Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
14
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
Ρε σ μπαμπη μηπως οντως ειναι οι θερμοκρασιες ; Παντα το καλοκαιρι υπαρχει μια σεβαστη απωλεια σε ολα τα αμαξια ! Για μενα κανε λιγο υπομονη και ξαναμετρα το οταν πεσουν λιγο οι ζεστες
Οσον αφορα την 60αρα και στου νικολα αλλα και σε μενα δουλευε μια χαρα οποτε δεν νομιζω να τιθεται λογος να υπαρχει προβλημα !
Και φιλε riordian εγω με διλιτρο εχω 70 αρα και μην σου πω θα δουλευε καλυτερα με 76αρα ;) νομιζω το σκεπτικο σου ειναι old school :p φιλικα το λεω :)
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Εσύ εχεις 70αρα...και 245 άλογα ομως... οχι 140-150 που παίζει ο pitbull
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Παντως απ' όλα όσα διαβασα, πιστευω οτι το 155 που λεει η montoun επιτυχγανεται με βελτιστες συνθηκες.

Ένα καλό ΜΚ&7με Φιλτρο ολόσωμη βγαζει περίπου 138-140 άλογα.

Το προφίλ των εκκεντρω 1ο σταδιο piper που βάζει η μοντουν έχει μικρές διαφοές με το μαμα, εγω το δίνω για το πολύ +10-12 άλογα. Επομένως το αποτέλεσμα 148-152 άλογα μου ακούγεται λογικό, οπότε το μαχα μου ακουγεται λογικό.

Μαλλον στην ΤΑΤ δεν μετρησαν καλά και μάλλον το πρόγραμμα δουλευει σωστά στο δρόμο που έχει κανονικά φορτία. Αν κάνει μία κολώνα σε Φ-Ε αυτό σημαίνει οτι του μπαμπη είναι τουλάχιστον +15 άλογα απο του μιχάλη.
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
εγω πιστευω θα επρεπε να σε απασχολει και η εξατμιση αλλα απο την στιγμη που με αυτην την εξατμιση βγαζουν οι αγγλοι 155 αλογα οποτε στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι αυτο το προβλημα!παντως φιλογικης συζητησης η 60αρα ειναι απλα τεραστια!!!εχει δοκιμασει κανεις σε αυτο το σταδιο πιο μικρη για να ξερει αν οντως δουλευει καλυτερα το αμαξι...δεν ειναι θεμα οτι δεν την προτεινει κανενας εξατμισας απλα με τα εκκεντρα τα δικα σου που ειναι light αν πας σε εναν μηχανικο να σου δωσει διατομες πρωτευοντω-δευτερετοντων σωληνων για χταποδι και σωληνωσεις εξατμισεις δεν νομιζω να εχει καμια σχεση με την 60αρα!

σιγουρα οταν καποιος σου υποσχεται 155 αλογα και στο τελος βγαζει 140 ειναι λιγο ξενερα.
απο την αλλη μου φαινεται περιεργο που μονο με αυτα τα λιγα πραγματα βγαζουν οι αγγλοι +27 αλογα με εκκεντρα τα οποια ειναι πολυ light!!!
αν ειχε φτιαχτει το αμαξι εδω δεν θα μου φαινοτανε το +12 αλογα με αυτα τα εκκεντρα!ε,δηλαδη ποσα να βγαλει ποια...

για μενα κυνηγησε το μηχανικο.και απο την αλλη δεν ξερω εχεις ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορου?
μηπως τελικα απλα ενα νουμερο στο χαρτι δεν λεει κατι?
δοκιμασε στο δρομο με κατι αλλο για να δεις πως πηγαινει πραγματικα το αυτοκινητο!
και μην κολλας στα βιντεακια που βλεπεις σο youtube!

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1374396269[/time]
turbomaniac said:
1. αμα παει καλα το αμαξι, δεν χρειάζεσαι δυναμομετρηση  craz

2. ολα τα αμαξια μπορουν να βελτιωθούν, απλα πρεπει να ψαχτούν πολυ αυτοί που θέλουν να τα βελτιώσουν και να υπαρχουν και πράγματα στην αγορά. (Απλα τα φιεστα μκ7 ΦΕ,  δεν παίρνουν απο πρόγραμμα μόνο, αφου είναι τσιτα αβανς απο την μανα τους και με το ΦΕ στρωνουν και το κάυσιμο. Κατα τ' άλλα άμα ξερει καποιος και έχει μεράκι μπορουν να γίνουν και 170 ατμόσφαιρα)

Για τους εκκεντροφόρους που βαζει η montune στο μκ7 έχω γραψει εδω και δυο χρόνια απο που και πόσο να τους πάρετε.

επισις σας ενημερωνω οτι η piper έχει βγάλει και δευτερο σταδιο για τον tivct 1.6 (SIGVCTBP285) με 9 βύθισμα σε εισαγωγή εξαγωγή και 260 μοιρες περιπου σε εισαγωγή και εξαγωγή) και δεν γραφει καπου οτι πρεπει να αλλαχθουν τα ελατηρια βαλβίδων.

με καλή ροϊκή, συμπίεση στο 11,6:1, τους παραπάνω εκκεντροφόρους, κόφτη 7300, και σωστό πρόγραμμα, δεν βλεπω γιατι να μην βγάλει τουλάχιστον 160 άλογα το μκ7. και τότε νομίζω θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη στον δρόμο, χωρίς υπερβολική κατανάλωση.

με 260-9,συμπιεση 11,6:1 , ροικη + αυτα που φοραει το παιδι και ενα καλο προγραμμα μου φαινεται ακατορθωτο το 160.μιλαμε για +32 αλογα απο μαμα.επειδη την εχω ψαξει λιγο την ατμοσφαιρικη βελτιωση ουτε το type-r(που λεει ο λογος)δεν παιρνει τοσο και ποσο μαλλον για τοσο μικρα εκκεντρα με 9 βυθισμα.
δεν ξερω αν οντως βγαζουν 155 αλογα οι Αγγλοι πολυ πιθανον να τα βγαζαν αυτοι
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
Riordian said:
+1 στον pinkfloyd για το τελευταίο. Και στα μκ6 η μιλτεκ 60αρα δίνει και δεν θα την έβαζα ποτέ μου γιατι για μένα είναι για 2λιτρα ή για πιο πολλά άλογα. Το ενδεχόμενο να φταίει κάτι άλλο στο αμάξι και όχι το κιτ της Mountune το έχεις κοιτάξει; Γιατί δεν μου κάνουν και για τόσο απατεώνες κατά την γνώμη μου. Μήπως παίζει κάτι άλλο με το μοτέρ σου ή κάτι άλλο γενικότερα;
δεν βλεπω τον λογο να ειναι μονο για διλιτρα αλλωστε και τα δυο την ιδια διαμετρο μαμα φορανε
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Μισο ρε παιδια γιατι εχουμε αρχισει και γραφουμε οτι να΄ναι και εγω κοντευω να ξεχασω και αυτα τα λιγα που εχω μαθει.

Καταρχην ποιος ειπε οτι τα εκκεντρα ειναι ηπια η που εχει δει καποιος λεπτομερειες για το βυθισμα τους και λοιπα.Προδιαγραφες που εχουν τα εκκεντρα της mountune ειναι αγνωστες και αν ισχυει αυτο που μου ειπε ο Καρανικολας ειναι πιο αγρια απο αυτα που πουλαει η piper για τον ti-vct.Οποτε το να λεμε οτι τα εκκεντρα ειναι ηπια η δεν βγαζουν αλογα ειναι παντελως ακυρο.
Tα κουτια το μονo που γραφουν ειναι αυτο,τωρα που εχετε βρει λεπτομερειες και τα λετε αυτα δεν ξερω


H mountune λεει οτι με το πρωτο σταδιο φ.π.ε βγαζει 140 και με τα εκκεντρα+διορθωση του προγραμματος 155.
Και βαζουμε κατω τα μπακαλιστικα να πιασουμε την θεωρια.Εδω τα φ.ε βγαζουν 135ps μεσω ορο αρα με ενα καλο προγραμμα ειναι δυσκολο να βγαλει 140?Kαι μετα πετας πανω εκκεντρα οπου δεν θα παρει 8 αλογα(εδω αλλοι που πουλανε λενε οτι παιρνει 10)και με την διορθωση του προγραμματος θα φτασει αν οχι τα 155 καπου εκει κοντα?Και μην ξεχνατε οτι πλεον το μοτερ στροφαρει παραπανω.Και αυτα τα νουμερα τα δινει μετρωντας το αμαξι εργοστασιακο 120ps τωρα αν το αποτελεσμα ειναι παρμενο ανεξαρτητος απο το ποσο ειναι το μοτερ εργοστασιακο τοτε ειναι ακομα πιο ευκολο να πιασεις τα νουμερα.Δηλαδη ενα αμαξι 125ps εργοστασιακο δεν μπορει να παρει με αυτα 30 αλογα?Αν ισχυει αυτο που το λετε οτι δεν τα παιρνει και το δικο μου με ολα αυτα απο 128 εβγαλε 140 τοτε πολυ απλα δεν αξιζει να κανεις τιποτα σε αυτο το αμαξι γιατι δεν βελτιωνεται σε ατμοσφαιρα και παμε στο plan B τουρμπισμα και τα μυαλα στα καγκελα.

Μην λεμε απο την μια οτι αυτα τα αλογα με αυτα δεν βγαινουν και αλλου λεμε βαλτε εκκεντρα και ολοσωμες και απο 100 εργοστασιακα μπορει να βγαλεις 140+ .Δηλαδη παιδες δεν βγαινει ακρη αν τα λεμε μια ετσι μια γιουβετσι.

Τα γραναζια στο μοτερ δεν ειναι ρυθμιζομενα αλλα ολα γυρνανε τρελα,δεν εχουν σφηνες.
Με το Πανο δεν ειχαμε την ευκαιρια να ανοιξουμε αλλα θα το κανουμε και ελπιζω συντομα.Τωρα για αυτο που εγραψες Πανο  :-X
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
ειχατε τους εκκεντροφορους μπροστα σας και δεν τους μετρησατε πριν τους τοποθετησετε;
γουρουνι στο σακι
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Pinkfloyd εγω δεν ξερω να μετραω εκκεντρα ουτε να τα ζυγιζω,αυτος που τα εβαλε κατι κοιταγε εκει τωρα τι ακριβως θα σε γελασω.Και δεν ειμαστε και τοσο υποψιασμενοι για τετοια αποτελεσματα.Οταν ρυθμιστηκαν παλι τα εκκεντρα το αμαξι εμεινε μια βδομαδα στην Car center οπου θελω να πιστευω οτι τα εψαξαν.

Και για να μην νομιζει κανενας οτι αποφευγω ειμαι ανοιχτος σε δοκιμες....θα δουλευω βραδυ οποτε αν κατσει να συναντησω κανενα προς τα πανω στα μερη μου μπορουμε να κανουμε περα δωθε.


Τωρα αν απο θερμοκρασιες χανουμε τον σταβλο και τον χειμωνα αναστενονται τι να πω...αν το maha τα βγαζει σωστα και η Τατ οχι παλι δεν ξερω.Γενικα τελευταια ολο περιεργα πραγματα διαβαζουμε και αντι να βρισκουμε ακρη μπλεκονται περισσοτερο.
Οταν εφτιαξα εγω αυτο πρωην μελος μας εφτιαχνε ενα mp140,σε μια μερα ητανε ετοιμο και ολα καλα.Επειδη τα νεα μαθαινονται παντου και γρηγορα αν εχει μετρηθει και θελει ας μας πουν τι εβγαλε και τι κανει.Εαν δεν το εχει μετρησει και εχει μεινει με την σιγουρια ας κανει ενα κοπο.Οχι τοσο για εμενα η εμας(εγω θα την βρω την ακρη)αλλα για εκεινον.

Αυτα τα ολιγα εως πολλα απο εμενα.Την θεωρια και τα σεναρια τα εξαντλησα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν ξέρω φίλε Mπάμπη, αλλά εμένα για θέμα προγράμματος μου πάει περισσότερο και θέμα λάθους εκκεντροφόρων (λιγότερο). Αφού με φίλτρο-εξάτμιση τα περισσότερα mk7 κοντεύουν τα 140 άλογα, γιατί να μη φτάσει τα 150-155 το δικό σου με επιπλέον έκκεντρα και πρόγραμμα. Μήπως τα αγγλικά fiesta έχουν διαφορετικό βασικό προγραμματισμό και εκεί κάπου χάνεται το παιχνίδι; Μήπως έγινε λάθος στη συσκευασία των έκκεντρων και έχει τοποθετηθεί λάθος κιτ στο αυτοκίνητό σου;
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
με αυτα που λεμε εγω καταλαβα οτι ειναι ηπια.λαθος,δεν εχω τα χαρακτηριστικα.
απο την αλλη μπορεις να δωσεις τους κωδικους αυτους που δειχνεις στην piper και να σου δωσουν τα χαρακτηριστικα,αν δεν τα εχει μετρησει ο μηχανικος σου.
απο την αλλη και πανω απο 260-9 να ειναι και 264-10 να ειναι παλι ηπιοι ειναι.
αν μιλαμε για τετοια εκκεντρα ειναι ισως πιο εφικτο το νουμερο.

απο την αλλη ετσι οπως το θετεις,οτι 140 φπε με ολα τα αλλα 155,ναι εινα απολυτα εφικτο!+15 αλογα πιστευω ευκολα.

σιγουρα οι θερμοκρασιες παιζουν ρολο αλλα οχι να χανει και 15 αλογα.
σιγουρα τα περιθωρια για να παρεις τα +15 απο διαφορετικο ρυθμισμα των εκκεντροφορων,πιστευω ειναι δυσκολο.
και μενα για βλακεια στο προγραμματισμο μου κανει,αλλα αν σου λενε οι Αγγλοι οτι ειναι μια χαρα,τοτε μπερδευονται τα πραγματα.

για μενα ευθυνη εχει ο μηχανικος,αν το αμαξι δεν εχει προβλημα,και πρεπει να ψαξει οπωσδηποτε να δει τι γινεται!
μην ξενερωνεις,πιεση  θελει λιγο η κατασταση!κατι περιπου ειχα παθει και εγω και καταλαβαινω!

βρες και κατι να πατησεις να δεις πως παει στο δρομο.
αν δεν βρεις κανενα φιεστα,το δικο μου ειναι λιγο παραπανω απο το δικο σου.αν θελεις να δεις,μιας και περιπου εχουμε τα ιδια πραγμτα πανω,δεν εχω προβλημα.

καλα ξεμπερδεματα και υπομονη
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpoukou22 said:
εγω πιστευω θα επρεπε να σε απασχολει και η εξατμιση αλλα απο την στιγμη που με αυτην την εξατμιση βγαζουν οι αγγλοι 155 αλογα οποτε στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι αυτο το προβλημα!παντως φιλογικης συζητησης η 60αρα ειναι απλα τεραστια!!!εχει δοκιμασει κανεις σε αυτο το σταδιο πιο μικρη για να ξερει αν οντως δουλευει καλυτερα το αμαξι...δεν ειναι θεμα οτι δεν την προτεινει κανενας εξατμισας απλα με τα εκκεντρα τα δικα σου που ειναι light αν πας σε εναν μηχανικο να σου δωσει διατομες πρωτευοντω-δευτερετοντων σωληνων για χταποδι και σωληνωσεις εξατμισεις δεν νομιζω να εχει καμια σχεση με την 60αρα!

σιγουρα οταν καποιος σου υποσχεται 155 αλογα και στο τελος βγαζει 140 ειναι λιγο ξενερα.
απο την αλλη μου φαινεται περιεργο που μονο με αυτα τα λιγα πραγματα βγαζουν οι αγγλοι +27 αλογα με εκκεντρα τα οποια ειναι πολυ light!!!
αν ειχε φτιαχτει το αμαξι εδω δεν θα μου φαινοτανε το +12 αλογα με αυτα τα εκκεντρα!ε,δηλαδη ποσα να βγαλει ποια...

για μενα κυνηγησε το μηχανικο.και απο την αλλη δεν ξερω εχεις ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορου?
μηπως τελικα απλα ενα νουμερο στο χαρτι δεν λεει κατι?
δοκιμασε στο δρομο με κατι αλλο για να δεις πως πηγαινει πραγματικα το αυτοκινητο!
και μην κολλας στα βιντεακια που βλεπεις σο youtube!

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]21, Ιουλίου, 2013, 11:44:29[/time]
με 260-9,συμπιεση 11,6:1 , ροικη + αυτα που φοραει το παιδι και ενα καλο προγραμμα μου φαινεται ακατορθωτο το 160.μιλαμε για +32 αλογα απο μαμα.επειδη την εχω ψαξει λιγο την ατμοσφαιρικη βελτιωση ουτε το type-r(που λεει ο λογος)δεν παιρνει τοσο και ποσο μαλλον για τοσο μικρα εκκεντρα με 9 βυθισμα.
δεν ξερω αν οντως βγαζουν 155 αλογα οι Αγγλοι πολυ πιθανον να τα βγαζαν αυτοι

αμα δουλευει μαμα με 6,5 βύθισμα, το 9 είναι σοβαρή υπόθεση...
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Σχεδόν δύο μήνες μετά και με τις θερμοκρασίες να πλησιάζουν αυτές ενός τυπικού Αγγλικού "καύσωνα" (λολ όμως),να τολμήσω να κάνω την ερώτηση:

Πώς πάει το θέμα;
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Περασαν κι'ολας δυο μηνες ε  ::),εμενα σαν δυο βδομαδες μου φαινεται.

Μετα την αλλαγη που ειχαμε κανει στα εκκεντρα,το αμαξι ξανα μετρηθηκε και στο δυναμομετρο ειδα αυτο που εβλεπα και στον δρομο,2 αλογα κατω.
Το αμαξι εκατσε μια βδομαδα στην Car Center ωστε να παει ο εγκεφαλος εξω για προγραμματισμο και να ελεγχθει ολο απο την αρχη.Αφου ειχαμε ξυλωσει τον εγκεφαλο και μιλησαμε με τους Αγγλους μας ειπαν να μην τον στειλουμε πακετο,συνδεθηκαν αυτοι κατευθειαν εκτος ford,διεγραψαν ολα τα δεδομενα και ξαναπερασαν το προγραμμα.
Η μονη διαφορα που ειδα ηταν οτι πηγαινε χαμηλα καλυτερα και ηταν σαν να ειχα παρει αυτα που εχασα απο την αλλαγη θεσης στα εκκεντρα,κατι αλλο δεν διαπιστωσα.

Το αμαξι μου παραδωθηκε ετσι,ωστε να δω πως παει και να το μετρησω και θα τα ξαναλεγαμε τελος Αυγουστου, ριχνοντας διαφορα στο τραπεζι να δοκιμασουμε.Λογω ομως αυξημενων υποχρεωσεων μου δεν καταφερα να το μετρησω ουτε να παω στον Καρανικολα.Τελικα το αμαξι θα μπει συνεργειο την βδομαδα που ερχεται και θα γινει μια τελικη ρυθμιση(ελπιζω και ευχομαι) σε ολα και οτι βγαλει.Το αμαξι θα κριθει στον δρομο και αυτο θα ειναι το mountune ωστε να προχωρησουμε παραπερα.

Ολο αυτο το διαστημα επεσε πολυ μελετη και εχω μιλησει με παρα πολυ κοσμο.Επειδη θα μου χρειαστουν μερες για να γραψω αυτα που εχω μαθει θα πω μονο ενα πραγμα.
Τα 140 και τα 155 σαν νουμερα μπορουν να βγουν σε ενα δυναμομετρο αλλα τα +20 και +35 σαν πραγματικα νουμερα απολαβης δεν τα εχει δει κανενας.Παρολο που εχουμε δει τι βγαζουν τα αμαξια σαν φιλτρο-εξατμιση και τα νουμερα ειναι εφικτα ο λογος που δεν βγαινουν ειναι αγνωστος.Το τι κανουν στον δρομο ειναι αλλο επεισοδιο που μενει να το δουμε.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Ούτε καν για 1.4 ...εδώ είμαστε τυχεροί που βγάλανε για 1,6 μκ7... ασχολούνται μόνο με τα καλα της ford η mountune...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pitbull said:
Μισο ρε παιδια γιατι εχουμε αρχισει και γραφουμε οτι να΄ναι και εγω κοντευω να ξεχασω και αυτα τα λιγα που εχω μαθει.

Καταρχην ποιος ειπε οτι τα εκκεντρα ειναι ηπια η που εχει δει καποιος λεπτομερειες για το βυθισμα τους και λοιπα.Προδιαγραφες που εχουν τα εκκεντρα της mountune ειναι αγνωστες και αν ισχυει αυτο που μου ειπε ο Καρανικολας ειναι πιο αγρια απο αυτα που πουλαει η piper για τον ti-vct.Οποτε το να λεμε οτι τα εκκεντρα ειναι ηπια η δεν βγαζουν αλογα ειναι παντελως ακυρο.
Tα κουτια το μονo που γραφουν ειναι αυτο,τωρα που εχετε βρει λεπτομερειες και τα λετε αυτα δεν ξερω


H mountune λεει οτι με το πρωτο σταδιο φ.π.ε βγαζει 140 και με τα εκκεντρα+διορθωση του προγραμματος 155.
Και βαζουμε κατω τα μπακαλιστικα να πιασουμε την θεωρια.Εδω τα φ.ε βγαζουν 135ps μεσω ορο αρα με ενα καλο προγραμμα ειναι δυσκολο να βγαλει 140?Kαι μετα πετας πανω εκκεντρα οπου δεν θα παρει 8 αλογα(εδω αλλοι που πουλανε λενε οτι παιρνει 10)και με την διορθωση του προγραμματος θα φτασει αν οχι τα 155 καπου εκει κοντα?Και μην ξεχνατε οτι πλεον το μοτερ στροφαρει παραπανω.Και αυτα τα νουμερα τα δινει μετρωντας το αμαξι εργοστασιακο 120ps τωρα αν το αποτελεσμα ειναι παρμενο ανεξαρτητος απο το ποσο ειναι το μοτερ εργοστασιακο τοτε ειναι ακομα πιο ευκολο να πιασεις τα νουμερα.Δηλαδη ενα αμαξι 125ps εργοστασιακο δεν μπορει να παρει με αυτα 30 αλογα?Αν ισχυει αυτο που το λετε οτι δεν τα παιρνει και το δικο μου με ολα αυτα απο 128 εβγαλε 140 τοτε πολυ απλα δεν αξιζει να κανεις τιποτα σε αυτο το αμαξι γιατι δεν βελτιωνεται σε ατμοσφαιρα και παμε στο plan B τουρμπισμα και τα μυαλα στα καγκελα.

Μην λεμε απο την μια οτι αυτα τα αλογα με αυτα δεν βγαινουν και αλλου λεμε βαλτε εκκεντρα και ολοσωμες και απο 100 εργοστασιακα μπορει να βγαλεις 140+ .Δηλαδη παιδες δεν βγαινει ακρη αν τα λεμε μια ετσι μια γιουβετσι.

Τα γραναζια στο μοτερ δεν ειναι ρυθμιζομενα αλλα ολα γυρνανε τρελα,δεν εχουν σφηνες.
Με το Πανο δεν ειχαμε την ευκαιρια να ανοιξουμε αλλα θα το κανουμε και ελπιζω συντομα.Τωρα για αυτο που εγραψες Πανο  :-X

μπαμπη εχω γραψει στην piper (με τους οποιους αρκετα συχνα μιλαω) και μου χουν πει οτι το ΜR 155 δεν είναι ειδική παραγγελία, ούτε είναι πιο άγρια όπως λεει ο καρανικόλας, είναι απλα τα piper:  http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=SIGVCTBP270


Στο λινκ που σου έστειλα, η piper προτεινει ένα συγκεκριμένο timing. Για να δουλεψει σωστα πρεπει να ακολουθηθεί το timing που προτεινει η piper. εγω μαλλον εκει πιστευω οτι γινεται η μακακία...
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Ψηλε μπορει να ειναι αυτα τα εκκεντρα τι να σου πω,βεβαια δεν βλεπω τον λογο αν ειναι αυτα γιατι να αλλαζουν τους κωδικους.Αυτοι οι Αγγλοι ολο κολπα ειναι.

Οτι δεν ειναι αγρια το καταλαβαμε στην πραξη,αυτα τα εκκεντρα που δινει η piper ειναι γενικα για τον ti-vct και για κανενα δεν λεει τι κερδος εχουν.
Στα εκκεντρα που φοραω η mountune λεει το χρονισμα να γινεται οπως ειναι τα μαμα.
Τα επομενα που βγαζει η piper ultimate road για μεχρι 7.200 ειναι να εχεις κανει και ροικη-συμπιεση.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το κερδος υπολογίζεται περίπου απο το βύθισμα. Υπαρχει ενας μπακάλικος τυπος. Με τις μοιρες ο TiVCT δεν κερδίζει φαινομενικα τιποτα γιατι έχει ουτως ή άλλως μεταβλητό χρόνισμα.

οι piper 270 έχουν συνηθως κέρδος 5-7% , και οι 285 (ultimate road), περιπου 10-12% ακόμα και χωρίς ροϊκή και συμπίεση και συνήθως δεν χρειάζονται ελατήρια βαλβίδων. Απλα οι βελτιωτικοί οίκοι δεν τους βαζουνε γιατι "χάνει " χαμηλά το αμάξι (προσωπικά χ..κα αμα χάσω 1 άλογο μέχρι τις 3500, προκειμένου να πάρω 15 μετα τις 4500).

Μην μετανιώνεις που έβαλες το montune γιατι όποτε θέλεις πουλας τους εκκεντροφόρους καμια 300αρια ευρω και παίρνεις τους piper 285 με 500. Και τότε "τσιμπαμε" και λίγο την συμπίεση και "τρωμε" λίγο τους αυλούς και πες στους αγγλους να σου δώσουν +200 στροφες κόφτη και +5% καυσιμο μετα τις 4500. Ελατηρια βαλβίδων βρίσκουμε καινούργια με 100 ευρω, αμα χρειαστούν.

Αλλα και να τουρμπίσεις αμα θελεις, κρατας τους εκκεντροφόρους και  απλα πουλας την εξατμιση η οποία σίγουρα θα πιασει καμια 400αρια ευρω τουλαχιστον.

Οσο γι' αυτους που θεωρείτε μεγάλη τη 60αρα εξάτμιση και μ@λακες αυτους της montune που την  βάζουνε, έχετε όλοι λάθος, 150 άλογα αμάξι είναι, τι εξατμιση περιμένεντε να έχει?
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
turbomaniac said:
οι piper 270 έχουν συνηθως κέρδος 5-7% , και οι 285 (ultimate road), περιπου 10-12% ακόμα και χωρίς ροϊκή και συμπίεση και συνήθως δεν χρειάζονται ελατήρια βαλβίδων. Απλα οι βελτιωτικοί οίκοι δεν τους βαζουνε γιατι "χάνει " χαμηλά το αμάξι (προσωπικά χ..κα αμα χάσω 1 άλογο μέχρι τις 3500, προκειμένου να πάρω 15 μετα τις 4500

Οσο γι' αυτους που θεωρείτε μεγάλη τη 60αρα εξάτμιση και μ@λακες αυτους της montune που την  βάζουνε, έχετε όλοι λάθος, 150 άλογα αμάξι είναι, τι εξατμιση περιμένεντε να έχει?

τι συμπιεση εχει μαμα το φιεστα?
εγω διαφωνω πληρως το οτι με 285 μοιρες δεν θελει συμπιεση.

οσο για το θεμα της εξατμισης σιγουρα κατι θα ξερουν οι Αγγλοι που βαζουν 60αρα εξατμιση,απλα ενας γνωστος βελτιωτης στην Αθηνα με αρκετες γνωσεις πανω στο αντικειμενο,οταν εφτιαξα το αμαξι μου και εβγαλε 147 αλογα η διατομη εξατμιση που μου εδωσε ηταν Φ52 για να ειναι σφιχτο η Φ54
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread