Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ένα πράγμα σαν το “γυάλισμα κεφαλης” που μου ανέφερες σήμερα…. …ρε θα σε γδάρω giggle giggle
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Ο Αγγλικη λεξη μπορει να μεταφραζεται ετσι αλλα η ουσια ειναι αλλη.
Aλλο να πεις θα κανω ported and polished head(στα αδερφιστικα) και αλλο θα τραβηξω μια ροικη συμπιεση  :D
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Γυάλισμα κεφαλης στα ελληνικά συνεργία δεν υφίσταται. “Ροικη εξέλιξη” αυλών  εισαγωγείς και εξαγωγής ναι….

Γυάλισμα αυλών υπάρχει αλλά είναι ένα κομμάτι τις διαδικασίας της ροικης εξέλιξης ενός καπακιού.



@Η συμπίεση είναι άλλο πράγμα και την αποκτάμε με τρις διαφορετικούς τρόπους!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
γενικα το σωστο χρονισμα είναι πολύ σπουδαία υποθεση σε έναν κινητήρα.

Σε όσους όσους δεν έχουν μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου και ψαχνονται πολύ για την βελτίωση, θα πρότεινα στην επόμενη αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου να βάλουν ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων. Ειδικά για το μκ6 1.6 που έχει και πολύ ήπιους εκκεντροφόρους και πολύ ηπιο χρόνισμα, αλλα και για το ST150 για όσους ψάχνονται, τα ρυθμιζόμενα γρανάζια είναι μονόδρομος. Το μκ6 1.6 μπορει να πάρει ακόμα και 5-6 άλογα ψηλά με λίγο αργοπορεία στον έξαγωγής και προπορεία στον εισαγωγής, ενω το ST ακόμα περισσότερα. 
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
ενας φιλος μου θελει να αλλαξει και αυτος τον ιμαντα γιατι 8 χρονια που εχει το fiesta δεν εχει αλαξει ποτε (και ας εχει λιγα χιλ) και θελει αυτον http://streetandcircuit.gr/tentothres-kit-royltentfiesta-vifocus-ina-ford-fiesta-16v-2001-p-287109.html?cPath=22638_23399_23456_23466 ειναι αξιοπιστος ιμαντας
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Όχι δεν χρειάζεται κάποια “συντήρηση”  στο χρονισμό του κινητήρα. ;)


Δεν κλειδώνουν τους εκκεντροφόρους για αυτόν τον λόγο. Αυτό δεν στέκει όπως το αναφέρεις!

Τους κλειδώνουν μαζί με τον στρόφαλο κανονικά για να μη φύγει από τα σημάδια και χάσουν τον χρονισμό κατά την διάρκεια αλλαγής του ιμάντα και όχι μόνο.


, δεν κλειδωνει ο στροφαλος μαζι με τους εκκντροφόρους.

βγαινει μια ταπα απο τον κορμο και στην θεση της μπαινει μια βιδα που εμποδιζει τον στροφαλο να στριψει πανω απο ένα συγκεκριμενο σημειο (ανω νεκρο σημείο του κυλίνδρου 1) και μπαινει και μια πλακα στις εγκοπες που έχουν οι εκκεντροφόροι για να ασφαλιζει - κλειδωνει τους εκκεντροφόρους σε ενα συγκεκριμένο σημειο. Πρακτικά δηλαδή μόνο οι εκκεντροφόροι κλειδώνουν, ο στροφαλος απλα "τερματιζει" στο ανω νεκρο σημείο.



Υπαρχουν βεβαια και σετ χρονισμου για άλλα αμάξια που κλειδώνουν εκκεντρα και τροχαλία στροφάλου μαζι (και αυτο είναι το καλύτερο συστημα) αλλα δεν γινεται έτσι στα φορντ.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
και χωρις την βιδα που κλειδωνει το στροφαλο παλι χρονιζουν ευκολα τα φορντακια στο μοτερακι το 2ο το χρονισα μονος μονο με τη πλακα στα εκκεντρα απλα το μοτερ ηταν στο παγκο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμφωνω, αλλα πρεπει να υπαρχει το ειδικό όργανο που μπαίνει στο μπουζί με το οποιο υπολογίζεις ακριβώς το άνω νεκρό σημείο.

έστω και μια - δυο μοίρες να μην είναι, το αμαξι δεν θα είναι σωστό.

είναι αυτη η διαφορά που βλεπεις απο μαμα σε μαμα μοτερ και λες πως γίνεται και τα δυο να έχουν ακριβως το ίδιο setup και να εμφανιζουν διαφορα 2-3 άλογα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
pt1986 said:
ενας φιλος μου θελει να αλλαξει και αυτος τον ιμαντα γιατι 8 χρονια που εχει το fiesta δεν εχει αλαξει ποτε (και ας εχει λιγα χιλ) και θελει αυτον http://streetandcircuit.gr/tentothres-kit-royltentfiesta-vifocus-ina-ford-fiesta-16v-2001-p-287109.html?cPath=22638_23399_23456_23466 ειναι αξιοπιστος ιμαντας

Δε βρίσκω πουθενά τι μάρκα είναι...
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Ina λέει, δε τη ξέρω, είναι βέβαια ΓερμανικΙΑ. http://www.ina.de/content.ina.de/en/index.jsp

Τώρα αν χρησιμοποιείται απο την Ford δε ξέρω, πάντως σε μερικά Ford continental έχουν απο το εργοστάσιο.
τώρα αν βάλεις και τρικλίζει σφυρίζει λίγο πράσινο σαπουνάκι τρίψιμο τον ιμάντα σε λειτουργία σταματάει :-X

edit: Εδώ μερικές αξιόπιστες μάρκες για ιμάντες Dayco, Gates, Βosch, Continental. επίσης τα παρελκόμενα στο κάθε σετ που ζητάμε είναι διαφορετικών κατασκευαστών. πχ σετ με την ονομασία Valeo το κουτί έχει μέσα αν θυμάμαι καλά ιμάντες Continetal και τεντωτήρα ιμάντα της SKF. η SKF είναι γενικά αξιόπιστη στα ρουλεμάν.
επίσης καλό θα ήταν ο φίλος σου να πάει στα ανταλλακτικάδικα με την άδεια κυκλοφορίας ο λόγος είναι γιατί άλλα θέλει όταν το όχημα έχει ABS άλλο αν δεν έχει άλλο αν έχει air codition κλπ
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
ολα μαζεμενα μου ερχονται νομιζω ηρθε η ωρα για αλλαγη ιμαντα χρονισμου και ολο το σετ γιατι τωρα εκλεισε 8 χρονια το fiestaki και να τα αλλαξω ολα(αντλια νερου,τεντοτηρα,βιδα στροφαλου,εξωτερικα λουρια) και λεω να αγορασω αυτα
αντλια νερου: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/3962216/
εξωτερικα λουρια: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/3524298/
τεντοτηρας: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/1853242/
ιμαντας εκκεντροφορου: 1: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/750482/ η
2: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/1853256/
η σετ ιμαντα+τεντοτηρας: http://streetandcircuit.gr/tentothres-kit-royltentfiesta-vifocus-ina-ford-fiesta-16v-2001-p-287109.html
θελω την συμβουλη σας να αγορασω αυτα τα ανταλλακτικα και το παω σε συνεργειο η να το παω στην αντιπρωσωπεια. και τελος και πιο συμαντικο αυτα τα ανταλλακτικα που επελεξα ειναι αξιοπιστα σαν μαρκα?   :)
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Εγώ Ιμάντα Χρονισμού άλλαξα πέρυσι λόγω παλαιότητας(Στα 8 Χρόνια κι εγώ) και όχι λόγω χιλιομέτρων!Η Αντλία νερού μου ήταν κομπλέ πάντως δεν είχε πρόβλημα!!Αν έχεις κάποιον γνωστό σε συνεργείο πήγαινε το(Πιο φθηνά θα σου έρθει)!

Για τα ανταλλακτικά αν και δεν είμαι σχετικός θα σου πω ότι δεν παίζουν και πολύ ρόλο οι μάρκες ή καλύτερα το να είναι Ford!Εννοώ η Ford δεν έχει δικά της ανταλλακτικά, βάζει τρίτες εταιρίες(Όπως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες) να τα φτιάχνουν για αυτήν(Βλέπε Fomoco κοκ) άρα κοιτάζει την καλύτερη οικονομική λύση για αυτήν.Οπότε είναι σχετική η αξιοπιστία!

Ένα πρόσφατο παράδειγμα:

Άλλαξα Αισθητήρα Λ στα 17000χλμ και έβαλα της BOSCH και όχι την μουφιά που είχε μαμά(Fomoco).Έχω φτάσει 40000χλμ και δουλεύει άψογα!!!Τα συμπεράσματα δικά σου!!!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Nikol@r@s said:
Η Αντλία νερού μου ήταν κομπλέ πάντως δεν είχε πρόβλημα!!

Τραγικο λαθος αυτο φιλε μου!δεν νοειται αντικατασταση ιμαντων και παρελκομενων και να μην αλλαχτει η τρομπα νερου..μετα απο 8 χρονια δεν θα την εμπιστευομουν ουτε για μια μερα παραπανω στο αμαξι μου!!Αν σου κολλησει η αντλια νερου σε ταξιδι με 4000 στροφες και δεν προλαβεις να αντιληφθεις τη θερμοκρασια νερου ωστε να συμπλεκταρεις και να σβησεις αμεσως καταλαβαινεις φανταζομαι τι θα γινει...αν δεν γνωριζεις μην σου αναφερω το κοστος.!θα κλαψεις κ δεν το θελω να σε πικρανω! Παντα μα Παντα στη συγκεκριμενη αντικατασταση-συντηρηση ειναι υποχρεωτικο να αλλαζει η τρομπα νερου ,  οπως και η τροχαλια στροφαλου που καποιοι εκτος αντιπροσωπειων δεν νιωθουν τις παρατανε επανω στα αυτοκινητα των πελατων για 80 κ 100 χιλ χλμ.

επισης η ποιοτητα σαφως και παιζει ρολο απλα πολλες φορες αγοραζεις ιμαντα GATES με 10 ευρω και η ιδια εταιρεια μπορει να παραγει για 10 αυτοκινητοβιομηχανιες και ο καθε αντιπροσωπος να το πουλαει συμφωνα με το "καπελο" της εκαστοτε αυτοκινητοβιομηχανιας στα 25-30-40 ευρω και γραφει απλα αντι για Gates Ford, Renault, Audi,κτλπ. Παρ όλα αυτα υπαρχουν ποιοτικες διαφορες. το ξερουμε ολοι το slogan οτι πληρωσεις παιρνεις.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
pt1986 said:
ολα μαζεμενα μου ερχονται νομιζω ηρθε η ωρα για αλλαγη ιμαντα χρονισμου και ολο το σετ γιατι τωρα εκλεισε 8 χρονια το fiestaki και να τα αλλαξω ολα(αντλια νερου,τεντοτηρα,βιδα στροφαλου,εξωτερικα λουρια) και λεω να αγορασω αυτα
αντλια νερου: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/3962216/
εξωτερικα λουρια: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/3524298/
τεντοτηρας: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/1853242/
ιμαντας εκκεντροφορου: 1: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/750482/ η
2: http://mazda-fordzorgianos.car.gr/parts/view/1853256/
η σετ ιμαντα+τεντοτηρας: http://streetandcircuit.gr/tentothres-kit-royltentfiesta-vifocus-ina-ford-fiesta-16v-2001-p-287109.html
θελω την συμβουλη σας να αγορασω αυτα τα ανταλλακτικα και το παω σε συνεργειο η να το παω στην αντιπρωσωπεια. και τελος και πιο συμαντικο αυτα τα ανταλλακτικα που επελεξα ειναι αξιοπιστα σαν μαρκα?  :)
Θα σου πω την άποψη μου μιας και είμαι στην δουλειά
Αυτά τα link Που έβαλες είναι ακριβά.
Τα ίδια πράγματα μπορείς να τα βρεις πιο φθηνά

Αγόρασε αυτά που θέλεις και πήγαινε σε ένα αξιόπιστο συνεργείο
Αν πας στην αντιπροσωπεία μην περιμένεις να δεις τις τιμές των link.
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Ximiki Veltiosi said:
Τραγικο λαθος αυτο φιλε μου!δεν νοειται αντικατασταση ιμαντων και παρελκομενων και να μην αλλαχτει η τρομπα νερου..μετα απο 8 χρονια δεν θα την εμπιστευομουν ουτε για μια μερα παραπανω στο αμαξι μου!!Αν σου κολλησει η αντλια νερου σε ταξιδι με 4000 στροφες και δεν προλαβεις να αντιληφθεις τη θερμοκρασια νερου ωστε να συμπλεκταρεις και να σβησεις αμεσως καταλαβαινεις φανταζομαι τι θα γινει...αν δεν γνωριζεις μην σου αναφερω το κοστος.!θα κλαψεις κ δεν το θελω να σε πικρανω! Παντα μα Παντα στη συγκεκριμενη αντικατασταση-συντηρηση ειναι υποχρεωτικο να αλλαζει η τρομπα νερου ,  οπως και η τροχαλια στροφαλου που καποιοι εκτος αντιπροσωπειων δεν νιωθουν τις παρατανε επανω στα αυτοκινητα των πελατων για 80 κ 100 χιλ χλμ.

Η Αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω τι ζημιά μπορεί πάθει το αμάξι ούτε φυσικά το κόστος!Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι όταν άλλαξα τον Ιμάντα(Πάντα για προληπτικούς λόγους,μιας και είχαν περάσει 7-8 χρόνια, ελέγχθηκε και η αντλία νερού. Η Οποία ήταν μια χαρά δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα(Και μου φαίνεται πολύ λογικό,με 17.000χλμ και να θέλει αλλαγή τότε κάτι δεν θα πήγαινε καλά)!Και δεν μου το είπε αντιπροσωπεία αλλά άτομο δικό μου το οποίο κάνει τα Service του αυτοκινήτου μου εδώ και 4-5 χρόνια!!Φαντάζομαι ότι αν ήθελε αλλαγή θα μου το έλεγε!Αλλά έτσι από περιέργεια τι εννοείς αν αντιληφθώ έγκαιρα την θερμοκρασία νερού?Την ένδειξη στο ταμπλό?
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
η φθορα των ανταλακτικων δεν εχει να κανει μονο με τη χρηση αλλα και με το πολυκαιρισμο.και θα στο θεσω απλα :

1. εχω στην αποθηκη μου μια 4αδα R888 του 2008 τα εχω κανει βολτα στις Σερρες 10 γυρους(κοντα στα 20χλμ). Τα λαστιχα ειναι καινουργια και εχουν αποθηκευτει με τις ιδανικοτερες συνθηκες!Το πολυμερες ομως εχει αλλη αποψη για αυτο αν τα βαλω επανω το πιθανοτερο ειναι πως στο 1ο φρεναρισμα θα παω Αθηνα-Καρδιτσα σβηστος!(μπορει το συγκεκριμενο να ειναι λιγο ατυχες για παραδειγμα κινουμενων μερων αλλα η ιδεα ειναι ιδια.)
2. θα εχεις ακουσει πως αν καποιο αυτοκινητο μεινει παρα πολυ καιρο ακινητο το 1ο πραγμα που κανεις ειναι να αλλαξεις λαδια γιατι πιθανον τα υπαρχοντα με τα καυστικά καθαριστικά συστατικά οξειδωνονται, τα κινουμενα μερη του μοτερ "κοκαλλωνουν", κ δεν θες να ξερεις τη συνεχεια οταν μιζαρεις!

Και καταληγω, σε ενα ανταλακτικο εκτος απο τη χρηση εξισου κ με την ακινησια φθειρονται τα κινουμενα μερη(οξειδωνται, κολλανε,κλτπ). Δεν θελω να θιξω σε καμια περιπτωση τον ανθρωπο που σε βοηθαει στη συντηρηση αλλα πως καταλαβε οτι η αντλια ειναι σε καλη κατασταση; ;ελεγξε το ρουλεμαν;τουλαχιστον αλλαξε τη φλατζα της η αυριο-μεθαυριο θα αρχισει να σταζει(μακρια απο μας και απο εσενα); σκοπος μου ειναι να σε βοηθησω να καταλαβεις γιατι ειναι μεγαλο φαουλ αυτο που εκανε να μην αλλαξει την αντλια. Ελπιζω πραγματικα να μην σου συμβει κατι μεχρι την επομενη αλλαγη και το αμαξι να ειναι απροβληματιστο.

σου παραθετω απο αλλο forum αυτουσιο post: "εκανα τη πατατα και δεν αλλαξα την αντλια νερου και μετα απο λιγα χιλ. μου κολλησε η αντλια μου ξηρισε τον ιμαντα και η ζημια ηταν μεγαλη...καλο θα ηταν να μη το αφησεις και να αλλαξεις και την αντλια μαζι"

μπορω να σου δωσω απο αλλα forum (4Χ4, Renault, Pug,κλπ) παρομοια post που τραβαγαν τα μαλλια τους οταν αρπαξε μονο η φλατζα κεφαλης και οσοι προλαβαν καλως..οι υπολοιποι ειδαν το λογαριαμο και αλλαζουν πλεον αντλιες νερου πιο συχνα απο οτι τα λαδια τους! δεν ειναι μονο απο την ενδειξη στο ταμπλο αλλα το "κοψιμο" που θα σου κανει εκεινη την ωρα κολλαει η αντλια φρακαρει τον ιμαντα(για αυτο σου ειπα αν προλαβεις να συμπεκταρεις και να σβησεις αμεσως) , σπαει,  τα καρφωνεις ολα και απλα ψαχνεις μοτερ..ετσι ειναι απλα μαθηματικα. Δεν ξερω αν σε αποκαρδιωσα εντελως αλλα οφειλω να σου πω τη γνωμη μου και αν θελεις εσυ τι σταθμιζεις αντιστοιχως και κρινεις!
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
Προσωπικά θεωρώ υπερβολή την αλλαγή σε οτιδήποτε "γερνάει" είτε λόγο πολυκαιρίας είτε λόγο χρήσης, εκτός απο τα ελαστικά. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να τα αλλάξουμε όλα!

Η αντλία αν χαλάσει (νερού) δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα φρακάρει, μπορεί απλά να σπάσει η φτερωτή της (που σημαίνει ότι θα ανέβει άμεσα η θερμοκρασία και θα το δεις), το σενάριο να φρακάρει και να σου παρει μαζι και ιμάντα εκκεντροφόρου είναι πιθανό βέβαια αλλά είναι και θέμα τύχης. Σε 3 άτομα που τους έχει χαλάσει η αντλία (απο αδερφό φόρουμ) δεν τους κόλλησε πάντως ο δρομέας.
 

Dark knight

Hero Member
Προσωπικά θεωρώ οτι δεν ειναι υπερβολη οταν ''γερασει'' ο ιμαντας χρονισμου είτε λόγο πολυκαιρίας είτε λόγο χρήσης να αλλαχτει διοτι ετσι και κανει το τσαφ και κοπει την εβαψες!!
Αυτοκινητο φιλου μου (focus mk1) που το λεγαμε κιολας οτι σε 500 χιλ.ειναι να κανει το service και να αλλαξει τον ιμαντα γιατι χρονικα εχει ερθει η ωρα του,με περνει τηλ και μου λεει οτι τον αφησε και οτι βαζει το κλειδι και ουτε ''σκαει'' το αμαξι!!
Αποτελεσμα:καρφωθηκαν οι 15 απο τις 16 βαλβιδες στο καπακι.
Κουστουμακι καλο!!!
Γι'αυτο καλυτερα προληψη παρα μπαμ και κατω.

(Αυτη ειναι η γνωμη μου)
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Αγαπητε moredread οσο πιο καλα συντηρεις μια μηχανη και ολα τα κινουμενα μερη της τοσο περισσοτερη αξιοπιστια εχει αλλα και λιγοτερες πιθανοτητες ζημιων αλλα και καταστροφων. ειναι κανονας αυταποδεικτος. αν πιστευεις πως με ενα ιμαντα εκκετροφορων μπορει ενα αμαξι να ζησει την αιωνιοτητα επετρεψε μου να αμφιβαλω. στο post μου αναφερω και τα 2 σεναρια αναφορικα με την αντλια, απλα η τυχη ειναι "τυφλη" οπως ξερεις και σημερα σου κανει τη χαρη και τι βγαζεις καθαρη με μια ζημια 100ευρω και λες "ουφ. κωλοφαρδος ειμουν" και την επομενη απλα σου κοστιζει οσο ενα τριαρι στη Καισαριανη και λες "ωωχχχ, γιατι σε μενα θεε μου...". Σκοπος της κουβεντας ειναι η προληψη και οχι αν θα μας "κατσει" να χαλασει η φτερωτη ή να τα παρουμε ολα "μασχαλη" που ελεγε και το slogan... επισης για να μιλαμε κ με τεχνικες εγκυκλιους αν θες να εισαι σωστος με τη συντηρηση του οχηματος σου ΔΕΝ υπαρχει καμια περιπτωση σοβαρος μηχανικος να αφησει επανω την ιδια αντλια νερου κατα τη προβλεπομενη συντηρηση ιμαντα.

και ξαναλεω ο καθενας σταθμιζει γνωμες, αποψεις και τεκμηριωσεις και κρινει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread