- Dec 30, 2012
- 1,146
- 0
- 36
- 33
-
- Thread starter
- #1
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω... Ιούνιος κάπου ήταν. Όταν είδαν τα ματιά μου ένα άρθρο που έλεγε fiesta red and black edition και έλεγε πως ήταν 140 άλογα σε 1000 κυβικά. Το βλέπω πως θα 'ναι εμφανισιακά και λέω "Εδώ είμαστε" κάποια sites λέγαν πως θα έχει κοντό σασμάν άλλοι όχι, άλλοι πάλι πως θα είναι διαφορετικής κοπής ο κινητήρας, άλλοι πως θα'ναι μια χαρτογράφηση. Και εγώ ανέμενα να δω πότε θα γίνει η πλήρη παρουσίαση του στο κοινό.
Μπαίνει με το καλό ο Οκτώβρης λοιπόν και με ειδοποιούν πως ήρθε στην ελλάδα το πολυαναμενόμενο (τουλάχιστον για μένα ;D) fiestακι. Το βλέπω μπροστά μου και στο κέφαλι μου άρχισαν να μπαίνουν ιδέες ... πιο sport από το sport σε στήσιμο, άλλα μηχανικά μέρη κτλ κτλ... 1000άρακι κιόλας με ότι συνεπάγεται αυτό στις μέρες μας.
Βάζοντας τα κάτω είδαμε πως από κάθε άποψη είναι ένα πιο συμφέρον αμάξι από το μκ6.
Έτσι λοιπόν κι έγινε... Πέμπτη 30 Οκτώβρη έγινε η παράδοση του ενός και η τελετή λήξης του άλλου.
Και από αυτό,
Τώρα βλέπω αυτό
Εντυπώσεις; Πολιτισμένο σε σχέση με τον χαρακτήρα του μκ6, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν επιθετικό τόσο στα γκάζια του, όσο και στην οδηγική συμπεριφορά του. Ντάξει δεν το έχω λιώσει για να πω ακριβώς τι εστί το αμαξάκι αλλά έχω αρχίσει να υποψιάζομαι, ξέρετε στρώνουμε ακόμα giggle.
Αυτό που με έχει κάνει τόσο χαρούμενο είναι πως δεν μου έχει λείψει τίποτα από το παλιό παρά μόνο το στροφάρισμα, καταραμένη ατμόσφαιρα .
Σε γενικές γραμμές για να μην μακρυγορώ άλλο είναι ένα τίμιο αμάξι ικανό να τα κάνει όλα. Να πάει εκδρομή, να σε πάει... τραίνο (για να μην πω το άλλο ) στις στροφές και να δώσει γκάζια ικανοποιητικά στην ευθεία.
Παραπάνω φωτογραφικό υλικό μετέπειτα καθώς με προλάβανε και τις ανεβάσανε ΟΛΕΣ και δεν έχω τίποτα άλλο να ανεβάσω για αυτό το πόστ...καταραμένοι
BONUS CONTENT:
Άντε και η πρώτη του φωτό στην αποθήκη του Car Center για πάρτη σας
Μπαίνει με το καλό ο Οκτώβρης λοιπόν και με ειδοποιούν πως ήρθε στην ελλάδα το πολυαναμενόμενο (τουλάχιστον για μένα ;D) fiestακι. Το βλέπω μπροστά μου και στο κέφαλι μου άρχισαν να μπαίνουν ιδέες ... πιο sport από το sport σε στήσιμο, άλλα μηχανικά μέρη κτλ κτλ... 1000άρακι κιόλας με ότι συνεπάγεται αυτό στις μέρες μας.
Βάζοντας τα κάτω είδαμε πως από κάθε άποψη είναι ένα πιο συμφέρον αμάξι από το μκ6.
Έτσι λοιπόν κι έγινε... Πέμπτη 30 Οκτώβρη έγινε η παράδοση του ενός και η τελετή λήξης του άλλου.
Και από αυτό,
Τώρα βλέπω αυτό
Εντυπώσεις; Πολιτισμένο σε σχέση με τον χαρακτήρα του μκ6, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν επιθετικό τόσο στα γκάζια του, όσο και στην οδηγική συμπεριφορά του. Ντάξει δεν το έχω λιώσει για να πω ακριβώς τι εστί το αμαξάκι αλλά έχω αρχίσει να υποψιάζομαι, ξέρετε στρώνουμε ακόμα giggle.
Αυτό που με έχει κάνει τόσο χαρούμενο είναι πως δεν μου έχει λείψει τίποτα από το παλιό παρά μόνο το στροφάρισμα, καταραμένη ατμόσφαιρα .
Σε γενικές γραμμές για να μην μακρυγορώ άλλο είναι ένα τίμιο αμάξι ικανό να τα κάνει όλα. Να πάει εκδρομή, να σε πάει... τραίνο (για να μην πω το άλλο ) στις στροφές και να δώσει γκάζια ικανοποιητικά στην ευθεία.
Παραπάνω φωτογραφικό υλικό μετέπειτα καθώς με προλάβανε και τις ανεβάσανε ΟΛΕΣ και δεν έχω τίποτα άλλο να ανεβάσω για αυτό το πόστ...καταραμένοι
BONUS CONTENT:
Άντε και η πρώτη του φωτό στην αποθήκη του Car Center για πάρτη σας