StuparArt
Hero Member
δεν φταίε εγώ...vassos and darthfiesta αυτά λένεStuparArt said:“γυάλισμα κεφαλης”
StuparArt said:Όχι δεν χρειάζεται κάποια “συντήρηση” στο χρονισμό του κινητήρα.
Δεν κλειδώνουν τους εκκεντροφόρους για αυτόν τον λόγο. Αυτό δεν στέκει όπως το αναφέρεις!
Τους κλειδώνουν μαζί με τον στρόφαλο κανονικά για να μη φύγει από τα σημάδια και χάσουν τον χρονισμό κατά την διάρκεια αλλαγής του ιμάντα και όχι μόνο.
pt1986 said:ενας φιλος μου θελει να αλλαξει και αυτος τον ιμαντα γιατι 8 χρονια που εχει το fiesta δεν εχει αλαξει ποτε (και ας εχει λιγα χιλ) και θελει αυτον http://streetandcircuit.gr/tentothres-kit-royltentfiesta-vifocus-ina-ford-fiesta-16v-2001-p-287109.html?cPath=22638_23399_23456_23466 ειναι αξιοπιστος ιμαντας
Nikol@r@s said:Η Αντλία νερού μου ήταν κομπλέ πάντως δεν είχε πρόβλημα!!
Θα σου πω την άποψη μου μιας και είμαι στην δουλειάpt1986 said:ολα μαζεμενα μου ερχονται νομιζω ηρθε η ωρα για αλλαγη ιμαντα χρονισμου και ολο το σετ γιατι τωρα εκλεισε 8 χρονια το fiestaki και να τα αλλαξω ολα(αντλια νερου,τεντοτηρα,βιδα στροφαλου,εξωτερικα λουρια) και λεω να αγορασω αυτα
αντλια νερου: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/3962216/
εξωτερικα λουρια: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/3524298/
τεντοτηρας: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/1853242/
ιμαντας εκκεντροφορου: 1: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/750482/ η
2: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/1853256/
η σετ ιμαντα+τεντοτηρας: http://streetandcircuit.gr/tentothres-kit-royltentfiesta-vifocus-ina-ford-fiesta-16v-2001-p-287109.html
θελω την συμβουλη σας να αγορασω αυτα τα ανταλλακτικα και το παω σε συνεργειο η να το παω στην αντιπρωσωπεια. και τελος και πιο συμαντικο αυτα τα ανταλλακτικα που επελεξα ειναι αξιοπιστα σαν μαρκα?
Ximiki Veltiosi said:Τραγικο λαθος αυτο φιλε μου!δεν νοειται αντικατασταση ιμαντων και παρελκομενων και να μην αλλαχτει η τρομπα νερου..μετα απο 8 χρονια δεν θα την εμπιστευομουν ουτε για μια μερα παραπανω στο αμαξι μου!!Αν σου κολλησει η αντλια νερου σε ταξιδι με 4000 στροφες και δεν προλαβεις να αντιληφθεις τη θερμοκρασια νερου ωστε να συμπλεκταρεις και να σβησεις αμεσως καταλαβαινεις φανταζομαι τι θα γινει...αν δεν γνωριζεις μην σου αναφερω το κοστος.!θα κλαψεις κ δεν το θελω να σε πικρανω! Παντα μα Παντα στη συγκεκριμενη αντικατασταση-συντηρηση ειναι υποχρεωτικο να αλλαζει η τρομπα νερου , οπως και η τροχαλια στροφαλου που καποιοι εκτος αντιπροσωπειων δεν νιωθουν τις παρατανε επανω στα αυτοκινητα των πελατων για 80 κ 100 χιλ χλμ.