κάτι λάθος άκουσες βασίληvasilisfiesta said:Δλδ ποσο εχει σκορπιε?
Κατι ακουσα για 400 γιουργια...???
christos pap said:Νικολα αν σηκωσεις τα πισω καθησματα δεν εχεις επαφη με τη τρομπα?
μεγαλο λαθος...ετσι θα ηταν και πολυ ευκολη η προσβαση στη τρομπα χωρις να χρειαζονται ανυψωτηκα και ειδικος χωροςStuparArt said:Δυστυχώς όχι… και το θεωρώ ένα λάθος της Ford, μιας και δεν έχει εξωτερικό φίλτρο βενζίνης ώστε να σου προστατεύει λίγο παραπάνω την τρόμπα. Λόγο έλλειψης εξωτερικού φίλτρου θα ήταν προτιμότερο να υπήρχε και μια τρύπα (για εύκολη πρόσβαση) κάτω από τα πίσω καθίσματα με αποτέλεσμα έναν ποιο εύκολο έλεγχο της κατάστασης της τρόμπας, αλλά και τον καθαρισμό της.
Την αφήνει Στέλιο,θα την βαρέσει 1 φορά,θα την βαρέσει 2 φορές κάποια στιγμή θα την βαρέσει την αντλία και δεν θα κάνει τίποταmk1 Stelios said:Δεν σε αφήνει. Να έχεις μαζί σου μια ασφάλεια της αντλίας που πιθανόν να σου την κάψει κ όταν φτάσει σε σημείο να μην παίρνει μπροστά..απλά χτύπα την λίγο την ώρα που γυρνάς τον διακόπτη για να πάρει μπροστά! Να ρίξουμε καμιά ματιά για ιμιτασιόν πριν κάνεις αλλαγή κ πριν αλλαχτεί να δούμε μην τυχόν κ έχει βουλώσει το προφίλτρο κ κάνει θόρυβο!
mk1 Stelios said:...Είναι λογικό μετά από 22.000 να σου βγάλει τέτοια βλάβη. Ειδικά στα Μκ7 που είναι πιό ευπαθή σε αντλία καυσίμου! Σήκωσε το κάθισμα το πίσω κ δες αν έχει πρόσβαση η αντλία από εκεί!Â
Ιάκωβε από την στιγμή που θα την αφήσει μια φορά τότε να ξεκινήσει να αλλάξει την αντλία! Η αναφορά μου για να την βαρέσει είναι αν τυχόν την αφήσει. Από την στιγμή που κολλάει μια αντλία τότε θα κολλήσει ξανά κάποια στιγμή κ αυτό είναι σίγουρο!scorpion said:Την αφήνει Στέλιο,θα την βαρέσει 1 φορά,θα την βαρέσει 2 φορές κάποια στιγμή θα την βαρέσει την αντλία και δεν θα κάνει τίποτα
όσο για το τι ποιότητα αντλία θα βάλεις,πρώτα θα ρωτήσεις πόσο έχει η γνήσια Λουκία και ισχύει η τιμή τώρα που είχε πριν 10 μήνες,τότε να βάλεις γνήσια και όχι ιμιτασιον
ιμιτασιον θα βρεις καμία ιταλική προέλευσης με μικρές διαφορές στο οικονομικό
Λουκία από τα χρόνια που το έχεις και από τα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι σου φαίνεται ότι δεν το κινείς συνέχεια,ισχύει αυτό?
Γιατί είναι μκ7 κ αρκετές παρτίδες αυτών έβγαλαν προβλήματα ειδικά σε πολλές ζέστες το 2011.kostg said:Αν έχεις οδική βοήθεια, κίνησέ το κανονικά, δε νομίζω ότι μπορεί να πάθει κάτι χειρότερο...
Γιατί είναι λογικό; Στο δικό μου δηλαδή που έχει 122000 χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχω αλλάξει 6 φορές αντλία;
Είχε λίγη βενζίνα κ αυτό δεν είναι κ τόσο καλό!Lucifer said:Θα ενημερώσω για όλα με κάθε λεπτομέρεια κ αν μπορέσω με φωτο
Συνήθως έβαζα όταν τα υπόλοιπόμενα χλμ ήταν περίπου 80-100, λαμπάκι να μου χει αναψει 2-3 φορές
Δεν ξέρουνε τι ζητάνε μου φαίνεταιÂLucifer said:Σήμερα διαπίστωσα οτι δεν έχω οδική, το αμάξι το κινώ κανονικά.
Σε 2 μαγαζιά με ανταλλακτικά ford το κόστος γνήσιας είναι 541 ευρω και το 1 μου την αφήνει 350
Σε 1 αντιπροσωπία 446 μου το αφήνει 331 + 40 ευρώ τα εργατικά
Θα μπει η μάρκα που βάζει η ford απλά δεν θα είναι στο κουτί ford με 195 ευρώ
Απορία: αν μείνω κ δουλέψει το σύστημα με το χτύπημα δεν θα προκαλέσει άλλη ζημιά κάπου αλλού, συνεχίζω κανονικά;
Στέλιο δε θέλω να αλλάξω το μοτερακι δε το ρισκάρω.....
Πουθενά αφού στην ουσία τράνταγμα κάνεις στο ντεπόζιτο.Lucifer said:Απορία: αν μείνω κ δουλέψει το σύστημα με το χτύπημα δεν θα προκαλέσει άλλη ζημιά κάπου αλλού, συνεχίζω κανονικά;
Στέλιο δε θέλω να αλλάξω το μοτερακι δε το ρισκάρω.....