Η αλλαγή που κάνουν μερικοί, είναι οτι αλλάζουν την κλειστού τύπου, με ανοιχτού τύπου.
Η πρώτη, η εργοστασιακή, όταν αφαιρεί τον αέρα απο την εισαγωγή, τον ξαναβάζει μέσα στο σύστημα λιγο πριν την τουρμπίνα. άρα συνεχίζει να την εκμεταλλεύεται. κρατα την τουρμπίνα λίγο πιο ετοιμοπόλεμη μειώνοντας το turbo lag.
H ανοιχτού τύπου, πετάει τον αέρα έξω στην ατμόσφαιρα, όπως κάνανε τα turbo παλιά, με αποτέλεσμα να ακούγεται το χαρακτηριστικό τσουφ. αυτό το τσουφ είναι ο λόγος που την αλλάζουν.
Χαζό κατα τη γνώμη μου, γιατι η κλειστού τύπου είναι μελετημένη και έχει κάποια οφέλη, που η ανοιχτού τύπου τα καταργεί. και το τσουφ αυτό δεν είναι τόσο εντυπωσιακό γιατι δεν είναι καμμια σοβαρή μεγάλη τουρμπίνα. μια σταλια τουρμπίνα είναι και ο ήχος είναι ηλίθιος και ενοχλητικός κατα τη γνώμη μου. επίσης καίει πολύ περισσότερο καύσιμο, γιατι σε αναγκάζει να οδηγάς σα χαζός. να πατας τερμα το γκάζι και να το αφήνεις και να το ξαναπατας και να το ξαναφήνεις, για να ακους αυτή τη ενοχλητική κλανιά συνεχώς
Η πρώτη, η εργοστασιακή, όταν αφαιρεί τον αέρα απο την εισαγωγή, τον ξαναβάζει μέσα στο σύστημα λιγο πριν την τουρμπίνα. άρα συνεχίζει να την εκμεταλλεύεται. κρατα την τουρμπίνα λίγο πιο ετοιμοπόλεμη μειώνοντας το turbo lag.
H ανοιχτού τύπου, πετάει τον αέρα έξω στην ατμόσφαιρα, όπως κάνανε τα turbo παλιά, με αποτέλεσμα να ακούγεται το χαρακτηριστικό τσουφ. αυτό το τσουφ είναι ο λόγος που την αλλάζουν.
Χαζό κατα τη γνώμη μου, γιατι η κλειστού τύπου είναι μελετημένη και έχει κάποια οφέλη, που η ανοιχτού τύπου τα καταργεί. και το τσουφ αυτό δεν είναι τόσο εντυπωσιακό γιατι δεν είναι καμμια σοβαρή μεγάλη τουρμπίνα. μια σταλια τουρμπίνα είναι και ο ήχος είναι ηλίθιος και ενοχλητικός κατα τη γνώμη μου. επίσης καίει πολύ περισσότερο καύσιμο, γιατι σε αναγκάζει να οδηγάς σα χαζός. να πατας τερμα το γκάζι και να το αφήνεις και να το ξαναπατας και να το ξαναφήνεις, για να ακους αυτή τη ενοχλητική κλανιά συνεχώς