
σαφως εχει να κανει με το τι ζητα ο καθενας αλλα παλι διαφωνω ως προς τα εξης:

1. Αμορτισερ μαμα στους Ελληνικους δρομους 50Κ Max. ουτε χλμ παραπανω! Οποιος κραταει 80.000χλμ αμορτισερ πηγαινει με τα ελατηρια απο τα 40Κ! Στη κουβεντα που ειχαμε στο τονισα δεν υπαρχει περιπτωση η αναρτηση να κρατησει οσο μου ειπες. Η ρυθμιζομενη αναρτηση ειναι μια ειδικη αναρτηση που σου προσφερει εξιδικευμενη ρυθμιση για τις οποιες "βολτες" και τις πιστες. και οχι για να πηγαινεις τερμα Παραλιακη, Σχιστο, βουλιαγμενης στις λακουβες και τα σαμαρακια και να θες να κρατησει και 70-80Κ.Μαλλον οι honda κηδες εχουν μπερδεψει το τι προσφερει μια sport αναρτηση.
2. Μακροζωια δεν θα σου προσφερει καμια αναρτηση εκτος αν επενδυσεις πολυ χρημα και χρονο στο να αποφευγεις λακουβες και σαμαρακια.!
3. Το ταιριασμα που λες οκ ειναι θεμα του καθενος ποσο θελει να παιδευτει η οχι.

οπως και να εχει καλοταξιδο με τα νεα δεδομενα!
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Σήμερα πήγα το αμάξι στο Ραφαελο Αμεντολα για επισκευή τις αναρτησεις (Kw variant 1). Την είχα κάνει ήδη μια φορά επισκευή (ο θεός να την κάνει επισκευή, μ αυτά που είδαμε όταν ανοίχτηκαν) στον Ακρίδα στο Νέο Κοσμο, και για μένα μ αυτά που είδα που έχει κάνει ο τύπος στην ανάρτηση(παλιά φυσίγγια Κονι, λάθος νούμερο καλαμι, η ροδέλα που σφίγγει το φυσσιγγιο έπιανε σε 2 βόλτες μονο) είναι μεγάλος απατεώνας και είχα άγιο που δεν σκοτώθηκα τόσα χρόνια και τόσα χλμ (γύρω στα 180.000χλμ).

Ο Κύριος Ραφαελο(γιατί είναι κύριος) μου δείχνε στάδιο στάδιο(οσο ημουν εκεί) τι κάνει και τι είναι αυτό που κάνει και γιατί το κάνει,που τα εβαλε στο δυναμομέτρο κτλ κτλ. Έλυσε μπρος πίσω τα αμορτισέρ, τα κάνε ολα βίδες. Τις μπροστά τις έφτιαξε όπως έπρεπε να ταν κι έφτιαξε τα πάντα και αυτα που έλειπαν, που δεν είχε βάλει ο "κύριος" Ακριδας. Τώρα περισσότερα μεσα στις επομενες μερες,από τις εντυπώσεις που θα δω στο δρόμο.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Nαι Ανδρέα, αλλά πες του, μαζί με βγάλε-βάλε και ευθυγράμμιση, σωστά;
Το πήρες το αυτοκίνητο; Οι πρώτες εντυπώσεις;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread