Έκανα και εγώ μια γρήγορη μέτρηση σήμερα με το πρώτο πρόγραμμα που βρήκα για το iphone.
Εδώ είναι ένα chart της 10λεπτης διαδρομής (όσο μπορεί να φανεί..):
Μέσος όρος της διαδρομής τα 64.5 dB, μέγιστη τα 81 (σε wot μέχρι ~ 6000σαλ), και σε cruise με 110χλμ μ.ο. 71 dB. Σε πορεία με σταθερό γκάζι και δρόμο χωρίς κλίση, περισσότερο άκουγα τον θόρυβο από τα λάστιχα παρά της εξάτμισης/κινητήρα. Μιλάμε πάντα για αλλαγή μόνο με το τελικό του St180 (μτχ και αρκετά ταλαιπωρημένο), πακέτο mr165 (το οποίο έχει αυξήσει αρκετά τον θόρυβο), και καινούργια λάστιχα Goodyear F1, 205/45/16 (όχι και τα πιο αθόρυβα 70db rating).
Δυστυχώς δεν έχω μέτρηση πριν κάνω την ηχομόνωση, αλλά εμένα μου είχε κάνει αρκετή εντύπωση η αλλαγή στον θόρυβο μετά την ηχομόνωση. Έχω βέβαια τοποθετήσει και dynamat σε συνδυασμό με το teknofon, στις πόρτες και στον θόλο από την μεριά της εξάτμισης. Στα υπόλοιπα μέρη μόνο teknofon. Γενικά πάντως αξίζει η ηχομόνωση.
Εδώ είναι ένα chart της 10λεπτης διαδρομής (όσο μπορεί να φανεί..):
Μέσος όρος της διαδρομής τα 64.5 dB, μέγιστη τα 81 (σε wot μέχρι ~ 6000σαλ), και σε cruise με 110χλμ μ.ο. 71 dB. Σε πορεία με σταθερό γκάζι και δρόμο χωρίς κλίση, περισσότερο άκουγα τον θόρυβο από τα λάστιχα παρά της εξάτμισης/κινητήρα. Μιλάμε πάντα για αλλαγή μόνο με το τελικό του St180 (μτχ και αρκετά ταλαιπωρημένο), πακέτο mr165 (το οποίο έχει αυξήσει αρκετά τον θόρυβο), και καινούργια λάστιχα Goodyear F1, 205/45/16 (όχι και τα πιο αθόρυβα 70db rating).
Δυστυχώς δεν έχω μέτρηση πριν κάνω την ηχομόνωση, αλλά εμένα μου είχε κάνει αρκετή εντύπωση η αλλαγή στον θόρυβο μετά την ηχομόνωση. Έχω βέβαια τοποθετήσει και dynamat σε συνδυασμό με το teknofon, στις πόρτες και στον θόλο από την μεριά της εξάτμισης. Στα υπόλοιπα μέρη μόνο teknofon. Γενικά πάντως αξίζει η ηχομόνωση.