Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ναι, ο περιοριστης έχει και αντισταση μεσα, αλλα η αντισταση προκαλει πτωση τασης και εμεις τωρα θελουμε άνοδο της  τασης στο ρελαντι

πιο πολύ με διοdο και διοδο ζενερ δουλευουν τα voltage clamp
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
τελικά πραγματι ηταν θεμα μαπ.

λόγω της υψηλης συμπιεσης (12,5:1), ο μαπ έδινε λαθος ταση στον εγγεφαλο με αποτελεσμα να μπαινει σε safe mode.

άντιμετωπιστηκε με ενα voltage clamp VC3 της splitsecond.

το παραπανω προβλημα θα αντιμετωπισει οποιοσδηπωτε θελει να φτιαξει ενα ατμοσφαιρικο st150 πανω απο 210 άλογα και δεν θελει να καταφυγει σε άγγραφο.

με το προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο δεν υπαρχει προβλημα, να ναι καλα το race2000 και το genius2 το οποιο έχουν σχεδόν όλοι οι προγραμματιστες της πιάτσας.

τα μαμα μπεκ δεν φτανουν με τιποτα για πανω απο 200 άλογα, εμεις βαλαμε 340 απο στ225, αλλα και 250-300 να βρεθουν, πιστευω θα ναι οκ.

σε αποδοση, με βαση αυτα που φοραει το αμαξι και εφοσον ο ktech κανει καλα την δουλεια του με το προγραμμα, δεν περιμενω κατω απο 215, αλλα ούτε και πανω απο 230 άλογα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread