Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Έκανα και εγώ μια γρήγορη μέτρηση σήμερα με το πρώτο πρόγραμμα που βρήκα για το iphone.

Εδώ είναι ένα chart της 10λεπτης διαδρομής (όσο μπορεί να φανεί..):

dB-Test.jpg


Μέσος όρος της διαδρομής τα 64.5 dB, μέγιστη τα 81 (σε wot μέχρι ~ 6000σαλ), και σε cruise με 110χλμ μ.ο. 71 dB. Σε πορεία με σταθερό γκάζι και δρόμο χωρίς κλίση, περισσότερο άκουγα τον θόρυβο από τα λάστιχα παρά της εξάτμισης/κινητήρα. Μιλάμε πάντα για αλλαγή μόνο με το τελικό του St180 (μτχ και αρκετά ταλαιπωρημένο), πακέτο mr165 (το οποίο έχει αυξήσει αρκετά τον θόρυβο), και καινούργια λάστιχα Goodyear F1, 205/45/16 (όχι και τα πιο αθόρυβα 70db rating).

Δυστυχώς δεν έχω μέτρηση πριν κάνω την ηχομόνωση, αλλά εμένα μου είχε κάνει αρκετή εντύπωση η αλλαγή στον θόρυβο μετά την ηχομόνωση. Έχω βέβαια τοποθετήσει και dynamat σε συνδυασμό με το teknofon, στις πόρτες και στον θόλο από την μεριά της εξάτμισης. Στα υπόλοιπα μέρη μόνο teknofon. Γενικά πάντως αξίζει η ηχομόνωση.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Άρα φαίνεται ότι δεν υπάρχει και μεγάλη διαφορά, ούτε με τις brand name, αλλά από ότι λες ούτε με την stock του ST, είχα αγχωθεί μάλλον περισσότερο από ότι έπρεπε :) Για να κάνουμε και πιο ολοκληρωμένη και σωστή δουλειά, πρέπει να κάνουμε και μια τυπική εξωτερική μέτρηση.

Για τα λάστιχα που λες, το rubberized spray είναι ότι πρέπει, αφού είναι ταμάμ για τους θόλους.

Για το θέμα του turbo και του remap, το συζήτησα και με τα παιδιά στο GP, και μου είπαν ότι στα turbos και ειδικά όσο ανεβαίνει η υπερπίεση, μειώνεται ο θόρυβος σε καταστάσεις wot, καθώς η ενέργεια που απαιτείται για να στροφάρει η τουρμπίνα προέρχεται από την ενέργεια των καυσαερίων, η οποία με τη σειρά της μειώνει ταχύτητα και πίεση καυσαερίων. Βέβαια με τη σειρά της η τουρμπίνα προκαλεί αύξηση όγκου και μάζας μείγματος, άρα αυξημένη πίεση εντός θαλάμων και εξάτμισης, που ξαναπερνάνε από την τουρμπίνα κ.ο.κ. Δεν το έχω σκεφτεί ακόμα πιο αναλυτικά, δεν έχω λύσει ροή ρευστών εδώ και σχεδόν 25 χρόνια, αλλά είναι μια πιθανότητα.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Το δικό σου τελικό δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα θορυβώδες. Πιο αθόρυβο ήταν από κάποια milltek, remus που έχω ακούσει σε βίντεο. Βέβαια θα πρέπει να το ακούσει κάποιος από κοντά και σε συνθήκες πίεσης για να βγάλει κάποια συμπεράσματα.
Το καζανάκι του st πάντως, γενικά, δεν είναι ιδιαίτερα θορυβώδες, παρά μόνο σε πίεση. Και το δικό μου πρέπει να είναι και αρκετά ταλαιπωρημένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εδώ είναι ένα βιντεάκι που είχα τραβήξει όταν είχα βάλει το τελικό, με κάμερα τοποθετημένη εξωτερικά:

https://youtu.be/1XIVPU6YSos

Γενικά θα το πρότεινα σε όποιον θα ήθελε να προσθέσει μια σπορ χροιά στον ήχο του αμαξιού, χωρίς να βγάζει πολύ θόρυβο. Σε συνδυασμό με τον διαχύτη του st, έχεις ένα εργοστασιακό αποτέλεσμα οπτικά.

Πάντως ακόμη και αυτά τα καζανάκια, τα πιο ήσυχα ας πούμε, προσθέτουν θόρυβο στην καμπίνα, εξαιτίας κυρίως της ελλιπής ηχομόνωσης από το εργοστάσιο. Η μοκέτα του fiesta είναι για γέλια σε σχέση με πιο premium αμάξια, και ιδίως στο χώρο του πορτμπαγκάζ, τα ηχομονωτικά υλικά είναι ανύπαρκτα. Αφαιρώντας την λεπτή μοκέτα πίσω, έρχεσαι αντιμέτωπος με γυμνό μέταλλο παντού. Εντάξει, δεν περίμενα και κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία, και μάλιστα θα έλεγα ότι έχουν κάνει και σχετικά καλή δουλειά. Απλά όταν ξεφεύγεις λίγο βάζοντας λάστιχα σπορ χαμηλού προφίλ πχ, η αλλάζοντας λίγο το την εξάτμιση, η γενικά ότι και να κάνεις που θα αυξήσει λίγο τον θόρυβο (χωρίς να είναι απαραίτητα αυτός ο σκοπός της αλλαγής), αυτός περνάει αφιλτράριστος μέσα στην καμπίνα.
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Πολύ ωραίο και αναλυμμένο θέμα παιδιά, σας ευχαριστούμε...κι εγώ εκνευρίζομαι μερικές φορές σε συνθήκες ταξιδίου ή δρόμου με λίγο χώμα και πετραδάκια..ειδικά από τότε που έβαλα τα Pirelli PZero Nero στις 17ρες έχουμε θεματάκι! Να σημειώσω οτι ταυτόχρονα αλλάχτηκε το τελικό με άλλο μαμά που είχε πάνω απολήξεις μόνο (για το διακοσμητικό του πράγματος) και το σπιράλ που είχε τρυπήσει (κλασσικά). Έχω πλέον μπάσο στις χαμηλές στροφές αλλά εξαφανίζεται μετά τις 2χιλιάδες οπότε δεν ενοχλεί σε πορεία...θα ήθελα λοιπόν κι εγώ να βάλω στο δάπεδο του πορτμπαγκάζ (για το θεό πόσο θα κόστιζε λίγο αφρώδες να βάλουνε έστω και σε στρατηγικά σημεία για τις δονήσεις). Οι τιμές που αναφέρατε ακούγονται πολύ φυσιολογικές (όχι dynamat βέβαια). Αυτό με τους θόλους πάντως θα θελα να το δοκιμάσω. Αν κάποιος θέλει να κάνει παραγγελία μεγάλη με τέτοιο spray on πείτε μου κι εμένα!

Υ.Γ. Στο πορτμπαγκάζ όσοι βάλατε καλύψατε όλο το χώρο ακόμα και κάτω από τη ρεζέρβα;

Σας ευχαριστώ!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Την μόνωση του πορτμπαγκάζ μπορείτε να την κάνετε εύκολα, φθηνά και πολύ γρήγορα, θέλει 30€, 30' και καθόλου εργαλεία, απλά βγάζετε κάλυμμα και ρεζέρβα. Ναι θέλει οπωσδήποτε και κάτω από την ρεζέρβα, γιατί το κοίλο σχήμα είναι τέλειο για να λειτουργήσει ως ηχείο, χώρια που είναι ακριβώς δίπλα στην εξάτμιση. Το πρόβλημα είναι ότι, αν δεν βάλουμε κάποιο πολύ λεπτό (τύπου FatMat, DynoMat κλπ με πάχος 1,5-2,5χλστ) και βάλουμε τα τυπικά φύλλα των 10χλστ, μετά δεν κουμπώνει καλά το foam που περιέχει τα εργαλεία (αυτό που είναι κάτω από την ρεζέρβα). Άρα ή βάζουμε FatMat σε εκείνο το σημείο, ή αποδεχόμαστε ότι θα κουμπώνει καλά μόνο με την βίδα της ρεζέρβας. Πάντως δεν το αφήνουμε ακάλυπτο.

Όσο για το εργοστασιακό κόστος, σχεδόν σε όλο το μήκος και πλάτος του -κάθε- αυτοκινήτου μπορείς να πεις "καλά, πόσο θα κόστιζε να έκαναν/έβαζαν το x/y/z κομμάτι ;". Δυστυχώς δεν πάει έτσι, γιατί αν μαζέψεις όλα αυτά τα "καλά, πόσο θα κόστιζε", αυξάνεται το κόστος, άρα ή αλλάζεις τιμολόγηση ή μειώνεις κέρδη. Εφόσον ειδικά το Fiesta πουλάει τόσο καλά, δεν υπάρχει λόγος, ή τουλάχιστον δεν υπάρχει μέχρι να αποδειχτεί ότι υπάρχει :D
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Χαχα ισχύει αυτό...εγώ εννοούσα μόνο το πορτμπαγκαζ να το μονώνανε από τη μάνα του! το υπόλοιπο ναι ανεβάζει το κόστος...άμα βρω λίγο χρόνο θα το φτιάξω πάντως...έχω ένα κομμάτι ηχομονωτικού αυτοκόλλητου για υπολογιστή που δεν έχω χρησιμοποιήσει γτ έχει τζάμι στην αριστερή πλευρά σε μέγεθος λίγο μεγαλύτερο από Α4...ίσως βάλω αυτό κάτω από τη ρεζέρβα!

Σε ευχαριστώ!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Ρε σεις, πήγατε και αδειάσατε όλο το Teknofon από τα Praktiker ? :p Προχθές που πήγα, είχε καμιά 10αριά πακέτα, χθες που ξαναπήγα ανέμελος και χωρίς πρώτα να ελέγξω διαθεσιμότητα για να πάρω και δεύτερο για να βάλω κάτω από τα καθίσματα, πρόλαβα το τελευταίο κομμάτι!

Πριν που έγραψα ότι δεν θέλει εργαλεία, είναι ελαφρώς λάθος, το έχει αναφέρει ο kapsoulias, θέλετε μια καλή φαλτσέτα/κοπίδι οικοδομής, για να το κόψετε και προσαρμόσετε όπως πρέπει.
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Χαχα όχι ρε φίλε και λέγαμε με Χάρμα να πάμε να βάλουμε και οι 2 αλλά δεν βρίσκαμε ευκαιρία να πάμε πράκτικερ! Πάλι καλά δεν πήγαμε τζάμπα! Πάλι καλά μας το πες!  ok234
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Καλά, δεν είναι ότι τους τελείωσε κιόλας, κάθε 3-4 μέρες φέρνουν καινούρια, καλού-κακού όμως ψάξτε την διαθεσιμότητα από το site πριν πάτε ;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread