-
- Thread starter
- #1
Προσφατα τοποθετησα το παρακατω χταποδι 4-1 απο ebay
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK6-1-4L-1-6L-ZETEC-S-EXHAUST-MANIFOLD-/270420182477?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ef64c85cd
Mαζι με μεταλλικο καταλυτης της americat, 350cpsi, euro 4 ,55 gr πολυτιμα μεταλλα
http://americat.gr/product_info.php?products_id=1479
Η τοποθετηση του καινουργιου aftermarket χταποδιου ειναι αρκετα δυσκολη διαδικασια και για καποιον εξατμισα ή μηχανικο που θα αναλαβει την τοποθετηση. θα πρεπει να θυσιασει πανω απο 2μιση ωρες σε περιπτωση που ασχολειται για πρωτη φορα.
Ο πρωτος αισθητηρας λαμδα κουμπωσε ακριβως πανω στο χταποδι χωρις να χρειαστει προεκταση.
Ο δευτερος μαμα λαμδα βγηκε και στη θεση του τοποθετηθηκε αισθηταρας λ απο το φιεστα το 1.6 το αυτοματο
http://www.lambdapower.co.uk/partsearch/az2.asp?manu=Ford&model=Fiesta%202002->
http://www.lambdapower.co.uk/images/sensors/photos/en/7889463219.jpg
Ακριβως μετα τον καταλυτη τοποθετηθηκε ενα μεσαιο 'μπομπε' (μακροστενο σχημα) για να κραταει λιγο πιεση το μοτερ
Σωληνωσεις μαμα 42mm διαμετρο εξωτερικο
Ελευθερο τελικο το οποιο το ειχα απο παλια.
Τα θετικα του project : Ωραιος θορυβος, θυμιζει αλφα 147 και το κροταλισμα του χταποδιου ειναι ολα τα λεφτα.
Απο αποδοση χαμηλες στροφες πηρα παρα αρκετα(καμια σχεση πρωτη δευτερα σε σχεση με πριν)
Εχω την εντυπωση οτι εχει μειωθει λιγακι και η καταναλωση
Τα αρνητικα του project: To αμαξι κρεαμασε στα ψηλα.Δηλ 4αρτες μετα τις 4000 δεν ανεβαζε ή αναβεζε πολυ αργα,αναλογα τα
κεφια του δλδ.Αυτο διορθωθηκε με ενα μεσαιο το οποιο κρατησε backpressure που ειχε χασει απο το
μεγαλο σχετικα χταποδι που τοποθετηθηκε.
Απο οτι φαινεται το χταποδι δουλευει αριστα και απροβληματιστα σε 1.6αρι.Τωρα στο 1.4αρι για να δουλεψει καλα και να αποδωσει
και στα ψηλα θα χρειαστουν αλλοι εκκεντροφοροι και επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου.
Εχω κανει πανω απο 1500χμ και το εχω πανω απο 1 μηνα χωρις καποιο μηχανικο προβλημα ή check engine.Πολυ συμαντικο
να μην εχω λαμπακι,ο aftermarket λαμδα με εσωσε και επισης δουλευει και διαβαζει κανονικοτατα 2-3 φορες που εχει μετρηθει
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK6-1-4L-1-6L-ZETEC-S-EXHAUST-MANIFOLD-/270420182477?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ef64c85cd
Mαζι με μεταλλικο καταλυτης της americat, 350cpsi, euro 4 ,55 gr πολυτιμα μεταλλα
http://americat.gr/product_info.php?products_id=1479
Η τοποθετηση του καινουργιου aftermarket χταποδιου ειναι αρκετα δυσκολη διαδικασια και για καποιον εξατμισα ή μηχανικο που θα αναλαβει την τοποθετηση. θα πρεπει να θυσιασει πανω απο 2μιση ωρες σε περιπτωση που ασχολειται για πρωτη φορα.
Ο πρωτος αισθητηρας λαμδα κουμπωσε ακριβως πανω στο χταποδι χωρις να χρειαστει προεκταση.
Ο δευτερος μαμα λαμδα βγηκε και στη θεση του τοποθετηθηκε αισθηταρας λ απο το φιεστα το 1.6 το αυτοματο
http://www.lambdapower.co.uk/partsearch/az2.asp?manu=Ford&model=Fiesta%202002->
http://www.lambdapower.co.uk/images/sensors/photos/en/7889463219.jpg
Ακριβως μετα τον καταλυτη τοποθετηθηκε ενα μεσαιο 'μπομπε' (μακροστενο σχημα) για να κραταει λιγο πιεση το μοτερ
Σωληνωσεις μαμα 42mm διαμετρο εξωτερικο
Ελευθερο τελικο το οποιο το ειχα απο παλια.
Τα θετικα του project : Ωραιος θορυβος, θυμιζει αλφα 147 και το κροταλισμα του χταποδιου ειναι ολα τα λεφτα.
Απο αποδοση χαμηλες στροφες πηρα παρα αρκετα(καμια σχεση πρωτη δευτερα σε σχεση με πριν)
Εχω την εντυπωση οτι εχει μειωθει λιγακι και η καταναλωση
Τα αρνητικα του project: To αμαξι κρεαμασε στα ψηλα.Δηλ 4αρτες μετα τις 4000 δεν ανεβαζε ή αναβεζε πολυ αργα,αναλογα τα
κεφια του δλδ.Αυτο διορθωθηκε με ενα μεσαιο το οποιο κρατησε backpressure που ειχε χασει απο το
μεγαλο σχετικα χταποδι που τοποθετηθηκε.
Απο οτι φαινεται το χταποδι δουλευει αριστα και απροβληματιστα σε 1.6αρι.Τωρα στο 1.4αρι για να δουλεψει καλα και να αποδωσει
και στα ψηλα θα χρειαστουν αλλοι εκκεντροφοροι και επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου.
Εχω κανει πανω απο 1500χμ και το εχω πανω απο 1 μηνα χωρις καποιο μηχανικο προβλημα ή check engine.Πολυ συμαντικο
να μην εχω λαμπακι,ο aftermarket λαμδα με εσωσε και επισης δουλευει και διαβαζει κανονικοτατα 2-3 φορες που εχει μετρηθει