Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

akiz90

Original poster
MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Κατ'αρχήν να πώ ότι δεν είναι στο θέμα του topic αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό στις κατηγορίες οπότε αν κάποιος admin θεωρεί πως πρέπει να πάει αλλού ας το αλλάξει.

Στο θέμα μας. Με αφορμή το περιστατικό φίλου με MK7 του οποίου πήγαν να του το πάρουν χθες αλλά ευτυχώς δεν τα κατάφεραν, είπα να αφήσω για λίγο τις αλλαγές που είχα κατά νου και να ασχοληθώ και με το θέμα τις ασφάλειας.
Επίσης λόγω τις δουλειάς μου (εγκαταστάτης συναγερμών κτηρίων) με έχουν φωνάξει ουκ ολίγες φορές να ασφαλίσω πυλωτές, καθώς τους κλέψανε αυτοκίνητα ή μηχανές. Στις περισσότερες των περιπτώσεων το κλεμμένο όχημα είχε ακριβοπληρωμένο συναγερμό εγκατεστημένο ο οποίος και δεν βάρεσε ποτέ (σύμφωνα με αυτά που μου λένε οι πελάτες μου).  

Από την εμπειρία μου στο χώρο αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι δεν μπορείς να εμποδίσεις αλλά μπορείς να δυσκολέψεις και να καθυστερήσεις τον επίδοξο κλέφτη με την ελπίδα να τα παρατήσει και να φύγει αλλιώς αν ο άλλος σε βάλει στο μάτι και θέλει να σε κλέψει θα σε κλέψει. Εξαρτάται καθαρά απ' αυτόν και το πόσο μακρυά είναι διατεθειμένος να φτάσει, δεν πα να έχεις βάλει τον Κέρβερο τον ίδιο να φυλάει την περιουσία σου.

Ρωτώντας και ψάχνοντας στο internet λοιπόν βρήκα κάποια πράγματα τα οποία θέλω και την δική σας γνώμη καθώς στα αυτοκίνητα είμαι αρχάριος. Συγκεκριμένα μου είπαν ότι μπορώ να κρύψω κάπου στο αυτοκίνητο ένα διακόπτη ON - OFF ο οποίος θα κλείνει την τρόμπα βενζίνης  (διορθώστε με αν δεν τα λέω καλά) με αποτέλεσμα να μην πηγαίνει καύσιμο στον κινητήρα. Το θέμα με αυτό είναι ότι σε forum που το έψαχνα έλεγαν ότι ανάλογα το αυτοκίνητο μπορεί αυτό να προκαλέσει βλάβη στον εγκέφαλο, οπότε η μια ερώτηση είναι αν στο MK7 παίζει σενάριο να μπει κάτι τέτοιο.

Επιπλέον βρήκα και αυτό
http://www.safecase.gr/mini-gps-tracker-με-κάρτα-sim-αποστολής-sms-του-σημείου-που-βρίσκεται
το οποίο όταν το καλείς σου απαντάει με τις συντεταγμένες του αυτοκινήτου.

Τέλος και εκτός ηλεκτρονικών πλέον, η παλιά καλή κλειδαριά που κλειδώνει το τιμόνι και το γκάζι.

Και τα 3 μαζί (διακόπτης-gprs-κλειδαριά) κοστίζουν κανά 150άρι - 200άρι. Σίγουρα δεν σώζεσαι και πάλι αλλά το απλό κλεφτρόνι που ξέρει 2 πράγματα βασικά μπορείς να το αποτρέψεις.  Τώρα από εκεί και πέρα ότι παραπάνω αντέχει η τσέπη του καθενός βάζει.

Όποιος θέλει ας μας πει τί συστήματα χρησιμοποιεί για ασφάλεια, και προτείνετε ελεύθερα και άλλες ιδέες.
 
Την τρόμπα μπορει να την μπλοκάρεις, μπορεις να μπλοκάρεις επίσης το καυσιμο με ηλεκτρική βάνα. Μπορεις απο ένα παλιό κινητό να το κάνεις να σε πέρνει τηλέφωνο οταν μπαινουν στο αμάξι.
Οι παραπάνω είναι οι φθηνές λύσεις...
..μετα πας στις ετοιμες.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Μπορείς επίσης να μπλοκάρεις τη μίζα, για να μην παίρνει μπρος. Η μη λειτουργία της αντλίας πιστεύω ότι μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα σε "λ", καταλύτη κλπ. Κάτι άλλο που σκέφτηκα, είναι να κόψεις τον πολλαπλασιαστή, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα πηγαίνει καύσιμο στους κυλίνδρους και θα μπουκώσει το αυτοκίνητο.. Καμιά άλλη ιδέα;
 
Δεν μπορει να προκαλέσει πρόβλημα σε λ η μη λειτουργία αντλίας.
Η μίζα και η αντλία είναι οι πιο φθηνές λύσεις(ειδικά η μίζα).
Η αντλία θέλει καλό διακόπτη και κατα προτίμηση η εντολή να δωθεί από ρελέ.
 

akiz90

Original poster
MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
mk1 Stelios said:
Δεν μπορει να προκαλέσει πρόβλημα σε λ η μη λειτουργία αντλίας.
Η μίζα και η αντλία είναι οι πιο φθηνές λύσεις(ειδικά η μίζα).
Η αντλία θέλει καλό διακόπτη και κατα προτίμηση η εντολή να δωθεί από ρελέ.

Αυτό με τον διακόπτη το έμαθα από ένα γνωστό που το έχει σε ένα Toyota Avensis από το 2007. Δεν ήξερε ακιβώς τί κλείνει με το διακόπτη για να μου πεί αλλά μπορώ να περιγράψω τί μου είπε μήπως και βοηθήσω. Βάζοντας το διακόπτη σε OFF κλείνει την παροχή βενζίνης. Όμως μου είπε ότι ακόμα και σε OFF κρατάει λίγο καύσιμο μέσα από την τελευταία χρήση το οποίο κρατάει για 400-500 μέτρα. Οπότε αμα στο πάρουν μετά από λίγο θα σβήσει και άρα ψάχνεις το αμάξι σου σε ακτίνα 500 μέτρων άμα δεν βρούν πού είναι ο διακόπτης για τον βάλουν σε ON. Σε ότι μπόρεσα και βρήκα πάντως σχετικά με τους διακόπτες λένε πως ανάλογα το μοντέλο μπορεί να βγάλει βλάβη στον εγκέφαλο. Τώρα σχετικός δεν είμαι και δεν ξέρω τι ισχύει και τι οχι. Αν και το κατέχω στα ηλεκτρονικά, τα αυτοκίνητα τα φοβάμαι γιατί δεν ξέρω τι περνάει απ' τον εγκέφαλο και τί όχι και η τσέπη μου δεν μου επιτρέπει να χαλάω εγκεφάλους για πλάκα.
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Το μπλοκάρισμα τς μίζας πιστεύω ειναι η καλύτερη λύση οπως ειπε και ο kostg δν πιστεύω να επηρεάζει κάτι ώστε να βγάλει κάποιο πρόβλημα στο μέλλον και υπάρχουν και πολύ καλες κρυψώνες να κρύψεις το διακόπτη...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Aν "κόψεις" με κάποιο τρόπο την παροχή ρεύματος στον αισθητήρα που καταλαβαίνει τον κωδικό του κλειδιού (immobilizer); Δε θα καταλαβαίνει το σωστό κλειδί του αυτοκινήτου και δε θα παίρνει μπρος. Μήπως γίνεται και έτσι;



Υ.Γ. Αλλά θα μου πείτε ότι αυτό παρακάμπτει και ο κλέφτης και σου παίρνει το αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς...
 
akiz90 said:
Σε ότι μπόρεσα και βρήκα πάντως σχετικά με τους διακόπτες λένε πως ανάλογα το μοντέλο μπορεί να βγάλει βλάβη στον εγκέφαλο. Τώρα σχετικός δεν είμαι και δεν ξέρω τι ισχύει και τι οχι. Αν και το κατέχω στα ηλεκτρονικά, τα αυτοκίνητα τα φοβάμαι γιατί δεν ξέρω τι περνάει απ' τον εγκέφαλο και τί όχι και η τσέπη μου δεν μου επιτρέπει να χαλάω εγκεφάλους για πλάκα.
Αν κάθε φορά που χάλαγε αντλία καυσίμου αυτοκινήτου ή ρελέ αντλίας ,καιγόταν και εγκέφαλος..τότε θα είχαμε κάψει πολλούς!!
Παραφιλολογία από άσχετους για να βάλλεις έτοιμη λύση!
 

akiz90

Original poster
MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
mk1 Stelios said:
Αν κάθε φορά που χάλαγε αντλία καυσίμου αυτοκινήτου ή ρελέ αντλίας ,καιγόταν και εγκέφαλος..τότε θα είχαμε κάψει πολλούς!!
Παραφιλολογία από άσχετους για να βάλλεις έτοιμη λύση!

Λες δηλαδή με ένα διακόπτη σε μίζα ή αντλία να γίνει δουλεια χωρίς προβλήματα? Δεν είμαι κατά των έτοιμων λύσεων αλλά δεν τα εμπιστεύομαι κιόλας. Αυτό με τον διακόπτη αν και απλό μου φαίνεται αρκετά έξυπνο και θα βάλεις τον άλλον να σπαταλίσει πολύ ώρα να τον βρεί. Ασε που λόγω της δουλειάς μου μπορώ να πω σίγουρα ότι σπάνια θα πέσεις σε επαγγελματία ληστή που θα στήσει ολόκληρο σχέδιο για να σε κλέψει. Στις περισσότερες των περιπτώσεων αρπακολατζήδες είναι που αν το ανοίξουν με τη μία παραβιάζοντας συναγερμούς και κλειδαριές το πείραν, αν όχι τα παράτησαν και έφυγαν.

Το σκεπτικό μου είναι το εξής για αυτό και πόσταρα τα 3 πραγματάκια παραπάνω:
- Συναγερμό που φοράει ήδη και δεν τον υπολογίζω καν (θα παραβιαστεί για πλάκα)
- Διακόπτη καλά κρυμμένο (θα φάει χρόνο να τον βρεί)
- Κλειδαριά σε τιμόνι και γκάζι (ακόμα περισσότερη ώρα μέχρι να την βγάλει)
- GPRS κρυμμένο και αυτό (αντε και το πείρε μπορώ ακόμα να μάθω που το πήγε μέχρι να  το βρεί και να το αποσυνδέσει)

Ε άμα τα κάνει όλα με γειά του με χαρά του.

Κόστος για όλα άντε κανα 200άρι και έχεις 4 δικλείδες ασφαλείας με μία μη ηλεκτρονική. Μόνο με γερανό μπορεί να το πάρει.
 
Οσο πιο υψηλής τεχνολογίας είναι το αμάξι πλέον είναι πιο εύκολο να το κλέψουν. Απο την στιγμή που τα αυτοκίνητα έχουν μαγνητικές κλειδαριές, μπορουν να παραβιαστουν σε κλάσματα δευτερολέπτου!  Σε κάποια αυτοκίνητα που το κλειδί δεν χρειάζεται καν να μπει σε κλειδαριά  παραβιάζεται και αυτό σε κλάσματα δευτερολέπτου. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα αδύναμα σημεία του.
Με εναν διακόπτη λιγότερο από 1€ μπορεί να γλιτώσεις το αμάξι σου!
Το πρώτο μου αμάξι (ενα μκ1 εσκορτ διπορτο) πήγαν να το κλέψουν και έβαλα τα γέλια όταν κατάλαβα πως δεν τα κατάφεραν γιατί είχε διακόπτη του πεντάευρου που έκλεινε την μπαταριά!
 

akiz90

Original poster
MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Εκεί θέλω να καταλήξω φίλε Στέλιο. Ωραία η τεχνολογία και τα περίπλοκα συστήματα αλλά κάποιες φορές η απλούστερη λύση είναι και η καλύτερη. 
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
ωραία ενότητα ανοίξατε παιδιά!
Κάποιες απο τις λύσεις που είπατε τις ήξερα αλλά το διακοπτάκι με άφησε... άγαλμα ;)
εχω να παραθέσω κάποιες απορίες,ώντας άσχετος...
-Το διακοπτάκι στην τρόμπα (αν) μπορεί να δημιυργήσει πρόβλημα στον εγκέφαλο λόγω της αντίστασης που προκαλεί στο κύκλωμα μέταξυ της τρόμπας και του εγκεφάλου; Οπότε μπορούμε να βάλουμε κάποιο διακοπτάκι ίδιας ωμικής αντίστασης με το καλώδιο και να μην δημιουργεί πρόβλημα!?
-Το διακοπτάκι στην μπαταρία το βάζουμε στο θετικό ή στον αρνητικό πόλο? Αυτό ίσως να ναι πιο safe όσων αφορά τα ρεύματα αλλά η μλκια ίσως είναι ότι κάθε φορά που κλείνουμε το διακοπτάκι θα φαίνεται στο αμάξι σαν να βγάζουμε την μπαταρία, οπότε θα χάνει κάθε φορά τα δεδομένα του στο κοντερ,ραδιο και όπου αλλού!
Βέβαια δίνεις σημασία στο να μην σου πάρουνε το αμάξι και όχι στο αν χάσεις τα δεδομένα σου!
Απλά (δεν ξέρω αν ισχύει) ίσως είναι πιθανότερο με αυτό τον τρόπο να προκαλέσεις ζημιά είτε στο αυτοκίνητο είτε στην μπαταρία μετά απο συνεχόμενα άνοιξε κλείσε!
Γι'αυτό ίσως είναι προτιμότερο το διακοπτάκι στην τρόμπα όπου στην ουσία όταν είναι σβηστό το αμάξι,δεν τροφοδοτείται με ρεύμα και απλώς δεν τροφοδοτείται(οπότε δεν δουλεύει) όσο το διακοπτάκι είναι στο off. οπότε δεν έχει αυξομειώσεις στην παροχή της!
 
Το διακοπτάκι για την αντλία, δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα στον εγκέφαλο. Πρέπει να μπεί ένα διακόπτης που να αντέχει τα πολλά αμπέρ, γιατί τα αμπέρ εκκίνησης είναι τουλάχιστον τριπλάσια της ονομαστικής λειτουργίας, για αυτό τον λόγο το "οδηγούμε" με ρελέ.
Τον διακόπτη για την μπαταρία δεν είναι και ότι καλύτερο για τους λόγους που προανέφερες πιο πάνω.
Η καλύτερη λύση είναι διακοπτάκι για την μίζα που έγραψε ο Κώστας. Στην ουσία κάνεις παράκαμψη της εντολής από το βαρελάκι της μίζας(αυτό που δίνει εντολή να πάει το γρανάζι στο βολάν και να αρχίσει την περιστροφή η μίζα) .
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
τον διακοπτη στη μιζα που το βαζεις?τι "κλείνεις" δηλαδη με αυτόν?
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
με τον όρο "μιζα" εννοείς τη μίζα ή τον διακόπτη που βάζουμε το κλειδί?
το λέω γιατι πολλές φορές λέμε "βαλε το κλειδί στη μίζα" και απλά εννοούμε "βάλε το κλειδί στο διακόπτη της μίζας"!
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
οπότε όσο και να ενώνει ο άλλος καλώδια***  πως θα βάλει μπροστά το αμάξι, εσυ έχεις βάλει το διακοπτακι πιο πίσω οπότε δεν γίνεται τπτ!

***δεν ξέρω πως βάζουν μπροστά τα αυτοκίνητα αλλα φαντάζομαι οτι θα είναι όπως στις ταινίες!!!!βγάζεις την πλεξουδα και ενώνεις τα καλώδια που πρεπει!χαχα!
 

akiz90

Original poster
MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Στέλιο άμα γνωρίζεις (ή όποιος γνωρίζει), πες μας ποια είναι η τυπική διαδικασία κλοπής - από το πως σηκώνει τις κλειδαριές μέχρι το πώς το βάζει μπροστά να φύγει. Αφού ποιάσαμε θέματα ασφάλειας και κλοπής ας τα έχουμε όλα να γνωρίζουμε από τι κινδυνεύουμε.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread