Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Dark knight

Hero Member
Ximiki Veltiosi said:
Αγαπητε moredread οσο πιο καλα συντηρεις μια μηχανη και ολα τα κινουμενα μερη της τοσο περισσοτερη αξιοπιστια εχει αλλα και λιγοτερες πιθανοτητες ζημιων αλλα και καταστροφων. ειναι κανονας αυταποδεικτος. αν πιστευεις πως με ενα ιμαντα εκκετροφορων μπορει ενα αμαξι να ζησει την αιωνιοτητα επετρεψε μου να αμφιβαλω. στο post μου αναφερω και τα 2 σεναρια αναφορικα με την αντλια, απλα η τυχη ειναι "τυφλη" οπως ξερεις και σημερα σου κανει τη χαρη και τι βγαζεις καθαρη με μια ζημια 100ευρω και λες "ουφ. κωλοφαρδος ειμουν" και την επομενη απλα σου κοστιζει οσο ενα τριαρι στη Καισαριανη και λες "ωωχχχ, γιατι σε μενα θεε μου...". Σκοπος της κουβεντας ειναι η προληψη και οχι αν θα μας "κατσει" να χαλασει η φτερωτη ή να τα παρουμε ολα "μασχαλη" που ελεγε και το slogan... επισης για να μιλαμε κ με τεχνικες εγκυκλιους αν θες να εισαι σωστος με τη συντηρηση του οχηματος σου ΔΕΝ υπαρχει καμια περιπτωση σοβαρος μηχανικος να αφησει επανω την ιδια αντλια νερου κατα τη προβλεπομενη συντηρηση ιμαντα.

Ακριβως οπως τα λες ειναι!!!  ok234 ok234 ok234
Συμφωνο μαζι σου!!
Η σωστη συντηρηση του κινητηρα ειναι η μακροζωϊα του αυτοκινητου!!
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
Dark knight said:
Προσωπικά θεωρώ οτι δεν ειναι υπερβολη οταν ''γερασει'' ο ιμαντας χρονισμου είτε λόγο πολυκαιρίας είτε λόγο χρήσης να αλλαχτει διοτι ετσι και κανει το τσαφ και κοπει την εβαψες!!
Αυτοκινητο φιλου μου (focus mk1) που το λεγαμε κιολας οτι σε 500 χιλ.ειναι να κανει το service και να αλλαξει τον ιμαντα γιατι χρονικα εχει ερθει η ωρα του,με περνει τηλ και μου λεει οτι τον αφησε και οτι βαζει το κλειδι και ουτε ''σκαει'' το αμαξι!!
Αποτελεσμα:καρφωθηκαν οι 15 απο τις 16 βαλβιδες στο καπακι.
Κουστουμακι καλο!!!
Γι'αυτο καλυτερα προληψη παρα μπαμ και κατω.

(Αυτη ειναι η γνωμη μου)

Δεν μίλησα για ιμάντα προφανώς, μόνο για την αντλία, εννοείται ο ιμάντας προβλέπετε καθε 100 απο FORD κάθε 80-90 βέλτιστα, θεωρώ την αντλία υπερβολή.

Ximiki Veltiosi said:
Αγαπητε moredread οσο πιο καλα συντηρεις μια μηχανη και ολα τα κινουμενα μερη της τοσο περισσοτερη αξιοπιστια εχει αλλα και λιγοτερες πιθανοτητες ζημιων αλλα και καταστροφων. ειναι κανονας αυταποδεικτος. αν πιστευεις πως με ενα ιμαντα εκκετροφορων μπορει ενα αμαξι να ζησει την αιωνιοτητα επετρεψε μου να αμφιβαλω. στο post μου αναφερω και τα 2 σεναρια αναφορικα με την αντλια, απλα η τυχη ειναι "τυφλη" οπως ξερεις και σημερα σου κανει τη χαρη και τι βγαζεις καθαρη με μια ζημια 100ευρω και λες "ουφ. κωλοφαρδος ειμουν" και την επομενη απλα σου κοστιζει οσο ενα τριαρι στη Καισαριανη και λες "ωωχχχ, γιατι σε μενα θεε μου...". Σκοπος της κουβεντας ειναι η προληψη και οχι αν θα μας "κατσει" να χαλασει η φτερωτη ή να τα παρουμε ολα "μασχαλη" που ελεγε και το slogan... επισης για να μιλαμε κ με τεχνικες εγκυκλιους αν θες να εισαι σωστος με τη συντηρηση του οχηματος σου ΔΕΝ υπαρχει καμια περιπτωση σοβαρος μηχανικος να αφησει επανω την ιδια αντλια νερου κατα τη προβλεπομενη συντηρηση ιμαντα.

και ξαναλεω ο καθενας σταθμιζει γνωμες, αποψεις και τεκμηριωσεις και κρινει.

ξαναλέω γιατί μάλλον δεν το έθεσα σωστά, μιλάω μόνο για την αντλία, όχι τους ιμάντες όπως είπα και στον dark.

Μετά τα 100-150 όλα γερνάνε, υπό αυτή την λογική πρέπει να αλλαχτούν σχεδόν όλα (πέρα των προβλεπόμενων απο την FORD).

Κάθε γνώμη φυσικά δεκτή, απλά εκφράζω την δικιά μου οπτική.
 
moredread said:
Προσωπικά θεωρώ υπερβολή την αλλαγή σε οτιδήποτε "γερνάει" είτε λόγο πολυκαιρίας είτε λόγο χρήσης, εκτός απο τα ελαστικά. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να τα αλλάξουμε όλα!
moredread said:
Δεν μίλησα για ιμάντα προφανώς, μόνο για την αντλία, εννοείται ο ιμάντας προβλέπετε καθε 100 απο FORD κάθε 80-90 βέλτιστα, θεωρώ την αντλία υπερβολή.

ξαναλέω γιατί μάλλον δεν το έθεσα σωστά, μιλάω μόνο για την αντλία, όχι τους ιμάντες όπως είπα και στον dark.

Μετά τα 100-150 όλα γερνάνε, υπό αυτή την λογική πρέπει να αλλαχτούν σχεδόν όλα (πέρα των προβλεπόμενων απο την FORD).

Κάθε γνώμη φυσικά δεκτή, απλά εκφράζω την δικιά μου οπτική.

Ο ιμάντας θέλει αλλαγή κάθε 160.000 ή 10 χρόνια.

Εκτός από λάδια-μπουζί-ελαστικά , αν κάτι δεν έχει χαλάσει ή κάτι δεν έχει φανερώσει σημάδια κόπωσης τότε δεν χρειάζεται λόγος αλλαγής.

Συμφωνώ μαζί σου και θεωρώ υπερβολές τις χωρίς λόγο αλλαγες...αλλα περι ορέξεως κολοκυθόπιτα όπως έχω ξαναπει!!  ;D

Αν κάτι δουλεύει σωστά δεν το αλλάζεις!! Περισσότερες πιθανότητες έχεις να μην γίνει σωστά η δουλειά ή να σου βγει (ειδικά στις αντλίες) "μάπα το καρπούζι" και να τρέχεις ξανά και ξανά...

  Εργοστασιακές αντλίες  αντέχουν πανω από 250.000 .
Αλλαγμένη έχει αντέξει 20.000 (!) .
  Ο ιμάντας είναι κάτι που τον βλέπεις αν είναι στα καλά του. Η ανλτλία είναι κάτι που την βλέπεις αν θα χάσει ή όχι και την ακους πως λειτουργει . Παρατήρητικότητα χρειάζεται στους ήχους και στις ενδείξεις του αυτοκινήτου όπως επίσης και σωστος έλεγχος όταν ανοιχτεί το καπό.
Ολα τα άλλα αμπελοφιλοσοφίες των συνεργείων για να γεμισουν τις τσέπες τους!!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
μαλλον εχουμε μπερδεψει το Τζακ ποτ στο Τζοκερ με τα χλμ συντηρησης...δεν εξηγηται αλλιως!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Dark knight said:
Μου φαινεται Στελιο οτι λες πολλα.
Εγω ξερω οτι ειναι στα 80,000 χιλ. η σε 5 χρονια δηλαδη στα μισα απ'οτι λες.
Η ford λέει 150.000 χιλιόμετρα ή 72 μήνες (6 χρόνια)
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
Dark knight said:
Μου φαινεται Στελιο οτι λες πολλα.
Εγω ξερω οτι ειναι στα 80,000 χιλ. η σε 5 χρονια δηλαδη στα μισα απ'οτι λες.

το φυσιολογικό (άγραφος κανόνας) είναι 100 km (συνηθίζεται σε όλες τις εταιριές, πέρα των καδενών), έχε υπ'οψιν σου ότι δεν προβλέπεται απο Ford (και Audi που ξέρω) προγραμματισμένη αλλαγή αντλίας νερού.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Γιατί… για όλα τα μοτέρ δίνει τα ίδια χιλιόμετρα – χρόνια η Ford?? Δεν έχει λογική.

Δηλαδή το μοτέρ του dark αλλάζει ιμάντα στα ίδια χιλιόμετρα με τα πιο καινούργια μοντέλα?!
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
StuparArt said:
Γιατί… για όλα τα μοτέρ δίνει τα ίδια χιλιόμετρα – χρόνια η Ford?? Δεν έχει λογική.

Δηλαδή το μοτέρ του dark αλλάζει ιμάντα στα ίδια χιλιόμετρα με τα πιο καινούργια μοντέλα?!

Απο τη στιγμή που οι ιμάντες είναι ίδιοι (τουλάχιστον ποιοτικά) ναι. Είναι καθαρά θέμα FoMoCo ιμάντα με την ίδια εκτιμώμενη διάρκεια ζωής.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
moredread said:
το φυσιολογικό (άγραφος κανόνας) είναι 100 km (συνηθίζεται σε όλες τις εταιριές, πέρα των καδενών), έχε υπ'οψιν σου ότι δεν προβλέπεται απο Ford (και Audi που ξέρω) προγραμματισμένη αλλαγή αντλίας νερού.
Δεν ισχυεί αυτό.Στα γαλλικά και ιταλικά δίνει αυστηρά αλλαγή σετ χρονισμού και αντλίας νερού στα 60.000χιλ
Η hundai δίνει στα 50.000 αλλαγή σετ χρονισμού


Μην φέρνεις παράδειγμα τα group vag γιατί αυτά στο πρώτο που την ακούνε είναι η αντλία νερού


StuparArt said:
Γιατί… για όλα τα μοτέρ δίνει τα ίδια χιλιόμετρα – χρόνια η Ford?? Δεν έχει λογική.

Δηλαδή το μοτέρ του dark αλλάζει ιμάντα στα ίδια χιλιόμετρα με τα πιο καινούργια μοντέλα?!

Αν ρωτάς εμένα Νίκο,ναι από τι ξέρω σε όλα,παλιά και καινούργια


moredread said:
Απο τη στιγμή που οι ιμάντες είναι ίδιοι (τουλάχιστον ποιοτικά) ναι. Είναι καθαρά θέμα FoMoCo ιμάντα με την ίδια εκτιμώμενη διάρκεια ζωής.

Μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά για αυτό
Γιατί αν πάρεις ενα λουρί το οποιό το έχει το μαγαζί στο ράφι του 3 χρόνια εσύ χάνεις τα 3 χρόνια από τα 6,άρα πας για αλλαγή στα 3 χρόνια κανονικά
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
scorpion said:
Δεν ισχυεί αυτό.Στα γαλλικά και ιταλικά δίνει αυστηρά αλλαγή σετ χρονισμού και αντλίας νερού στα 60.000χιλ

εγκυκλοπαιδικα ολα τα γαλλικα(pug, Renault, Citroen) πριν το 2002 ειναι στα 60Κ η 4 χρονια(οποιο επελθει 1ο) οπως λες, ολα τα μεταγενεστερα μοντελα ειναι στα 90Κ η 4 χρονια (οποιο επελθει 1ο).
 

Dark knight

Hero Member
Παιδια εγω ξερω το εξης:
Εμενα ο μηχανικος μου ειναι ψειρας και θελει ολα να δουλευουν τελεια,το ξερει και ο Crazy αφου εχουμε τον ιδιο.
Το ιμαντα σε μενα τον αλλαζει καθε 20,000 χιλ. η σε 3 χρονια και στην Samy στο μκ4 τον αλλαζει καθε 80,000 η καθε 5 χρονια γι'αυτο και το εγραψα.
Τωρα επειδη τον μηχανικο μου δεν τον γνωρισα χθες αλλα τον ξερω κοντα στα 15 χρονια δεν μου λεει βλακιες.Μου εχει πει το εξης:
Στα δικα μας που ειναι παλια μοντελα η ford λεει καθε 100,000χιλ. η καθε 6 χρονια.Το δικο μου δεν πιανεται,ειναι ειδικη περιπτωση γι'αυτο και καθε 20,000χιλ. η καθε 3 χρονια.
Τωρα για τα πιο καινουρια μοντελα ισχυει αυτο που λες εσυ Ιακωβε (Η ford λέει 150.000 χιλιόμετρα ή 72 μήνες (6 χρόνια) )
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
scorpion said:
Δεν ισχυεί αυτό.Στα γαλλικά και ιταλικά δίνει αυστηρά αλλαγή σετ χρονισμού και αντλίας νερού στα 60.000χιλ
Η hundai δίνει στα 50.000 αλλαγή σετ χρονισμού


Μην φέρνεις παράδειγμα τα group vag γιατί αυτά στο πρώτο που την ακούνε είναι η αντλία νερού


Αν ρωτάς εμένα Νίκο,ναι από τι ξέρω σε όλα,παλιά και καινούργια


Μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά για αυτό
Γιατί αν πάρεις ενα λουρί το οποιό το έχει το μαγαζί στο ράφι του 3 χρόνια εσύ χάνεις τα 3 χρόνια από τα 6,άρα πας για αλλαγή στα 3 χρόνια κανονικά

Audi 100 (1998) 1800 cc το βιβλιαράκι λέει 100 κ χμ. τα νεα group vag δεν ξέρω τι παίζει.
Τώρα αν έχει τους ιμάντες δηλαδή η Hyundaι 3 χρόνια σημαίνει (με αλλαγή κανονικά στα 50)  ότι δεν πρέπει να τους βάλεις ποτε και είναι για πέταμα (αν θεωρήσουμε ότι ισχύουν τα 6 χρόνια ζωής με 100.000 αντίστοιχα 3 χρόνια 50.000 για Hyundai...αν βέβαια είναι γραμμική η φθορά)?

Δεν νομίζω, δεν φθείρεται το ίδιο ένας ιμάντας αν τον έχεις στο ράφι, με το να τον έχεις να δουλεύει. Προφανώς τα 3 χρόνια στο ράφι δεν μπορούν να αντιστοιχιστούν με 3 χρόνια (απο τα 6) λειτουργίας υπο τάνυση, τριβές, θέρμανση και διάφορους εξωτερικούς παράγοντες (ρύπους κτλ.).

Για να κλείσω, το θέμα αλλαγής ιμάντας (και αντλίας δυνητικά) ή ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή ή κάνεις ότι εσύ θεωρείς βέλτιστο και υγιές για το αμάξι σου. Κάθε αντιμετώπιση πέρα των οδηγιών του κατασκευαστή είναι εκτίμηση και υποκειμενική, συνεπώς είναι στην ευχέρεια του καθενός, στην χρήση που του κάνει και στις προσδοκίες που έχει αν/πότε και τι θα αλλάξει.

φιλικά
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
mk1 Stelios said:
Ο ιμάντας θέλει αλλαγή κάθε 160.000 ή 10 χρόνια.

Εκτός από λάδια-μπουζί-ελαστικά , αν κάτι δεν έχει χαλάσει ή κάτι δεν έχει φανερώσει σημάδια κόπωσης τότε δεν χρειάζεται λόγος αλλαγής.

Συμφωνώ μαζί σου και θεωρώ υπερβολές τις χωρίς λόγο αλλαγες...αλλα περι ορέξεως κολοκυθόπιτα όπως έχω ξαναπει!!  ;D

Αν κάτι δουλεύει σωστά δεν το αλλάζεις!! Περισσότερες πιθανότητες έχεις να μην γίνει σωστά η δουλειά ή να σου βγει (ειδικά στις αντλίες) "μάπα το καρπούζι" και να τρέχεις ξανά και ξανά...

 Εργοστασιακές αντλίες  αντέχουν πανω από 250.000 .
Αλλαγμένη έχει αντέξει 20.000 (!) .
 Ο ιμάντας είναι κάτι που τον βλέπεις αν είναι στα καλά του. Η ανλτλία είναι κάτι που την βλέπεις αν θα χάσει ή όχι και την ακους πως λειτουργει . Παρατήρητικότητα χρειάζεται στους ήχους και στις ενδείξεις του αυτοκινήτου όπως επίσης και σωστος έλεγχος όταν ανοιχτεί το καπό.
Ολα τα άλλα αμπελοφιλοσοφίες των συνεργείων για να γεμισουν τις τσέπες τους!!

Στέλιο συγνώμη, αλλά μερικές φορές είσαι υπερβολικός (άποψή μου). Το ότι χάλασε μία αντλία στα 20.000χλμ ή η εργοστασιακή άντεξε 250.000χλμ δεν είναι κανόνας αλλά θέμα τύχης. Αν σου πω κι εγώ για το δικό μου, η εργοστασιακή αντλία σφύριζε από τις 60.000χλμ και την άλλαξα στις 90.000χλμ (και σταμάτησε το σφύριγμα). Η καινούρια (ιμιτασιόν) δεν έχει κάνει κιχ ακόμη..
Από εκεί και πέρα, αν εγώ (που δεν έχω δυνατότητα να ανοίξω το μοτέρ μόνος μου) πάω σε 100.000 χιλιόμετρα να δω αν είναι καλός ο ιμάντας χρονισμού και ο μηχανικός ανοίξει το πλαϊνό καπάκι για να τον δει, τότε θα του πω άλλαξέ τον κιόλας, γιατί εργατικά θα μου πάρει έτσι κι αλλιώς. Και την αντλία επίσης θα την αλλάξω, γιατί δε θέλω να ξαναπληρώνω εργατικά για την αλλάξω π.χ. 20.000χλμ μετά που θα αρχίσει να σφυρίζει ή να έχει διαρροές.
Αυτή είναι η άποψή μου σαν κοινού θνητού που δεν είναι και δε θέλει να γίνει μηχανικός. Αν ο χρόνος μου έφτανε για να ασχολούμαι και με αυτά, ή για να πηγαίνω κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, τότε μαζί σου, θα "ξεζούμιζα" κάθε εξάρτημα του αυτοκινήτου μου πριν το αλλάξω.
 
Dark knight said:
Μου φαινεται Στελιο οτι λες πολλα.
Εγω ξερω οτι ειναι στα 80,000 χιλ. η σε 5 χρονια δηλαδη στα μισα απ'οτι λες.
160.000 και 10 χρόνια  (επιβεβαιωμένο από τα κεντρικά) ;)

Κώστα τρεις βίδες είναι για να κάνεις επιθεώρηση στον ιμάντα και 5 λεπτά υπόθεση. Αλλα ο μηχανικός φυσικά δεν θα κατσει να κάνει αυτή την δουλειά και φυσικά θα στα πάρει για να σου αλλάξει το σετ με μεγαλύτερη πιθανότητα να πάθεις ζημιά (όπως εχω συναντήσει παλιότερα 3 περιπτώσεις σε μοτερ φιεστα) απο άπειρο μηχανικό (λόγο έλλειψης σφήνας στροφάλου) που θέλει άλλη μεταχείρηση.
Όσο για την ανλία, μάτια έχει ο καθένας όπως και αφτία.......
Μεγαλύτερες πιθανοτητες έχει να χάσεις παραφλού από κολλάρο νερού  και ψυγείο (+ψυγείο καλοριφερ), παρά από αντλία νερού!
Ποιός έχει αλλάξει προλειπτικά κολλάρο και ψυγεία?
Αυτά τα προλειπτικά τα κάνω μόνο εγώ ο υπερβολικός...που αλλάζω ιμάντα στα 160.000  ή όποτε δω σημάδια κόπωσης  giggle
...και άσε το τζόκερ για τους άλλους......
 

leon

New member
Aug 4, 2012
50
0
0
46
ΠΥΡΓΟΣ
Εγώ άλλαξα ιμάντες όλο το σετ στα 140.000 χμ. Είχαν αρκετή φθορά. Επίσης είχα πει στο μηχανικό να ελέγξει την αντλία νερού. Δεν είχε χαλάσει, αλλά είχε λασκάρει η κίνηση που κάνει, όπως μου έδειξε. Έβαλα καινούρια εργοστασιακή πάλι και τώρα στα 163.000 χμ. δουλεύει το αμάξι τέλεια
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
=
Ximiki Veltiosi said:
επισης για να μιλαμε κ με τεχνικες εγκυκλιους αν θες να εισαι σωστος με τη συντηρηση του οχηματος σου ΔΕΝ υπαρχει καμια περιπτωση σοβαρος μηχανικος να αφησει επανω την ιδια αντλια νερου κατα τη προβλεπομενη συντηρηση ιμαντα.

Εγώ πάλι πιστεύω ότι όσο σκαλίζεις και ψειρίζεις ένα αυτοκίνητο τα προβλήματα δεν θα έχουν σταματημό!Όχι να το αφήσεις και στην μοίρα του Ιησού και της Παναγιάς,ΑΛΛΑ με βασικά και κύρια Service στην ώρα τους νομίζω δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα!Δεν ξέρω αν ο μηχανικός μου είναι ασόβαρος πάντως το αμάξι μου είναι πένα και ότι μου έχει αλλάξει,πει κοκ είναι Ε-Γ-Γ-Υ-Η-Σ-Η!! Είναι σαν ένα παλιό καλό ρητό:Οι πράξεις του μιλάνε δυνατότερα από τα λόγια του  ;)

Υ.Γ:Συμφωνώ και με τον Stelios MK1 επίσης  ok234
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Οσο περισσοτερο συντηρεις(ειναι η σωστη λεξη κ οχι σκαλιζω) τοσο πιο αξιοπιστο αυτοκινητο εχεις σε βαθος χρονου!αυτο ειναι νομος!ειναι προφανες οτι εχεις το αμαξι για απλη χρηση ενω ο προσανατολισμος μου ειναι εντελως διαφορετικος αυτο σημαινει πως εχεις κ διαφορετικη αντιληψη για το τι σημαινει σωστη κ τακτικη συντηρηση οπως κ εγω αντιστοιχα!αλλα οπως σε ολα θα δειξει ο χρονος ποιος εχει δικιο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
για τον ιμαντα, ας τηρείται οτι λεει ο κατασκευαστης και λιγα χιλιόμετρα λιγότερα

ο οπτικος έλεγχος ειναι πανευκολος.

παντως εγω δεν εχω ακουσει ποτε για ford να κόβουνε ιμαντα, ακόμα και αν εχουν περασει το όριο χιλιομετρων του κατασκευαστη.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Παιδια ο ιμαντας τελικα αλλαχτηκε στην αντιπροσωπεια με 240 ευρω καλη τιμη ενας που πηγα μου ειπε στην αρχη 380 ευρω πανε καλα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread