Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Συμφωνώ σε αυτά που λες, μαλλον αυτο θα κάνω δηλ να μετράω την σχετική αύξηση της θερμοκρασίας.
Παντως τα όργανα που συνδέονται στην OBD δεν δείχνουν θερμοκρασία λαδιού. Μάλλον η Ford έχει κλειδωμένη την ένδειξη.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Θα βαλω στο φιεστα μου, τρια οργανακια, θερμοκρασια λαδιου, πυρομετρο και wideband, ακομα δεν εχω καταληξει σε μαρκα αλλα θα ηθελα να ρωτησω στυλιστικα τι προτιματε αναλογικα ή ψηφιακα? Και για την τοποθετηση να μπουμ στην κολωνα ή πανω στη κεντρικη κονσολα. Εχεις κανεις φωτο?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Να ρωτήσω κάτι; Το πυρόμετρο τι το χρειάζεσαι;
Για τα υπόλοιπα δύο, πάνω από την κεντρική κονσόλα πιστεύω ότι θα φαίνονται άσχημα.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Λάμδα και πυρομετρο σε εργοστασιακο ατμοσφαιρικό χιλιαρι;;

Ή νομίζεις οτι εχεις turbo ή εχεις πολλα λεφτα για πέταμα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμφωνω για θερμοκρασία λαδιού (βαλε διπλό όργανο πίεση/θερμοκρασία) αλλα ή πυρόμετρο θα βαλεις ή widband όχι και τα δύο μαζί. Προτείνω wideband, αντι για πυρόμετρο
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
dimwhoo said:
Λάμδα και πυρομετρο σε εργοστασιακο ατμοσφαιρικό χιλιαρι;;

Ή νομίζεις οτι εχεις turbo ή εχεις πολλα λεφτα για πέταμα
Eπειδή ο γραπτός λόγος παρεξηγείται εύκολα θα παρακαλέσω να είμαστε πιο προσεκτικοί σε αυτά που γράφουμε
 

tabas

Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
Το πυρόμετρο σε ατμοσφαρικό αμάξι είναι άκυρο.
Επίσης αν δεν έχεις σκοπό να βελτιώσεις σημαντικά το αμάξι σου είναι κρίμα να πετάξεις 200€ για να βάλεις wideband(ένα σοβαρό) που δεν θα σου χρησιμεύσει σε τίποτα.
Μία θερμοκρασία λαδιού και μία πίεση λαδιού είναι μια χαρά(για μένα και πάλι υπερβολή).
Εκτός αν απλά θέλεις να βάλεις οργανάκια των 40€ για να βλέπεις τα λαμπάκια τους.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Δικό μου λάθος πιεση λαδιου και θερμοκρασια εννουσα, απλα ετυχε να κοιταω και το πυρομετρο. Θα προτιμουσα απο το να σχολιαζεται περι λεφτων και κατα ποσο τα εχω για πεταμα να μου λεγατε για ποιο λογο δεν αξιζει να βαλω το αντιστοιχο οργανο. Και ουτε τουρμπατο νμζω οτι εχω ουτε λεφτα για πεταμα. Μονο φιλοδοξιες να καλυτερεψω το φιεστακι μου. Και τα οργανα αυτα τα εθλω για να εχω μια εικονα του τι γινετε στο αμαξι μου. Γνωρίζει κανείς για να βαλω τα οργανα του λαδιου αν χρειαζεται να αδειασει το καρτερ του λαδιου?
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Το πυρόμετρο νομίζω ότι χρειάζεται γιἀ να βλέπεις την θερμοκρασία των καυσαερίων και να αποφύγεις πιθανή ταλαιπωρία και βλάβες της τουρμπίνας. Στο ατμοσφαιρικό δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Για τα άλλα όργανα του λαδιού γιά της πίεσης: βάζεις ένα Ταυ στην βαλβίδα του λαδιού και παίρνεις ένδειξη γιά την πίεση, για την θερμοκρασία μπορείς να κάνεις τρύπα/σπείρωμα  στο κάρτερ και και να βάλεις εκεί την βαλβίδα (λίγο επικίνδυνο). Απλούστερο και γιά τις δύο βαλβίδες είναι να βάλεις αντάπτορα κάτω από το φίλτρο λαδιού με έτοιμες τις υποδοχές για τις βαλβίδες. Στο ατμοσφαιρικό ταιριάζει καλίτερα.
 

tabas

Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Για το πυρομετρο οπως σου ειπε ο fiesta77. Τα ατμοσφαιρικα δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες σε βαθμο που θα πρεπει να τις ελεγχεις σε αντιθεση με τα τουρμπο. Το wideband σε μαμα αμαξι(και ατμοσφαιρικο) το θεωρω πεταμενα λεφτα.αν εχεις σκοπο να βαλεις φιλτρα,εισαγωγες,εξατμισεις,εκεντροφορους, προγραμμα κλπ το χρειαζεσαι. Συγνωμη αν παρεξηγηθηκες απλα προσπαθουμε να σε προστατευσουμε απο το να δωσεις τσαμπα λεφτα.αν οπωσδηποτε θελεις να βαλεις οργανα  βαλε θερμοκρασια και πιεση λαδιου.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
Οχι ενταξει κατανοω απλα πιστευω ειμαστε εδω για συμβουλες και για να βοηθαμε οσους δεν ξερουν. Οντως εχεις δικιο ενα ταπεινο ατμοσφαιρικο χιλιαρι δεν θα εχει θεμα με θερμοκρασιες. Οποτε θα ακολουθησω την λυση με το Ταυ να βαλω δυο οργανακια λαδιου οταν με το καλο εχω τα χρηματα για κατι αξιοπρεπες και αν φυσικα δεν προκειψει κατι καλυτερο οπως καμια μηχανικη αλλαγη σε εισαγωγη ή τιποτα παρεμφερες. Ευχαριστω πολυ για τηις συμβολες :)
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Μονο πιεση ,λαδιου αγαπητε.
Επειδη η πιεση λαδιου εχει αμμεση σχεση με την θερμοκρασια του,τεχνικα παντα,τοτε
χρειαζεσαι μονο πιεση λαδιου.
Παροχη για τον αισθητηρα θα παρεις απο οπου σε στελνει να παρεις ο κατασκευαστης του οργανου.
Ειναι λαθος ,να παρεις στην εισοδου του φιλτρου ,συνηθως περνουμε απο την υποδοχη
του αισθητηρα της ενδειξης λαδιου.
Ποτε μην ξεγελαστης να κανεις τρυπα στο καρτερ και ειδικα στο αλουμινενιο
καρτερ του ατμοσφαιρικου,θα το καταστρεψεις και θα παιρνεις και λαθος ενδειξεις.
Για οσους δεν το ξερουν ,η τρομπα λαδιου του ecoboost 1000 ειναι μεταβλητης παροχης
πιεσης.
Ολα τα αλλα ειναι επιοικως αχρηστα και περιττα.
Και τοτε θα δεις την μεγαλη διαφορα μεταξυ του 5-20 με το 5-30 στη ζεστη.

Καλο κουραγιο.
 

ilias710

Member
Oct 27, 2014
266
0
0
27
Περιστέρι
αυτο ακριβως θελω να δω γιατι δεν μπορω να ακουω τα σιδερα να κοπανανε μεταξυ τους λες και βαρας κατσαρολες καθε φορα που το ξεκιναω με κρυο μοτερ. Τον ηχο του πετρελαιοκινητου και ο κλασικος τσακωμος περι αν ειναι ντιζελ η βενζινη απο τους "γνωστες" βενζιναδες ελειξε οταν μπηκε το τελικο, αλλα αυτος ο ηχος στο ξεκινημα με κανει να ποναω... δεν ξερω αν θα αλλαξει με τα 5w30 αλλα σκεφτομαι να τα δοκιμασω βεβαια αφου εχουν μπει και τα οργανα τα αναλογα, για αρχη μολις απεκτησα ενα obd σειρα τωρα εχει ενα οργανακι για τα λαδια. Ναι οντως πρεπει να γινει με προσοχη η τοποθετηση! θα απευθυνω σε ειδικο

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1472245763[/time]
Με καταλαβαινεις μιας και εχουμε το ιδιο μοντελο ακριβως τι εννοω
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
KARBY said:
Μονο πιεση ,λαδιου αγαπητε.
Επειδη η πιεση λαδιου εχει αμμεση σχεση με την θερμοκρασια του,τεχνικα παντα,τοτε
χρειαζεσαι μονο πιεση λαδιου.
Παροχη για τον αισθητηρα θα παρεις απο οπου σε στελνει να παρεις ο κατασκευαστης του οργανου.
Ειναι λαθος ,να παρεις στην εισοδου του φιλτρου ,συνηθως περνουμε απο την υποδοχη
του αισθητηρα της ενδειξης λαδιου.
Ποτε μην ξεγελαστης να κανεις τρυπα στο καρτερ και ειδικα στο αλουμινενιο
καρτερ του ατμοσφαιρικου,θα το καταστρεψεις και θα παιρνεις και λαθος ενδειξεις.
Για οσους δεν το ξερουν ,η τρομπα λαδιου του ecoboost 1000 ειναι μεταβλητης παροχης
πιεσης.
Ολα τα αλλα ειναι επιοικως αχρηστα και περιττα.
Και τοτε θα δεις την μεγαλη διαφορα μεταξυ του 5-20 με το 5-30 στη ζεστη.

Καλο κουραγιο.

οποτε αμα "βραζει" το λάδι στους 120 βαθμούς, συνεχίζουμε να το σκίζουμε άφοβα, μιας και η πίεση λαδιού είναι οκ? ΟΧΙ φυσικά γιατι για τοσο μικρες (π.χ. απο τους 90 στους 120 βαθμούς) μεταβολές θερμοκρασίας, δεν έχουμε δραστικές μεταβολές στις τιμές της πίεσης.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εχουμε αλλαγες στην πιεση ,με βαση τη θερμοκρασια.
Και ιδιαιτερα αν μιλας για θερμοκρασιακες διαφορες των 30 c ,δεν ειναι καθολου μικρες.
Αν καποια στιγμη εχεις ορεξη και ψαξεις τεχνικα ενχειριδια κατασκευαστων λαδιων
στην καμπυλη αποδοσης θερμοκρασιας με πιεση ΘΑ ΔΕΙς ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.
τΩΡΑ ΕΔΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ παλι θα δεις διαφορες στην πιεση ,αυτο φυσικα
εξαρταται και απο την κλιμακα που θα εχει και το οργανο.
Αν ειναι ελατηριου ,σιλικονης  η αερος.
Παντως δεν ειναι,καθολου μουφα αυτο που εγραψα.
Παντως σε ενα τσακωμο που ειχα με το τεχνικο τμημα της castrol φανηκε στα
τεχνικα χαρακτηριστικα των δυο γνωστων ιξωδες οτι εχουν τεραστια διαφορα σε θερμοκρασιες
40-60 και 100 βαθμων που πιστοποιουν οι κατασκευαστες την ιδιοτητα του viscosity.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Aυτές τις ημέρες με τις μεγάλες εξωτερικές θερμοκρασίες σημείωσα τις θερμοκρασίες που παρατήρησα στον κινητήρα. Τα όργανα που χρησιμοποίησα ήταν : Οργανο DEPO , OBD II και ψηφιακο όργανο δικής μου κατασκευής με δύο αισθητήρες.
Με εξωτερική θερμοκρασία λοιπόν 38 β. ,όπως φαίνεται και από την ένδειξη στο ταμπλώ , ανάμεσα στα όργανα:
Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα (από OBD): Όταν κινείται το αυτοκίνητο είναι 38 β., σε μποτιλιάρισμα 39-40 β.
Θερμοκρασία αέρα μετά το turbo , πριν το intercooler, (ψηφ.οργανο) : Με χαλαρή οδήγηση 45-50 β., με ζόρισμα έφτασε μέχρι 60 β. Η θερμοκρασία αυτή έχει άμεση σχέση με την πίεση στην εισαγωγή.
Θερμοκρασία αέρα μετα το intercooler (OBD): Όταν κινείται το αυτοκίνητο είναι 39-40 β., σε μποτιλιάρισμα 41-43 β. Με αυτή την μέτρηση διαπιστώνεται ότι το intercooler λόγω θέσης και σχεδίασης κάνει πολύ καλή δουλειά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα.
Θερμοκρασία λαδιού (DEPO και ψηφ. οργανο) : Με χαλαρή οδήγηση 75-80 β. , λίγο ζόρισμα 85 β. στην Εθνική με 140-150 χλμ. έφτασε 93 β. Και εδώ διαπιστώνεται ότι ο ψύκτης λαδιού κάνει καλή δουλειά.
Θερμοκρασία κεφαλής κυλίνδρων (ψηφ.οργανο) : Όταν κινείται το αυτοκίνητο με χαλαρή οδήγηση είναι 85--90 β., σε μποτιλιάρισμα η σε ζόρισμα φτάνει την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού  93-95 β.
Να αναφέρω ότι η πίεση λαδιού (με ζεστο κινητήρα) ήταν από 1.7 bar (ρελαντι) μέχρι 2.5 bar (μεσαίες  στροφές). Σε Εθνική με 150-160 έφτασε 2.6 bar.
Πιστεύω να σας βοήθησα.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ωραιος ο νεος και πολυμηχανος.
Θελει δουλεια για να κανεις τετοια αλλα και αγαπη προς το αντικειμενο.
Μπραβο λοιπον.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
fiesta77 said:
...Με εξωτερική θερμοκρασία λοιπόν 38 β. ,όπως φαίνεται και από την ένδειξη στο ταμπλώ , ανάμεσα στα όργανα:
Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα (από OBD): Όταν κινείται το αυτοκίνητο είναι 38 β., σε μποτιλιάρισμα 39-40 β....

Αν βλέπεις δέλτα +2 κελσίου με ακίνητο αυτοκίνητο, τότε είναι πολύ καλό το εργοστασιακό σύστημα εισαγωγής.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πράγματι, μπορεί γιά την Ford να γρινιάζουμε γιά άλλα στραβά, αλλά σε αυτόν τον τομέα (εισαγωγή και intercooler) έχει κάνει καλή δουλειά. 
 

dimosf1

Rookie
Σεπτ. 11, 2020
31
7
8
Μοντέλο
MK8
Το fiesta mk8 έχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread