Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
πανω στο λαμδα εχει 4 καλωδια. 2 λευκα 1 γκρι και 1 μαυρο.
στο hallmeter εχει 3 καλωδια. 1 μαυρο 1κοκκινο και 1 γκρι. το μαυρο σωμα το κοκκινο ρευμα
το γκρι του hallmeter σε ποιο καλωδιο παει πανω στο λαμδα γνωριζει καποιος?


το γκρι καλωδιο του hallmeter το εβαλα στο μαυρο του λαμδα.  το οργανακι οταν εβαλα μπροστα το αυτοκινητο κρυο εμεινε σταθερο αναμενο λαμπακι στο hallmeter πορτοκαλι σχεδον στη μεση και μολις ζεσταθηκε αρχισε να δειχνει κανονικα.
το οργανακι ειναι αυτο http://www.kris-karras.gr/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/_/H/_HALLMETER_AUTO__4ac1fabe6fd10.jpg


στο δρομο τωρα σε σταθερη πορεια ανεβοκατεβαινει απο το κοκκινο (lean) μεχρι το τερμα στο πορτοκαλι(optimal) και μονο αν πατησω το γκαζι απο τα 3/4 και πανω ανεβαινει στο πρασινο(rich) και παλι μονο τα 2 απο τα πρασινα και οχι μεχρι τερμα στο πρασινο.

το προβλημα μου ειναι αν το hallmeter αυτα που δειχνει ειναι σωστα η παιζει να εχουν αποκλιση?
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Τωρα τα λες σωστα ;) λοιπον το γκρι απο το οργανακι πρεπει να ενωθει με καποιο απο τα ασπρα ;)
Για να καταλαβεις πως παιζει ο λαμδα,εχει το κοκκινο και το μαυρο για την αντισταση που εχει μεσα για να το βοηθαει να κανει προθερμανση και τα 2 ασπρα ειναι το σημα που στελνει στον εγκεφαλι ;)
 

Dark knight

Hero Member
yannis_s said:
πανω στο λαμδα εχει 4 καλωδια. 2 λευκα 1 γκρι και 1 μαυρο.
στο hallmeter εχει 3 καλωδια. 1 μαυρο 1κοκκινο και 1 γκρι. το μαυρο σωμα το κοκκινο ρευμα
το γκρι του hallmeter σε ποιο καλωδιο παει πανω στο λαμδα γνωριζει καποιος?


το γκρι καλωδιο του hallmeter το εβαλα στο μαυρο του λαμδα.  το οργανακι οταν εβαλα μπροστα το αυτοκινητο κρυο εμεινε σταθερο αναμενο λαμπακι στο hallmeter πορτοκαλι σχεδον στη μεση και μολις ζεσταθηκε αρχισε να δειχνει κανονικα.
το οργανακι ειναι αυτο http://www.kris-karras.gr/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/_/H/_HALLMETER_AUTO__4ac1fabe6fd10.jpg


στο δρομο τωρα σε σταθερη πορεια ανεβοκατεβαινει απο το κοκκινο (lean) μεχρι το τερμα στο πορτοκαλι(optimal) και μονο αν πατησω το γκαζι απο τα 3/4 και πανω ανεβαινει στο πρασινο(rich) και παλι μονο τα 2 απο τα πρασινα και οχι μεχρι τερμα στο πρασινο.

το προβλημα μου ειναι αν το hallmeter αυτα που δειχνει ειναι σωστα η παιζει να εχουν αποκλιση?

Εγω απ'αυτα που γραφεις για το πως συμπεριφερεται το οργανο στον δρομο νομιζω οτι το εχεις συνδεσει σωστα.  ok234
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μπορω να βασιστω σε αυτα που δειχνει το οργανο? με απλα λογια ειναι ενας μεταφραστης του αισθητηρα λαμδα? σου δειχνει αντι για μιλιβολτ με απλα λαμπακια τι μειγματα εχεις σωστα?
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Το σύστημα υγραερίου που έχω βάλει ψεκάζει και μικροποσότητες βενζίνης ανα διαστήματα για λίπανση, γνωρίζει κανείς αν ένα τέτοιο όργανο θα μου ήταν χρήσιμο;
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
πιστευω πως ναι θα ηταν χρησιμο. αφου ο λαμδα ειναι αναλυτης καυσαεριων λογικα θα μετραει ασχετως αν δουλευει σε αεριο η βενζινη. καλο θα ηταν να συμβουλευτεις και καποιον ηλεκτρολογο που εχει γνωσεις η εκει που περασες το αεριο

για τον λαμδα τωρα τα 2 λευκα καλωδια ειναι η τροφοδοσια του λαμδα το μαυρο καλωδιο ειναι το σήμα εξόδου του αισθητήρα και το γκρι η γειωση του λαμδα
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
οτι βλεπεις μετα τις 4000 ειναι λαθος...στο τερμα γκαζι περναει ο εγγεφαλος σε open loop και δεν αλλαζει κατι σε αυτο που μετραει ο μαμα ο λαμδα...γιατι δεν εκανες υπομονη να μαζεψεις να εβαζες ενας wideband??σιγουρα εΧει διαφορα στην τιμη αλλα οταν ριχνουμε τοσα φραγκα στο αμαξι ΠΙΣΤΕΨΕ με ειναι το μοναδικο οργανο που αξιζει τα λεφτα του...
 

Dark knight

Hero Member
giannis_suzuki said:
οτι βλεπεις μετα τις 4000 ειναι λαθος...στο τερμα γκαζι περναει ο εγγεφαλος σε open loop και δεν αλλαζει κατι σε αυτο που μετραει ο μαμα ο λαμδα...γιατι δεν εκανες υπομονη να μαζεψεις να εβαζες ενας wideband??σιγουρα εΧει διαφορα στην τιμη αλλα οταν ριχνουμε τοσα φραγκα στο αμαξι ΠΙΣΤΕΨΕ με ειναι το μοναδικο οργανο που αξιζει τα λεφτα του...

Η γνωμη μου ειναι οτι κανεις πολυ λαθος φιλε μου...
Το οργανο κανει δουλεια και δεν ειναι καθολου αχρηστο!!
Αξιζει τα λεφτα του!!!
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
οκ...περνει σημα απο τον μαμα τον λαμδα ο οποιος μετα τις 4000 και κατι σταματαει να μετραει...
ειναι χρησιμοτατο....
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Γιαννη-suzuki να σε ρωτησω κατι επειδη δεν το γνωριζω;μετα τις 4000 σταματαει να μετραει ο λ ή σταματαει να τον "διαβαζει" ο εγκεφαλος και ο λ μετραει κανονικα ; δλδ πχ εαν μετα τις 4000 ο λ βλεπει πολυ καυσιμο αλλα ο εγκεφαλος δεν του δινει σημασια γιατι λεει οτι ειμαι σε close loop και συνεχιζω να δινω;
 

Dark knight

Hero Member
Δεν σταματαει ο λ να μετραει μετα απο τις 4000 εκτος και αν ειναι καμμενος...
Εγω εχω αλλαξει 2 λ επειδη τους εκαψα απο πατηματα...  giggle και το καταλαβα απο το οργανο!!!!  ok234 ok234
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
σωστα και δεν σταματαει να μετραει ο λαμδα οσες στροφες και να ανεβασει ο κινητηρας. το ειπαμε οτι το hallmeter ειναι στην πραξη μια οθονη που σου δειχνει με λαμπακια τι διαβαζει ο λαμδα
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
OK......βαλτε ενα obd reader και δειτε τι ταση διαβαζει ο λαμδα σε τερμα γκαζι μετα τις 4000.....αν μενει σταθερο η οχι,.....
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
δεν μενει σταθερη η ταση σε τερμα γκαζι.σε μενα ας πουμε παιζει αλλα σε μικρο βαθμο απο 0.92 απο χαμηλα με τερμα γκαζι εως 0.75 στις 6.000
επειδη εχω obd reader θα σου πω ποια ηταν η διαφορα. με το hallmeter μπροστα μου καθε φορα που με τερμα γκαζι βλεπω να αναβουν πορτοκαλι λαμπακια καταλαβαινω οτι κατι δεν παει καλα.
την πρωτη μερα που το εβαλα εκανα ενα μικρο ταξιδι 230 χμ στην επιστροφη επαιζα για να δω την γινετε απο χαμηλα τεταρτη. μολις πηγαινε στις 6.000 στο hallmeter πηγαινε στο κοκκινο.
μετα απο αλλαγη φιλτρου και καθαρισμα μπεκ και δοκιμη παλι πεφτει μετα τις 6.000 χαμηλα αλλα ευτηχως στα πορτοκαλι λαμπακια. το αποτελεσμα ειναι οτι η αντλια εχει αρχισει και πεφτει σε αποδοση.
επιδει ειμαι λιγο "τραχανοπλαγιας" στην οδηγηση και αν πατησω το γκαζι τερμα δεν θα το αφησω πιστευω οτι το hallmeter μπορει να μου προσφερει οπως και εγινε. δεν χρειαζετε να καταδικαζουμε ενα οργανακι που μπορει μεν να μην κανει την τρομερη δουλεια αλλα μπορει να σε σωσει απο καποια ζημια.
 

Dark knight

Hero Member
yannis_s said:
δεν μενει σταθερη η ταση σε τερμα γκαζι.σε μενα ας πουμε παιζει αλλα σε μικρο βαθμο απο 0.92 απο χαμηλα με τερμα γκαζι εως 0.75 στις 6.000
επειδη εχω obd reader θα σου πω ποια ηταν η διαφορα. με το hallmeter μπροστα μου καθε φορα που με τερμα γκαζι βλεπω να αναβουν πορτοκαλι λαμπακια καταλαβαινω οτι κατι δεν παει καλα.
την πρωτη μερα που το εβαλα εκανα ενα μικρο ταξιδι 230 χμ στην επιστροφη επαιζα για να δω την γινετε απο χαμηλα τεταρτη. μολις πηγαινε στις 6.000 στο hallmeter πηγαινε στο κοκκινο.
μετα απο αλλαγη φιλτρου και καθαρισμα μπεκ και δοκιμη παλι πεφτει μετα τις 6.000 χαμηλα αλλα ευτηχως στα πορτοκαλι λαμπακια. το αποτελεσμα ειναι οτι η αντλια εχει αρχισει και πεφτει σε αποδοση.
επιδει ειμαι λιγο "τραχανοπλαγιας" στην οδηγηση και αν πατησω το γκαζι τερμα δεν θα το αφησω πιστευω οτι το hallmeter μπορει να μου προσφερει οπως και εγινε. δεν χρειαζετε να καταδικαζουμε ενα οργανακι που μπορει μεν να μην κανει την τρομερη δουλεια αλλα μπορει να σε σωσει απο καποια ζημια.

Συμφωνω μαζι σου γιατι και εγω καταλαβα οτι θελουν καθαρισμο τα μπεκ απο το οργανο!!
Εγω πιστευω σε μενα που εχω τουρμπο,ειναι απαραιτητο αυτο το οργανο!!
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εχουμε και λεμε. σε κουβεντα με γνωστη μου ειπε να συνδεσω το halmeter στον δευτερο λαμδα και οχι στον πρωτο. ο λογος. ο δευτερος λαμδα μετραει ποιο σωστα καυσαερια λογο παρεμβολης του καταλυτη και διορθωνει τις τιμες του 1 λαμδα.
σαν να μου ελεγε δηλαδη οτι απο τον πρωτο λαμδα περνανε ολα τα υπολειματα της καυσης και στον δευτερο ποιο καθαρη αναλογια καυσιμου αερα.
ξερει καποιος αν ειναι σωστος σε αυτο?
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Δεν αποκλειεται αφου ο ενας οριζεται ως διαγνωστικος και ο αλλος ως ρυθμιστικος
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread