Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Αναλαμβάνει σίγουρα… ;D και εκτός από το καπάκι αναλαμβάνει να κάνει και άλλα πονηρά πράγματα!!! giggle 
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Πατερα ακομα δεν εχω καταλαβει τι χαλας και τι φτιαχνεις  giggle.Τελευταια ολο με κατι μπλιμπλικια ασχολεισαι  :D αλλα και παλι σε βλεπω μεσα σε ολα,η αρρωστια σου δεν γιατρευεται  AR15firing
Ρε σταχτη στα ματια προσπαθεις να μας ριξεις? ???
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Αγαπούλα… ξέρεις ότι έχω έναν κάλο και είναι η κ..λο βελτίωση!!!
Τον Sevdali τον ξέρω εδώ και αρκετά χρόνια (δούλευε και ένα φιλαράκι εκεί). Κανονικά ο πατέρας Σεβδαλής είναι σασμανάκιας και από τους καλούς μάλιστα άλλα από τότε που άρχισε να ασχολιέται και ο γιος του άρχισαν να κάνουν και άλλα πράγματα.
Ο γιος ασχολείται με τα καπάκια , ροικες, συμπιέσεις ,βαλβίδες και ότι άλλο παλαβό μπορεί να έχει ένα καπάκι ενώ ο πατέρας το σασμάν σου το κάνει βίδες σε χρόνο DT. ;D

Δυστυχώς στο δικό μου δεν θα κάνω τίποτα. Ήμουν πολύ κοντά για να κάνω καλά και ουσιώδη πράγματα αλλά με πρόλαβε η γ@μοπανα και έτσι τα παράτησα όλα. :(
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
StuparArt said:
Αγαπούλα… ξέρεις ότι έχω έναν κάλο και είναι η κ..λο βελτίωση!!!
Τον Sevdali τον ξέρω εδώ και αρκετά χρόνια (δούλευε και ένα φιλαράκι εκεί). Κανονικά ο πατέρας Σεβδαλής είναι σασμανάκιας και από τους καλούς μάλιστα άλλα από τότε που άρχισε να ασχολιέται και ο γιος του άρχισαν να κάνουν και άλλα πράγματα.
Ο γιος ασχολείται με τα καπάκια , ροικες, συμπιέσεις ,βαλβίδες και ότι άλλο παλαβό μπορεί να έχει ένα καπάκι ενώ ο πατέρας το σασμάν σου το κάνει βίδες σε χρόνο DT. ;D

Δυστυχώς στο δικό μου δεν θα κάνω τίποτα. Ήμουν πολύ κοντά για να κάνω καλά και ουσιώδη πράγματα αλλά με πρόλαβε η γ@μοπανα και έτσι τα παράτησα όλα. :(
Πολυ σωστα τα λες Νικολα,εκει ειχα φτιαξει το προηγουμενο αμαξι που ειχα... κι απο σασμαν κ απο καπακι ηταν απιστευτο..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ιακωβε βγαλε το καπακι σου και στειλτο μου στην Τριπολη.

200 ευρω για τα piper μου (focbp270)

150 (πανω κατω, δεν ξερω ακόμα) ευρω σκληροτερα ελατηρια καινουργια

ροική, τριψιμο βαλβίδων, πλάνισμα κεφαλής 100 ευρω

όλο μαζι το καπάκι δεμενο έτοιμο για τοποθετηση 450 ευρω 
 

ANTPRI

Rookie
May 22, 2012
22
0
1
γνωριζει κανενας το κοστος της πολλαπλης εισαγωγης απο το 1.6??...μιλαω για καινουριο κι οχι μεταχειρισμενο ανταλλακτικο....!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
ANTPRI said:
γνωριζει κανενας το κοστος της πολλαπλης εισαγωγης απο το 1.6??...μιλαω για καινουριο κι οχι μεταχειρισμενο ανταλλακτικο....!
είναι ακριβή γνήσια,296e λιανική με φπα,πιο παλιά είχε πάνω από 350e
βρες μια μεταχειρισμένη καλύτερα που θα γλυτώσεις τα μισά λεφτά
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα για καινουργια αλλα ειναι και πολυ δυσκολο να βρεις μεταχειρισμενη.Ακομα σπανιζουν οι ατιμες.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
όταν αλλάζουμε εκκεντροφόρους όπου πέρνει το αμάξι δύναμη στα ψηλά πιο πολύ
στα χαμηλομεσαία αδειάζει?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
όταν αλλάζουμε εκκεντροφόρους όπου πέρνει το αμάξι δύναμη στα ψηλά πιο πολύ
στα χαμηλομεσαία αδειάζει?

εξαρταται τους εκκεντροφορους. Αμα είναι πολύ μικρή διαφορα (όπως 1ο στάδιο piper), τότε αντε να χασει μεχρι τις 2500 στροφες. Όσο ανεβαίνουν οι μοίρες, τόσο ανεβαίνουν και οι στροφες κατω απο τις οποιες χάνουμε σε δύναμη. Συνηθως οι εκκεντροφοροι γραφουν το έυρος της δύναμης (power band), πχ 2000-7000 στροφες. Κάτω απο το ευρος, σημαινει οτι είναι χειροτερο απο το εργοστασιακό.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μερικες χρησιμες διαπιστωσεις ύστερα απο το επιτυχημενο δέσιμο του μοτερ μου.

1. Δεν μπαινει ο εκκεντροφορος εισαγωγης στον εξαγωγής.

2. Οι εκκεντροφόροι απο το φόκους 1.6 έχουν το ίδιο βύθισμα, αλλα λίγο περισσότερες μοίρες.

3. Μπορεις να ρυθμίσεις ότι χρονισμα θέλεις. Εγω έδωσα αρκετη προπορεία στην εισαγωγή (3-4 μοίρες) και ελάχιστη αργοπορεία στην εξαγωγή. Δεν έχω ρυθμίσει ακόμα το πρόγραμμα, αλλα βλεπω οτι το αμαξι παει καλά μόνο στις ψηλές στροφές. Σαν αποτέλεσμα, μου φαίνεται οτι χρόνισμα 2-3 μοιρες προπορεία αργοπορεία, θα δωσει 4-5 άλογα στις ψηλές στροφές, ακόμα καιμ με την μαμα πολλαπλή. Την επόμενη φορά που θα αλλάξετε ιμάντα μπορείτε να προτείνετε στο μηχανικό σας να δώσει λίγο προπορεία αργοπορία (Προσοχή με αυτα τα πραγματα, δεν τα κάνει ο καθένας).

4. Οι εκκεντροφοροι απο το 1.6 είναι αρκετά πιο άγριοι απο του 1.4. Οι εκκεντροφόροι απο το 1.4 είναι ίδιοι με το 1.25.

Καποια μοντελα φοραγανε πλαστικές παναλαφρες τροχαλίες εκκεντροφόρου, αντι σιδερένιων.

Καποια μοντελα φόκους είχανε διαφορετικό χρόνισμα στους εκκεντροφόρους. (είχανε αλλού τις εγκοπές της μπάρας σταθεροποιήσεως των εκκεντροφόρων)
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Εδώ και μια βδομάδα έχω δώσει την δεύτερη  πεταλούδα που εχω και κάθετε ένα χρόνο στην άκρη για τόρνισμα και μεγάλωμα. Την διέλυσα απο μόνος μου με μεγάλη προσοχή ιδιαίτερα φοβόμουνα το ελατήριο επαναφοράς της που είναι κουρδισμένο κατα μία στροφή αλλά όλα οκ. Ανοίχτηκε απο 45mm που είχε στο κέντρο της (γιατί ξεκινάει απο επάνω εσωτερική διαμετρο μαμμά 47mm και κάνει ένα χωνί στο κέντρο της με μικρότερη διάμετρο 45mm ) στα 50,5mm απο πάνω μέχρι κατω όσο δηλαδή είναι και η διάμετρος της βάσης της στην πολλαπλή εισαγωγή... όταν τελείωσαμε με το άνοιγμα ο μηχανούργός στον τόρνο έκρινε οτι δεν θα γίνει εκεί σωστό φινίρισμα (γυάλισμα δηλαδή για να γίνει το αλουμίνιο καθρέφτης ωστε να επωφεληθούμε και με τη ροή αέρα) Πέταξε λοιπόν μια τρελλή ιδέα, να γίνει φινίρισμα σε ρεκτιφιέ, του λέω δεν ξέρω κανένα και με έστειλε αυτός. Δηλαδή η λείανση στο εσωτερικό τοίχωμα της θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που γίνεται λείανση στους κυλίνδρους με βουρτσάκι, όπως στο βίντεο που παραθέτω πιο κάτω. Αυρίο λέω να περάσω να δώ τι έκανε και ελπίζω να μη με ξυρίσει (βλ. ρεκτιφιέ AR15firing).
Επόμενο βήμα να σχεδιάσει ο μηχανουργός το μπρούτζινο μεγαλύτερο κλαπέτο (ή αλλιώς τάληρο). Θεωρητικά γύρω στα 53mm διάμετρο πρέπει να παίξει, θα δούμε μπορεί επίσης το αξονάκι να χρειαστει τρίψημο για να χωρέσει μέσα το κλαπέτο γιατί τα παλιά του "όρια" ήταν 45mm.

http://www.youtube.com/watch?v=TrJowZI03R4
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Νεότερα απο θέμα ανοίγματος πεταλούδας. Την πήρα και απο το ρεκτιφιέ έγινε πολυ καλή δουλειά απο θέμα λείανσης και κόψαμε και κλαπέτο μπρούτζινο σε τόρνο. Αφου τη συναρμολόγησα την έβαλα επάνω στο αυτοκίνητο είδα οτι το ρελαντί ανέβηκε στις 2.000rpm για το λόγο αυτό θα τη ξαναβγάλω τη πεταλούδα να τρίψω με ψιλο ντουκόχαρτο το κλαπέτο ωστε να κλείσει και αλλο στο κατώτερο σημείο του το στόμιο γιατί αυτό είναι και το ρελαντί του αυτοκινήτου.
Εκανα όμως καμια 30ρια χιλιόμετρα και μόνο θετικά πράγματα έχω να γράψω για αυτή τη μετατροπή σε 1 km δρομο πχ τώρα μαζεύει 150km/h. Όσο για τον εγκέφαλο αν και στα πρώτα χιλιόμετρα πάνω απο 4.500rpm μουλάρωνε τώρα δείχνει να προσαρμόζεται στη νέα πεταλούδα. Στο δίλιτρο το φιέστα υπάρχει απο 55 mm aftermarket πεταλούδα εκείνη των 60mm και λέει οτι προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα. Οπότε περιμένουμε

turbomaniac said:
μερικες χρησιμες διαπιστωσεις ύστερα απο το επιτυχημενο δέσιμο του μοτερ μου.

2. Οι εκκεντροφόροι απο το φόκους 1.6 έχουν το ίδιο βύθισμα, αλλα λίγο περισσότερες μοίρες.

Άλεξ θές να πείς οτι πχ ένα Fiesta 1400cc θα ωφεληθεί περισσότερο απο εκκεντροφόρους Focus I 1600cc σε σχέση  απο το να βάλει απο fiesta 1600cc;
 

spithas

Member
Feb 6, 2011
162
0
0
πανο περιμενε μεχρι αυριο και το ρελαντι θα στρωσει(κανε και λιγα χιλιομετρα).και εμενα ετσι και την επομενη μερα που εβαλα μπροστα ηταν ολα ενταξη.τωρα μετρα τα μειγματα σου και δες αν χειαζετε προγραμμα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Pa_Nos_1400cc said:
Άλεξ θές να πείς οτι πχ ένα Fiesta 1400cc θα ωφεληθεί περισσότερο απο εκκεντροφόρους Focus I 1600cc σε σχέση  απο το να βάλει απο fiesta 1600cc;
Το 1.4cc με το 1.6cc fiesta βάση πλαισίου δεν φοράνε τους ίδιους εκκεντροφόρους,δίνει διαφορετικό κωδικό στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και στον εξαγωγής
Στην πράξη δεν γνωρίζω τι παίζει
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
scorpion said:
Το 1.4cc με το 1.6cc fiesta βάση πλαισίου δεν φοράνε τους ίδιους εκκεντροφόρους,δίνει διαφορετικό κωδικό στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και στον εξαγωγής
Στην πράξη δεν γνωρίζω τι παίζει
offtopic: απο ποιο πρόγραμμά το είδες; Αν είναι της αντιπροσωπείας το Ford TIS καπου εθεάθει για κατέβασμα...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Pa_Nos_1400cc said:
offtopic: απο ποιο πρόγραμμά το είδες; Αν είναι της αντιπροσωπείας το Ford TIS καπου εθεάθει για κατέβασμα...
από το πρόγραμμα της Ford,δουλεύω σε ανταλλακτικά της Ford και έχω το original εγώ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread