Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Άλλαχθηκε σε φοκους μκ3 1.0 η εξατμιση απο 50 σε 55 που καταληγει 52,5. Το μεσαιο ειχε βγει, αλλα επειτα απο δοκιμες διαπιστωθηκε οτι εχασε το αμαξι στις χαμηλες στροφες. Μπηκε ενα αλλο μεσαιο. Αν αλλαχθει και το τελικο με καποιο πιο ελευθερο θα αυξηθει η αποδοση; απο θορυβο θα γινει ενοχλητικος; τωρα ο θορυβος ειναι αισθητα λιγο πιο δυνατος και ελαφρως μπασος απο το εργοστασιακο, ακουγεται περισσοτερο στις χαμηλες στροφες, αλλα δεν ειναι καθολου ενοχλητικος ή προκλητικος.
 
Last edited:

pk91

MK7
Member
Apr 28, 2016
249
46
28
30
Το σωστο ειναι να αλλαχτει και το τελικο με ενα πιο ελευθερο το οποιο σιγουρα ομως θα σου αυξησει τον ηχο.Με την αλλαγη της εξατμισης συνηθως το αμαξι και κυριως ενα 1000αρι καπου χανει,γι αυτο η λυση ισως ειναι ενα προγραμμα για να δουλεψει σωστα.Απλα για να μπεις στην διαδικασια του προγραμματος αλλαξε οτι ειναι να αλλαξεις και μετα βαλτο.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Εγινε επαναπρογραμματισμος απο 125-140. Νομιζω η τελικη ταχυτητα ή μειωθηκε ή δεν επιτυγχανεται τοσο ευκολα οπως στην αρχη. Τι προτεινετε;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Αλλαγή τελικού σημαίνει σίγουρα παραπάνω θόρυβο (ότι και άλλο να αλλάξεις, με μαμά τελικό δεν αλλάζει ο θόρυβος) και απειροελάχιστη βελτίωση απόδοσης. Πιθανότατα με ότι έχεις κάνει να έχεις χάσει σε δύναμη, όχι να έχεις κερδίσει....
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Για ποιο λογο η μειωση αποδοσεως; Τί θα μπορούσε να γίνει;
Ολη η αλλαγη εγινε απο την καταληξη του downpipe (το downpipe εμεινε οπως κανονικα) μεχρι την αποληξη. Αλλαχθηκε με μια απο cmax diesel. Η εργοστασιακη απο το dnpipe μεχρι την αποληξη ητανε 50, η παρουσα ειναι 55 και προς την αποληξη στενευει μεχρι 53. Το τελικο καζανι ειναι πιο μικρο λιγο απο το εργοστασιακο.

Υ.Γ. Ace η συμβουλη σου ειναι παντοτε ενδιαφερουσα και ωφελιμη.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Δεν θα αλλαζα με τιποτα μια εξατμιση βενζινης με μια πετρελαιου. Σιγουρα τα πιο πολλά στρώματα ασφαλείας για τα καυσαερια του πετρελαιου βρισκονται στο downpipe, αλλα δεν νομιζω οτι οι εργοστασιακες εξατμισεις απο εκει και μετά ειανι απλά σκέτη σωλήνα. Ακόμα και τα καζανάκια μέσα έχουν υλικά που "ρουφάνε".
Επίσης απο οτι καταλαβα για να λες οτι πηγες απο τα 125 στα 140, μαλλον έβαλες προγραμμα κονσερβα δηλαδη ετοιμο. Να φανταστώ Rica η κατι παρομοιο;;
Αν εβαλες κονσέρβα-προγραμμα αυτο σημαινει οτι δεν έιναι φτιαγμένο ώστε να διαβάζει τις αλλαγες που έχεις κανει στην εξατμιση και να καθορίζει τις τιμές που πρέπει με βάση αυτη την αλλαγη.
Αρα ούτε απο προγραμμα είσαι σωστός.

Λύση κατ 'εμέ.
Εξάτμιση βαλε την μαμά αμέσως η πηγαινε σε εξατμισά να σου βάλει μια ελευθερη σε διαστάσεις που θες εσυ και προτεινεται για το 1.0 (πχ 60άρα). Μετά θες custom προγραμμα για να προσαρμοσει την αλλαγη της εξατμισης που εκανες στα μετρα του αυτοκινητου. Διαλεξε εναν προγραμματιστη Ελληνα της αρεσκίας σου και πηγαινε.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Σε προγραμματιστή έγινε. Η υπόθεση πρόγραμμα ήτανε σκέτη περιπέτεια. Τί εξάτμιση προτείνεται για φοκους 1.0;
 
  • Like
Αντιδράσεις: Dimitris

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Σε προγραμματιστή έγινε. Η υπόθεση πρόγραμμα ήτανε σκέτη περιπέτεια. Τί εξάτμιση προτείνεται για φοκους 1.0;
60άρι downpipe, και ή 60 η υπολοιπη ή ελαχιστα πιο στενη. Απο downpipe και πισω (για παραδειγμα 55 ή εαν δουλευουν οι εξατμισαδες κατι μεταξυ 55-60).

Οι πιο γνωστές εταιριες πάντως βελτιώσεων συνιστούν 60άρα όλη (downpipe + catback).
Εγώ μετά απο διάφορες συζητήσεις, σκέψεις και αποτελεσματα απο αλλους θα έπαιζα ή 60 όλο η οπως σου ειπα πιο πανω(60 downpipe και ελαχιστα πιο στενή μετά).

Βέβαια οπως σου ξαναειπα, μετά θες προγραμματιστή (που να ξερει τα 1000άρια και να τα δουλευει) ώστε να δεις και τα αναμενομενα κ σωστά αποτελεσματα..

Γιατί η υποθεση προγραμμα ηταν περιπετεια;
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Διαφορες οι γνωμες απο τεχνικους, μηχανικους, εξατμισαδες και αλλους για το πως να ειναι το φ, 50,55, 60 και λοιπα.
Τελικως επι της συγκεκριμενης αλλαχθηκε το τελικο με ενα ανοξειδωτο ελευθερας ροης και ο σωληνας ολος (οχι το downpipe) εγινε 54 φ εσωτερικο-55φ εξωτερικο. Αυτοι που εφτιαξαν πριν την εξατμιση ειχαν κανει πολυ κακη κατασκευη με σωληνες ο ενας μεσα στον αλλον (εμποδια σαν δοντια) με αποτελεσμα να εμποδιζει-δυσκολευει την ροη αερος και πολυ πιθανον να αυξανει την καταναλωση καυσιμου (σημειωθηκε αυξηση καταναλωσεως απο 8.1 - 9.4 τον τελευταιο καιρο).
Προς το παρον φαινεται να ειναι ενταξει στις χαμηλες στροφες και να εχει αυξηθει στις υψηλες στροφες.

Γιατι επειτα απο επαναπρογραμματισμο και αφου ετρεμε στις χαμηλες στροφες (1700-2200) με πεμπτη και εκτη ταχυτητα σε εναμισο-δυο μηνες εσπασε δυο πιστονια. Απο 125 ειχε φτασει 152 ιπποδ.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Θα μπορουσες να αναφερεις που εγινε ο επαναπρογραμματισμος; Η ζημια ειναι σοβαρη και καλο ειναι να γνωριζουμε για να αποφυγουμε καταστασεις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: George.B.

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Μονο σε π.μ. για να μην εκτεθει ή προσβληθει κανεις. Βεβαιως εκτοτε το αμαξι που επαναπρογραμματιστηκε παλι φτανοντας 140 ιπποδ. ειναι ενταξει.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Διαφορες οι γνωμες απο τεχνικους, μηχανικους, εξατμισαδες και αλλους για το πως να ειναι το φ, 50,55, 60 και λοιπα.
Τελικως επι της συγκεκριμενης αλλαχθηκε το τελικο με ενα ανοξειδωτο ελευθερας ροης και ο σωληνας ολος (οχι το downpipe) εγινε 54 φ εσωτερικο-55φ εξωτερικο. Αυτοι που εφτιαξαν πριν την εξατμιση ειχαν κανει πολυ κακη κατασκευη με σωληνες ο ενας μεσα στον αλλον (εμποδια σαν δοντια) με αποτελεσμα να εμποδιζει-δυσκολευει την ροη αερος και πολυ πιθανον να αυξανει την καταναλωση καυσιμου (σημειωθηκε αυξηση καταναλωσεως απο 8.1 - 9.4 τον τελευταιο καιρο).
Προς το παρον φαινεται να ειναι ενταξει στις χαμηλες στροφες και να εχει αυξηθει στις υψηλες στροφες.

Γιατι επειτα απο επαναπρογραμματισμο και αφου ετρεμε στις χαμηλες στροφες (1700-2200) με πεμπτη και εκτη ταχυτητα σε εναμισο-δυο μηνες εσπασε δυο πιστονια. Απο 125 ειχε φτασει 152 ιπποδ.
Η ζημια ειναι απο τις σοβαρές που έχουμε ακούσει στα 1000άρια και για να μου λες σε 2 μηνες οτι εγινε αυτο σημαινει οτι εγινε λογω κακου προγραμματισμου.
Εχουμε ξαναπει οτι οι 1000άρηδες δν ειναι ενας κινητηρας που απλα ανεβαζεις πιεση τουρμπινας και σου δινει πισω αλογα.
Στην αγγλια εσπασαν αμετρητα μεχρι να βρουν την χρυση τομή.
Ελπιζω ο προγραμματιστης να σε καλυψε οικονομικως αν και αυτά ΣΠΑΝΙΑ εως ποτέ δεν γινονται στην Ελλάδα.


Πίσω τωρα στο θεμα εξατμιση, δεν εχω καταλαβει, την εξατμιση την θες για το θεμα επιδοσεων η για το θεμα ηχου;
Μας ειπες οτι έκανες Φ55 το catback (ετσι λεγεται ο σωλήνας απο το downpipe και πισω). Το downpipe ποσο το έχεις τώρα;
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Ητανε πραγματι πολυ σοβαρη βλαβη και πολυ κοστοβορα. Δεν καλυφθηκε απο κανεναν.
Περισσοτερο για επιδοση ειναι το ζητημα της εξατμισεως. Το catback αλλαχθηκε με φ55. Το downpipe το εργοστασιακο ειναι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Dimitris

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Νομιζω οτι με stock downpipe δεν εκμεταλλευεσαι σωστά το catback.
Θες ενα 60άρι downpipe τώρα και μετα προγραμματισμό. Στην θεση σου βασικα αυτο θ εκανα
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Για 60 καποιοι ειπαν οτι ειναι πολυ φαρδυ, αλλος ειπε οτι το 50 ειναι το πιο ορθο. Συνεπως γι αυτο επελεξα 55 επειδη δεν βγαινει ακρη και κατοπιν παροτρυνσεως ενος μηχανικου και του τεχνικου εξατμισα για το 55. Το downpipe δεν ξερω τι αλλαγη να επιφερει στην αποδοση και επειδη εδω πολλοι τεχνικοι δεν γνωριζουν ή θελουν να αρπαξουν γι αυτο ας μεινει οπως ειναι.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Dimitris

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Ρε φιλε το downpipe ειναι αυτο που το πνιγει περισσοτερο. Σε πολλα αμαξια σκεψου με μεγαλυτερες εξατμισεις πολλοι αλαζουν το downpipe χωρις ν πειραξουν πιο πισω την εξατμιση.
Αρχικα αφου εισαι με το μαμα downpipe αυτο σημαινει οτι εχεις και τον μαμα καταλυτη μεσα, αρα δεν μπορεις να κερδισεις πραγματα στον προγραμματισμο απο την εξατμιση.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Πιθανώς, αλλά ως τώρα δεν ξέρω κάποιον εμπιστεύσιμο τεχνικό (αν εξαιρέσω μόνον έναν ίσως) που να γνωρίζει. Όπως έγραψα φαίνεται να αυξήθηκε η απόδοση στις υψηλές στροφές (στις χαμηλές στροφές εντάξει διχως απωλεια).
 
Last edited:

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Λοιπόν για να φανεί η αλλαγή και οι κακοτεχνίες από προηγούμενους τεχνικούς κοιτάξτε πώς ήτανε ο σωλήνας μέσα:IMG_20210805_152854.jpg Πήγα στην Beda στον Φάνη, το ήλεγξε όλο, κατάλαβε πολύ γρήγορα τις κακοτεχνίες, εξήγησε τί είναι καλό να γίνει , διορθώθηκαν όλες οι κακοτεχνίες καθώς έγινε ομοιόμορφος ο σωλήνας φ55 εξωτερικό (φ54 εσωτερικό)σε πολύ καλή τιμή. Έκτοτε το αμάξι σαφώς έχει αυξημένη απόδοση και άρχισε να ομαλοποιείται η κατανάλωση καυσίμου.
IMG-90e989372615c6a8858c75ff4654f416-V.jpg
IMG_20210805_153853.jpg
 
Last edited:

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Δυστυχως το "οτι πληρώνεις, παίρνεις.." επιβεβαιωνεται και εδώ.
Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι οι χαλια δουλειες ειναι κ τσαμπα.. Αλλα ποσο κριμα ειναι να εχεις χασει ποσα χρηματα και να σου κανουν τετοια δουλεια πανω στο αμαξακι σου.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Ευτυχώς που το πήγα και έγινε εκεί το αμάξι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread