Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
1
0
41
Βόλος
Η αλλαγή που κάνουν μερικοί, είναι οτι αλλάζουν την κλειστού τύπου, με ανοιχτού τύπου.
Η πρώτη, η εργοστασιακή, όταν αφαιρεί τον αέρα απο την εισαγωγή, τον ξαναβάζει μέσα στο σύστημα λιγο πριν την τουρμπίνα. άρα συνεχίζει να την εκμεταλλεύεται. κρατα την τουρμπίνα λίγο πιο ετοιμοπόλεμη μειώνοντας το turbo lag.
H ανοιχτού τύπου, πετάει τον αέρα έξω στην ατμόσφαιρα, όπως κάνανε τα turbo παλιά, με αποτέλεσμα να ακούγεται το χαρακτηριστικό τσουφ. αυτό το τσουφ είναι ο λόγος που την αλλάζουν.
Χαζό κατα τη γνώμη μου, γιατι η κλειστού τύπου είναι μελετημένη και έχει κάποια οφέλη, που η ανοιχτού τύπου τα καταργεί. και το τσουφ αυτό δεν είναι τόσο εντυπωσιακό γιατι δεν είναι καμμια σοβαρή μεγάλη τουρμπίνα. μια σταλια τουρμπίνα είναι και ο ήχος είναι ηλίθιος και ενοχλητικός κατα τη γνώμη μου. επίσης καίει πολύ περισσότερο καύσιμο, γιατι σε αναγκάζει να οδηγάς σα χαζός. να πατας τερμα το γκάζι και να το αφήνεις και να το ξαναπατας και να το ξαναφήνεις, για να ακους αυτή τη ενοχλητική κλανιά συνεχώς
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
εμένα προσωπικά μου αρέσει το τσαφ τσουφ.
Έχω ακούσει ότι οι σκράστρες ότι και να βάλεις έχουν κάποιο μικρό χρόνο ζωής.δεν αντέχουν
Αν θέλεις να βάλεςι δεν χρειάζεται να αλλάξεις τουρμπίνα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread