Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Φτερούγας!

New member
May 11, 2010
58
0
0
33
Aγ.Παρασκευή
Πες μου τι ΑΚΡΙΒΩΣ χρειαζομαι απο το ST ...

Σασμαν θα αντεξει το ιδιο ? επισης εχω βαλει φουλ εξατμιση παπαδοπουλος θα κατσει στο ST ?
μπα ε? χρειαζομαστε ακρα? δυναμο ?
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Δν χρειαζεται η γεφυρα του ST αν εχεις βρε μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο σασμαν κ να κοιταξεις να εχεις κ τα κλειδια για το imobillizer κ το καντραν... κ η εξατμιση κ σασμαν δν ταιριαζουν.. πας για αλλα... αν ειναι τροπετο,το τροπετο σημαινει απο τη μεση κ μπροστα του αμαξιου κομπλε ολο.. κ τα εχει πανω,αν παλι εχεις βρει σκετο μοτερ να κοιταξεις αυτα που σου ειπα παραπανω κ να εχει κ δυναμο πανω το μοτερ...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
για μοτερ μκ6 1600, θες μόνο κορμο καπάκι και δίσκο απο το 1600. Πλεξούδα εγκέφαλος όλα απο το 1400, κάνεις ένα προγραμματισμο μόνο στην φορντ (σβήνουνε το πρόγραμμα απο το 14αρι και γραφουνε απο την αρχη το προγραμμα σαν ναι 1600αρι.

Αν συμφωνήσεις μια λογική τιμή σε μια αντιπροσωπεία (300 ευρω θα παιρνα εγω, μαζί με τον εργοστασιακό επαναπρογραμματισμό), τα μοτερ μεταχειρω (κορμο κεφαλή) τα πουλαει ο γαλάκος 5-6 κατοσταρικα.
Συνολικά για την μετατροπή μαζί με ιμαντες (160) και μπουζι (13), θέλεις περίπου 1 χιλιάρικο.

Για μοτερ ST Θέλεις:
1. Μοτερ-σασμαν-πλεξούδα-εγκέφαλο (στην αγορά περίπου 1,5 χιλιάρικο)
2. Πιθανόν να θέλεις άκρα (δεν ξερω αν κουμπώνουν τα ημιαξόνια σου στο σασμαν απο το ST)
3. Αμοιβή ηλεκτρολόγου για το "παντρεμα" της πλεξούδας (150 τουλάχιστον, παραπάνω αν δεν βρεις κλειδιά και θέλει ξεκλέιδωμα κανα immobilizer)
4. Περαστικά μοτερ (300-400)
5. Ιμάντες (160)
6. Εξατμιση απο σπιραλ και πίσω μαζί με νέο καταλύτη (400 τουλάχιστον, εκτος αν βρεις καμια εξατμιση απο μαμα ΣΤ τσαμπα)

Σύνολο, το λιγότερο δηλαδή 2300.

Κατ εμένα, αν έχεις σκοπό να φτιάξεις κανένα τέρας, βάλε το μοτερ ST αδήλωτο και ξεκίνα να ψάνχεις για GTΧ3582 και πιστόνια-μπιέλες.

Αν θές ένα σβέλτο αμαξάκι, βάλε το 16αρι με μια πολλαπλή πούμα 1.7 και κανε οτι έχω πει σε παλιότερα ποστ για να βγαλει 140-150 αλογάκια.
 
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
O φτερουγας 1600 S ειναι... Δν κουμπωνουν τα ημιαξονια,ουτε ταιριαζει σασμαν,οποτε αν παει καποιος για μετατροπη πρεπει να βρει ενα ολοκληρο τροπετο κι οχι σκετο μοτερ... οσο για τα 140-150 αλογα,δν νομιζω,σαν να υπερβαλεις,δν ειναι στραγαλια τα αλογα κ ειδικα στα δικα μας... να ταν κανα σαξοραλλο να ελεγα εβαλες 2 εκκεντρα λιγο συμπιεση ενα προγραμμα κ στη ''μαχη'' αλλα δυστυχως εμεις...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Crazy said:
O φτερουγας 1600 S ειναι... Δν κουμπωνουν τα ημιαξονια,ουτε ταιριαζει σασμαν,οποτε αν παει καποιος για μετατροπη πρεπει να βρει ενα ολοκληρο τροπετο κι οχι σκετο μοτερ... οσο για τα 140-150 αλογα,δν νομιζω,σαν να υπερβαλεις,δν ειναι στραγαλια τα αλογα κ ειδικα στα δικα μας... να ταν κανα σαξοραλλο να ελεγα εβαλες 2 εκκεντρα λιγο συμπιεση ενα προγραμμα κ στη ''μαχη'' αλλα δυστυχως εμεις...

γιατι, έχει βάλει κανένας τα έκκεντρα που προτείνω (piper focBP285), με πρόγραμμα σωστό, κεφαλή όπως θέλω εγω ανοιγμένη, συμπίεση 11,5:1 πολλαπλή πούμα, εξατμιση 53 και είδε οτι δεν βγαζει τα άλογα που λέω? (150). Το φιεστα έχει πολύ καλύτερο καπάκι απο τα σαξόραλα, απλα τα σαξόραλα έχουν βύθισμα μαμα 8χλστ και διαρκει 260 μοίρες και το φιέστα 6 και 235.

όσο για το ΣΤ καλύτερα να πάρει άκρα με 100 ευρω και τα δύο παρά τροπέτο όλοκληρο με 2 χιλιάρικα. Αμα βρει καποιος τρακαρισμένο αμαξι με 1500, κανένα προβλημα, καλύτερα να χει κλειδια και καντραν επάνω να μην παιδευτει και ο ηλεκτρολόγος
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
turbomaniac said:
γιατι, έχει βάλει κανένας τα έκκεντρα που προτείνω (piper focBP285), με πρόγραμμα σωστό, κεφαλή όπως θέλω εγω ανοιγμένη, συμπίεση 11,5:1 πολλαπλή πούμα, εξατμιση 53 και είδε οτι δεν βγαζει τα άλογα που λέω? (150). Το φιεστα έχει πολύ καλύτερο καπάκι απο τα σαξόραλα, απλα τα σαξόραλα έχουν βύθισμα μαμα 8χλστ και διαρκει 260 μοίρες και το φιέστα 6 και 235.

όσο για το ΣΤ καλύτερα να πάρει άκρα με 100 ευρω και τα δύο παρά τροπέτο όλοκληρο με 2 χιλιάρικα. Αμα βρει καποιος τρακαρισμένο αμαξι με 1500, κανένα προβλημα, καλύτερα να χει κλειδια και καντραν επάνω να μην παιδευτει και ο ηλεκτρολόγος
Για το st θα συμφωνησω,αλλα αν βρει τροπετο φθηνο καποιος αξιζει να το παρει ολο... απο ταμπλο κ να εχει κ κλειδια.οσο για το καπακι το γνωριζω οτι εχουμε καλυτερο κ για τα σαξοραλλα,ξερεις επισης οτι εχουμε περιεργους χαρτες... προγραμματιστη βρισκεις(εγω προσωπικα εχω,που μπορει να προγραμματισει fiesta)... οσο για τα εκκεντρα δν το εχω κοιταξει να δω τι παιζει,αλλα πιστευω δυσκολο να δεις 150 αλογα σε ενα 1600..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Α, αυτος στον Πειραιά.... Δεν έχω ακούσει για τη δουλειά του, ούτε για το τι hardware χρησιμοποιεί...

Μετρα το αμάξι σου με τον δικό σου WIDEBAND μιά φορά το μήνα για να είσαι σιγουρος οτι  είναι σωστό το κάυσιμο γιατι ο εγκεφαλος μας διορθώνει μόνος του προς το target AFR το οποίο δύσκολα αλλάζει. Ακόμα και τον χάρτη να φτιαξεις, εκείνος θα δουλευει όπως του αρέσει. 
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
turbomaniac said:
Α, αυτος στον Πειραιά.... Δεν έχω ακούσει για τη δουλειά του, ούτε για το τι hardware χρησιμοποιεί...

Μετρα το αμάξι σου με τον δικό σου WIDEBAND μιά φορά το μήνα για να είσαι σιγουρος οτι  είναι σωστό το κάυσιμο γιατι ο εγκεφαλος μας διορθώνει μόνος του προς το target AFR το οποίο δύσκολα αλλάζει. Ακόμα και τον χάρτη να φτιαξεις, εκείνος θα δουλευει όπως του αρέσει. 
Nαι αυτος.απλα φτιαχνει αμαξια,ειναι καλος,πολυ καλος μπορω να πω... οσογια το χαρτη εχεις τα δικια σου.. οτι του αρεσει χαχα
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
Φίλος Λάρισα πήρε τροπέτο ST και πρόσφατα έκανε την αλλαγή.
Χρειάζεται μοτέρ με όλα τα περιφερειακά του, αντλίες νερού, τιμονιού με το παγούρι,
κομπρέσορας air condition με σωληνάκια, δυναμό, κιβώτιο πλήρες με συμπλέκτη,
ημιαξόνια, βάσεις μοτέρ και κιβωτίου, σωλήνες νερού και σέρβο και αρκετά άλλα ψιλά.
Οπότε μόνο με τροπέτο συμφέρει η αλλαγή.

Από αυτά που χρειάστηκαν επίσης αλλαγή και μου κάναν εντύπωση είναι:
η μετόπη, γιατί βρίσκει η πολλαπλή εισαγωγής του δίλιτρου (μεγαλύτερος σαν κινητήρας) και
ψυγείου νερού με το παγούρι, όχι γιατί είναι μεγαλύτερα αλλά γιατί έχουν διαφορετικά σωληνάκια.

Ο συγκεκριμένος δεν άλλαξε εγκέφαλο αλλά δουλεύει τον κινητήρα με τον εγκέφαλο του S :eek:
Τώρα περιμένει να έρθει προγραμματιστής να του ρυθμίσει τον εγκέφαλο,
προς το παρόν πάντως δεν έχει κάνει μπαμ παρόλο που δουλεύει με το πρόγραμμα του 1600  :D

Όταν το τελειώσει θα κάνει μια παρουσίαση στο φόρουμ.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που μας δίνεις. Για τη μετώπη (ότι είναι διαφορετική δηλαδή) δεν το περίμενα, για τα υπόλοιπα πάνω κάτω τα είχα ήδη στο μυαλό μου. Όσον αφορά τον εγκέφαλο, προφανώς αυτός του τροπέτου ήταν μη λειτουργικός, γι' αυτό και χρησιμοποιήθηκε του S; Ή μήπως δεν υπήρχαν τα λοιπά ηλεκτρονικά του τροπέτου, δηλαδή καντράν κλειδαριές κλπ;
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
Από όσο μου είπε το αμάξι ήταν τρακαρισμένο από πίσω αλλά πλήρες.
Δεν έβαλε πλεξούδα-εγκέφαλο-όργανα γιατί ήταν μεγάλη φασαρία είπε,
αλλά κυρίως γιατί δεν βρήκε εδώ ηλεκτρολόγο να του κάνει αυτή τη δουλειά με λογικό κόστος.
Οπότε έπιασε με τον αδελφό του την πλεξούδα μόνο του κινητήρα από το S,
πήρε ένα ένα τα καλώδια και όπου δεν ταίρειαζαν οι φίσες (πχ μπεκ)
έκοψε και προσάρμοσε τις φίσες  από την πλεξούδα του ST.

Φυσικά έτσι (αν εξαιρέσουμε βέβαια ότι το αμάξι δουλεύει στο περίπου  :D)
κατάργησε και την μεταβλητή εισαγωγή και την βαλβίδα EGR που έχει το ST και δεν έχει το S.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Vrachos said:
Από όσο μου είπε το αμάξι ήταν τρακαρισμένο από πίσω αλλά πλήρες.
Δεν έβαλε πλεξούδα-εγκέφαλο-όργανα γιατί ήταν μεγάλη φασαρία είπε,
αλλά κυρίως γιατί δεν βρήκε εδώ ηλεκτρολόγο να του κάνει αυτή τη δουλειά με λογικό κόστος.
Οπότε έπιασε με τον αδελφό του την πλεξούδα μόνο του κινητήρα από το S,
πήρε ένα ένα τα καλώδια και όπου δεν ταίρειαζαν οι φίσες (πχ μπεκ)
έκοψε και προσάρμοσε τις φίσες  από την πλεξούδα του ST.

Φυσικά έτσι (αν εξαιρέσουμε βέβαια ότι το αμάξι δουλεύει στο περίπου  :D)
κατάργησε και την μεταβλητή εισαγωγή και την βαλβίδα EGR που έχει το ST και δεν έχει το S.

χαρας στο κουραγιο τους!!!!

Μια - μία φίσα!!!!!!  :eek:

δεν θα χει προβλημα αμα φτιαξουνε προγραμμα....
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
Vrachos said:
Φίλος Λάρισα πήρε τροπέτο ST και πρόσφατα έκανε την αλλαγή.
Χρειάζεται μοτέρ με όλα τα περιφερειακά του, αντλίες νερού, τιμονιού με το παγούρι,
κομπρέσορας air condition με σωληνάκια, δυναμό, κιβώτιο πλήρες με συμπλέκτη,
ημιαξόνια, βάσεις μοτέρ και κιβωτίου, σωλήνες νερού και σέρβο και αρκετά άλλα ψιλά.
Οπότε μόνο με τροπέτο συμφέρει η αλλαγή.

Από αυτά που χρειάστηκαν επίσης αλλαγή και μου κάναν εντύπωση είναι:
η μετόπη, γιατί βρίσκει η πολλαπλή εισαγωγής του δίλιτρου (μεγαλύτερος σαν κινητήρας) και
ψυγείου νερού με το παγούρι, όχι γιατί είναι μεγαλύτερα αλλά γιατί έχουν διαφορετικά σωληνάκια.

Ο συγκεκριμένος δεν άλλαξε εγκέφαλο αλλά δουλεύει τον κινητήρα με τον εγκέφαλο του S :eek:
Τώρα περιμένει να έρθει προγραμματιστής να του ρυθμίσει τον εγκέφαλο,
προς το παρόν πάντως δεν έχει κάνει μπαμ παρόλο που δουλεύει με το πρόγραμμα του 1600  :D

Όταν το τελειώσει θα κάνει μια παρουσίαση στο φόρουμ.
αυτο με τη μετωπη μου ακουγεται λιγο περιεργο επειδη εψαχνα να την αλλαξω εκανα μια ερωτηση σε αντιπροσωπια στη θεσσαλονικη και μου ειπαν οτι του st ειναι ιδια με του απλου mk6 μονο απο τα diesel μοντελα ειναι διαφορετικη, τωρα ποιος απο τους δυο κανει λαθος.....
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
arkas said:
....μου ειπαν οτι του st ειναι ιδια με του απλου mk6 μονο απο τα diesel μοντελα ειναι διαφορετικη......
Έριξα μια ματιά λίγο στο Microcatάλογο γιατί μου φάνηκε απίθανο να κάνει λάθος ο φίλος μου,
μια και πρώτα έβαλε το μοτέρ και μετά είδε ότι έβρισκε.
Από την άλλη οι αντιπροσωπίες είναι γνωστό τι επίπεδο γνώσης έχουν  :D

Σύμφωνα λοιπόν με τον κατάλογο έχουμε έναν τύπο μετόπης για όλα τα βενζινοκίνητα
έως και το 1,6 και για το 1,4 TDCI (diesel δλδ) με part No 4S6H 16E146-AC,
έναν δεύτερο για το 1,6 TDCI με part No 5S6H 16E146-AE
και έναν τρίτο για (μάντεψε :p) για το ST με part No 5S6Y 16E146-AE.

Και ένα ακόμη πραματάκι που χρειάζεται αλλαγή και ξέχασα να το αναφέρω
είναι και τα μπροστά ελατήρια.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread