Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
και με τους δίσκους θα στο κάνει αυτό.....
καθόλου δύσκολο δεν είναι αυτό...αρκεί να βρεις πίσω άκρα από focus 98-04 ( focus 1 )
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Μπρος πίσω από ST πόσο θα κοστίσουν?Μάλλον για μεταχειρισμένα θα παίξω,αλλά δεν λέω όχι και σε καινούργια αν τα βρω σε καλή τιμή!!!!
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Άστα τα καινούργια....

Γύρω στα 200 με 250 θα στοιχίσουν τα πίσω και άλλα τόσα για μπροστά.Απλά θα πρέπει να υπολογίσεις και θα χρειαστούν δισκόπλακες-τακάκια
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Φίλε μου, γιατί δεν κοιτάς για άλλο αυτοκίνητο? Διαβάζω σε διάφορα θέματα και βλέπω ότι είσαι πρόθυμος να ρίξεις χρήματα πάνω στο αμάξι. Γιατί δεν σκέφτεσαι την αντικατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (όσο και να είναι δεμένος συναισθηματικά με αυτό) μιας και τα οικονομικά σου απ ότι έχεις δηλώσει πάνε καλύτερα. ;)
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Thanks Scorpion,θα το ψάξω και θα ενημερώσω!!!!!

Γιατί με 35.000χλμ πρώτο χέρι και στην κατάσταση που το έχω εγώ δεν πρόκειται να βρω StuparArt!!Που και να βρω θα θέλω στην καλύτερη 5000-6000,άρα καλύτερα να τα κρατήσω για να πάρω το ST(Που λέει ο λόγος)!!
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Για μένα βρες ενα st 150 πωλούνται φθηνά και σίγουρα υπάρχουν προσεγμένα κ με λίγα χλμ
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Μια λύση (και πολύ σωστή κατά την άποψη μου) είναι και αυτή… μη ρίχνεις καθόλου λεφτά σε αυτό και θα έρθεις πιο γρήγορα στην απόκτηση του ST2 ;)
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Βασικά μάλλον το ξεχνάω για πίσω δισκόφρενα γιατί ένας που πήρα τηλ μου έλεγε ότι πρέπει να αλλάξω και πίσω άξονα!!!ST150 με τίποτα(Δεν πάει μια,και ποίος πληρώνει φόρο πολυτελείας?)!!!Για ST2 πάλι ναι,αλλά με 21.000 ευρώ είναι απατηλό όνειρο :/
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Δεν ισχυει αυτο που σου ειπε,θα σου πουν καλυτερα τα παιδια που εχουν βαλει πισω δισκοφρενα 'η οπως εχουν αναφερει εδω στο θεμα,αν διαβασεις παλιοτερα μηνυματα θα δεις οτι δν χρειαζεται αλλαγη ολου του αξονα.

Υ.Γ. πισω δισκοφρενα νομιζω πουλαει ο yiannis_s απο focus 1.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Συμφωνώ με τον Crazy. Δε θέλει αλλαγή άξονα. Απλά τα άκρα κομπλέ χρειάζεσαι (με abs, αν θυμάμαι καλά έχει το αυτοκίνητό σου), σωληνάκια και ντίζα χειροφρένου (προαιρετική γιατί μπορείς να κάνεις πατέντα στην υπάρχουσα). Και γι' αυτό που γράφει ο Stuparart, ναι μεν, αλλά. Αφού ξεκίνησες να φτιάχνεις το δικό σου, τελείωσέ το. Και φυσικά κράτησέ το για όσα χρόνια ακόμα αντέξει. Το να το πουλήσεις τώρα 4000 ευρώ (και αν πιάσει τόσο) δεν αξίζει. Το 4000 το γράφω γιατί πήγα να κάνω δοκιμαστικά ασφάλεια στην anytime για το δικό μου και μου έγραψε μήνυμα ότι δεν μπορώ να το ασφαλίσω πάνω από 4500 ευρώ. Τόσο κοστολογούν ένα fiesta του 2007 πλέον. Δεν αξίζει...
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
να κανω μια ερωτηση καθως προσπαθω να κατανοησω το αμαξι καλυτερα. το ST εχει πιο ενισχυμενες αντισπρεπτικες στο πισω αξονα ή ιδιες με του S κ των υπολοιπων μικροτερων μοντελων?
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
το αμάξι μας.όπως είπε και ο arkas δεν έχει αντιστρεπτικές.
αν αποφασίσεις να βάλεις δίσκους είναι εύκολο κομμάτι.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν έχει αντιστρεπτικές κανένα fiesta και πιο συγκεκριμένα το st έχει διαφορετικό (πιο σκληρό) ημιάκαμπτο άξονα από τα υπόλοιπα μοντέλα (απλά και S).
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
scorpion said:
το αμάξι μας.όπως είπε και ο arkas δεν έχει αντιστρεπτικές.

ωωωοουυυ..αυτο πονεσε!ειχα την εντυπωση πως οι ημιακαμπτοι θα ειχαν κατι αντιστοιχο.

το καταλαβαινω οτι ειναι ευκολη μετατροπη και στα 2 γαλλικα, ειχα κινηθει αντιστοιχως με αλλαγη μονο των ακρων . θεωρητικα στα fiesta βλεπω πως υπαρχει και δυνατοτητα απο αλλα μοντελα που αυτο ειναι πολυ καλο απο θεματα συμβατοτητας.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ευχαριστω θα το κοιταξω για τη white line ,απλα για να μην ξευφευγουμε απο το νημα ρωτησα πιο πολυ απο θεμα αξονα δηλ. αν υπηρχε αντιστρεπτικη κ στο st ηταν πιο μεγαλη, θα αξιζε να περασεις και ολοκληρο τον αξονα μαζι με τα δισκοφρενα για οδηγικη βελτιωση.
 

scorpion

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Ximiki Veltiosi said:
το καταλαβαινω οτι ειναι ευκολη μετατροπη και στα 2 γαλλικα, ειχα κινηθει αντιστοιχως με αλλαγη μονο των ακρων . θεωρητικα στα fiesta βλεπω πως υπαρχει και δυνατοτητα απο αλλα μοντελα που αυτο ειναι πολυ καλο απο θεματα συμβατοτητας.

οι επιλογές που έχεις είναι
Η πιο κλασική είναι από focus 98-04 ή από st (είναι ακριβώς ίδια με διάμτερο 252mm) απλά οι μαντράδες χρεώνουν διαφορετικές τιμές και λένε ότι δεν είναι ίδια
η δεύτερη και η πιο δύσκολη είναι του focus1 ST170 με 280mm. Δύσκολη όχι στην τοποθέτηση αλλά στην εύρεση των άκρων

Για μένα αυτά είναι τα πιο σωστά πράγματα που μπορείς να βάλει κάποιος
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
δεν διαφωνω μετα απο σορια μετατροπων επι συναπτα ετη σε ολα τα μηκη και πλατη του αυτοκινητου το δινω ως το best value for money και αποδοσης το να βαλεις πισω δισκοφρενα μετα τις coil over...
 

kjohn

Newbie
Nov 11, 2010
7
0
1
40
ΝΕΑ ΑΡΤΑΚΗ
Παιδιά εγώ όταν τοποθέτησα 300mm δίσκους μπροστά με δαγκάνες από focus I st και αεροπορικά σωληνάκια μπρος πίσω κρατώντας αρχικά τα ταμπούρα . Διαπίστωσα ότι το αμάξι φρέναρε περισσότερο μπροστά και το ABS ενεργοποιούταν πολύ εύκολα σε κακή άσφαλτο και δυνατά πατήματα αλλά είχα σίγουρα βελτιωμένη διάρκεια (δε ζεσταίνονταν τα φρένα όπως πριν). Το φρένο έγινε πιο άμεσο με μικρότερη νεκρή διαδρομή.
Εν συνεχεία τοποθέτησα και πίσω δισκόφρενα από focus I diesel που είναι λίγο μικρότερα σε διάμετρο από αυτά του fiesta st (253mm νομίζω). To φρενάρισμα βελτιώθηκε αισθητά. Με μικρό άγγιγμα του pedal το αμάξι φρέναρε και μειώθηκε κιαλλο η διαδρομή. Πάλι όμως νιώθω ότι η κατανομή φρένου είναι πολύ περισσότερη στα μπροστά και ότι το ABS ενεργοποιείται σχετικά εύκολα, ίσως και να έχω φτάσει στα όρια της πρόσφυσης με τα συγκεκριμένα λάστιχα (ΤΟΥΟ PROXES 205/45/16 σχετικά καινούργια) καθώς σε καλή άσφαλτο το αμάξι ρίχνει άγκυρα. Μου κάνει εντύπωση όμως γιατί σε κακή άσφαλτο το YARIS 1.3 της κοπελιάς μου φρενάρει σε πολύ μικρότερη απόσταση χωρίς να ενεργοποιείται εύκολα το ABS.

ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η' ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread