Βαγγέλη κοίτα να δεις, ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες και ζητάει διαφορετικά πράγματα για το αυτοκίνητό του. Για αυτά που ζητάω εγώ, η ανάρτηση που προμηθεύτηκα πιστεύω ότι είναι η πιο κατάλληλη. Και τι είναι αυτά;
- Χαμήλωμα με ταιριασμένα ελατήρια-αμορτισέρ από το εργοστάσιο
- Όχι ιδιαιτέρως σφιχτές ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς
- Ικανοποιητική συμπεριφορά σε στροφιλίκια χωρίς επικίνδυνες ταλαντώσεις
- Μακροζωία
- Να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να μην ασχολούμαι διαρκώς με μικρορυθμίσεις, ευθυγραμμίσεις κ.ο.κ. Το αυτοκίνητο όπως είναι με ικανοποιεί, το χρησιμοποιώ καθημερινά για να μετακινούμαι και να κάνω τη δουλειά μου, δε μπαίνω πλέον σε πίστες και δε θέλω να τρέχω διαρκώς σε συνεργεία, παρά μόνο για τα service και τις λογικές φθορές
Σίγουρα η BC που ανέφερες παραπάνω έχει πιο καλά χαρακτηριστικά, ρυθμίζεις τα πιατέλα, την κάνεις σκληρή ή μαλακή, παίζεις με το ύψος του αυτοκινήτου, αλλά όποιον hondακια ρώτησα μου είπε να μην περιμένω ζωή πάνω από 70-80.000 χιλιόμετρα. Θα μου πεις ότι και η "μαμά" ανάρτηση κάπου τόσο θα κρατήσει, δεν πήρα όμως εργοστασιακή.
Τέλος πάντων, ο κύβος ερίφθη, τοποθετήθηκε η ST και εύχομαι να πάει καλά σε όλη τη διάρκεια της ζωής της.
Το κόστος Αλέξανδρε που ρώτησες ήταν 641 ευρώ και ήρθε από Γερμανία με DHL στο σπίτι μου. Η τοποθέτηση έγινε στο συνεργείο που συντηρεί το fiesta μου με 60 ευρώ. Ευθυγράμμιση θα γίνει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, αφού κάνω λίγα χιλιόμετρα και αποφασίσω ότι θέλω να παραμείνω στο ύψος που είμαι τώρα.
Η ρύθμιση ύψους είναι σχεδόν στο μέγιστο αυτή τη στιγμή, δηλαδή 238mm εμπρός με μέγιστο 240mm & ελάχιστο 200mm και 37mm πίσω με μέγιστο 37mm και ελάχιστο 17mm σύμφωνα με το manual του κατασκευαστή. Αυτά τα χιλιοστά αναφέρονται εσωτερικά στα δαχτυλίδια που έχει σε κάθε ελατήριο-αμορτισέρ. Πρακτικά το αυτοκίνητο έχει ψηλώσει σε σχέση με πριν και με τη 16άρα ζάντα χωράει ένα δάχτυλο μεταξύ ελαστικού-θόλου μπροστά αλλά και πίσω.
Πώς είναι στο δρόμο; Ακριβώς όπως ήταν η variant 1 που είχα τοποθετήσει πριν από 5 περίπου χρόνια και με χαρακτηριστικά που ανέφερα παραπάνω. Σαμαράκια-ανωμαλίες του δρόμου αποσβένονται πολύ καλύτερα από πριν χωρίς κοπάνημα και οι κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές έχουν μειωθεί. Προς το παρόν όμως δεν έχω ζορίσει, "χαλαρά" λόγω στρωσίματος
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!