Πέτα την χοάνη Βάλε μαμά πρόγραμμα κτλ κτλ gigglethabibikas said:Καλησπερα παιδια, εχω πολυ μεγαλη καταναλωση, γυρω στο 8,2 συμφωνα με του υπολογισμους μου. Το αμαξι μου ειναι 1400cc με 15" χοανη, τελικο, προγραμμα. Τις ημερες της δοκιμης γινοταν πολυ οικονομη οδηγηση. Τι πρεπει να κοιταξω?
mk1 Stelios said:Πέτα την χοάνη Βάλε μαμά πρόγραμμα κτλ κτλ giggle
.....
Αν δεν έχει καλή απόκριση στο γκάζι στα χαμηλά (που είναι ένδειξη επικαθίσεων) κάνε μερικά σταθερά συνεχόμενα χιλιόμετρα με 4.000 - 4.500 στροφές περίπου (δεν είναι ανάγκη να έχει 5η) ...για να φύγουν όλες οι επικαθίσεις σε πιστόνια βαλβίδες κτλ και για να ξεκαπνίσει ο καταλύτης.
Φυσικά πέχει μεγάλο ρολο και το πότε έκανες σερβις λαδια μπουζι φίλτρο αερα κτλ
Εντός πόλης παίζω γύρω στα 6,5lilias86 said:Πως γινεται να εχεις τοσο χαμηλη καταναλωση μετα απο τοση βελτιωση? εγω εχω τοποθετημενο εδω και περιπου 5.000 km το φιλτρο ελευθερας της kn και με το ιδιο οδηγικο στυλ και τις πανω κατω τις ιδιες διαδρομες εχω παρατηρησει αυξηση της καταναλωσης. Δηλαδη απο εκει που ημουν γυρω στα 7lt/100 km τωρα δε μπορω με τιποτα να κατεβω απο τα 7.5lt/100 km.
mexico said:βγαλε αυτο το χταποδοκαλαμαρι το γνησιο και θα σου πω μετα ποσο πέφτει η καταναλωση και κερδος σε δυναμη και οικονομια
Κοίτα Κώστα ολα ειναι σχετικά πως το πας. Οντως καλοκαίρι σημείωσε ρεκόρ 4.29lit/100 αλλά αυτές τις μέρες πήγα αυθημερόν Λευκάδα πατητός και μάλλον πολλά ξοδεύτηκαν για 210km δρόμου σε μια μέρα 25€ καύσιμο αλλά τουλάχιστο το ευχαριστήθηκα δρόμος άδειος και στροφοδιαδρομή. εκανα τη πραξη 8Lit/100kostg said:Οχι λες Πανο; Χειροτερα απο το χταποδι με τον 200αρη;