turbomaniac
Hero Member
Pa_Nos_1400cc said:Νεότερα απο θέμα ανοίγματος πεταλούδας. Την πήρα και απο το ρεκτιφιέ έγινε πολυ καλή δουλειά απο θέμα λείανσης και κόψαμε και κλαπέτο μπρούτζινο σε τόρνο. Αφου τη συναρμολόγησα την έβαλα επάνω στο αυτοκίνητο είδα οτι το ρελαντί ανέβηκε στις 2.000rpm για το λόγο αυτό θα τη ξαναβγάλω τη πεταλούδα να τρίψω με ψιλο ντουκόχαρτο το κλαπέτο ωστε να κλείσει και αλλο στο κατώτερο σημείο του το στόμιο γιατί αυτό είναι και το ρελαντί του αυτοκινήτου.
Εκανα όμως καμια 30ρια χιλιόμετρα και μόνο θετικά πράγματα έχω να γράψω για αυτή τη μετατροπή σε 1 km δρομο πχ τώρα μαζεύει 150km/h. Όσο για τον εγκέφαλο αν και στα πρώτα χιλιόμετρα πάνω απο 4.500rpm μουλάρωνε τώρα δείχνει να προσαρμόζεται στη νέα πεταλούδα. Στο δίλιτρο το φιέστα υπάρχει απο 55 mm aftermarket πεταλούδα εκείνη των 60mm και λέει οτι προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα. Οπότε περιμένουμε
Άλεξ θές να πείς οτι πχ ένα Fiesta 1400cc θα ωφεληθεί περισσότερο απο εκκεντροφόρους Focus I 1600cc σε σχέση απο το να βάλει απο fiesta 1600cc;
ναι, θα βγαλει 2-3 άλογα παραπάνω.