ΧΡΗΣΤΟΣ-21-
New member
Crazy said:O φτερουγας 1600 S ειναι... Δν κουμπωνουν τα ημιαξονια,ουτε ταιριαζει σασμαν,οποτε αν παει καποιος για μετατροπη πρεπει να βρει ενα ολοκληρο τροπετο κι οχι σκετο μοτερ... οσο για τα 140-150 αλογα,δν νομιζω,σαν να υπερβαλεις,δν ειναι στραγαλια τα αλογα κ ειδικα στα δικα μας... να ταν κανα σαξοραλλο να ελεγα εβαλες 2 εκκεντρα λιγο συμπιεση ενα προγραμμα κ στη ''μαχη'' αλλα δυστυχως εμεις...
Για το st θα συμφωνησω,αλλα αν βρει τροπετο φθηνο καποιος αξιζει να το παρει ολο... απο ταμπλο κ να εχει κ κλειδια.οσο για το καπακι το γνωριζω οτι εχουμε καλυτερο κ για τα σαξοραλλα,ξερεις επισης οτι εχουμε περιεργους χαρτες... προγραμματιστη βρισκεις(εγω προσωπικα εχω,που μπορει να προγραμματισει fiesta)... οσο για τα εκκεντρα δν το εχω κοιταξει να δω τι παιζει,αλλα πιστευω δυσκολο να δεις 150 αλογα σε ενα 1600..turbomaniac said:γιατι, έχει βάλει κανένας τα έκκεντρα που προτείνω (piper focBP285), με πρόγραμμα σωστό, κεφαλή όπως θέλω εγω ανοιγμένη, συμπίεση 11,5:1 πολλαπλή πούμα, εξατμιση 53 και είδε οτι δεν βγαζει τα άλογα που λέω? (150). Το φιεστα έχει πολύ καλύτερο καπάκι απο τα σαξόραλα, απλα τα σαξόραλα έχουν βύθισμα μαμα 8χλστ και διαρκει 260 μοίρες και το φιέστα 6 και 235.
όσο για το ΣΤ καλύτερα να πάρει άκρα με 100 ευρω και τα δύο παρά τροπέτο όλοκληρο με 2 χιλιάρικα. Αμα βρει καποιος τρακαρισμένο αμαξι με 1500, κανένα προβλημα, καλύτερα να χει κλειδια και καντραν επάνω να μην παιδευτει και ο ηλεκτρολόγος
Nαι αυτος.απλα φτιαχνει αμαξια,ειναι καλος,πολυ καλος μπορω να πω... οσογια το χαρτη εχεις τα δικια σου.. οτι του αρεσει χαχαturbomaniac said:Α, αυτος στον Πειραιά.... Δεν έχω ακούσει για τη δουλειά του, ούτε για το τι hardware χρησιμοποιεί...
Μετρα το αμάξι σου με τον δικό σου WIDEBAND μιά φορά το μήνα για να είσαι σιγουρος οτι είναι σωστό το κάυσιμο γιατι ο εγκεφαλος μας διορθώνει μόνος του προς το target AFR το οποίο δύσκολα αλλάζει. Ακόμα και τον χάρτη να φτιαξεις, εκείνος θα δουλευει όπως του αρέσει.
Vrachos said:Από όσο μου είπε το αμάξι ήταν τρακαρισμένο από πίσω αλλά πλήρες.
Δεν έβαλε πλεξούδα-εγκέφαλο-όργανα γιατί ήταν μεγάλη φασαρία είπε,
αλλά κυρίως γιατί δεν βρήκε εδώ ηλεκτρολόγο να του κάνει αυτή τη δουλειά με λογικό κόστος.
Οπότε έπιασε με τον αδελφό του την πλεξούδα μόνο του κινητήρα από το S,
πήρε ένα ένα τα καλώδια και όπου δεν ταίρειαζαν οι φίσες (πχ μπεκ)
έκοψε και προσάρμοσε τις φίσες από την πλεξούδα του ST.
Φυσικά έτσι (αν εξαιρέσουμε βέβαια ότι το αμάξι δουλεύει στο περίπου )
κατάργησε και την μεταβλητή εισαγωγή και την βαλβίδα EGR που έχει το ST και δεν έχει το S.
αυτο με τη μετωπη μου ακουγεται λιγο περιεργο επειδη εψαχνα να την αλλαξω εκανα μια ερωτηση σε αντιπροσωπια στη θεσσαλονικη και μου ειπαν οτι του st ειναι ιδια με του απλου mk6 μονο απο τα diesel μοντελα ειναι διαφορετικη, τωρα ποιος απο τους δυο κανει λαθος.....Vrachos said:Φίλος Λάρισα πήρε τροπέτο ST και πρόσφατα έκανε την αλλαγή.
Χρειάζεται μοτέρ με όλα τα περιφερειακά του, αντλίες νερού, τιμονιού με το παγούρι,
κομπρέσορας air condition με σωληνάκια, δυναμό, κιβώτιο πλήρες με συμπλέκτη,
ημιαξόνια, βάσεις μοτέρ και κιβωτίου, σωλήνες νερού και σέρβο και αρκετά άλλα ψιλά.
Οπότε μόνο με τροπέτο συμφέρει η αλλαγή.
Από αυτά που χρειάστηκαν επίσης αλλαγή και μου κάναν εντύπωση είναι:
η μετόπη, γιατί βρίσκει η πολλαπλή εισαγωγής του δίλιτρου (μεγαλύτερος σαν κινητήρας) και
ψυγείου νερού με το παγούρι, όχι γιατί είναι μεγαλύτερα αλλά γιατί έχουν διαφορετικά σωληνάκια.
Ο συγκεκριμένος δεν άλλαξε εγκέφαλο αλλά δουλεύει τον κινητήρα με τον εγκέφαλο του S
Τώρα περιμένει να έρθει προγραμματιστής να του ρυθμίσει τον εγκέφαλο,
προς το παρόν πάντως δεν έχει κάνει μπαμ παρόλο που δουλεύει με το πρόγραμμα του 1600
Όταν το τελειώσει θα κάνει μια παρουσίαση στο φόρουμ.
Έριξα μια ματιά λίγο στο Microcatάλογο γιατί μου φάνηκε απίθανο να κάνει λάθος ο φίλος μου,arkas said:....μου ειπαν οτι του st ειναι ιδια με του απλου mk6 μονο απο τα diesel μοντελα ειναι διαφορετικη......