Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
H πολλαπλη της Cosworth για τα ST παντως αποδεδειγμενα εκοβε, αντι να δινει...Μονο σε 2.3 ή κομπρεσσορατα μοτερ απεδιδε...Μην το παιρνετε ετσι ελαφρα με την εισαγωγη...Αν δεν ειναι σωστη μπορει να κανει μεγαλη ζημια...Επισης αλλο ενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι οτι η Mountune για την εισαγωγη που βγαζει για το ST, λεει πως πρεπει να μπει οπωσδηποτε με 60αρα πεταλουδα και οχι με την μαμα...Αυτα ειναι πραγματα που οι εταιριες τα δουλευουν για ωρες στους παγκους, και οπως ειναι λογικο, δεν μπορουμε εμεις να ξερουμε καλυτερα απο αυτους...
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
BLUE-WHITE said:
H πολλαπλη της Cosworth για τα ST παντως αποδεδειγμενα εκοβε, αντι να δινει...Μονο σε 2.3 ή κομπρεσσορατα μοτερ απεδιδε...Μην το παιρνετε ετσι ελαφρα με την εισαγωγη...Αν δεν ειναι σωστη μπορει να κανει μεγαλη ζημια...Επισης αλλο ενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι οτι η Mountune για την εισαγωγη που βγαζει για το ST, λεει πως πρεπει να μπει οπωσδηποτε με 60αρα πεταλουδα και οχι με την μαμα...Αυτα ειναι πραγματα που οι εταιριες τα δουλευουν για ωρες στους παγκους, και οπως ειναι λογικο, δεν μπορουμε εμεις να ξερουμε καλυτερα απο αυτους...

Και γω θα συμφωνήσω σε αυτά...Είναι ότι έγραψα και πιο πριν!Πρέπει να γίνουν πόλλες δοκιμές για να καταλήξουμε σε ικανοποιητικό αποτέλεσμα που δουλεύει σωστά.Αυτά δεν μπορεί να τα κάνει ο καθένας μόνος του διότι κοστίζει και θέλει πολύ χρόνο!!Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ παίρνουν δύναμη αρκετά δύσκολα σε σχέση με τα υπερτροφοδοτούμενα!!Ειδικά αν δεν ανοιχτεί ο κινητήρας!!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
BLUE-WHITE said:
H πολλαπλη της Cosworth για τα ST παντως αποδεδειγμενα εκοβε, αντι να δινει...Μονο σε 2.3 ή κομπρεσσορατα μοτερ απεδιδε...Μην το παιρνετε ετσι ελαφρα με την εισαγωγη...Αν δεν ειναι σωστη μπορει να κανει μεγαλη ζημια...Επισης αλλο ενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι οτι η Mountune για την εισαγωγη που βγαζει για το ST, λεει πως πρεπει να μπει οπωσδηποτε με 60αρα πεταλουδα και οχι με την μαμα...Αυτα ειναι πραγματα που οι εταιριες τα δουλευουν για ωρες στους παγκους, και οπως ειναι λογικο, δεν μπορουμε εμεις να ξερουμε καλυτερα απο αυτους...

η (μ)πείρα μου έχει δείξει οτι κάποιες φορές πολύ γνωστοι και καταξιωμενοι βελτιωτικοί οίκοι δεν ξερουν τι τις γινιται. Να δίνετε εμπιστοσύνη στον άνθρωπο πίσω απο τον οίκο και όχι στον οίκο.

Η εισαγωγή της cosworth έχει φτιαχτεί για ατμοσφαιρικό μοτερ με 9000 κόφτη και γι΄αυτο δεν δίνει τίποτα σε μαμα μοτερ. Το ευρος λειτουργίας της είναι 5000-9000 στροφες. Στα μοτερ με υπερπίεση δουλευει γιατι η υπερπίεση πετυχαίνει την ίδια μέση πίεση στις 3000 στροφές, που το ατμοσφαιρικό πετυχαίνει στις 8000!! Η μαμα εισαγωγή του ΣΤ κατα την γνώμη μου είναι μια χαρά για ΦΠΕ + εκκεντροφόρους!!! Το Στ πάσχει απο πρόγραμμα πρώτα, μετά εκκεντροφόρους και μετά εξαγωγή. Μόνο αν πας για 200+ άλογα και εφόσον έχεις φτιαξει πρώτα όλα τ΄αλλα που ανέφερα, πρέπει να βάλεις άλλη εισαγωγή

Η μοντουν προτείνει την εισαγωγή της με 60αρα πεταλούδα, γιατι με αυτήν την δοκιμάσανε και προφανώς δούλευε καλύτερα, λόγω της μςγαλύτερης διμέτρου. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν δουλευει με την μαμα, απλά τα καλύτερα αποτελέσματα προφανώς τα είδανε με την 60αρα.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Σωστός ο Turbomaniac. Η πολλαπλή της Cosworth μια χαρά έχει δουλέψει σε αμερικάνικους ατμοσφαιρικούς Duratec με βελτιώσεις 2ου και 3ου σταδίου. Απλά λόγω σχεδίασης και λόγω κατάργησης του συστήματος αυλών μεταβλητού μήκους (που έχει η μαμά πολλαπλή) κόβει πολύ σε χαμηλές - μεσσαίες. Άσε που χρειάζεται γνώστη προγραμματιστή για να αποδώσει...
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
mpokwsths said:
Σωστός ο Turbomaniac. Η πολλαπλή της Cosworth μια χαρά έχει δουλέψει σε αμερικάνικους ατμοσφαιρικούς Duratec με βελτιώσεις 2ου και 3ου σταδίου. Απλά λόγω σχεδίασης και λόγω κατάργησης του συστήματος αυλών μεταβλητού μήκους (που έχει η μαμά πολλαπλή) κόβει πολύ σε χαμηλές - μεσσαίες. Άσε που χρειάζεται γνώστη προγραμματιστή για να αποδώσει...
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν!!Στην Αμερική σε αγωνιστηκά duratec χρησιμοποιούν αυτή την εισαγωγή!!Εχω δει και 220-250 από ατμοσφαιρικό τέτοιο μοτέρ...
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Ναι ρε παιδες...και τα Caterham με τα 250 ατμοσφαιρικα αλογα, τον Duratec του ST φορανε...Ομως εγω μιλαω για την πολλαπλη της Cosworth σε ST με νορμαλ βελτιωσεις, που για εμενα σημαινει αντε full 2ο σταδιο...Απο εκει και πανω αλλαζουν πολλα...
 

vagma

Hero Member
panos.l said:
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν!!Στην Αμερική σε αγωνιστηκά duratec χρησιμοποιούν αυτή την εισαγωγή!!Εχω δει και 220-250 από ατμοσφαιρικό τέτοιο μοτέρ...

μεχρι 330 αλογα απο την sbd motorsport... :)αλλα το θεμα ειναι στα αμαξια μας τι γινεται...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
παιδια, το καπάκι απο το ΣΤ είναι ότι πρέπει για 300 ατμόσφαιρα, με συμπίεση 13:1 όμως, τετραπετάλουδα, καιέκκεντρα με 300 μοίρες και 12 βύθισμα τουλαχιστον. Ελιναι ένα μοτέρ με πολύ καλές προοπτικές...
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Τετραπεταλουδο με σφυριλατα, συμπιεση, εκκεντρα κλπ εχει ενα παιδι στην Κρητη και του εχει βγαλει 240 αλογα αν θυμαμαι καλα...Ανυπομονω να το δω απο κοντα αυτο το ST...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
BLUE-WHITE said:
Τετραπεταλουδο με σφυριλατα, συμπιεση, εκκεντρα κλπ εχει ενα παιδι στην Κρητη και του εχει βγαλει 240 αλογα αν θυμαμαι καλα...Ανυπομονω να το δω απο κοντα αυτο το ST...

δεν νομίζω να ναι και ιδιαιτερα δυσκολο αυτο το προτζεκτ, αν καποιος ξερει να προγραμματίσει τον ΟΜΕΧ. Το συγκεκριμένο μοτερ μπορεί να βγαλει πολλά παραπανω απο 240
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Πράγματι δεν είναι κάτι που δεν γίνεται...Υπάρχουν αρκαιτά st  στην αγγλία με πάνω από 200 ατμοσφαιρικά άλογα...
http://www.burtonpower.com/parts-by-fitment-type/parts-by-engine-ford/ford-duratec-he.html?limit=40&p=1 Εδώ, όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να βρεί αρκετά πράγματα για τους 2.0 και 2.3 duratec.
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Χρηστο κοιτα σε Newman Cams! Παρα πολυ καλοι για το Duratec!

http://www.newman-cams.com/index.html
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
ΣΙγουρα το ξερω..

Απλα γιατι να παρεις Newman cams και να τους κανεις reprofil Coss?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εδω και καιρο προσπαθουμε να λειτουργησουμε ενα ST 2.0 με πιστονια 12,5:1, μπιελες , πολλαπλή cosworth, εκκεντρα 12,5 βυθισμα με διαρκεια πανω απο 290 μοιρες, πεταλουδα 65 και μπεκ λιγο μεγαλύτερα (240 cc αντι 200 που έχει απο την μανα του, υπενθυμιζω οτι το st δεν εχει επιστροφη βενζίνας, αρα δουλευει 3.8 μπαρ την βενζινα). Προγραμμα εχουμε μια λαλακια της dreamcience με τρεις ρυθμισεις, για 165, 180 και 200+ άλογα, με δυνατοτητα ρυθμισης ρελαντι, αβανς, καυσιμο και κοφτη ανα 3000 στροφες περιπου.

το προβλημα που βγαζει και μπαινει σε safe mode είναι η "υψηλη διακυμανση της τασης του μαπ" για την οποια ο εγκεφαλος θεωρει "υποπτη" την πεταλουδα και ετσι την "νεκρωνει" στο safe mode.

οταν δεν μπαινει safe, ψιλοδουλευει καλα, χωρις πειρακια και με το μιγμα στο 13 περιπου (μετα τις 7 παει και 13.5, αλλα μεχρι εκει, κοφτη τον εχουμε βαλει στις 8200).

σκεφτομαι να βαλω ενα clamp vc-3 της splitsecond με διπλό περιοριστη τάσης ( 0-2.5v κάτω όριο αλλα και 3.5-7v ανω όριο) για να "κοψω" τις υψηλες και χαμηλες τιμες τασης που βγαζει ο μαπ. Τον μαπ τον μετρησα, βγαζει τιμες απο 0 ως 2,5 volt στο ρελαντι και σκεφτομαι να τον κόψω στο 1,5 volt κάτω όριο (όσο είναι σε μαμα μοτερ στο ρελαντι) και 4 βολτ ανω οριο (οσο είναι η τιμη σε μαμα μοτερ στο μεγιστο φορτιο)

παρακαλω για την γνωμη σας.
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
βγαλε το σωληνακι του μαπ και βαλτο σε καποια αλλη παροχη αερα για να περνει μικροτερη εντολη! ok234
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν δουλεψε τιποτε με τον αερα, μαλλον έχει πολύ υποπίεση λόγω συμπίεσης και ο μαπ βγαζει σφαλμα, μιας και κανονικά στο ρελαντι πρεπει να στελνει σήμα 1,3-1.6 βολτ στον εγκέφαλο και αυτο, στέλνει 0.4-0.6.

Ενα clamp VC3 της slitsecond, νομίζω είναι ότι πρέπει για την περίσταση...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread