- Dec 4, 2013
- 10
- 1
- 3
-
- Thread starter
- #1
Καλημερα στην ομαδα!
Κατοχος Fiesta 1.6 TDCi με 121.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο to 2014. Γενικα το δουλευω εντος πολης. Φετος, επιστρεφοντας απο διακοπες, Εθνικη οδος, ειπα να το παω οπως οριζει το εγχειριδιο για αναγεννηση DPF (1500-3000 στροφες για 20 λεπτα). Μετα το "πατησα" στην ευθεια με 4η ταχυτητα, ~3800 σαλ (~150 χλμ την ωρα). Τερμα πατημενο το γκαζι και το αμαξι φαινοταν να την δινει αλλο (AC αναμμενο). Αναβει το πορτοκαλι γαλλικο κλειδι στο καντραν και στην οθονη δειχνει "Engine Malfunction". Το αμαξι σαν να επιβραδυνε και δεν προλαβαινω να αφησω γκαζι αναβι και το αλλο πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα. Εκει "νεκρωσε" το αμαξι και πηγαινοντας ΛΕΑ πατωντας συμπλεκτη ο κινητηρας ειχε σβησει (τιμονι-φρενα μια χαρα). Αφου το ακινητοποιησα προσπαθησα να το βαλω μπροστα. Μιζα ζωηρη αλλα δεν επαιρνε. Φορτωμα στην Οδικη (για αντλια πετρελαιου μου ειπε και ο ανθρωπος της οδικης-μαλλον) και επισημη αντιπροσωπεια στον Κηφισο. Τελικα βουλωμενο DPF (δεν εχουν λαμπακι προειδοποιησης τα Fiesta για αναγεννηση DPF δυστυχως, το καταλαβαινεις οτι προσπαθει να κανει αναγεννηση απο το βεντιλατερ που δουλευει χωρις να εχει σηκωσει θερμοκρασια ο κινητηρας πανω απο την μεση -> αυτο μου εξηγησαν απο την αντιπροσωπεια) και ειχε μπει σε safe mode ο κινητηρας. Αφου εβησαν βλάβες προσπαθησαν για στατικη αναγεννηση με εγκεφαλο αλλα παλι βλαβες. Γενικα δεν ολοκληρωθηκε με επιτυχια το εγχειρημα.
Το μονο που υποστηριζε η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια ηταν αντικατασταση DPF με νεο (~1800-2000€) και καθαρισμος πολλαπλης εισαγωγης λογω του οτι πρεπει να εχει γεμισει καπνα λογω της ανακυκλοφοριας απο EGR (τα λεω σωστα?). Πανω απο 2000€ το ολο εγχειρημα θα κοστιζε. Δεν το συνεχισα και πηρα το αυτοκινητο για επιστροφη στο σπιτι. Συνδεσα το ODB reader Konnwei 681 και ειχε Pending DTC με κωδικοP2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1" (το εσβησα ετσι για να τεσταρω και το Konnwei μιας και δεν ειχε ξαναχρειαστει να ασχοληθω με DTC). Στο ρελαντι μυριζει καυσαεριο ο τοπος.
1) Εχω διαβασει στο φορουμ για DPF Delete αλλα εχω απορια αν καποιος που εχει κανει το εν λογω εγχειρημα ειναι ΟΚ με καρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ?
2) Εκτος των "Tuningonroad" και "powerchips" εχει δοκιμασει κανενας DPF delete σε αλλον?
3) Εχω κλεισει να παει το αμαξι σε αλλη επισημη αντιπροσωπεια που εκει υποστηριζουν DPF cleaning (μεσω συνεργατη) για να παρω τιμη μαζι με καθαρισμο πολλαπλης εισαγωγης/εξαγωγης. Η επομενη ερωτηση ειναι αν εχει κανενας προβει σε καθαρισμο DPF και αν ειναι οκ με αυτο ή γεμισε ποιο αμεσα.
Ευχαριστω.
Κατοχος Fiesta 1.6 TDCi με 121.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο to 2014. Γενικα το δουλευω εντος πολης. Φετος, επιστρεφοντας απο διακοπες, Εθνικη οδος, ειπα να το παω οπως οριζει το εγχειριδιο για αναγεννηση DPF (1500-3000 στροφες για 20 λεπτα). Μετα το "πατησα" στην ευθεια με 4η ταχυτητα, ~3800 σαλ (~150 χλμ την ωρα). Τερμα πατημενο το γκαζι και το αμαξι φαινοταν να την δινει αλλο (AC αναμμενο). Αναβει το πορτοκαλι γαλλικο κλειδι στο καντραν και στην οθονη δειχνει "Engine Malfunction". Το αμαξι σαν να επιβραδυνε και δεν προλαβαινω να αφησω γκαζι αναβι και το αλλο πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα. Εκει "νεκρωσε" το αμαξι και πηγαινοντας ΛΕΑ πατωντας συμπλεκτη ο κινητηρας ειχε σβησει (τιμονι-φρενα μια χαρα). Αφου το ακινητοποιησα προσπαθησα να το βαλω μπροστα. Μιζα ζωηρη αλλα δεν επαιρνε. Φορτωμα στην Οδικη (για αντλια πετρελαιου μου ειπε και ο ανθρωπος της οδικης-μαλλον) και επισημη αντιπροσωπεια στον Κηφισο. Τελικα βουλωμενο DPF (δεν εχουν λαμπακι προειδοποιησης τα Fiesta για αναγεννηση DPF δυστυχως, το καταλαβαινεις οτι προσπαθει να κανει αναγεννηση απο το βεντιλατερ που δουλευει χωρις να εχει σηκωσει θερμοκρασια ο κινητηρας πανω απο την μεση -> αυτο μου εξηγησαν απο την αντιπροσωπεια) και ειχε μπει σε safe mode ο κινητηρας. Αφου εβησαν βλάβες προσπαθησαν για στατικη αναγεννηση με εγκεφαλο αλλα παλι βλαβες. Γενικα δεν ολοκληρωθηκε με επιτυχια το εγχειρημα.
Το μονο που υποστηριζε η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια ηταν αντικατασταση DPF με νεο (~1800-2000€) και καθαρισμος πολλαπλης εισαγωγης λογω του οτι πρεπει να εχει γεμισει καπνα λογω της ανακυκλοφοριας απο EGR (τα λεω σωστα?). Πανω απο 2000€ το ολο εγχειρημα θα κοστιζε. Δεν το συνεχισα και πηρα το αυτοκινητο για επιστροφη στο σπιτι. Συνδεσα το ODB reader Konnwei 681 και ειχε Pending DTC με κωδικοP2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1" (το εσβησα ετσι για να τεσταρω και το Konnwei μιας και δεν ειχε ξαναχρειαστει να ασχοληθω με DTC). Στο ρελαντι μυριζει καυσαεριο ο τοπος.
1) Εχω διαβασει στο φορουμ για DPF Delete αλλα εχω απορια αν καποιος που εχει κανει το εν λογω εγχειρημα ειναι ΟΚ με καρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ?
2) Εκτος των "Tuningonroad" και "powerchips" εχει δοκιμασει κανενας DPF delete σε αλλον?
3) Εχω κλεισει να παει το αμαξι σε αλλη επισημη αντιπροσωπεια που εκει υποστηριζουν DPF cleaning (μεσω συνεργατη) για να παρω τιμη μαζι με καθαρισμο πολλαπλης εισαγωγης/εξαγωγης. Η επομενη ερωτηση ειναι αν εχει κανενας προβει σε καθαρισμο DPF και αν ειναι οκ με αυτο ή γεμισε ποιο αμεσα.
Ευχαριστω.