εδω και καιρο προσπαθουμε να λειτουργησουμε ενα ST 2.0 με πιστονια 12,5:1, μπιελες , πολλαπλή cosworth, εκκεντρα 12,5 βυθισμα με διαρκεια πανω απο 290 μοιρες, πεταλουδα 65 και μπεκ λιγο μεγαλύτερα (240 cc αντι 200 που έχει απο την μανα του, υπενθυμιζω οτι το st δεν εχει επιστροφη βενζίνας, αρα δουλευει 3.8 μπαρ την βενζινα). Προγραμμα εχουμε μια λαλακια της dreamcience με τρεις ρυθμισεις, για 165, 180 και 200+ άλογα, με δυνατοτητα ρυθμισης ρελαντι, αβανς, καυσιμο και κοφτη ανα 3000 στροφες περιπου.
το προβλημα που βγαζει και μπαινει σε safe mode είναι η "υψηλη διακυμανση της τασης του μαπ" για την οποια ο εγκεφαλος θεωρει "υποπτη" την πεταλουδα και ετσι την "νεκρωνει" στο safe mode.
οταν δεν μπαινει safe, ψιλοδουλευει καλα, χωρις πειρακια και με το μιγμα στο 13 περιπου (μετα τις 7 παει και 13.5, αλλα μεχρι εκει, κοφτη τον εχουμε βαλει στις 8200).
σκεφτομαι να βαλω ενα clamp vc-3 της splitsecond με διπλό περιοριστη τάσης ( 0-2.5v κάτω όριο αλλα και 3.5-7v ανω όριο) για να "κοψω" τις υψηλες και χαμηλες τιμες τασης που βγαζει ο μαπ. Τον μαπ τον μετρησα, βγαζει τιμες απο 0 ως 2,5 volt στο ρελαντι και σκεφτομαι να τον κόψω στο 1,5 volt κάτω όριο (όσο είναι σε μαμα μοτερ στο ρελαντι) και 4 βολτ ανω οριο (οσο είναι η τιμη σε μαμα μοτερ στο μεγιστο φορτιο)
παρακαλω για την γνωμη σας.