Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Αν αλλαχθεί ο καταλύτης με έναν μεταλλικό εκατό ωπών, θα πάψει να εκλαμβάνεται το αυτοκίνητο ως euro 6; Θα έχει πρόβλημα με ρύπους ή με καυσαέρια; είναι απαραίτητο να αλλαχθεί το κταπόδι και το dowpipe (κατωαγωγός);
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Δεν το γνωριζω να στο απαντησω, το μονο που ξερω στην πραξη ειναι οτι οντως αυξανονται οι ριποι που εκπεμπει το αμαξι, αλλα δεν επηρεαζονται τα τελη κυκλοφοριας ουτε οι δυνατοτητες του αυτοκινητου για μετακινηση πχ στον δακτυλιο.
Επισης ξερω οτι με αγωνιστικο καταλυτη (100 η 200psi) εισαι νομιμος και σε τυχον ελεγχο της αστυνομιας. Αρα λογικα περνας και το κτεο κανονικα.
Το θεμα ειναι οταν εχεις καταργησει τελειως τον καταλυτη. Εκει ειναι λιγο πιο ζορικα με ελεγχους.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Να αλλαζόταν το downpipe; ή και ο καταλύτης; πώς να γινοταν η αλλαγη (φαρδος και λοιπα); στην υπάρχουσα μετατροπή.
 
Last edited:

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
O καταλυτης ειναι μερος του downpipe. Πας σε εξατμισα και του λες να σου κανει ενα downpipe χωρις καταλυτη σε μεγαλυτερη διαμετρο απο οτι το μαμα downpipe (πχ 60mm).

Στην πρωτη φωτογραφια βλεπεις ενα downpipe για φιεστα 1.0 χωρις καταλυτη, και στην δευτερη βλεπεις το ιδιο downpipe(ιδια διαμετρο 60mm) ΜΕ αγωνιστικο καταλυτη 200 κυψελων.
 

Attachments

  • SFDC078_3QUARTER.jpg
    SFDC078_3QUARTER.jpg
    188.1 KB · Προβολές: 3
  • SFDX078_3QUARTER.jpg
    SFDX078_3QUARTER.jpg
    188.4 KB · Προβολές: 3

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ο σωληνας προς τα πισω γινεται 54φ εσωτερικο. Αρα να ζητουσα ενα downpipe 54φ με καταλυτη 200 κυψελων; Η πολλαπλη να μεινει η ιδια;
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Για εμενα, καλο θα ειναι να μιλησεις με τον προγραμματιστη που θα εμπιστευτεις για να στο προγραμματισει αμεσως μετα αφου αλλαξεις εξατμιση, θα σου πει εαν ειναι να κανεις 55άρα η 60άρι downpipe. Εγω θα εκανα 60άρι.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Αρα η πολλαπλη να μεινει και να αλλαχθει (αν αλλαχθει) το downpipe μαζι με καταλυτη αγωνιστικο 200 κυψελων. Το εργοστασιακο downpipe τι διαμετρο εχει; Με καταλυτη 200 κυψελων θα υπαρχει προβλημα με ρυπους, θορυβο και καταναλωση; μηπως αναβει λαμπακι;
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Oι ρυποι θα ειναι προφανως περισσοτεροι αλλα θα εισαι εντος νόμου, ο θορυβος θα αυξηθει, για καταναλωση δεν νομιζω οτι επηρεαζει. Λαμπακι εφοσον προγραμματιστει το αμαξι απο καποιον σωστά δεν θα ανάβει. Με την πολλαπλη δεν ασχολεισαι καν, εαν δεν κανω λαθως ειναι "εσωτερική" στα 1000άρια και καταληγει σε μια εξοδο, γενικα δεν την πειραζεις καπως.

Οπως και να εχει οπως σου ειπα και στα PM, το 90% της δουλειας ολης ειναι ο προγραμματισμος που γινεται στο αμαξι μετα απο καθε αλλαγη. Εαν ειναι να συνεχισεις με το tuning στο 1000άρι σου, εμπιστευσου τα χρηματα σου σε ανθρωπους που το γνωριζουν πολυ καλα και εχουν ασχοληθει με αυτο και γνωριζουν τις αντοχες του. Αλλιως συνεχεια θα τρεχεις και δεν θα φτανεις.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Εστω οτι γινεται αλλαγη downpipe και καταλυτου, αλλα δεν ρυθμιζεται στον προγραμματιστη. Θα υπαρχει προβλημα; Θα αναβει λαμπακι; Και κατι ακομη, αν μεινει οπως ειναι η εξατμιση, θα εχει προβλημα; Διοτι καποιος ειπε οτι φαρδυτερη διατομη σωληνα και ελευθερο τελικο διχως αγωνιστικο καταλυτη, ειναι βλαβερο, μενουν καταλοιπα στην μηχανη.
 
Last edited:

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Οχι δεν υπαρχει θεμα ετσι οπως εισαι τωρα. Εφοσον δεν εχεις αλλαξει καθολου το downpipe, απλα εχεις ελευθερωσει την εξατμιση απο εκει και πισω ουσιαστικα δν εχεις αλλαξει κατι τοσο πολυ πλην του ηχου. Ναι θα υπαρχουν θεματα εαν κανεις οποιαδηποτε αλλαγη στο downpipe και δεν προγραμματισεις. Ειτε λαμπακια ειναι αυτά είτε το αμαξι δεν θα λειτουργει σωστά, και στις χαμηλες στροφές λογικά θα ειναι "νεκρό".
Ο προγραμματισμος ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ. Οποιαδηποτε αλλαγή σε εισαγωγή, εξαγωγή ΑΠΑΙΤΕΙ επαναπρογραμματισμο για να δουλεψει σωστά.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ωστοσο ετσι οπως ειναι παρατηρηθηκε βελτιωση στην αποδοση πλην (και) του ηχου, δηλαδη ωφελησε.Επιμενω για downpipe-καταλυτη, γιατι καποιος ειπε για το φαινομενο venturi, εξ αιτιας του οποιου αν ειναι αλλαγμενος φαρδυτερος σωληνας εξατμισεως και καζανι, αλλα δεν ειναι αλλαγμενος ο καταλυτης τοτε μενουν καταλοιπα στην μηχανη εν καιρω. Δεν ξερω αν ισχυει βεβαιως.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Και το αλλο ζητημα ειναι, ο καταλυτης 200 κυψελων θα ειναι προδιαγραφης euro6;
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Yπαρχουν καταλυτες 200κυψελων euro6 αλλα ειναι απλησιαστοι σε τιμη απο οσο γνωριζω. Βεβαια δεν κερδιζεις κάτι. Ουσιαστικα μονο το περιβαλλον κερδιζει.
Στο θεμα του downpipe δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου ειπαν οτι ενας πιο ελευθερος καταλυτης κ ενα πιο μεγαλο downpipe θα αφηνει καταλοιπα στην μηχανη. Ισα ισα που τα καυσαερια θα φευγουν πιο ευκολα προς το επομενο μερος της εξατμισης.
Ωστοσο δεν θα το παιξω ειδικός, θα σου ξαναελεγα οτι ειναι θεματα προς συζητηση με εναν εμπειρο προγραμματιστη
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ειπε οτι με τον εργοστασιακο καταλυτη θα μενουν καταλοιπα και θα ειναι βλαβερο για την μηχανη.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
εφοσον δεν εχεις αλλαξει καταλυτη η downpipe γενικως, δν νομιζω οτι προκυπτει θεμα με τα καυσαερια. Παραμενουν οπως ηταν.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Αρα δεν ειναι γνωστο κατι περι τουτου. Αρα αν μεινει ετσι θα ειναι ενταξει; Ευχαριστω πολυ.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Nαι το τμημα της εξατμισης που εχεις αλλαξει δεν επηρεαζει τοσο την πορεια των καυσαεριων. Το ιδανικο θα ηταν να γινεται προγραμματισμος σε οποιαδηποτε αλλαγη κ αν κανεις αλλα τωρα εισαι καλα ετσι, δεν θα εχεις προβλημα.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ευχαριστω πολυ για την γνωμη και τις πληροφοριες.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
εικόνα_Viber_2021-09-06_16-27-32-394.jpgεικόνα_Viber_2021-09-06_16-15-58-258.jpgεικόνα_Viber_2021-09-06_16-15-57-823.jpgεικόνα_Viber_2021-09-07_12-55-04-088.jpg


Επιτελους εγινε ολο φ55 εκατ. σωλην με ελευθερας ροης τελικο και ελευθερας ροης μεσαιο ανοξειδωτα.
Ο ηχος ειναι αρκετα πιο αγωνιστικος, οχι πολυ θορυβωδης, οχι ενοχλητικος, οχι εριστικος.
Η αποδοση φαινεται να αυξηθηκε και να ειναι ομαλωτερη.
Εγινε και ελεγχος καταλυτου, ειναι ενταξει.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car and alexandrostak

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
τι διαστάσεις έχει το μεσαιο σου ; διαμετρος μηκος ;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread