Riordian said:
Y.Γ του πάνου που φοράει μιλτεκ και 60αρα γιατί το γύρισε σε 55αρι τελικό και πάει καλύτερα;;;
Μπορεί να μην στο έχω εξηγήσει σωστά εγώ!
Οταν αλλαξα το τελικο μαζί με ενα κομμάτι σωλήνας 50cm σε φ55 το αυτοκίνητο έγινε πολύ πιο βιώσιμο καθως κέρδισα αρκετά σε συμπίεση με αποτέλεσμα να δουλεύει πολύ καλύτερα στις χαμηλές στροφές( τις πεμπτης σχέσης πχ) οπου δεν αναγκάζομαι τωρα πλέον να δουλεύω το αυτοκίνητο σε φασμα υψηλων στροφων!Επίσης μείωσα πολύ τον θόρυβο.
Έπειτα όμως απο δοκιμές που έγιναν στο δρόμο διαφορά στην "κόντρα" απο 1τες ή 2ρες δεν είδα ουτε μια!Απο 3τες ήταν αρκετά καλύτερο!
Σε καμπύλη στο δυναμομετρο είδα λιιιιιιίγο καλύτερα αποτελέσματα στις χαμηλές στροφές και καμία διαφορά στις ψηλές!
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Μπάμπη ότι διόρθωσα κάποιες αδυναμίες με τα δικά μου πρότυπα!Απο εκεί και περα ομως με το θέμα της σωλήνας θέλω να πειραματιστώ με μια σωλήνα από τον καταλύτη και πισω σε λίγο μικρότερη διατομή. Αν δω ότι δεν τοτε θα ξανά επιστρέψω στις αρχικές διαστάσεις!Εμενα πιο πολύ μου αρέσει η ασχολία μιας και είναι το χόμπι μου στο να κατσω να ψάξω για να πετύχω το καλύτερο αποτέλεσμα του αυτοκινήτου μου για τα δικα μου πρότυπα και μόνο!
Σιγουρα απο εμπειρία δικών μου ανθρώπων η milltek δεν είναι καμιά τυχαία εταιρεία και μελετάει πολύ τις βελτιωτικες αναβαθμίσεις που βγάζει για τα αυτοκίνητα της παραγωγής!
Να συμπληρώσω επίσης ότι έψαχνα να βρω σκέτο το τελικό της milltek μιας και πιστεύω ότι σαν εξάτμιση είναι πολύ μελετημένη από την αρχή μέχρι και το τέλος.Οπως γράφει και ο Μπάμπης ειναι πολύ σημαντικός παράγοντας το τελικό σε αυτή την εξάτμιση!
Μας έχει απόδειξη οτι και χωρίς πρόγραμμα στα mk7 αποδίδει ΠΟΛΥ καλά!