Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μια πολύ ωραια τουρμπίνα για το ST με παροχη 400 άλογα. θελει προγραμμα, μεγαλύτερα μπεκ, και προεραιτικά εξατμιση 70mm και δίσκο. δεν θελει μετατροπες στο χταποδι και downpipe, μπαίνει όπως είναι και σπουλαρει απο τις 3500. πιστονια αντεχουν, οι μπιέλες όσο κρατήσουν..


http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-FIE-013&Category_Code=FIE

υπαρχει και το ίδιο κιτ με GTX2860, για σπουλαρισμα απο τις 3000, με παροχη 350 άλογα. Έχει και πολύ ωραιες οδηγιες τοποθετησης με εικόνες.

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-FIE-009&Category_Code=FIE.

κατι μικροτερο, δεν υπαρχει λογος να μπει.. Ξεφορτωθείτε την απαραδεκτα μικρη KP39, με μια σοβαρή τουρμπίνα... :D
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ξεχασα να πω οτι η τιμη του κιτ ειναι υψηλή αλλα όχι πολύ υπερβολικη μιας και σκετη η GTX2863

εχει 1500 δολάρια
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Οριστε και η δικια μου γνωμη..

http://www.sico-developments.co.uk/collections/2013-mk7-fiesta-st/products/peron-fiesta-st-p3xx-turbo-kit
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Staros said:
Οριστε και η δικια μου γνωμη..

http://www.sico-developments.co.uk/collections/2013-mk7-fiesta-st/products/peron-fiesta-st-p3xx-turbo-kit

καλο αλλα ακριβο πολύ...

στα αρνητικα επισις είναι οτι έχει υβριδικό τουρμπο, και ετσι δεν μπορουμε να ξερουμε παροχή. μπορει να είναι για 300 άλογα στο 1.3 όπως λεει, μπορει όμως και να βγαζει πολύ λιγοτερο. σημασια έχει να ξερουμε τι ακριβως κομματια έχουν χρησιμοποιηθει στο υβριδικό τουρμπο.
 

Manos7

Rookie
Σεπτ. 11, 2015
16
0
1
Κοιταζοντας διαφορα setup για το fiesta επαθα πλακα με την χροναρα που εκανε ενα με ενα τουρμπο gtx2867 και στοκ μοτερ! Αναρωτιέμαι με χταποδι εκκεντροφορους μεθανολες που θα φτασει!! Αποψη μου για αυτό το σεταπ με ενα bc, να το κυκλοφορεις με μηχανική και σε δυσκολες καταστασεις να το σηκωνεις θα είναι πιο safe απ οτι ειναι τερμα πρωτο σταδιο! Ακουω γνώμες!!
Υγ:  Μου αρεσει που σκεφτόμουν να το κρατησω μονο με κονσερβοπρογραμμα!!


https://m.youtube.com/watch?v=piMklOfI0g8&feature=youtu.be
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
η 2867 ίσως λαγκάρει και λίγο παραπάνω (απο τις 3300-3500 και πάνω θα μπουσταρει καλά). η 2860 ή η 2863 πιστεύω είναι πιο κατάλληλες για καθημερινή χρήση.

πιστευω οτι τα μεταλλα του ST όπως έχω ξαναπεί με λογισμένη χρήση αντέχουν ανετα 300 άλογα  και 35 κιλά ροπής για κάθε μέρα.

Το προγραμμα δεν είναι πρόβλημα (τα μπεκ δεν ξερω αν φτανουνε πάνω απο τα 300 άλογα, αλλα σιγά το πρόβλημα βάζεις άλλα)

το προτεινόμενο για μένα κόστος είναι 900 περίπου η τουρμπίνα (GTX2860) καινούργια + 800 όλη η εξάτμιση με νέο καταλύτη για 300 άλογα και πάνω + 300 οι σωληνώσεις με το ιντερκουλερ (μπορείς και να αφήσεις και τις μαμά, άλλωστε πίεση θα δουλευεις λιγότερο απο της μανας του με τσιτα πρόγραμμα) + καμια 500αρια το πρόγραμμα στο δυναμόμετρα, = καμια 200αρια εργατικά, + wide band, μπαρόμετρο σύνολο περίπου 3000 ευρω. Ξαναλέω οτι αυτο είναι προτεινόμενο κόστος, μπορεις να κάνεις παζάρι να πέσεις χαμηλότερα.
 

chriST

Rookie
Oct 10, 2015
16
0
0
καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω την αποψη σας για μια προσθηκη που θα θελα να κανω!
http://www.ebay.com/itm/Forge-Motorsport-Ford-Fiesta-Mk7-ST180-Intake-Induction-Kit-FMINDST180-/401001050286?hash=item5d5d8670ae:g:1ZYAAOSwFnFWBRt9&vxp=mtr
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Καλη φαίνεται! Tσέκαρε κι αυτήν.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JF6JgOQuiYA[/youtube]
 

chriST

Rookie
Oct 10, 2015
16
0
0
Οντως πολυ καλη φαινεται και αυτη!ευχαριστωωω!!
 

labrinakos

Rookie
Dec 9, 2014
14
0
0
παλικαρια καλησπερα μηπως εχετε καμια γνωμη για σκαστρα;;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ακούγεται αρκετά η σκάστρα του ST. Και απ' ότι φαίνεται αποδίδει μια χαρά. Δε βλέπω λόγο αλλαγής της.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiesta ST 380 ροδα κλειστό μοτερ:

https://www.youtube.com/watch?v=tpC5Y7EgaJ8

ποια honda? cheap power to the people.

και αν πηγαινεις και κατω απο τις 3000 στροφες, μπορει να καιει και τα ίδια με το μαμα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Αυτή την σκάστρα βρήκα για το mondeo αλλά είναι ίδια με του st και για αυτό το μοιράζομαι μαζί σας
http://www.avcweber.gr/Product/1188/FMDVST180R/Page/54/Turbo-parts/Model/532/FORD-Fiesta-ST180-16-Ecoboost/el/,
Είναι κλειστού τύπου και ο συγκεκριμένος έχεις και ανοιχτού αν θέλει κάποιος
 

Giorgos74

Member
Jan 15, 2017
128
3
18
49
Γερακας
ερωτηση η σκαστρα κλειστου η ανοιχτου τυπου ηλεκτρικη η μηχανικη σε τι βοηθανε το αυτοκινητο? σορρυ για την ερωτηση αλλα προσπαθω να καταλαβω.
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
Βαλβίδα ανακούφισης της πίεσης είναι. σαν τις βαλβίδες στις χύτρες που βγάζουν τον ατμό οταν η πίεση υπερβεί μια προκαθορισμένη τιμή.
Η τουρμπίνα είναι ένας ανεμιστήρας που βάζει περισσότερο αέρα στο κύκλωμα. περισσότερος αέρας = ανεβαίνει η πίεση.
Όσες περισσότερες οι στροφές του κινητήρα, τόσο πιο γρήγορα γυρνάει η τουρμπίνα, τόσο μεγαλύτερη η πίεση που δίνει.
Όταν αφήσεις εσυ το γκάζι, κλείνει απότομα η πεταλούδα γκαζιού και ο αέρας/πίεση δεν έχει που να πάει. Ειδικα αν σκεφτείς οτι λόγω της αδράνειας, η τουρμπίνα συνεχίζει να ανεβάζει την πίεση.
Τότε ανοίγει η βαλβίδα και βγάζει τον αέρα έξω εκτονώνοντας την πίεση
 

Giorgos74

Member
Jan 15, 2017
128
3
18
49
Γερακας
UltiMo_ said:
Βαλβίδα ανακούφισης της πίεσης είναι. σαν τις βαλβίδες στις χύτρες που βγάζουν τον ατμό οταν η πίεση υπερβεί μια προκαθορισμένη τιμή.
Η τουρμπίνα είναι ένας ανεμιστήρας που βάζει περισσότερο αέρα στο κύκλωμα. περισσότερος αέρας = ανεβαίνει η πίεση.
Όσες περισσότερες οι στροφές του κινητήρα, τόσο πιο γρήγορα γυρνάει η τουρμπίνα, τόσο μεγαλύτερη η πίεση που δίνει.
Όταν αφήσεις εσυ το γκάζι, κλείνει απότομα η πεταλούδα γκαζιού και ο αέρας/πίεση δεν έχει που να πάει. Ειδικα αν σκεφτείς οτι λόγω της αδράνειας, η τουρμπίνα συνεχίζει να ανεβάζει την πίεση.
Τότε ανοίγει η βαλβίδα και βγάζει τον αέρα έξω εκτονώνοντας την πίεση

Μαλλον δεν θα την πειραξω την εργοστασιακη προς το παρον. Αυτη θα θελει αλλαγη για οποιον αλλαζει τουρμπινα λογικα. ευχαριστω ultimo !
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread