turbomaniac said:προεδρε μαλλον τσαμπα τ΄αλλάξανε τα πίσω...
Το ιδιο πραγμα ειναι Κωστα. ..ιδια ρουλεμαν φορανε κ τις περισσοτερες φορες χαλαει το εσωτερικο ρουλεμαν!kostg said:Tα πίσω άκρα με τα δισκόφρενα (focus I, fiesta ST), βγάζουν εξίσου συχνά προβλήματα με τα ρουλεμάν; Τι λέει η εμπειρία σας;
Ναι έχουν ένα θεματάκι τα fiesta, focus με τα πίσω ρουλεμάν (αν έχουν ταμπούρο).Κολλάνε για τα καλά μερικές φορές και ούτε το ταμπούρο δεν βγαίνει...Η λύση είναι να λύσεις όλο το ακρο από την πίσω πλευρά!mk1 Stelios said:ιδια ρουλεμαν φορανε κ τις περισσοτερες φορες χαλαει το εσωτερικο ρουλεμαν!
proedros said:αλεξ δεν μπορεις να φανταστεις ποσο θορυβο εκαναν οι πισω τροχοι μολις το αμαξι ανεβηκε ανεβατοριο και γυρισαμε με το χερι τους τροχους....
mk1 Stelios said:...δεν ειναι καθολου παραξενη Θειο!! Εχω αλλάξει εγω σε φιεστα 2007 με 70.000χλμ
mk1 Stelios said:Απλα το ολο συστημα δεν εχει μελετηθει καλα με αποτελεσμα να χαλαει το ρουλεμαν λογο του οτι ρινισματα μεταλλου απο τα καταλοιπα του φρεναρισματος περνανε την τσιμουχα κ μπαινουν
μέσα στο ρουλεμαν μαζι με την βοηθεια νερου οταν περναει το αμαξι απο "λιμνες" ..για αυτο κ χαλαει παντα το εσωτερικο ρουλεμαν, που κανονικα θα επρεπε να χαλαει το εξωτερικο (παντα για τους πισω τροχους μιλαω)
είναι από την αλουμινένια σωλήνα που έχεις,το ίδιο έχω και εγώ αλλα από την πολλαπλήkas said:Δεν ξερω αμα το εκανε απο την αρχη ή απο την στιγμη που εβαλα την χοανη και μετα..παντως εδω καιρο στις 3000(μεχρι 3500) στροφες σταθερα μου ακουγετε απο την μηχανη ενας περιεργος θορυβος(ενα ''μουγκριτο'') και δεν μπορω να το καταλαβω τι παιζει..
εμένα αντιθέτως με τρελαίνει και βάζω το χέρι μετά στην τσέπη για να πληρώσω την βενζίνηkas said:σιγουρα ειναι απο αυτο..??σαν να ερχετε απο κινητηρα μου φαινεται..θα το δοκιμασω αυριο παλι..μου σπαει πολυ τα νευρα..
(Υ.Γ οχι δεν ειμαι καθολου ψειρας )
proedros said:...Πλεον τα μονο που δεν εχουν αλλαχτει ειναι top mount και silent block