Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Kapsoulias

Original poster
New member
MK7
Mar 10, 2018
72
0
6
33
Αθηνα
Μοντέλο
MK7
Καλημέρα σε ολους! Λοιπόν μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μετά την τοποθέτηση τελικού είμαι ευχαριστημένος με τον θόρυβο που ακούω απέξω αλλά θα ήθελα να έχω λιγότερο θόρυβο μέσα. Αν το στρώσω εσωτερικά κάτω από ταπετσαρίες κάποιο υλικό ( Κετσε/αφρωδεις πλάκες) αρχικά στο χώρο αποσκευών και μετά να προχωρήσω και στη καμπίνα θα έχει καμία διαφορά η τσάμπα κόπος? Γνωρίζει κανείς για αυτά τα υλικά κάτι? Η κάτι άλλο που μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί ο θόρυβος εσωτερικά?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Θα κάνεις δουλειά, τώρα για το τι ποσοστό βελτίωσης (μείωση dB) θα έχεις, κανένας δεν μπορεί να σου πει, ούτε καν αν πας σε ειδικευμένο μαγαζί.

Καλό και σχετικά φθηνό προϊόν που είναι ειδικά για αυτό το λόγο
 

Kapsoulias

Original poster
New member
MK7
Mar 10, 2018
72
0
6
33
Αθηνα
Μοντέλο
MK7
Μόλις έγινε ηχομόνωση στο χώρο αποσκευών και στα πίσω καθίσματα.... Το υλικό που χρησιμοποίησα είναι αυτο https://flic.kr/p/2dmuwWP

Το πήρα από μαγαζί που ασχολείται με μονώσεις αποκλειστικά και του είπα ότι ενδιαφέρομαι για μόνωση στον εσωτερικό χώρο του αυτοκινήτου και να απομονωθεί ο εξωτερικός ήχος... Και μου πρότεινε αυτό το υλικό... Είναι ένα πόντο πάχος με έτοιμη κόλλα από την πίσω μεριά, κόβετε εύκολα με φαλτσέτα και το πήρα 20€ τα τρια τετραγωνικά. ( Πολύ καλή τιμή νομίζω) και το αποτέλεσμα είναι αυτό....
Πριν... https://flic.kr/p/248LJ9K
Κατα την διάρκεια και μετά....
https://flic.kr/p/248LQsg
https://flic.kr/p/QYSwYa
https://flic.kr/p/2eEBSaf

Και από θέμα θορύβου έχουν πέσει τα db αν και η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα και παραπάνω αλλά όλα καλά εκανε λίγο δουλειά...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
H τιμή είναι όντως καλή, εγώ πήρα το Teknofon από το Praktiker, 1,5τ.μ. (3 τμχ επί 0,5τ.μ. έκαστο) στα 30€. Θέλω να κάνω την ίδια δουλειά, πάτωμα πορτμπαγκάζ+ρεζέρβα και πίσω θόλους, αλλά επίσης να βάλω και ένα κομμάτι κάτω από τα πίσω καθίσματα. Δεν βλέπω αν έβαλες εκεί, μπορεί να βοηθήσει λίγο επειδή είναι ακριβώς πάνω από τον σωλήνα της εξάτμισης.

Εγώ μέτρησα το "πριν" με το τελικό που έβαλα, στα 85dB, οπότε μόλις βάλω το υλικό (ίσως αυτό το ΣΚ) θα μετρήσω το "μετά", για να έχουμε και μια πιο χειροπιαστή απόδειξη αν -και κατά πόσο- έκανε όντως δουλειά το ηχομονωτικό.
 

Kapsoulias

Original poster
New member
MK7
Mar 10, 2018
72
0
6
33
Αθηνα
Μοντέλο
MK7
Έβαλα και κάτω από τα κάθισμα μέχρι εκεί που ξεκινάει η μοκέτα, δηλαδή όπου έβλεπα λαμαρίνα εβαζα.... Τα καλυψα όλα, έβαλα και τα τρία τετραγωνικά μονωση και τρελό αποτελέσματα δεν είδα, βέβαια κάνω πιο πολύ θόρυβο από σένα και δεν ξέρω μήπως θα βοηθούσε και κάποια μόνωση στην τσαμοπορτα.... Αλλά μου φάνηκε λίγο υπερβολικό και σταμάτησα. Για δεν και εσύ τι αποτελέσματα θα εχεις μήπως το υλικό που έβαλα είναι μουφα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Μούφα-ξεμούφα, όλα αυτά τα υλικά είναι παραπλήσια, άντε το καλύτερο από το χειρότερο να διαφέρουν κατά 1-2 dB. Να πω την αλήθεια, ήμουν έτοιμος να πάρω από τον Κινέζο καμιά δεκαριά τετραγωνικά :D γιατί δεν έβλεπα και καμιά τρομερή διαφορά από το Teknofon που πουλάει το Praktiker, αλλά είδα κάτι reviews ότι στα φθηνά κινέζικα η κόλλα είναι της πλάκας, ότι το αλουμίνιο ξεκολλάει από τη πρώτη στιγμή κλπ, οπότε λέω, κάτσε να πάρω από το Praktiker, που τουλάχιστον αν αποδειχτεί μούφα το δίνω πίσω και δεν ρωτάνε καν ερωτήσεις.

Τα πιο γνωστά τύπου FatMat, SoundMat, DynoMat κλπ πουλάνε το πολύ μικρό πάχος και την ευκαμψία τους, οπότε χωράνε παντού και παίρνουν ότι σχήμα θέλεις.

Για να έχεις πραγματικά καλό αποτέλεσμα πρέπει να βάλεις παντού, δηλαδή να λύσεις πόρτες, επενδύσεις ταμπλώ, μοκέτα κλπ, και να το περάσεις όπου βλέπεις γυμνό μέταλλο ή αλουμίνιο (ή και πλαστικό). Αυτό όμως θα το κάνεις μόνο αν πας για σοβαρές ηχητικές καταστάσεις, τώρα εμείς θέλουμε να κόψουμε 4-5 dB (και πολλά λέω) για πιο normal ακουστική πίεση εντός καμπίνας.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Στο δικό μου, που έχω κάνει ένα συνδυασμό Dynamat + Teknofon, είχε σίγουρα διαφορά. Δεν έχω καλύψει κάθε επιφάνεια, ούτε έχω βάλει κάτι εξωτερικά στον θόλο ώστε να κόψει και από εκεί θόρυβο, ή στην οροφή, αλλά πάλι έπεσε ο θόρυβος στην καμπίνα. Θέλω κάποια στιγμή να περάσω και τους θόλους με κάτι τέτοιο από την dupont http://www.zerotohundred.com/2013/diy-soundproofing-dampening-the-wheel-arch/ η το αντίστοιχο της 3Μ https://www.autozone.com/paint-and-body/top-and-undercoating/3m-black-professional-grade-rubberized-undercoating/418859_0_0
Το κακό είναι ότι δεν τα έχω βρει αυτά εδώ Ελλάδα, ή έστω Ευρώπη.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ρίξ' τε μια ματιά και στο Soundbar της Tecnofoam (Teknofon). Έχει ενδιαφέρον καθώς εκτός από ηχομόνωση απορροφά και κραδασμούς. Είναι πολύ λεπτό (διαλέγεις μεταξύ 1,85, 2,5 & 5mm) και διαβάζοντας το τεχνικό φυλλάδιο νομίζω ότι λειτουργεί σαν το Dynamat.

https://lazarakis.gr/component/eshop/catalog/category/ihomonosi/392--ihomonotika-ilika-pollaplon-hriseon-
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
The Ace said:
Μούφα-ξεμούφα, όλα αυτά τα υλικά είναι παραπλήσια, άντε το καλύτερο από το χειρότερο να διαφέρουν κατά 1-2 dB. Να πω την αλήθεια, ήμουν έτοιμος να πάρω από τον Κινέζο καμιά δεκαριά τετραγωνικά :D γιατί δεν έβλεπα και καμιά τρομερή διαφορά από το Teknofon που πουλάει το Praktiker, αλλά είδα κάτι reviews ότι στα φθηνά κινέζικα η κόλλα είναι της πλάκας, ότι το αλουμίνιο ξεκολλάει από τη πρώτη στιγμή κλπ, οπότε λέω, κάτσε να πάρω από το Praktiker, που τουλάχιστον αν αποδειχτεί μούφα το δίνω πίσω και δεν ρωτάνε καν ερωτήσεις.

Τα πιο γνωστά τύπου FatMat, SoundMat, DynoMat κλπ πουλάνε το πολύ μικρό πάχος και την ευκαμψία τους, οπότε χωράνε παντού και παίρνουν ότι σχήμα θέλεις.

Για να έχεις πραγματικά καλό αποτέλεσμα πρέπει να βάλεις παντού, δηλαδή να λύσεις πόρτες, επενδύσεις ταμπλώ, μοκέτα κλπ, και να το περάσεις όπου βλέπεις γυμνό μέταλλο ή αλουμίνιο (ή και πλαστικό). Αυτό όμως θα το κάνεις μόνο αν πας για σοβαρές ηχητικές καταστάσεις, τώρα εμείς θέλουμε να κόψουμε 4-5 dB (και πολλά λέω) για πιο normal ακουστική πίεση εντός καμπίνας.

Τα decibels είναι λογαριθμικό μέγεθος. 3 db σημαίνουν διπλασιασμό της έντασης του ήχου. Οπότε και τα 1-2 decibels είναι σημαντικά. Δεν είναι ραπανάκια να λέμε ένα πάνω, ένα κάτω δεν έχει σημασία...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
shumakos said:
Τα decibels είναι λογαριθμικό μέγεθος. 3 db σημαίνουν διπλασιασμό της έντασης του ήχου. Οπότε και τα 1-2 decibels είναι σημαντικά. Δεν είναι ραπανάκια να λέμε ένα πάνω, ένα κάτω δεν έχει σημασία...

Φαίνεται να μην ξέρω τι είναι το dB ? Όταν όμως από τα ~68dB της εργοστασιακής εξάτμισης, έχουμε φτάσει στα 85dB, τότε έχουμε αλλάξει τάξη μεγέθους, οπότε τα 1-2dB δεν αρκούν. Έτσι και αλλιώς το 1dB ακουστικής πίεσης είναι η ελάχιστη αντιληπτή ακουστική βαθμίδα, άρα για να έχουμε αντιληπτή διαφορά πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 4-5dB, εξ'ου και αυτό που έγραψα.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
The Ace said:
Φαίνεται να μην ξέρω τι είναι το dB ? Όταν όμως από τα ~68dB της εργοστασιακής εξάτμισης, έχουμε φτάσει στα 85dB, τότε έχουμε αλλάξει τάξη μεγέθους, οπότε τα 1-2dB δεν αρκούν. Έτσι και αλλιώς το 1dB ακουστικής πίεσης είναι η ελάχιστη αντιληπτή ακουστική βαθμίδα, άρα για να έχουμε αντιληπτή διαφορά πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 4-5dB, εξ'ου και αυτό που έγραψα.

Από τον τρόπο που γράφεις δεν είναι αντιληπτό από αυτόν που δεν ξέρει, τι είναι αυτά τα νούμερα. Από εκεί και πέρα είναι πολύ ουσιαστικό θέμα συζήτησης το πώς να κάνουμε μια εξάτμιση να ενοχλεί όλον το υπόλοιπο κόσμο που ακούει το αμάξι μας από εξώ, εκτός από εμάς που τη φορέσαμε. Σαν να έχεις ξετάπωτο παπάκι αλλά δε σε νοιάζει γιατί φοράς ωτασπίδες...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Όπως έγραψα και στο σχετικό thread, από μια μικρή έρευνα που έκανα, δεν υπάρχει aftermarket εξάτμιση για το Fiesta που να μην φτάνει τουλάχιστον 83dB στη καμπίνα, και 92dB εξωτερικά. Σχεδόν όλες οι brand name resonated εξατμίσεις παράγουν λοιπόν περίπου το ίδιο επίπεδο θορύβου με το τελικό που έβαλα, ενώ οι non-resonated κάνουν ακόμα περισσότερο. Πάει λοιπόν αυτό.

Το ουσιαστικότατο λοιπόν ζήτημα συζήτησης είναι να περιορίσουμε τον ήχο που μεταδίδεται εντός καμπίνας, καθώς οι επιβάτες είναι αυτοί που υπόκεινται συνεχώς σε αυτά τα επίπεδα, και άρα αυτούς θα πρέπει να προσέξουμε πρώτα και κύρια. Δηλαδή να βρούμε τρόπους να μονώσουμε καλύτερα τη καμπίνα του Fiesta, που δεν είναι και ιδιαίτερα καλά μονωμένη έτσι και αλλιώς.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Εφόσον λοιπόν το MK7 έχει μέτρια ηχομόνωση και ψάχνουμε τρόπους, έχω έναν τσάμπα. Να αφήσουμε το μαμά τελικό στη θέση του. Αν κάποιον τον ενοχλεί το μαμά αυτοκίνητο τότε καλή είναι η μόνωση, ειδικά στους θόλους του πορτ μπαγκάζ. Αν παρόλα αυτά συνεχίζει να τον ενοχλεί τότε μπορεί να βάλει τα ελαστικά με τις χαμηλότερες μετρήσεις θορύβου στη διάσταση που φοράει. Και εκεί τελειώνουν οι σχετικές επεμβάσεις γιατί κάτι παραπάνω δεν μπορεί να γίνει.

Το θέμα όμως ξεκίνησε από μία ελεύθερη εξάτμιση. Δε διάβασα κάποιον με μαμά εξάτμιση να διαμαρτύρεται για την ηχομόνωση του Fiesta ΜΚ7 που γράφεις ότι είναι μέτρια. Έχουμε ένα τέτοιο στην οικογένεια με τον ZETEC 1,25 από το 2009. Mέχρι τις 4000 rpm στο στροφόμετρο και τα 130 km/h στο ταχύμετρο δεν ταλαιπωρεί καθόλου τα αυτιά μας. Από εκεί και πάνω δεν ξέρω γιατί δεν είναι δικό μου και δεν ήθελα ποτέ να το ζορίσω παραπάνω, όπως άλλωστε και η κάτοχός του.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Στο πνεύμα λοιπόν του να συνεισφέρουμε στο παρόν thread, θα συνεχίσω λέγοντας ότι (α) όντως το Fiesta είναι σχετικά λειψό σε ηχομόνωση, άλλωστε ελάχιστα οχήματα στην κατηγορία του είναι φορτωμένα σε ηχομονωτικά υλικά, (β) το Fiesta ειδικά με την stock εξάτμιση κάνει έναν αρκετά εκνευριστικό ήχο, ο οποίος έπρεπε να απομακρυνθεί τάχιστα (γ) δυστυχώς τα ελαστικά που αναφέρεις είναι και τα χειρότερα σε κρίσιμους τομείς όπως κράτημα, φρενάρισμα κλπ, οπότε για κάποιον που τον ενδιαφέρουν κυρίως οι επιδόσεις και τα κρατήματα, είναι τελευταία στην κατάταξη (κρατώ μια μικρή επιφύλαξη για τα SportMaxx, που ίσως είναι αυτό που ψάχνω), (δ) αν δεν διάβασες κανέναν να διαμαρτύρεται για θορύβους και τριγμούς στο Fiesta, δεν έχεις διαβάσει αρκετά διεξοδικά, και (ε) ευτυχώς έχουμε το Kuga (ή το εκάστοτε μεγάλο) για ταξίδια, οπότε δεν μας πειράζει και τόσο πως ταξιδεύει το Fiesta, αλλά σίγουρα θα τσεκάρω πως πάει σε πορεία με σταθερή ταχύτητα και σαλ, για να μετρήσω επίπεδα ήχου.

Πάντως είμαι σίγουρος ότι κάτι μπορούμε να κάνουμε, πέραν των υλικών που έχουμε ήδη συζητήσει και χρησιμοποιήσει, η πρόταση του nexus για περαιτέρω μόνωση χρησιμοποιώντας υγρό καουτσούκ (rubberized spray) φαίνεται να είναι αποτελεσματική, στο πρώτο link αναφέρεται μείωση 4dB μόνο από τη μόνωση των θόλων, που σίγουρα είναι σημαντική. Βέβαια, με 10$ per can, και -από ότι λέει- χρησιμοποίηση 4 cans ανά θόλο, φτάνουμε στα 160$ για "σωστή" δουλειά, οπότε είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας.

Edit: με μια γρήγορη έρευνα, βρήκα ότι (α) δυστυχώς όντως αυτά τα προϊόντα δεν υπάρχουν Ευρώπη (το θεωρώ απίθανο, απλά θέλει παραπάνω ψάξιμο), και (β) η καλύτερη τρέχουσα τιμή του 03584 της 3Μ είναι 42$/6 cans, οπότε το κόστος για τη συνολική επεξεργασία των θόλων είναι ~100$ -για κάποιον που ζει στις ΗΠΑ όμως.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Τη λύση την έχεις στην υπογραφή σου. Ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Επίσης ο εκνευριστικής χροιάς ήχος είναι κάτι υποκειμενικό. Η ένταση όμως είναι κάτι αντικειμενικό για κάποιον με καλή ακοή. Νομίζω ότι οι περισσότεροι που κάνουν αυτή τη δουλειά μιλούν για εκνευριστική ησυχία. Τέλος, ο εκνευριστικός, για σένα, χαμηλής έντασης ήχος της μαμά εξάτμισης θα κρυβόταν εντελώς με τις λύσεις που προτείνεις. Αλλά δεν θα ακούς βρουμ-βρουμ από το ανοικτό παράθυρο...

YΓ. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να ξοδέψει 200-300 ευρώ για να απομονώσει τον εαυτό του από τη φασαρία που δημιουργεί το αυτοκίνητό του, όμως για να μην περνάει αυτός ο θόρυβος στο σπίτι κάποιου άλλου μέσα στη μαύρη νύχτα θα πρέπει αυτός ο άλλος να πληρώσει όσο ένα μεταχειρισμένο Fiesta του '15 για να βάλει κουφώματα αλουμινίου με διπλά τζάμια σε δυο-τρεις διπλές μπαλκονόπορτες. Φυσικά τελειώνω εδώ την κουβέντα γιατί δεν προσφέρω τίποτα σε αυτό το φλέγον ζήτημα που απασχολεί πάρα πολύ κόσμο.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Θα πρότεινα να μη βγαίνουμε εκτός θέματος καθώς τα τελευταία μηνύματα ξέφυγαν από το σκοπό αυτού του thread. Το αν μια εξάτμιση ενοχλεί ή όχι τους γείτονες είναι κάτι υποκειμενικό και δεν νομίζω ότι χρήζει ανάλυσης στο forum. Μεγάλα "παιδιά" είμαστε, ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Και νομίζω ότι καταλαβαίνουμε όλοι τι εννοώ.
Οτιδήποτε εκτός θέματος από δω και στο εξής θα διαγράφεται χωρίς προειδοποίηση.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Συμφωνούμε. Νομίζω ότι μετά την αναφορά για το παπάκι και τις ωτασπίδες όλα τα υπόλοιπα ήταν περιττά. Απλώς ήθελα να καταδείξω το οξύμωρο της προσπάθειας να περιορίσει κάποιος τις συνέπειες της δικής του πράξης για τον εαυτό του αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα στον κοινωνικό περίγυρο. Καλό σας απόγευμα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας, μετά το άσκοπο αλλά χαριτωμένο διάλειμμα, αναφέρω ότι, απλά και μόνο με την κάλυψη του πατώματος του πορτμπαγκάζ με Teknofon, η εντός καμπίνας επιβατών μέτρηση έδειξε 80,6dB, πτώση κατά 4,4dB από την προηγούμενη αρχική μέτρηση, που ήταν ακριβώς 85dB. Η βελτίωση είχε γίνει αισθητή από την πρώτη στιγμή, αλλά περίμενα και τη μέτρηση για να επιβεβαιώσω. Συνθήκες περίπου ίδιες (ώρα, θερμοκρασία, υγρασία κλπ), ώστε τα νούμερα να είναι όσο γίνεται συγκρίσιμα.

11qlt9x.jpg


Έγιναν αρκετές μετρήσεις για να βγάλω καλύτερο συμπέρασμα. Η πρώτη μέτρηση μάλιστα έδειξε max 78dB, αλλά το αυτοκίνητο ήταν ακόμα κρύο και ίσως γι'αυτό δεν έδειξε παραπάνω. Να σημειώσω ότι όλες οι μετρήσεις έγιναν από ρελαντί μέχρι τις 4500σαλ αντί των 4000σαλ που έφτασα την προηγούμενη φορά, ώστε να έχω την χειρότερη (υψηλότερη) δυνατή μέτρηση μετά την τοποθέτηση.

Αν και τελικά δεν ήταν και τόσο άσκοπη η μέχρι τώρα πορεία του παρόντος thread, αφού όντως η επένδυση του πορτμπαγκάζ θα μειώσει αρκετά τον εσωτερικό θόρυβο, ίσως όχι κατά 4-5dB, αλλά για τόσο εύκολη και γρήγορη μόντα, σίγουρα αξίζει τα 30€ που θα χρειαστείτε για να αγοράσετε το 1,5τ.μ. Teknofon (ή παρόμοιο υλικό) που απαιτείται.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Μια χαρά αποτέλεσμα. Αν βάλεις και μέσα στην καμπίνα, κάτω από τα πίσω καθίσματα, και στις πόρτες, θα πέσει ακόμα περισσότερο. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με το δικό μου αποτέλεσμα, τηρουμένων και των αναλογιών πάντα. Το αμάξι δεν πρόκειται, και ούτε θα ήθελα, να γίνει ποτέ bentley πχ...!Έρχεται στην καμπίνα ο θόρυβος που ήθελα, χωρίς να ενοχλεί στο 95% των περιπτώσεων.
Για τους θόλους βρήκα άλλα 2 σπρέυ τύπου dupont/3m από Αγγλία:

https://www.ebay.co.uk/p/ABRO-Rubberized-Undercoating-Spray-Black-Car-Paint-UNDERSEAL-High-Quality/2010360974

https://silverhook.co.uk/underseal?product_id=370

Μάλλον θα δοκιμάσω κάποιο απο αυτά.

Ποιό πρόγραμμα χρησιμοποίησες για την καταγραφή του θορύβου. Θα ήθελα να το δοκιμάσω και στο δικό μου.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Κάτω από τα καθίσματα θα βάλω σίγουρα, καθότι αρκετά εύκολο και γρήγορο. Για πόρτες το σκέφτομαι, καθώς θέλει αρκετό λύσιμο και χρόνο, που δυστυχώς δύσκολα βρίσκω. Προφανώς ούτε εγώ θέλω -και δεν γίνεται- να το κάνω τόσο ήσυχο όσο, π.χ. το Kuga (εσύ το πήγες μακρυά με την Bentley  :D ) αλλά σίγουρα βοήθησε να μειωθούν τα dB πιο κοντά στα εργοστασιακά 72-73dB.

Η εφαρμογή είναι το Ηχόμετρο
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamebasic.decibel
δεν δοκίμασα άλλα, ούτε είχα κάποιο ιδιαίτερο λόγο που διάλεξα αυτό.

Ωραία τα spray, έβρισκα μόνο ΗΠΑ αλλά σίγουρα θα υπήρχε κάτι Ευρώπη (και σίγουρα Ελλάδα, απλώς δεν τα έχουμε βρει)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread