Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Καλημερα στην ομαδα!

Κατοχος Fiesta 1.6 TDCi με 121.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο to 2014. Γενικα το δουλευω εντος πολης. Φετος, επιστρεφοντας απο διακοπες, Εθνικη οδος, ειπα να το παω οπως οριζει το εγχειριδιο για αναγεννηση DPF (1500-3000 στροφες για 20 λεπτα). Μετα το "πατησα" στην ευθεια με 4η ταχυτητα, ~3800 σαλ (~150 χλμ την ωρα). Τερμα πατημενο το γκαζι και το αμαξι φαινοταν να την δινει αλλο (AC αναμμενο). Αναβει το πορτοκαλι γαλλικο κλειδι στο καντραν και στην οθονη δειχνει "Engine Malfunction". Το αμαξι σαν να επιβραδυνε και δεν προλαβαινω να αφησω γκαζι αναβι και το αλλο πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα. Εκει "νεκρωσε" το αμαξι και πηγαινοντας ΛΕΑ πατωντας συμπλεκτη ο κινητηρας ειχε σβησει (τιμονι-φρενα μια χαρα). Αφου το ακινητοποιησα προσπαθησα να το βαλω μπροστα. Μιζα ζωηρη αλλα δεν επαιρνε. Φορτωμα στην Οδικη (για αντλια πετρελαιου μου ειπε και ο ανθρωπος της οδικης-μαλλον) και επισημη αντιπροσωπεια στον Κηφισο. Τελικα βουλωμενο DPF (δεν εχουν λαμπακι προειδοποιησης τα Fiesta για αναγεννηση DPF δυστυχως, το καταλαβαινεις οτι προσπαθει να κανει αναγεννηση απο το βεντιλατερ που δουλευει χωρις να εχει σηκωσει θερμοκρασια ο κινητηρας πανω απο την μεση -> αυτο μου εξηγησαν απο την αντιπροσωπεια) και ειχε μπει σε safe mode ο κινητηρας. Αφου εβησαν βλάβες προσπαθησαν για στατικη αναγεννηση με εγκεφαλο αλλα παλι βλαβες. Γενικα δεν ολοκληρωθηκε με επιτυχια το εγχειρημα.
Το μονο που υποστηριζε η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια ηταν αντικατασταση DPF με νεο (~1800-2000€) και καθαρισμος πολλαπλης εισαγωγης λογω του οτι πρεπει να εχει γεμισει καπνα λογω της ανακυκλοφοριας απο EGR (τα λεω σωστα?). Πανω απο 2000€ το ολο εγχειρημα θα κοστιζε. Δεν το συνεχισα και πηρα το αυτοκινητο για επιστροφη στο σπιτι. Συνδεσα το ODB reader Konnwei 681 και ειχε Pending DTC με κωδικοP2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1" (το εσβησα ετσι για να τεσταρω και το Konnwei μιας και δεν ειχε ξαναχρειαστει να ασχοληθω με DTC). Στο ρελαντι μυριζει καυσαεριο ο τοπος.

1) Εχω διαβασει στο φορουμ για DPF Delete αλλα εχω απορια αν καποιος που εχει κανει το εν λογω εγχειρημα ειναι ΟΚ με καρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ?

2) Εκτος των "Tuningonroad" και "powerchips" εχει δοκιμασει κανενας DPF delete σε αλλον?

3) Εχω κλεισει να παει το αμαξι σε αλλη επισημη αντιπροσωπεια που εκει υποστηριζουν DPF cleaning (μεσω συνεργατη) για να παρω τιμη μαζι με καθαρισμο πολλαπλης εισαγωγης/εξαγωγης. Η επομενη ερωτηση ειναι αν εχει κανενας προβει σε καθαρισμο DPF και αν ειναι οκ με αυτο ή γεμισε ποιο αμεσα.

Ευχαριστω.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Από ότι είδες και ότι σου είπαν, το DPF μπορεί να μην έχει κάνει regen ποτέ και να έχει μπουκώσει τόσο πολύ που δεν μπορεί πλέον. Παράξενο όμως γιατί θα έπρεπε να έχεις δει μειωμένη απόδοση. Τεςπα, οι επιλογές σου είναι δύο: είτε καθαρισμός είτε αντικατάσταση. Προφανώς κατάργηση δεν προτείνεται, είναι παράνομη, επικίνδυνη και μπορεί να δημιουργήσει άλλα προβλήματα.

Ξεκινάς με καθαρισμό που είναι πιο εύκολο και φθηνό, αλλά όπως λες, θα ξαναγεμίσει πιο γρήγορα την επόμενη φορά. Οπότε είτε ακολουθεί σχετικά σύντομα νέος καθαρισμός ή ένα forced regen, που λογικά θα πετύχει την επόμενη φορά
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and Κεραυνός

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Από ότι είδες και ότι σου είπαν, το DPF μπορεί να μην έχει κάνει regen ποτέ και να έχει μπουκώσει τόσο πολύ που δεν μπορεί πλέον. Παράξενο όμως γιατί θα έπρεπε να έχεις δει μειωμένη απόδοση. Τεςπα, οι επιλογές σου είναι δύο: είτε καθαρισμός είτε αντικατάσταση. Προφανώς κατάργηση δεν προτείνεται, είναι παράνομη, επικίνδυνη και μπορεί να δημιουργήσει άλλα προβλήματα.

Ξεκινάς με καθαρισμό που είναι πιο εύκολο και φθηνό, αλλά όπως λες, θα ξαναγεμίσει πιο γρήγορα την επόμενη φορά. Οπότε είτε ακολουθεί σχετικά σύντομα νέος καθαρισμός ή ένα forced regen, που λογικά θα πετύχει την επόμενη φορά
Δεν ηθελα να μακρυγορησω στο ηδη μεγαλο Post μου. Εχεις δικιο για την αποδοση. Αυτο μου ειπαν και απο αντιπροσωπεια ΑΛΛΑ: ειμαι οδηγος που δεν το πηγαινω πανω απο 2500 στροφες το αμαξι και γενικα δεν το πιεζω, δεν το δουλευω δυνατα το αμαξι (με τα οποια μειονεκτηματα φυσικα) και ετσι δεν το καταλαβα την μειωση..... Ακουγα συχνα βεντιλατερ τον τελευταιο καιρο με την θερμοκρασια να ειναι στην μεση και δεν καταλαβαινα το γιατι. Τεςπα, thanks για το hint. Μαλλον θα πρεπει να το "ευχαριστηθω" λιγο παραπανω το αυτοκινητο μετα τον καθαρισμο και να το δουλευω λιγο παραπανω με τις αναλογες "μακτρυνες διαδρομες" για παραδειγμα μια φορα το μηνα για να κανει αναγεννηση.
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλημερα στην ομαδα!

Κατοχος Fiesta 1.6 TDCi με 121.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο to 2014. Γενικα το δουλευω εντος πολης. Φετος, επιστρεφοντας απο διακοπες, Εθνικη οδος, ειπα να το παω οπως οριζει το εγχειριδιο για αναγεννηση DPF (1500-3000 στροφες για 20 λεπτα). Μετα το "πατησα" στην ευθεια με 4η ταχυτητα, ~3800 σαλ (~150 χλμ την ωρα). Τερμα πατημενο το γκαζι και το αμαξι φαινοταν να την δινει αλλο (AC αναμμενο). Αναβει το πορτοκαλι γαλλικο κλειδι στο καντραν και στην οθονη δειχνει "Engine Malfunction". Το αμαξι σαν να επιβραδυνε και δεν προλαβαινω να αφησω γκαζι αναβι και το αλλο πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα. Εκει "νεκρωσε" το αμαξι και πηγαινοντας ΛΕΑ πατωντας συμπλεκτη ο κινητηρας ειχε σβησει (τιμονι-φρενα μια χαρα). Αφου το ακινητοποιησα προσπαθησα να το βαλω μπροστα. Μιζα ζωηρη αλλα δεν επαιρνε. Φορτωμα στην Οδικη (για αντλια πετρελαιου μου ειπε και ο ανθρωπος της οδικης-μαλλον) και επισημη αντιπροσωπεια στον Κηφισο. Τελικα βουλωμενο DPF (δεν εχουν λαμπακι προειδοποιησης τα Fiesta για αναγεννηση DPF δυστυχως, το καταλαβαινεις οτι προσπαθει να κανει αναγεννηση απο το βεντιλατερ που δουλευει χωρις να εχει σηκωσει θερμοκρασια ο κινητηρας πανω απο την μεση -> αυτο μου εξηγησαν απο την αντιπροσωπεια) και ειχε μπει σε safe mode ο κινητηρας. Αφου εβησαν βλάβες προσπαθησαν για στατικη αναγεννηση με εγκεφαλο αλλα παλι βλαβες. Γενικα δεν ολοκληρωθηκε με επιτυχια το εγχειρημα.
Το μονο που υποστηριζε η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια ηταν αντικατασταση DPF με νεο (~1800-2000€) και καθαρισμος πολλαπλης εισαγωγης λογω του οτι πρεπει να εχει γεμισει καπνα λογω της ανακυκλοφοριας απο EGR (τα λεω σωστα?). Πανω απο 2000€ το ολο εγχειρημα θα κοστιζε. Δεν το συνεχισα και πηρα το αυτοκινητο για επιστροφη στο σπιτι. Συνδεσα το ODB reader Konnwei 681 και ειχε Pending DTC με κωδικοP2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1" (το εσβησα ετσι για να τεσταρω και το Konnwei μιας και δεν ειχε ξαναχρειαστει να ασχοληθω με DTC). Στο ρελαντι μυριζει καυσαεριο ο τοπος.

1) Εχω διαβασει στο φορουμ για DPF Delete αλλα εχω απορια αν καποιος που εχει κανει το εν λογω εγχειρημα ειναι ΟΚ με καρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ?

2) Εκτος των "Tuningonroad" και "powerchips" εχει δοκιμασει κανενας DPF delete σε αλλον?

3) Εχω κλεισει να παει το αμαξι σε αλλη επισημη αντιπροσωπεια που εκει υποστηριζουν DPF cleaning (μεσω συνεργατη) για να παρω τιμη μαζι με καθαρισμο πολλαπλης εισαγωγης/εξαγωγης. Η επομενη ερωτηση ειναι αν εχει κανενας προβει σε καθαρισμο DPF και αν ειναι οκ με αυτο ή γεμισε ποιο αμεσα.

Ευχαριστω.
Καλημέρα, για αρχή πρέπει να καθαριστεί η πολλαπλή εισαγωγής, η βαλβίδα egr, τα σωληνάκια που πάνε στον αισθητήρα διαφορικής πίεσης, η πεταλούδα γκαζιού και το intercooler.
Στην συνέχεια πρέπει να αλλαχτούν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού διότι λόγο αποτυχημένης ανάπλασης του dpf έχει κατεβάσει πετρέλαια στο κάρτερ/λάδια.
Στο αυτοκίνητο σου το φίλτρο dpf είναι πάνω στο downpipe μαζί με τον καταλύτη και οι λύσεις είναι δύο.
1) καθαρισμός φίλτρου dpf και μηδενισμός των τιμών dpf στον εγκέφαλο κινητήρα/pcm μέσο διαγνωστικού.
2) αφαίρεση φίλτρου dpf από το εργοστασιακό downpipe χωρίς να αφαιρεθεί ο καταλύτης-ο εξατμισάς σπάει/αφαιρεί μόνο το μπισκότο του dpf και αφήνει τον καταλύτη στην θέση του.

Στην περίπτωση 2 θα χρειαστεί να γίνει dpf/egr delete στον εγκέφαλο κινητήρα-microchips tuning για Αθήνα και sp tunes για Θεσσαλονίκη.
Ο προγραμματισμός εγκεφάλου/dpf-egr delete μπορεί να συνοδεύται από πρόγραμμα αύξησης ιπποδύναμης ή όχι.
Κ.τ.ε.ο/κάρτα καυσαερίων βγάζεις χωρίς πρόβλημα.
 
Last edited:

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Μια ερωτηση ως πληροφορια.
Τα πετρελαιοκινητα εχουν καταλυτη και dpf, ετσι;
Χωρις dpf μολυνουν πολυ περισσοτερο;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Μια ερωτηση ως πληροφορια.
Τα πετρελαιοκινητα εχουν καταλυτη και dpf, ετσι;
Χωρις dpf μολυνουν πολυ περισσοτερο;
Καλημέρα, ανάλογα με τις προδιαγραφές euro και τον κατασκευαστή υπάρχουν διάφορες διατάξεις με ή χωρίς καταλύτη, με καταλύτη χωρίς dpf, με καταλύτη και dpf, με καταλύτη dpf/scr κ.α.
Το dpf στα πετρελαιοκίνητα όπως και το gpf στα βενζινοκίνητα είναι φίλτρα κατακράτησης μικροσωματιδίων τα οποία συγκαταλέγονται στους ρύπους.
Θεωρητικά χωρίς dpf μολύνουν περισσότερο, υπάρχουν όμως και έρευνες που δείχνουν το αντίθετο.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Και το φοκους το 1.5 το πετρελαιοκινητου εχει καταλυτη και dpf;
Post automatically merged:

 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Και το φοκους το 1.5 το πετρελαιοκινητου εχει καταλυτη και dpf;
Post automatically merged:
Καλησπέρα, αν θυμάμε σωστά από τον 9/2009 και μετά όλα τα πετρελαιοκίνητα έχουν dpf και καταλύτη για να πάρουν έγκριση euro5.
Κάποια λίγα οχήματα είχαν εναρμονιστεί νωρίτερα ανάλογα με την χώρα εισαγωγής/πώλησης.
Στην Ελλάδα συναντάμε κάποια λίγα euro4 με dpf και καταλύτη πρίν το 9/2009 τα οποία λόγο κακής ενημέρωσης του μηχανολογικού/τελωνείου πήραν έγκριση euro4 αντί euro5 και φέρουν dpf χωρίς να υποχρεούνται-σε αυτά τα οχήματα μπορείς να βγάλεις το dpf νόμιμα.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Ευχαριστω.
Τα περισσοτερα σωματιδια τα κατακρατα ο καταλυτης;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Ευχαριστω.
Τα περισσοτερα σωματιδια τα κατακρατα ο καταλυτης;
Καλησπέρα, ο καταλύτης δεν κατακρατεί αντίθετα καταλύει-μετατρέπει τις επιβλαβείς χημικές ενώσεις σε λιγότερο επιβλαβείς.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Αρα γινεται στον καταλυτη μεγαλυτερη επεξεργασια εν συγκρισει με το dpf;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Αρα γινεται στον καταλυτη μεγαλυτερη επεξεργασια εν συγκρισει με το dpf;
Καλησπέρα, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ dpf και καταλύτη, το καθένα κάνει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε.
 

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Καλημέρα, για αρχή πρέπει να καθαριστεί η πολλαπλή εισαγωγής, η βαλβίδα egr, τα σωληνάκια που πάνε στον αισθητήρα διαφορικής πίεσης, η πεταλούδα γκαζιού και το intercooler.
Στην συνέχεια πρέπει να αλλαχτούν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού διότι λόγο αποτυχημένης ανάπλασης του dpf έχει κατεβάσει πετρέλαια στο κάρτερ/λάδια.
Στο αυτοκίνητο σου το φίλτρο dpf είναι πάνω στο downpipe μαζί με τον καταλύτη και οι λύσεις είναι δύο.
1) καθαρισμός φίλτρου dpf και μηδενισμός των τιμών dpf στον εγκέφαλο κινητήρα/pcm μέσο διαγνωστικού.
2) αφαίρεση φίλτρου dpf από το εργοστασιακό downpipe χωρίς να αφαιρεθεί ο καταλύτης-ο εξατμισάς σπάει/αφαιρεί μόνο το μπισκότο του dpf και αφήνει τον καταλύτη στην θέση του.

Στην περίπτωση 2 θα χρειαστεί να γίνει dpf/egr delete στον εγκέφαλο κινητήρα-microchips tuning για Αθήνα και sp tunes για Θεσσαλονίκη.
Ο προγραμματισμός εγκεφάλου/dpf-egr delete μπορεί να συνοδεύται από πρόγραμμα αύξησης ιπποδύναμης ή όχι.
Κ.τ.ε.ο/κάρτα καυσαερίων βγάζεις χωρίς πρόβλημα.
Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Οντως για την αλλαγη λαδιων λογω πετρελαίου στο καρτερ απο την μη σωστη αναγεννηση μου το ειπαν στην 2η αντιπροσωπεια που εχω κλεισει ραντεβου να το δουν.
 

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Update: Τελικα το αμαξι εκανε στατικη αναγεννηση καθαρισμου μεσω εγκεφαλου ΑΦΟΥ πρωτα καθαριστηκε η πολλαπλη εισαγωγης. Δυστυχως μου προτειναν να ανοιχτει κυλινδροκεφαλη για να καθαριστουν ολοι οι αυλοί εισοδου αέρα που έχουν πιασει καπνα (οπως ειχε γινει και στην εισαγωγη). Το κοστος μεγαλο οποτε εμεινε ως εχει. Το DPF τελικα δεν χρειαστηκε τιποτα, ουτε καν "πλυσιμο" σε εξωτερικο συνεργατη (οπως υπολογιζαμε αρχικα).Το αρνητικο: τωρα το αμαξι παρουσιαζει μικρο-διακοπες μετα τις 3000 σαλ. (λογω των καταλοιπων που εχουν παραμεινει στην κυλινδροκεφαλη οπως μου ειπαν) και θα επιχειρησουν να το καθαρισουν με χημικα χωρις φυσικα να ανοιχτει κυλινδροκεφαλη......
Δυστυχως πλεον σκεφτομαι ειτε να το πουλησω ειτε να προχωρησω σε "διαγραφη" DPF/EGR με ECU re-programming λογω του οτι παλι η εισαγωγη θα φτασει στο ιδιο επιπεδο ακομα και αν το βγαζω σε μεγαλες διαδρομες οπως οριζει το manual....
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Κοστος περιπου;
Παραταυτα εισαι ικανοποιημενος απο το αμαξι;
 

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Δεν το εχω παραλαβει ακομα λογω των μικροδιακοπων που περιμενω να επιλυθουν πρωτα γιατι κατι παιζει με την συσωρευμενη καπνα μετα την εισαγωγη στην κυλινδροκεφαλη….
Για λυσιμο κυλινδροκεφαλης/εισαγωγης, πληρη καθαρισμα, ρεκτιφιε, φλατζες κτλ μου ειπαν περιπου 1500€+
Προτιμησα μονο λυσιμο εισαγωγης και καθαρισμα μεχρι εκει που παιρνει ~500€
Αν ελυνα DPF και το πηγαιναν για πλυσιμο σε εξωτερικο συνεργατη τοτε αλλα ~400€
Το εχω σε επισημη αντιπροσωπεια Ford στον περιφερειακο Πολυγωνου….
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Αναζητησε και δευτερη (τουλαχιστον) γνωμη.

Νομιζω οι τιμες γενικως, οχι μονο γι αυτο, στα συνεργεια ειναι εκτος πραγματικοτητος - απαραδεκτο.
 
Last edited:

theoanag

Member
May 23, 2018
116
49
28
φιλε μου το ιδιο εχω με 190χιλ χωρις κανενα θεμα ,πιστευω οτι εκανες λαθος επιλογη οπως και πολλοι αλλοι με τα ιδια προβληματα.το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι για την πολη και εαν το κανεις θελει τουλαχιστον 2 φορες την Μηνα σε εθνικη .δεν εχει ενδειξη οπως σωστα λες για αναγεννηση αλλα τα βεντιλατερ που δουλευουν στο φουλ πρεπει να να ακουγες και να μην γινετε διακοπη, επρεπε να σου το πει ο μηχανικος σου οπως και πολλα αλλα για το πετρελαιο.Η αποψη μου για τις αντιπροσωπειες στα πετρελαια ειναι η χειροτερη ειναι ασχετοι οι περισσοτεροι, καλο ειναι εαν το κρατησεις να βρεις ενα συνεργειο που ασχολειτε με πετρελαια και να σου λυνει τα προβληματα με πολυ λιγοτερο κοστος.ειδικα σε αυτο το αυτοκινητο που ολα σχεδον ειναι ιδια μηχανικα με peugeot citroen volvo βρισκεις τα παντα εξω πολυ φθινοτερα απο την επισημη αντιπροσωπεια.Εκανα προληπτικα στις 130χιλ ενα καθαρισμο μπεκ, egr, εισαγωγη ,dpf,ρεζερβουαρ, ελεγχο τουρμπο ,με κοστος γυρω στα 500 eurο και εγινε αλλο αυτοκινητο. η μεση καταναλωση απο 5,4 που ειχα εφτασε στο 4,6 με τον ιδιο τροπο οδηγησης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Demos and Κεραυνός

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
To dpf καθαρίζει με σταθερά λίγες στροφές 2000 πολύ ώρα, οπότε δηλαδή ταξιδακι με 100 χλμ πχ. Υπάρχουν και καθαριστικά που υποτίθεται δουλεύουν πριν το κατεβάσεις, αλλιώς καθάρισμα. Αντικατάσταση με τίποτα, αν πηγαίνεις συνέχεια πόλη και έχεις "βαρύ" πόδι θα ξαναβουλωσει και το καινούργιο, αυτή τη δουλειά θα κάνεις κάθε 2 χρόνια 1500 ευρώ?

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread