Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ενα πολυ καλο αρθρο σχετικα με χταποδια με πολλες χρησιμες πληροφοριες

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=297
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
dipar said:
απορια..μιας και οι περισσοτεροι εξατμισαδες προτεινουν 4-2-1 μαλακιον ενω εγω προτιμω 4-1 για να μην εχω θεμα με τους λαμδα θα ηθελα να ακουσω καμια γνωμη απο τους γνωστες!!!
και επισης μια συμβουλη για καταλυτη,μιας και ειναι πανακριβοι!!!οκ οτι πληρωνεις παιρνεις αλλα μη το παρακανουμε...200αρις καταλυτης euro1 υπαρχει περιπτωση να δουλεψει?

ότι και να βαλεις το ίδιο είναι... Βάλε απο φοκους 1 μαμα χταπόδι που ναι και φτηνό...

Με λαμδα δεν έχεις κανένα θεμα αν ο εξατμισας έχει στοιχειώδεις γνωσεις απο ηλεκτρικά, θα φτιαξει ότι προέκτασεις θα χρειαστείς.... Αν μπει και κανα πιο λεπτο το καλωδιο της προέκτασης (περισσότερη ωμική αντίσταση), μπορεί να πάρεις και κάτι επειδη ο εγκέφαλος θα διαβάζει φτωχότερο μιγμα απ' οτι στην πραγματικότητα...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
οσο αναφορα την προεκταση του λαμδα,υπαρχει ετοιμη λυση χωρις να μπεις στην διαδικασια
του ραβε ξυλωνε.
ο λαμδα απο το 1.6 auto ειναι 80 ποντους και φτανει να κουμπωσει
μετα τον καταλυτη.

με 80euro παραδωμενος σπιτι σου!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
οσο αναφορα την προεκταση του λαμδα,υπαρχει ετοιμη λυση χωρις να μπεις στην διαδικασια
του ραβε ξυλωνε.
ο λαμδα απο το 1.6 auto ειναι 80 ποντους και φτανει να κουμπωσει
μετα τον καταλυτη.



με 80euro παραδωμενος σπιτι σου!

Με 4 ευρω αγοράζω 2μετρα ασπρο καλωδιο, 2 μετρα γκρι και 2 μετρα μαυρο, ολοιδιο με το εργοστασιακό :D :D :D :D


Ουτως η άλλως ο εξατμισας οφείλει να φτιαξει το σπείρωμα για τον λαμδα.. .Μετα φωναξτε εμένα  :D
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
προσωπικα  σε αυτο το θεμα προτειμω να τα δωσω
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
προσωπικα  σε αυτο το θεμα προτειμω να τα δωσω

να δωσεις 80 να παρεις νεο λαμδα την στιγμη που ο κανονικός δουλευει μια χαρα, ειλικρινα δεν βρισκω λόγο... Αλλα περι ορεξεως... Εδω άλλοι πανε στο καζίνο και δεν υπαρχει λόγος που τους τα τρωνε...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
η προεκταση του λαμδα ειναι πονεμενη ιστορια,ευτυχως οχι για μενα.
επειδη παρακολουθω και αλλα forums εχω διαβασει διαφορα κατα καιρους....
αλλα οπως ειπες και εσυ..περι ορεξεως...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
η προεκταση του λαμδα ειναι πονεμενη ιστορια,ευτυχως οχι για μενα.
επειδη παρακολουθω και αλλα forums εχω διαβασει διαφορα κατα καιρους....
αλλα οπως ειπες και εσυ..περι ορεξεως...


Εγω παντως εχω κανει όλες τις προεκασεις μονος μου με το καλώδιο που πρανεφερα και πολύ ωραία σκληρό πλαστικη εξωτερική επένδυση και δεν είχα κανένα προβλημα....

Ο δευτερος λάμδα είναι σχετικά ευαισθητος..

Υπαρχουν δυο τροποι να γλυτωσεις το άναμα του τσεκ όταν έχεις καταλύτη ελέυθερο ή καθόλου καταλύτη.

Πρωτος βάζεις μια "μουφα" και εκει βιδωνεις τον λαμδα (η μουφα επικοινωνεί με τον κυρίως σωλήνα μεσω μιας μικρης τρυπας και έτσι παράγεται μικρότερη τάση στον 2ο λάμδα απο τα 0.5 βόλτ, πανω απο τα οποια ανάβει το τσεκ.

Ο δευτερος είναι να μετρήσεις τα μέγιστα αμπερ που παραγει με μαμα καταλύτη (με εν απλό πολυμετρο, γείωση στο σασί), έτσι ωστε να προσπαθήσεις να "φτιαξεις" την εργοστασιακή τάση. Δηλαδη άν έχεις μεγιστη τάση 5 βόλτ και 2 μιλιαμπερ όταν είναι μαμα, αλλάζεις το μάυρο  καλώδιο (σημα λάμδα) με άλλο μικρότερης ωμικής αντίστασης ώστε το γινόμενο Ι (αμπερ)Χ R(αντισταση σε Ohm), να παραμείνει σταθερό  με το μαμα.

Στο εμποριο όλοι οι κατασκευαστες καλωδίων είναι υποχρεωμένοι να σας πουνε πόσα Όμ είναι το καλώδιο που πουλάνε, αλλα και να μην το ξερετε η αντίσταση όλων των καλωδίων μετριέται με την τοποθετηση του πολύμετρου σας στην ενδειξη ohm, όπου και το όργανο σας γίνεται ομόμετρο.

Συνηθως όσο παχύτερο το καλώδιο τόσο μικρότερη η αντίσταση του αλλα όπως είπα και πρίν με το πολύμετρο σας μετράτε ακριβως την ομική αντίσταση και για όσο μήκος καλωδίου επιθυμείτε.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τωρα καταλαβαινετε γιατι γίνονταν μλκια με τις προεκτάσεις

Γιατι οι μαστρομήτσοι βάζανε προέκταση στον λάμδα με οτι να ναι καλώδια (αυτά είχανε στο ντουλάπι τους) με αποτέλεσμα την αυξηση της αντίστασης λόγω μεγαλύτερου μηκους καλωδίου και αρα αυξηση της τασης που διαβαζε ο εγκέφαλος. Είναι και η αυξημημένη τάση λόγω απελευθερωσης της εξαγωγής, στραβο το κλήμα το φαγε και ο μαστρομήτσος και αποστράβωσε.  

Επρεπε όπως είπα και πριν να μετρηθεί η ενταση και η τάση στο μαμα ρευμα, να μετρηθεί η ομική αντίσταση στο μαμα καλωδιο και στην συνεχεια να επιλέγονταν αυτό της προέκτασης τετοιο ώστε η νεα ταση βνα παραμείνει στα εργοστασιακά στανταρ

Και βεβαια ποιος κάθεται να κάνει τετοια πράγματα.

Αν δε τα πεις αυτα σε κανενα μαστρομήσο, εκει να δεις τι έχεις να ακούσεις....
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Μια ακομα λυση είναι και τα βελτιωτικα χταποδια της Ashley που τα εχει χρησιμοποιησει αρκετος κοσμος στην αγγλια με αρκετα καλα αποτελεσματα.

Από εμφανιση δεν λενε και πολλα , αλλα παρτε μια ιδεα…

http://www.ashleyexhausts.co.uk/ashley-ford-pumafiestazetec-s-16-16v-fwd-2-14-421-race-manifold-afm130_p1411384.htm
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
puma racing χταποδακι , αν δεν ειχα θα το επερνα

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Racing-puma-Fiesta-4-2-1-Exhaust-Manifold-Decat-/220708527672?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336340de38#ht_500wt_1156
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
southern said:
puma racing χταποδακι , αν δεν ειχα θα το επερνα

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Racing-puma-Fiesta-4-2-1-Exhaust-Manifold-Decat-/220708527672?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336340de38#ht_500wt_1156

καλο φαινεται αλλα πιστευω οτι δεν θα δωσει πολλα σε ενα 1,6cc απο ενα φτιαχτο
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
το θα δωσει και δεν θα δωσει δεν μου λεει κατι,ουτε ειναι μια απαντηση τεκμηριωμενη,
περιμενω να ακουσω επιχειρηματα
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
southern said:
το θα δωσει και δεν θα δωσει δεν μου λεει κατι,ουτε ειναι μια απαντηση τεκμηριωμενη,
περιμενω να ακουσω επιχειρηματα

γραφει πουθενα την εσωτερικη διαμετρο του?δεν ειδα κατι εγω
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
για ενα μελετημενο χταποδι που δουλευει στο puma racing με τα 155hp δεν θα υπαρχει θεμα διαμετρου.λογικα 40αρι ειναι το καθε πλοκαμι

και το 4-2-1 θα δουλεψει καλυτερα στα δικα μας μοτερ που στροφαρουν μεχρι τις 6300,τουλαχιστον η δυναμη θα ειναι εμφανης στις μεσαιες
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Εμένα πάλι η εικόνα μου δείχνει ότι δε μπαίνει σε mk6, αλλά σε προηγούμενες γενιές...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
kostg said:
Εμένα πάλι η εικόνα μου δείχνει ότι δε μπαίνει σε mk6, αλλά σε προηγούμενες γενιές...

παιζει και αυτο που λεει ο κωστας.....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread