Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Προσφατα τοποθετησα το παρακατω χταποδι 4-1 απο ebay

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK6-1-4L-1-6L-ZETEC-S-EXHAUST-MANIFOLD-/270420182477?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ef64c85cd

Mαζι με μεταλλικο καταλυτης της americat, 350cpsi, euro 4 ,55 gr πολυτιμα μεταλλα

http://americat.gr/product_info.php?products_id=1479

Η τοποθετηση του καινουργιου aftermarket χταποδιου ειναι αρκετα δυσκολη διαδικασια και για καποιον εξατμισα ή μηχανικο που θα αναλαβει την τοποθετηση. θα πρεπει να θυσιασει πανω απο 2μιση ωρες σε περιπτωση που ασχολειται για πρωτη φορα.

Ο πρωτος αισθητηρας λαμδα κουμπωσε ακριβως πανω στο χταποδι χωρις να χρειαστει προεκταση.
Ο δευτερος μαμα λαμδα βγηκε και στη θεση του τοποθετηθηκε αισθηταρας λ απο το φιεστα το 1.6 το αυτοματο

http://www.lambdapower.co.uk/partsearch/az2.asp?manu=Ford&model=Fiesta%202002->
http://www.lambdapower.co.uk/images/sensors/photos/en/7889463219.jpg

Ακριβως μετα τον καταλυτη τοποθετηθηκε ενα μεσαιο 'μπομπε' (μακροστενο σχημα) για να κραταει λιγο πιεση το μοτερ

Σωληνωσεις μαμα 42mm διαμετρο εξωτερικο

Ελευθερο τελικο το οποιο το ειχα απο παλια.

Τα θετικα του project : Ωραιος θορυβος, θυμιζει αλφα 147 και το κροταλισμα του χταποδιου ειναι ολα τα λεφτα.
                                Απο αποδοση χαμηλες στροφες πηρα παρα αρκετα(καμια σχεση πρωτη δευτερα σε σχεση με πριν)
                                Εχω την εντυπωση οτι εχει μειωθει λιγακι και η καταναλωση

Τα αρνητικα του project: To αμαξι κρεαμασε στα ψηλα.Δηλ 4αρτες μετα τις 4000 δεν ανεβαζε ή αναβεζε πολυ αργα,αναλογα τα
                                  κεφια του δλδ.Αυτο διορθωθηκε με ενα μεσαιο το οποιο κρατησε backpressure που ειχε χασει απο το
                                  μεγαλο σχετικα χταποδι που τοποθετηθηκε.

Απο οτι φαινεται το χταποδι δουλευει αριστα και απροβληματιστα σε 1.6αρι.Τωρα στο 1.4αρι για να δουλεψει καλα και να αποδωσει
και στα ψηλα θα χρειαστουν αλλοι εκκεντροφοροι και επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου.

Εχω κανει πανω απο 1500χμ και το εχω πανω απο 1 μηνα χωρις καποιο μηχανικο προβλημα ή check engine.Πολυ συμαντικο
να μην εχω λαμπακι,ο aftermarket λαμδα με εσωσε και επισης δουλευει και διαβαζει κανονικοτατα 2-3 φορες που εχει μετρηθει
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εκτος απο αλλο λαμδα μπορει να μπει και μια "μουφα" με πολυ μικρή τρύπα και πάνω σ'αυτην να βιδωσει ο λαμδα.

Τα καυσαερια θα περνανε μόνο απο αυτην την μικρή τρύπα και έτσι δεν θ΄ανάβει τσεκ. Εγω ετσι έκανα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ασχετο, πολύ θα μου αρεσε ένα προτζεκτ, να φτιαξω μια ωραία εισαγωγη, και ένα ωραιο χταπόδι, να ανοίξω λίγο τους αυλούς, να βάλουμε έναν καλό εκκεντροφόρο, φλαντζα και πρόγραμμα σε 16αρι, και να το μετρήσουμε μετά. Πιστευω οτι επειδή το κάπακι του ζετεκ είναι πολύ καλό, τα χει τα 150+ άλογα. 
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Κοιταξτε πως ειναι το μαμα χταποδι του mk6

http://cgi.ebay.co.uk/ford-fiesta-mk6-1-25-exhaust-manifold-cat-/180515210425?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a078b84b9

Πολυ κοντα πλοκαμια και μετα τον καταλυτη μια απιστευτη κουρμπα που κανει τα καυσαερια
να κολλανε μεσα...απο τα πιο φιμωμενα!

Και δειτε και το μαμα χταποδι απο το focus

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-1-4-FRONT-MANIFOLD-EXHAUST-DOWN-PIPE-70394-/290367010520?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item439b38f6d8

Παλι κοντα πλοκαμια αλλα λιγοτερο φιμωμενο σε σχεση με το προηγουμενο
+ οτι δεν εχει ενσωματωμενο μαντεμενιο καταλυτη γι αυτο κιολας
η τοποθετηση του δινει το κατι παραπανω στο fiesta
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
μετα απο 3 μηνες συμβιωσης με το χταποδι εχω παρατηρησει οτι καιω λιγοτερη βενζινη.Παλια γεμιζα και περναγα καπου στα 300-320 χμ(με γρηγορη οδηγηση και αρκετες αλλαγες μετα τις 5000) και τωρα το ντεποζιτο μου βγαζει κοντα στα 380 χμ νουμερα πρωτοφανη για μενα με το ιδιο στιλ οδηγησης.Το ειχα ακουσει και απο αλλον για εξοικονομιση καυσιμου αλλα ημουν αρκετα επιφυλακτικος.Οντως επιβεβεωθηκε!
 

Dante!

Hero Member
May 10, 2010
900
0
16
39
athens
Μοντέλο
MK8
Μπραβο southern χαιρομε που δεν πηγαν χαμενα τα λ7  του χταποδιου  ;)
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
μπορει να μην πηρα τα 10αλογα που εταζε ο εγγλεζος παλι καλα που μειωθηκε η καταναλωση,κατι ειναι και αυτο απο ολοτελα!

οσο για το κερδος σε δυναμη ενταξει μεχρι τις 4800 ειναι καλυτερο με πριν!
Λυση για βελτιωση στα ψηλα υπαρχει απλα ουτε διαθεση εχω να ασχοληθω παραπανω ουτε να σπρωξω αλλα λεφτα.

Για 1.4αρι μια χαρα,αν και στην αρχη της μοντας ειχα καποιες αμφιβολιες και τραβιομουν αδικα απο δω και απο κει!Δεν πειραζει ομως αν δεν παθεις δεν μαθαινεις!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
μπορει να μην πηρα τα 10αλογα που εταζε ο εγγλεζος παλι καλα που μειωθηκε η καταναλωση,κατι ειναι και αυτο απο ολοτελα!

οσο για το κερδος σε δυναμη ενταξει μεχρι τις 4800 ειναι καλυτερο με πριν!
Λυση για βελτιωση στα ψηλα υπαρχει απλα ουτε διαθεση εχω να ασχοληθω παραπανω ουτε να σπρωξω αλλα λεφτα.

Για 1.4αρι μια χαρα,αν και στην αρχη της μοντας ειχα καποιες αμφιβολιες και τραβιομουν αδικα απο δω και απο κει!Δεν πειραζει ομως αν δεν παθεις δεν μαθαινεις!

να ακούτε τον turbomaniac για να μην παθαίνετε.. ;D ;D
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern said:
μπορει να μην πηρα τα 10αλογα που εταζε ο εγγλεζος παλι καλα που μειωθηκε η καταναλωση,κατι ειναι και αυτο απο ολοτελα!

οσο για το κερδος σε δυναμη ενταξει μεχρι τις 4800 ειναι καλυτερο με πριν!
Λυση για βελτιωση στα ψηλα υπαρχει απλα ουτε διαθεση εχω να ασχοληθω παραπανω ουτε να σπρωξω αλλα λεφτα.

Για 1.4αρι μια χαρα,αν και στην αρχη της μοντας ειχα καποιες αμφιβολιες και τραβιομουν αδικα απο δω και απο κει!Δεν πειραζει ομως αν δεν παθεις δεν μαθαινεις!

τελικη ποσο σου βγαζει τωρα με το 1 stage
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
δεν το εχω τελικιασει.σε ταξιδι ευθεια,180χμ με 5η και 5000στροφες,εδινε κι αλλο!
πιστευω να 200αριζει απλα θελει δρομο να ανοιξει
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern said:
δεν το εχω τελικιασει.σε ταξιδι ευθεια,180χμ με 5η και 5000στροφες,εδινε κι αλλο!
πιστευω να 200αριζει απλα θελει δρομο να ανοιξει
εμενα τοσο παει οχι παντα ομως αντε σε λιγο κατηφορα να δω κ 185
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εχω δει 1.25 μκ6 να βγαζει 195+...
το θεμα για μενα δεν αν 200αριζει αλλα ποσο γρηγορα τα βγαζει
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern said:
εχω δει 1.25 μκ6 να βγαζει 195+...
το θεμα για μενα δεν αν 200αριζει αλλα ποσο γρηγορα τα βγαζει
Σιγουρα.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
το χταποδι απα το focus το εβαλες τελικα?
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern said:
το χταποδι απα το focus το εβαλες τελικα?
οχι μονο την εισαγωγη εχω βαλει τοσο που πηγαν η βενζινες το σκεφτομαι
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
πιστευω οτι θα δουλεψει καλυτερα σε σενα του φοκους...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
σιγουρα θα δεις διαφορα ως προς το καλυτερο παντως στην καταναλωση!
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern said:
σιγουρα θα δεις διαφορα ως προς το καλυτερο παντως στην καταναλωση!
αφου το εχω παρει θα το βαλω αλλα οχι συντομα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread