Λένε πρέπει να ναι φαρδύτερο. Βασικα όσο φαρδύτερο το καλύτερο, αλλά πρέπει να στενεύει ομαλά στο τέλος να γίνεται ίδιο με της εξάτμισης, η οποία πρέπει για 150 άλογα να είναι τουλάχιστον 55 χλστ
Ο καταλύτης ο εργοστασιακός υποτίθεται είναι εντάξει για μέχρι και +20-30% δύναμη δεν έχει κάποιο πρόβλημα και για παραπάνω αν έχεις ελεύθερη εξάτμιση. Αν δεν έχεις εκτεταμένες μετατροπές για μέχρι +50% δεν έχεις πρόβλημα. Ένας καλός συρμάτινος απελευθερώνει την εξάτμιση λίγο ακόμα και έχει περίπου +50% καλύτερη ροή. Κοστίζει περίπου 150-200 ευρώ για 200 αλογα
Ο εξατμισας ειπε περιπου 300Ε για 200 ωπων καταλυτη euro6.
Post automatically merged:
Ολη τωρα ειναι η εξατμιση ειναι 55μμ, λετε να ειναι καλυτερα το downpipe να ειναι φαρδυτερο; Λετε να εχει προβλημα ή φθορα ετσι με 55αρα ολη η εξατμιση;
Επειτα απο πολλη εντονη δυνατη χρηση, το καπω δεν ζεματαει, παροτι σημερα εχει 16-17 βαθμους θερμοκρασία, αρα με 200αρη καταλυτη εχει πραγματι χαμηλοτερη θερμοκρασία και φθορα η μηχανη, παροτι με ροδελες, σπριντ μπουστερ, υγραεριο και racechip.
Ε όσο ελευθερώνεις πίσω είναι καλύτερα για τον κινητήρα με turbo, αφού και μόνο του το turbo έχει επαρκές back pressure όπως λένε στα χωριά. Απλά είναι χειρότερο για ... Το αυτί σου και τα αυτιά των γύρω (μωρά στη γειτονιά που ξυπνάνε, ηλικιωμένοι που παθαίνουν εμφράγματα, κλπ)