Aυτές τις ημέρες με τις μεγάλες εξωτερικές θερμοκρασίες σημείωσα τις θερμοκρασίες που παρατήρησα στον κινητήρα. Τα όργανα που χρησιμοποίησα ήταν : Οργανο DEPO , OBD II και ψηφιακο όργανο δικής μου κατασκευής με δύο αισθητήρες.
Με εξωτερική θερμοκρασία λοιπόν 38 β. ,όπως φαίνεται και από την ένδειξη στο ταμπλώ , ανάμεσα στα όργανα:
Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα (από OBD): Όταν κινείται το αυτοκίνητο είναι 38 β., σε μποτιλιάρισμα 39-40 β.
Θερμοκρασία αέρα μετά το turbo , πριν το intercooler, (ψηφ.οργανο) : Με χαλαρή οδήγηση 45-50 β., με ζόρισμα έφτασε μέχρι 60 β. Η θερμοκρασία αυτή έχει άμεση σχέση με την πίεση στην εισαγωγή.
Θερμοκρασία αέρα μετα το intercooler (OBD): Όταν κινείται το αυτοκίνητο είναι 39-40 β., σε μποτιλιάρισμα 41-43 β. Με αυτή την μέτρηση διαπιστώνεται ότι το intercooler λόγω θέσης και σχεδίασης κάνει πολύ καλή δουλειά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα.
Θερμοκρασία λαδιού (DEPO και ψηφ. οργανο) : Με χαλαρή οδήγηση 75-80 β. , λίγο ζόρισμα 85 β. στην Εθνική με 140-150 χλμ. έφτασε 93 β. Και εδώ διαπιστώνεται ότι ο ψύκτης λαδιού κάνει καλή δουλειά.
Θερμοκρασία κεφαλής κυλίνδρων (ψηφ.οργανο) : Όταν κινείται το αυτοκίνητο με χαλαρή οδήγηση είναι 85--90 β., σε μποτιλιάρισμα η σε ζόρισμα φτάνει την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού 93-95 β.
Να αναφέρω ότι η πίεση λαδιού (με ζεστο κινητήρα) ήταν από 1.7 bar (ρελαντι) μέχρι 2.5 bar (μεσαίες στροφές). Σε Εθνική με 150-160 έφτασε 2.6 bar.
Πιστεύω να σας βοήθησα.